Joo, juuri olin sanomassa, että se on kaksipiippuinen juttu. On selvää, että jos kuukautta kohden halvempi vuositilaus olisi olemassa, niin sellaiset kuluttajat, jotka varmuudella pelaavat paljon ympäri vuoden, voittaisivat. Toisaalta, kuten suoratoistopalveluillekin on tyypillistä, niin sitten on se iso massa, joka maksaa palvelusta mutta ei käytä kuin hyvin vähän, jos laisinkaan. Näille kuluttajille vuositilaukseen sortuminen olisi huonompi juttu. Toki oma häpeähän se on. Uskoisin, että tällä Game Passin levittämisellä sinne tänne tavoitellaan kuitenkin pitkälti kasuaalipelaajia, jotka voivat tilailla palvelua silloin tällöin. Otetaan nyt yksi kuukausi, kun on tulossa poikien saunailta tai halutaan nyt pelata pari viikkoa sitä uutta COD:ia, koska kaikki muutkin jne.
Omalla kohdallani kyseenalaistaisin ennemmin esim. Netflixin tilauksen kuin Game Passin. Siellä se perhanan tilaus vaan on aktiivisena, mutta koskahan viimeksi jotain katsoin. No onneksi lapset ja vaimo saattavat joskus jotain hömppää katsoa. Ja näyttää muuten Spotifyn tilauskin olevan tätä nykyä mulla 21,99€ per kuukausi. Ei ihan ilmainen sekään. Eipä MS ole ainoa, joka on hintoja hilannut ylöspäin.
Omalla kohdallani kyseenalaistaisin ennemmin esim. Netflixin tilauksen kuin Game Passin. Siellä se perhanan tilaus vaan on aktiivisena, mutta koskahan viimeksi jotain katsoin. No onneksi lapset ja vaimo saattavat joskus jotain hömppää katsoa. Ja näyttää muuten Spotifyn tilauskin olevan tätä nykyä mulla 21,99€ per kuukausi. Ei ihan ilmainen sekään. Eipä MS ole ainoa, joka on hintoja hilannut ylöspäin.
Viimeksi muokattu: