IMO kenenkään ei pitäisi ennakkotilata pelejä... Yksi syy miksi pelejä julkaistaan keskeneräisinä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai ostettais playstation.IMO jos odotettais että pelit tulis valmiina ulos, niin me pelattais edelleen pongia ja jatkettais odottelua..
Mitäs sillä tehtäis? Eiköhän senkin peleissä oo ollu vikoja julkkarissa.Tai ostettais playstation.
Aika paljon vähemmän. Yksinoikeuksissa siis spesifisti. Muissakin nykimistä launchissa paljon vähemmän kuin vaikka pc:llä (case dead space ja muut).Mitäs sillä tehtäis? Eiköhän senkin peleissä oo ollu vikoja julkkarissa.
Joo no ne sen yksinoikeudet niin ei oikein mulle oo maistunu, niin joudun sit vaan ostaan keskeneräsiä pelejä PC:lle.Aika paljon vähemmän. Yksinoikeuksissa siis spesifisti. Muissakin nykimistä launchissa paljon vähemmän kuin vaikka pc:llä (case dead space ja muut).
Näinhän se on valitettavasti ollut jo useamman PC julkaisun kanssa viime aikoina.joudun sit vaan ostaan keskeneräsiä pelejä PC:lle.![]()
Itse en edes muista koska viimeksi olisi jotain suurempaa vikaa ollut PC peleissä mitä olen ostanutNäinhän se on valitettavasti ollut jo useamman PC julkaisun kanssa viime aikoina.
+ ulkomuistista ainakin: Wo long, TLOU, Dead Space remake, The Callisto Protocol, Forspoken, Cyberpunk, Jedi survior jne.Itse en edes muista koska viimeksi olisi jotain suurempaa vikaa ollut PC peleissä mitä olen ostanut
Edit:Tai no Spider-man remastered kun sain vihdoin nyt pelattua läpi tässä viikko sitten niin oli vieläkin aika paljon bugia jotka kyllä huomasi
M-m-mutta Steam arvostelutEdit:Tai no Spider-man remastered kun sain vihdoin nyt pelattua läpi tässä viikko sitten niin oli vieläkin aika paljon bugia jotka kyllä huomasi
Oho! Kertaluokkaa parempi peli kuin cp77! On nääs kategoriaa paremmat arvosanat. /sM-m-mutta Steam arvostelut
ALL REVIEWS: Overwhelmingly positive (49,964)
![]()
Olen pelannut vain Callisto Protocol noista ja ei siinä ollut ainakaan mitään suurempia ongelmia tai bugia ainakaan minulla PC versiossa+ ulkomuistista ainakin: Wo long, TLOU, Dead Space remake, The Callisto Protocol, Forspoken, Cyberpunk, Jedi survior jne.
”the game is a disastrous state as of launch. First up, this is yet another Unreal Engine 4 title that doesn't precompile its shaders, meaning that the first appearance of new models and effects is accompanied by a hefty stutter that can bring even a high-end Core i9 12900K and RTX 4090 rig to its knees - with even longer hitches on weaker systems.”Olen pelannut vain Callisto Protocol noista ja ei siinä ollut ainakaan mitään suurempia ongelmia tai bugia ainakaan minulla PC versiossa
Puhun vain omasta puolesta mitä peliä olen itse pelannut ja ihan hyvin sitä pystyi pelaan ilman mitään suurempia ongelmia”the game is a disastrous state as of launch. First up, this is yet another Unreal Engine 4 title that doesn't precompile its shaders, meaning that the first appearance of new models and effects is accompanied by a hefty stutter that can bring even a high-end Core i9 12900K and RTX 4090 rig to its knees - with even longer hitches on weaker systems.”
![]()
The Callisto Protocol: Xbox Series versions have issues - and PC is almost unplayable
The DF tech review of The Callisto Protocol, focusing on the Xbox Series X and Series S versions of the game - they've got some issues and a wild ommission.www.eurogamer.net
Peli on lähelle pelikelvotonta ja pokalla naamalla väität että et ole huomannut mitään... mutta toisaalta yhdestä viime vuosien parhaiten viimeistellymmästä pelistä huomasit että selvästi buginen (spiderman).Puhun vain omasta puolesta mitä peliä olen itse pelannut ja ihan hyvin sitä pystyi pelaan ilman mitään suurempia ongelmia
Nyt pitää muistaa se, että kaikki eivät edes näe eroa yli 30fps ja 30fps pelien välillä. Eli vaikka sinun ja minun silmissä joku nykivä paskakasa joka seilaa välillä 30-200fps jatkuvasti on pelikelvoton, niin toiselle se voi olla täydellisen sulava.Peli on lähelle pelikelvotonta ja pokalla naamalla väität että et ole huomannut mitään... mutta toisaalta yhdestä viime vuosien parhaiten viimeistellymmästä pelistä huomasit että selvästi buginen (spiderman).
Uskon T: Aku setä
Ahaa, eli pitääkö olla kokemusasiantuntija, jotta saa olla mitään mieltä mistään? Onko kaikki xbotit siis jäävejä kommentoimaan mitään sonyyn liittyvää?Moniko teistä pelasi peliä julkaisussa PC versiona vai perustuuko nämä valitukset vain johonkin googlella etittyyn väittämään
Perustuu ihan ammattilaisten tekemiin testeihin ja arvioihin, joihin (kaikella kunnioituksella) luotan enemmän kuin täällä foorumilla käyttäjien testeihin. Etenkin kun tietyillä käyttäjillä on selvät agendat tiettyjä firmoja kohtaan ja vastaanMoniko teistä pelasi peliä julkaisussa PC versiona vai perustuuko nämä valitukset vain johonkin googlella etittyyn väittämään
Microsoft wins FTC fight to buy Activision Blizzard
A California judge is allowing Microsoft to close its acquisition of Activision Blizzard after five days of grueling testimony. Microsoft still faces an ongoing antitrust case by the Federal Trade Commission, but Judge Jacqueline Scott Corley has listened to arguments from both the FTC and Microsoft and decided to deny the regulator’s request for a preliminary injunction.
![]()
Microsoft wins FTC fight to buy Activision Blizzard
Microsoft can now go ahead and close its giant deal.www.theverge.com
Sonylle vai? Mitä muuta sun kristallipallosta näkyy?Tästä se alamäki lähtee
Toki Sonylle myös, mutta ylipäätään videopeliteollisuudelleSonylle vai? Mitä muuta sun kristallipallosta näkyy?
Pelaamisen alamäki tämä on, jos mikään.Sonylle vai? Mitä muuta sun kristallipallosta näkyy?
Toivottavasti jotain uutta. MS:n tuntien ostavat seuraavaksi tetriksen. Hyvää jatkumoa candy crushille.Nyt jäädään odottamaan mikä on seuraavaksi ostoskorissa.
Candy Crush yksinään tekee enemmän tuottoa kuin yksikään Sonyn studio. Muistaakseni kaupan mukana tuli myös joitain muita studioita ja pelisarjoja, ei pelkkä Candy Crush. Mutta jos nyt joku Candy Crushin bashaaminen saa sut paremmalle tuulelle, niin mikäs siinä.Toivottavasti jotain uutta. MS:n tuntien ostavat seuraavaksi tetriksen. Hyvää jatkumoa candy crushille.
Avaatko vähän tuota pelaamisen alamäkeä?Pelaamisen alamäki tämä on, jos mikään.
Voi vain kuvitella että millasta kaikkea hienoa olis voinut 80 miljardilla kehittää, mut sit damagerit ostaa candycrushin.![]()
Ah, mitä muuta sitä elämällään tekisikään, kuin visioisi peppukipua. Noh, fetissinsä kullakin.Haluaisin nähdä sen megalomaanisen peppukivun määrän kun Final Fantasy on yksinoikeus boxille.
Jep. Siinä on syynsä että miksi se maksaa 80 miljardia ostaa. Noista muista peleistä on aika epäselvää että kuinka hyvä investointi ne ovat. CoD kuitenkin menettää suurimman osan pelaajista jos se yksinoikeudeksi lyödään ja investointi näivettyy kun kyse ei enää olekkaan koko teinipoikagamerikäryhmää yhdistävästä voimasta. Esim. skyrim oli pelaajat yhdistävä sukupolvikokemus, mutta starfield ei sitä valitettavasti voi olla.Candy Crush yksinään tekee enemmän tuottoa kuin yksikään Sonyn studio.
Yllä vähän mietteitä. Pelaajakannan sirpaloiminen on huono juttu.Avaatko vähän tuota pelaamisen alamäkeä?
No ei ole pelkoa että CoD:it olis muuta ku multiplattoja tulevaisuudessakaan.Ah, mitä muuta sitä elämällään tekisikään, kuin visioisi peppukipua. Noh, fetissinsä kullakin.
Jep. Siinä on syynsä että miksi se maksaa 80 miljardia ostaa. Noista muista peleistä on aika epäselvää että kuinka hyvä investointi ne ovat. CoD kuitenkin menettää suurimman osan pelaajista jos se yksinoikeudeksi lyödään ja investointi näivettyy kun kyse ei enää olekkaan koko teinipoikagamerikäryhmää yhdistävästä voimasta. Esim. skyrim oli pelaajat yhdistävä sukupolvikokemus, mutta starfield ei sitä valitettavasti voi olla.
Yllä vähän mietteitä. Pelaajakannan sirpaloiminen on huono juttu.
Seuraavaksi on luvassa em pelaajakannan sirpaloiminen, 5 vuoden hypetykset peleistä sekä Mikkiksen jatkaminen kohdella Xbox pelaajia toissijaisena pelaajakantana vrt PC pelaajiin. Koska Boksin puolen pelaajat eivät osaa vaatia parempaa, niin alamäki jatkuu siitä vieläNyt jäädään odottamaan mikä on seuraavaksi ostoskorissa.
Aika varmasti Sony menettää oikeudet saada aikaisemmin DLC omalle alustalle ja se olisi hyvä että ei ole tommosia maksettuja etuuksiaNo ei ole pelkoa että CoD:it olis muuta ku multiplattoja tulevaisuudessakaan.
Vaan miten käy candy crushin?No ei ole pelkoa että CoD:it olis muuta ku multiplattoja tulevaisuudessakaan.
Elä huoli, voit pelata tulevaisuudessakin sitä puhelimella.Vaan miten käy candy crushin?
Eikös Sony joskus ostanut CoDin yhden pelitilan itselleen aina vuodeksi. Eli seuraavan pelin ilmestyessä oli muilla vasta kaikki pelitila multiplayerissä.Aika varmasti Sony menettää oikeudet saada aikaisemmin DLC omalle alustalle ja se olisi hyvä että ei ole tommosia maksettuja etuuksia
Mutta tuohan on vain positiivista kun sen tekee Sony. Siellä ajatellaan vain pelaajia, ei rahaa.Eikös Sony joskus ostanut CoDin yhden pelitilan itselleen aina vuodeksi. Eli seuraavan pelin ilmestyessä oli muilla vasta kaikki pelitila multiplayerissä.
Jos kerran niin sanot. Melko villi mielipide.Mutta tuohan on vain positiivista kun sen tekee Sony. Siellä ajatellaan vain pelaajia, ei rahaa.
Jos kerran niin sanot. Melko villi mielipide.
Joo ja luvattu kymmeneksi vuodeksi muille alustoille, tyyliin kolmannes tittelin nykyisestä eliniästä. Jos ei ole jo nii eiköhä 2030-luvulla ole jo viimeistään melko loppuun kaluttu pelisarja (viitaten joihinki, jotka "mitä sen jälkeen"). Mut rispektit jos pelisarja joskus 40 vuotta (+10v multiplatter-sopparista) täyttää ja on edelleen aktiivinen ja yhtä suosittu. 30 vuottaki olis komee numero. Ei tollaisia sarjoja ihan kovin monen käden sormille mahdu. fps peleistä tulee cs mieleen.Mutta mitä tässä nyt on niin ihmeellistä, että koko peliala hirveästi kärsisi. CoD:t tulevat jatkamaan multiplattareina kyllä, ja mitään muuta oikeasti todella isoa pelisarjan tämä kauppa ei koske. Sonyllä ja pelikkarilla on niin vahva asema ja oma tuotanto olemassa, että ei tällä kaupalla ole sen kummempaa vaikutusta pleikkarin myynteihin.
Brittien saarilla vielä hommat kesken:Microsoft voi nyt vapaasti osta Activisionin.
Lupaan sinulle että tätä lopputulosta et haluaisiLöimmekö me nyt vihdoin Sonyn pysyvästi?
Jim Ryan uhosi ettei anna ensisukupolvessa Acti/Blizzardille DevKittiä. Tämä tietäisi ettei Act/Bli pelejä pleikalle....En kyllä ymmärrä mikä tässä on niin kamalaa. Itse pelaan pelkällä pleikalla ja tämä kauppa ei kyllä millään tapaa saa minua murheelliseksi. Sony on vahva ja varmasti tulee pysymään vahvana tästä huolimatta. Microsoft varmasti saa asiakaskuntaa lisää ja toivottavasti myös konsolimyyntiä piristettyä. Se on hyvä asia jos saadaan kilpailua, koska nykyasetelmassa Sony on ollut ylivoimainen.
Ei kai se sitä tarkoita? Sehän tarkoittaisi vain että PS6 "enchanced" päivitys odottaisi tulemistaan vasta kun saavat devkitit julkaisun jälkeen. Jos siis oletetaan että enää mistään Activision/Blizzard pelistä koskaan nähdään mitään versiota pleikalle.Jim Ryan uhosi ettei anna ensisukupolvessa Acti/Blizzardille DevKittiä. Tämä tietäisi ettei Act/Bli pelejä pleikalle....
Ryan says that if Microsoft were to acquire Activision Blizzard, Sony could no longer supply advance information about its next console (PS6) in order for Activision to start developing games early.