PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Ei ole sutteria ja täysin vakaa 60fps kummallakin konsolilla. VRRää ei tässä pelissä tarvita:

Indiana Jones and the Great Circle is one of the best licensed games we've ever seen - brilliant for Indy fans and enjoyers of great games in general, while packing some excellent technology. Machine Games has indeed 'knocked it out of the park'. In this video, John goes into depth on the Xbox Series X and Series S versions of the game.

Ilmeeni kun ketjun "asiantuntijat" ehtivät jo julistaa pelin optimoinnin olevan surkeinta paskaa ja sitten DF:n jannu kertookin asian olevan just päinvastoin :lol:
Digital Foundry sanoi:
On both Xbox Series X and S the framerate is virtually unwavering during actual gameplay. It's a locked 60 frames per second which is quite an achievement I think. I was able to play this game using black frame insertion on my OLED screen without VRR. That's how stable it was. VRR is not required here.
 
Näppärän hyvin kyllä pyörii frameraten osalta, lukittu 60fps pelatessa (cutsceneissä saattaa pari frameä tipahtaa, mutta sillä nyt tuskin on mitään väliä eikä vaikuta pelattavuuteen). Toki huomioitavaa (ja ehkä osin odotettavaa) että vaikka kuvanlaatu yleisesti on hieno, niin juurikin Series S:llä detailit ruuvattu pykälän alaspäin vrt Ser X, VRS:n, alhaisen resoluution sekä TAA:n myötä kuva näyttää DigitalFoundryn sanoin suttuiselta, eikä peliä välttämättä kannata pelata isolla 4k ruudulla. Jollain FHD näytöllä/pienemmällä telkkarilla en usko tämän olevan niin iso ongelma. Kaikenkaikkiaan hieno toteutus, PC version analyysiä odotellessa, koska PC:llä tämä tulee omalta osalta pelattua. Siitä saadaankin pieni tiiseri Xbox versioiden analyysissä, RTGI asetus/implementointi on molemmilla konsoleilla alhaisempi kuin PC puolen alhaisin mahdollinen, jopa ilman mitään varsinaisia ray tracing asetuksia.
 
Näppärän hyvin kyllä pyörii frameraten osalta, lukittu 60fps pelatessa (cutsceneissä saattaa pari frameä tipahtaa, mutta sillä nyt tuskin on mitään väliä eikä vaikuta pelattavuuteen). Toki huomioitavaa (ja ehkä osin odotettavaa) että vaikka kuvanlaatu yleisesti on hieno, niin juurikin Series S:llä detailit ruuvattu pykälän alaspäin vrt Ser X, VRS:n, alhaisen resoluution sekä TAA:n myötä kuva näyttää DigitalFoundryn sanoin suttuiselta, eikä peliä välttämättä kannata pelata isolla 4k ruudulla. Jollain FHD näytöllä/pienemmällä telkkarilla en usko tämän olevan niin iso ongelma. Kaikenkaikkiaan hieno toteutus, PC version analyysiä odotellessa, koska PC:llä tämä tulee omalta osalta pelattua. Siitä saadaankin pieni tiiseri Xbox versioiden analyysissä, RTGI asetus/implementointi on molemmilla konsoleilla alhaisempi kuin PC puolen alhaisin mahdollinen, jopa ilman mitään varsinaisia ray tracing asetuksia.
Alex lupaili PC analyysia huomiseksi ja vihjaili että positiivista kommenttia tulossa pääosin :thumbsup:

Yleisesti tosiaan onneksi jengi kerkes ottaa herneet nenään vaatimustaulukosta ennakkoon!
 
