Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kahden Razerin hiiren kokemuksella voin sanoa että niiden rullat kestää tosiaan vain vuoden.Razer Viper Ultimate kesti 10kk, kunnes piti takuuvaihtaa uuteen.
Rullan painike ei enää rekisteröinyt kuin joskus harvoin.
Tunnetusti pääpainikkeet natisee ja sekin korjaantui uudessa hiiressä ainakin toistaiseksi. Oletan natinan palaavan noin kuukauden käytöllä, jollei uudempiin ole jotain muutosta tehty.
Hieman pistää tämän laatu mietityttämään, että kestääkö nämä vain vuoden.
Voit viedä. Takuu on tuotekohtainen eikä mitenkään ensimmäiseen ostajaan sidottuMites Gigantissa menee jos oon ostanut täältä foorumilta käytetyn hiiren ja siinä on vikaa ja mulla on kuitti siihen? Voinko viedä sen vaan sinne ilman mitään ihmeempää säätöä, sori tyhmä kysymys.
G303 tekemässä paluun langattomana versiona?
Tämä tuli itsekin huomattua eilen ja voi pojat mikä uutinen! Aivan mahtavaa saada lemppari hiiri takaisin, ja vielä langattomana. Vielä kun m1 ja m2 klikit säilyisivät aivan identtisinä. G303 on ollut mun mielestä parhaimmat klikit kaikista hiiristä mitä ikinä omannut, ja niitä on paljon. Muotohan varmasti jakaa edelleenkin mielipiteitä. Ei ole kaikille varmasti mieleen, mutta omaan lapaseen tuo oli täydellinen. HYPED!
Tähän vaikuttaa ihan varmasti se, etteivät halua astua GPW Superlightin tontilleTosin 80g on kyllä aivan liian painava. Jos ois sitä optimaalista ~60g luokkaa, niin ois kyllä hyvä uutinen.
Tosin 80g on kyllä aivan liian painava. Jos ois sitä optimaalista ~60g luokkaa, niin ois kyllä hyvä uutinen.
Itseasiassa videolla kaveri punnitsee tuota G303 Wirelessiä ja paino on 72g joka on mun mielestä aikalailla optimi. Jotenkin tykkään itse kuitenkin 70g- 75g painoisista kaikista eniten.Tosin 80g on kyllä aivan liian painava. Jos ois sitä optimaalista ~60g luokkaa, niin ois kyllä hyvä uutinen.
Itseasiassa videolla kaveri punnitsee tuota G303 Wirelessiä ja paino on 72g
Joo tämä on siis varmastikin proto vielä.Joku ei-valmistusversio? Miksi ne mainostais laatikossa 80g, jos on 72g? Eihän toi vissiin mistään peruskaupasta ollut löytynyt vaan jostain ylijäämäkaupasta, joten vahingossa se sinne on varmastikin päätynyt.
mutta eipä kyllä langattomien hiirten markkinat oo ~vuodessa menneet juurikaan eteenpäin.
Mielenkiintoinen näkemys, omasta mielestäni sen sijaan on tapahtunut melko paljon ja lisääntyneiden vaihtoehtojen myötä voi sanoa vielä eteenpäin menoksi kun joukossa on laadukkaitakin. Jos nyt Razeriin ei sinänsä mennyt hermot, niin mikset hommaa Orochi v2? Vai onko jotain periaatteellista paristoa vastaan?
XM1 (v2) on tosiaan paras hiiri hinta-laatusuhteeltaan, mutta en suosittelisi sitä henkilölle joka sanoo pituudesta "mitä pienempi sen parempi".
Ja ei tietty kannata unohtaa G305:sta, joka on monesti jopa 35e tarjouksessa, joskus vielä halvemmalla.
Aattelin kyllä silti testailla tuota MZ1:tä myös heti kun sitä saa Gigantista
Tuo Kone Pro Air tekisi mieli testata, vaikka ambi hiiriä normaalisti tottunut käyttämään..Olis 120€ lahjakortti Giganttiin, minkähän hiiren sitä ottaisi testiin... MZ1 kiinnostaa varmaan eniten ja toiseksi Kone Pro Air koska se muistuttaa aika paljon G500s mitä käytin melkein 10 vuotta.
Logitech g pro x superlight. Miten tässä saa tuon sisäisen muistin käyttöön? Olen G hubin kautta laittanut profiilin, dpi arvot ja tallettanut sisäiseen muistiin mutta kun käynnistän koneen niin ei toimi vaan tarvitsee taas käynnistää G hub ennenkuin menee profiili päälle... jollain kokemuksia tästä?
Kiitos tästä. Laitan kokeiluun kun pääsen kotiinEn vastaa kysymykseesi, mutta jos et jaksa ainaista säätämistä G Hubin kanssa niin suosittelen käyttämään Onboard Memory Manageria. Softan kautta voi säätää kaikkia toiminnallisuutta koskevia asetuksia ja toimii kuin junan vessa.
Löytyy täältä:
Onboard Memory Manager
Prime wireless?Kaverin puolesta kyselen: langaton pelihiiri jossa klikit ei ole kevyemmästä päästä? On testannut G Pro Superlightin ja Viper Ultimaten ja kumpikin lähti takaisin vartin käytön jälkeen. Model O Wirelessiä olisin muuten voinut ehdottaa itse, mutta siinä tuntuu olevan QC-ongelmia.
Hinta ei ole este, koon puolesta mielummin iso kuin pieni.
Prime wireless?
Kevyet klikit on Logitechilla sen heidän "tensioningin" ansiosta. Nämä muiden valmistajien kuin Razerin optiset on kyllä olleet sieltä jäykemmäsä päästä, esim. Roccatin on ihan yhtä jäykkiä kuin vanhat Zowiet.Jotenkin veikkaan että tuossa on optisena aika kevyet klikit, mutta kun ei tässä muitakaan vaihtoehtoja ole löytynyt niin testiinhän tuo kaverilla lähtee. Ottaa samalla Origin One X:n.
Kaverin puolesta kyselen: langaton pelihiiri jossa klikit ei ole kevyemmästä päästä? On testannut G Pro Superlightin ja Viper Ultimaten ja kumpikin lähti takaisin vartin käytön jälkeen. Model O Wirelessiä olisin muuten voinut ehdottaa itse, mutta siinä tuntuu olevan QC-ongelmia.
Hinta ei ole este, koon puolesta mielummin iso kuin pieni.
Kokemuksia? Mahdollsia tyyppivikoja?
Kuka tämä hausgaming-tyyppi on?
Former CoD1/CoD4 Pro & High tier CS. Multiple tournament wins, MVPs, Voted/chosen to the top 5 best players in the world in CoD multiple times. These days I am just a boomer doing peripheral reviews for YT.
Mikähän siinä on kun ostin juuri MZ1 muutama päivä sitten ja nyt hetken mielijohteesta tuli tilattua XM1r vaikka todennäköisesti on liian iso omaan käteen... Mistähän löytyisi se hiiri joka lopettaisi tän kierteen?