Sitä voi olla kovin vaikea eritellä kovinkaan tarkasti, että miksi jokin asia miellyttää ja toinen ei. Jos ihminen vaikka tykkää fantasta mutta ei cokiksesta, niin osaako tämä välttämättä kovinkaan tarkasti eritellä näiden eroa muutoin kuin sanomalla, että fanta on parempaa, tykkään appelsiinin mausta. Minä todella epäilen, että meistä pelaajista aniharva pureskelee pelaamansa pelit osatekijöihin ja vääntää mieltymyksensä johonkin esitysmuotoon. Sanoisin, että aikamoinen essee tulisi, jos johonkin kysymykseen tyyliin ”mikä niistä Nintendon peleistä tekee hyviä?”, lähtee oikeasti vastaamaan. Se on melkoista ajanhukkaa, ottaen huomioon, että vastauksena tulee jotain ”cool story bro, PC +1 piste”. Ei kukaan täysijärkinen lähde sille tielle.
Toistan itseäni toteamalla, että ei kenelläkään ole oikeutta tässä ketjussa asettaa rajoja sille, mistä kulmasta täällä asioita katsotaan ja miten niistä kirjoitetaan. Edelleen, jos ei kiinnosta lukea minun ”subjektiivista ajatuksenvirtaa”, niin ei kannata varmaan vastata. Voi vaikka toivoa, että enhän minä varmaan yksin jaksa kovin kauaa jutella.