Alex lupaili PC analyysia huomiseksi ja vihjaili että positiivista kommenttia tulossa pääosin :thumbsup:

Yleisesti tosiaan onneksi jengi kerkes ottaa herneet nenään vaatimustaulukosta ennakkoon!
Joitain benchmark videoita ehtinyt tulla tubeen, oma 4070 Super pyörittää 4k resolla 60-80fps riippuen onko DLSS käytössä (Quality mode). Ehkäpä sitä voisi oman itx myllyn kantaa olkkariin ja pelata telkkarilla tota
 
Haiskahtaa aika paskasti optimoidulta peliltä. Target "4k" "60fps" vaatii 4090:n jossa DLSS performance ja framegen päällä. Eli sisäisesti peli pyörii 1080p30fps.

Olisikohan tässä vuoden ripulisuoritus tekniikan osalta? Joku palkinto pitäisi olla.

Joko tuo vaatimuslista on huuhaata tai peli on todellakin ripulisuoritus teknisesti. Konsoleilla enteilee 30fps elämystä low-medium tasolla.

Mitenköhä ne on onnistunu tuon moottorin suorituskyvyn noin pahasti paskomaan? Jonkin sortin maailmanennätysyritys menossa.

Onhan tossa rasterisuorituskykykin ihan paskaa. 4k60 vaatii 4080 tai nopeamman. Ihan sketsiksi menny.

Ja 60 fps vaatii 7900x prossun. Mitä helvettiä. Toi on joku 200-300% nopeampi ku konsolien tuhnut, eli konsoliversiot on sit varmaan 20fps pökäleitä ne.

Mutta tällä kertaa ihan huvittavalla tavalla pielessä. Doom eternal pyörii joku 500-1000 fps tolla 7900x:llä, mut nyt se on minimi 60fps kokemukselle. Ja sit konsolit kans rullaa väitetysti 60fps mopoprossuillaan.

Joko ovat aivan kujalla siitä mitä ovat julkaisemassa, tai sit peli on ”hyvin optimoitu”.
Siinä lähti "asiantuntijoilla" vähän keulimaan. Eipä näytä tietämystä olevan konsoliraudasta, devaamisesta tai optimoinnista. Eikö olisi parempi pitää mölyt mahassa, eikä nolata itseään. Päivän odottamalla olisi nähnyt suorituskyvyn todellisen laidan DF:n videosta.
Jos kyse olisi ollut PS5-pelistä, niin kellossa olisikin ollut toinen ääni.
 
Siinä lähti "asiantuntijoilla" vähän keulimaan. Eipä näytä tietämystä olevan konsoliraudasta, devaamisesta tai optimoinnista. Eikö olisi parempi pitää mölyt mahassa, eikä nolata itseään. Päivän odottamalla olisi nähnyt suorituskyvyn todellisen laidan DF:n videosta.
Jos kyse olisi ollut PS5-pelistä, niin kellossa olisikin ollut toinen ääni.
No pistä nyt edes joku lähde joka kumoaa vaikka tuon minun kommentin jossa epäilin suorituskykyä. Kaikki ultra, ultra, ultra native4k ja korttina 4090. Miten suorituskyky?
 
No pistä nyt edes joku lähde joka kumoaa vaikka tuon minun kommentin jossa epäilin suorituskykyä. Kaikki ultra, ultra, ultra native4k ja korttina 4090. Miten suorituskyky?
Eikös tämän kuvan DLSS Off vastaa tuota skenaariota?

indiana-jones-and-the-great-circle-geforce-rtx-3840x2160-nvidia-dlss-3-desktop-gpu-performance.png


 
Siinä lähti "asiantuntijoilla" vähän keulimaan. Eipä näytä tietämystä olevan konsoliraudasta, devaamisesta tai optimoinnista. Eikö olisi parempi pitää mölyt mahassa, eikä nolata itseään. Päivän odottamalla olisi nähnyt suorituskyvyn todellisen laidan DF:n videosta.
Jos kyse olisi ollut PS5-pelistä, niin kellossa olisikin ollut toinen ääni.
Konsolien Stalker 2 suorituksen eli 6s/0fps tapahtumien ja muutenkin erittäin rouhean fps sahailun jälkeen on erittäin helppo kyseenalaistaa tämänkin pelin suoritustasoa etenkin kun itse valmistaja lykkää tuollaista huuhaata pc vaatimustasojen listaansa :kahvi:
 
