PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

no lag or delay that even the best USB external hard drives can’t hold a candle to.
An external hard drive, by comparison, will offer slower speeds. This is particularly the case with older external HDDs, and even though newer external SSDs are impressively quick, they still won’t be as fast as an expansion card.
linkissäsi ei ole mitään testejä lukuja tmv, sanotaan vaan että ''can't hold a candle to''

btw aikaisemmin linkkaamani testi kelpasi sinulle, miksi ei enää?
Vertaatko nyt ihan oikeasti valmistajan ilmoittamaa nopeutta testattuun nopeuteen🤦
Vähemmän yllättäen löytyy testejä jotka puhuu ihan päinvastaista, kuin kymmenen viestin ihme🙄🤷
ottaa varmaa koville kun kymmenen viestin ihme osaa väitellä, tosin kuin sinä :coffee:

Eiköhän tuo tarpeettomaksi jää vaikka samalla liittimellä tulisi ratkaisu. MS tuskin haluaa että seuraava sukupolvi on rajoitettu 2GB/s höpökortteihin.
Jää ainakin se teoreettinen mahdollisuus käyttää sitä edellisten sukupolven peleihin uudella konsolilla, jos liitin pysyy samana. Liittimen vaihtuessa ei jää tuotakaan.

Mutta joo, jos on ostanut PS5:lle kunnon NVME4 aseman niin sen voinee siirtää suoraan PS6 ja käyttää mahdollisesti jopa ihan uusien seuraavan sukupolven pelienkin kanssa. Tuo nostaa MS:n ratkaisun hintaa epäsuorasti vielä lisää.

Viimeksi muokattu:
Vaikka itse luopuisikin aina edellisestä konsolista uuden generaation tultua, niin eiköhän tuollaisen aina myytyä saa. Aina on ihmisiä (kuten minä), jotka haalivat myös vanhoja konsoleita ja niiden tarvikkeita. Tiedä vaikka painuu loppuhinta sen puolta halvemman levyn tasolle, jos myy palikan, kun ei enää itse tarvitse. 😂

Kaiken hardiksen nyt saa aina myytyä... Miten tuolla mitään on mitään vaikutusta mihinkään suuntaan. Olen minäkin myynyt aina vanhat koneen osat. Ei se silti tee PC:n ostamista/kasaamista suhteessa yhtään sen halvemmaksi konsoleihin verrattuna, kun sen vanhan konsolinkin saa myytyä.

Sen puolta halvemmankin levyn saa yllättäen myytyä...

Viimeksi muokattu:
linkissäsi ei ole mitään testejä lukuja tmv, sanotaan vaan että ''can't hold a candle to''

btw aikaisemmin linkkaamani testi kelpasi sinulle, miksi ei enää?

ottaa varmaa koville kun kymmenen viestin ihme osaa väitellä, tosin kuin sinä :coffee:
Täällä mainostettiin että nuo pc:een ja ps5 sisäiset muistit on nopeampia kuin ulkoiset kovot. Olenko väärässä?
Ps. 🤦

Kaiken hardiksen nyt saa aina myytyä... Miten tuolla mitään on mitään vaikutusta mihinkään suuntaan. Olen minäkin myynyt aina vanhat koneen osat. Ei se silti tee PC:n ostamista/kasaamista suhteessa yhtään sen halvemmaksi konsoleihin verrattuna, kun sen vanhan konsolinkin saa myytyä.

Sen puolta halvemmankin levyn saa yllättäen myytyä...

No pääsee ainakin siitä turhaksi jääneestä levystä eroon, jos se niin ahdistaa. Mutta aikalailla loppuun kaluttu taitaa alkaa olemaan tuo massamuistikeissi.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 072
Jäsenet
78 912
Uusin jäsen
RALE70

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom