Mulla ollu sellanen polku että Logitechin G9x ostin melkein heti kun tuli myyntiin ja käytin viime kevääseen asti. Sen jälkeen ostin Steelseries Rival 300:n ja Nyt tuolta Amazonin tarjouksesta Logitechin G Pro:n. G9x:stä Rivaliin hypätessä oli melkoinen ero miten paljon smoothimpi (sulava, mikälie en keksiny parempaa suomennosta) sensori siinä oli. Rivalin ja G Pro:n välillä taas en huomaa mitään käytännön eroa pelatessa enkä normikäytössä vaikka tässä G Pro:ssa onkin kai parhaaksi tituleerattu sensori. Puhtaasti ulkomuodollisista seikoista G Pro on normaalin toimistohiiren näköinen jos valot ottaa pois päältä mutta eipä Rivalikaan mikään ufo ole. Rival on iso mutta hyvin muotoiltu ja itse pidin kovasti miltä se tuntuu kädessä. Oma ote ja käden koko sopii molempiin ja oikeastaan ainoa syy miksi nyt jätin G Pro:n käyttöön oli se että Logitechin näppiksen kanssa ei tarvii sitten pitää kahta eri softaa vaan voin poistaa ton Steelseriesin ohjelman taustalla pyörimästä.
Summa summarum molemmat erinomaisia hiiriä. Rival parempi isokätiselle ja G Pro pienempikätiselle tai palm grippiä käyttävälle.
Vähän kai turha teksti mutta ei ole kokemusta kymmenestä hiirestä kun G9x palveli niin kauan. Varmaan jos näistä ei kumpikaan hajoa niin käytän taas vuosikausia.
Eikös Logitech G Pro:n sensori ole 3366 PixArttia?
Itse huomasin eron Rival 300ssa ja Nixeus Revelissä (3310 vs 3366) ja Revel tuntui tarkemmalta (Voi myös olla hiiren muodosta)