Konsolien Stalker 2 suorituksen eli 6s/0fps tapahtumien ja muutenkin erittäin rouhean fps sahailun jälkeen on erittäin helppo kyseenalaistaa tämänkin pelin suoritustasoa etenkin kun itse valmistaja lykkää tuollaista huuhaata pc vaatimustasojen listaansa :kahvi:
Niin pikkusen eri kaliberin firma on Indiana Jonesin takana, ja muutenkin Ukrainassa niitä ulkoisiakin haasteita vähän eri tavalla🤷
 
Ei ole missään Devit väittäneet, että non path traced moodi vaatisi moista. Katso tuo vasemman puoleinen "ultra" kohta. Native 4K vaatimus 4080. Ei skaalausta/Frame geniä.

Screenshot_20241207_104032_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.png
Aivan joo tuo ylempi graafi oli siis tuo kekkulimoodi. Noh odotellaampa että saadaan se benchi täysillä grafiikoilla niin nähdään pitääkö tuo taulukko paikkaansa.

EDIT: niinhän tuo linkattu artikkeli näemmä sanookin että ray-tracing pätsätään peliin vasta 9.12.
 
Aivan joo tuo ylempi graafi oli siis tuo kekkulimoodi. Noh odotellaampa että saadaan se benchi täysillä grafiikoilla niin nähdään pitääkö tuo taulukko paikkaansa.

EDIT: niinhän tuo linkattu artikkeli näemmä sanookin että ray-tracing pätsätään peliin vasta 9.12.
Path Tracing siis tulee 9.12. Mutta joo, maanantainahan tuo varmistuu miten pyörii. Tuossa taulukossa siis Full Ray Tracing = Path Tracing.
 
Viimeksi muokattu:
Siinä lähti "asiantuntijoilla" vähän keulimaan. Eipä näytä tietämystä olevan konsoliraudasta, devaamisesta tai optimoinnista. Eikö olisi parempi pitää mölyt mahassa, eikä nolata itseään.
Kuka tässä nyt oikein nolasikaan itsensä kun julkaisi ihan ö-luokan laitteistovaatimustaulukon, joka oli täysin irrallaan todellisuudesta? :kahvi:

Kyllä me nyt niiin nolattiin ittemme ku luettiin microsoftin julkaisemaa dokumenttia ja keskusteltiin siitä. Huoh.
 
Viimeksi muokattu:
Konsolien Stalker 2 suorituksen eli 6s/0fps tapahtumien ja muutenkin erittäin rouhean fps sahailun jälkeen on erittäin helppo kyseenalaistaa tämänkin pelin suoritustasoa etenkin kun itse valmistaja lykkää tuollaista huuhaata pc vaatimustasojen listaansa :kahvi:

Indyn vaatimustaulukossa ei ole kyllä yhtään mitään huuhaata. Siinä lukee ihan selkeästi, että oikeassa osiossa on Full Ray Tracing vaatimukset ja vasemmalla ns. normi moodin vaatimukset. Nyt on jo todennettu, että normi moodin osalta vaatimustaulukko pitää ihan hyvin paikkansa.

Ainoa parannus tauluun olisi ollut se, että olisi selkeästi kerrottu, että Ray traced Global illumination on aina päällä, oli asetukset mitkä hyvänsä.
 
Millä tavalla se on täysin irrallaan todellisuudesta?
Prossuvaatimuksiltaan nyt ainakin.

Näyttisten osalta pitää vähän odotella vielä, mutta ainakin ton nvidian julkaiseman tiedon pohjalta siellä on näyttis laitettu melkosesti yläpeltoon, kun 4070 super riittää 60fps ja microsoft kertoo että 4080 pitäis olla.
 
Miksi noita puidaan jossain helvetin väittelyketjussa missä selvästi agendana on vaan valittaa Microsoftin touhusta. Onhan tuolla pelille omakin ketju?

Ei tässä mitään omaa narratiivia tarvitse kun paistaa läpi tuo touhu niin selvästi. :kahvi:

Uutta osaa niihin teidän nuhapumppuihin jos tehot eivät riitä.
 
Viimeksi muokattu:
Edesmennyt firewalk studio on hyvä esimerkki siitä, ettei hyvät resurssit aina meinaa hyvää lopputulosta. Stalker on saanu jo ekan ison päivityksen, ja pelejä menee kaupaksi.

Screenshot_20241207_152132.jpg
Alaspäinhän tuo on menossa myyntilistalla. Ikivanha Euro Truck Simulator on imussa. Kun tässä on ollut puhetta pelien toimivuudesta niin pc:llä se Stalkkeri ei pysähtele 6s ajaksi ja pelin saa pyörimään paremmin kuin subsubsub 60fps eli ei koskaan saavuta 60fps.
 
Alaspäinhän tuo on menossa myyntilistalla. Ikivanha Euro Truck Simulator on imussa. Kun tässä on ollut puhetta pelien toimivuudesta niin pc:llä se Stalkkeri ei pysähtele 6s ajaksi ja pelin saa pyörimään paremmin kuin subsubsub 60fps eli ei koskaan saavuta 60fps.
Mut concordea ei näy ollenkaan🤷
 
Miksi noita puidaan jossain helvetin väittelyketjussa missä selvästi agendana on vaan valittaa Microsoftin touhusta. Onhan tuolla pelille omakin ketju?

Ei tässä mitään omaa narratiivia tarvitse kun paistaa läpi tuo touhu niin selvästi. :kahvi:

Uutta osaa niihin teidän nuhapumppuihin jos tehot eivät riitä.
Niin että Microsoftin peleistä pitää olla hys-hys mutta taas Sonyn pelejä on tällä OK haukkua? :think:

Näinhän se menee... narratiivit ja sitä rataa.... :kahvi:
 
Niin että Microsoftin peleistä pitää olla hys-hys mutta taas Sonyn pelejä on tällä OK haukkua? :think:

Näinhän se menee... narratiivit ja sitä rataa.... :kahvi:
Missä minä olen muka noin sanonut? Hyvät narratiivit taitavat löytyä sieltä kun osataan uhriutuakkin noin hyvin.

Huomaa että taitaa olla lukemisessa jonkinlaista vikaa mutta pitänee varmaan laittaa lauantain piikkiin. :think:
 
Voi pojat... katsoin viimein tuon DF:n indy videon. John ei ollenkaan vitsaillut kun oli sanonut ettei kannata isolla ruudulla SeriesS versiota katsella.

Luulin että Digital Foundry oli paskonut videonsa mutta se olikin ihan direct feed SeriesS matskua! :rofl:

Heikkolaatuisin nykygenin image quality -palkinto?
 
Voi pojat... katsoin viimein tuon DF:n indy videon. John ei ollenkaan vitsaillut kun oli sanonut ettei kannata isolla ruudulla SeriesS versiota katsella.

Luulin että Digital Foundry oli paskonut videonsa mutta se olikin ihan direct feed SeriesS matskua! :rofl:

Heikkolaatuisin nykygenin image quality -palkinto?
Ehdottomasti yksinoikeudella Ser S pokkaa tuon palkinnon. Eihän tuollaista vaseliinin läpi puristettua suttua ole edes surkeimmissa nipan peleissä. Pitää muistaa, että mäsä tarjoaa tätä kokemusta suurimmalle osalle fanikunnastaan.
 
Voi pojat... katsoin viimein tuon DF:n indy videon. John ei ollenkaan vitsaillut kun oli sanonut ettei kannata isolla ruudulla SeriesS versiota katsella.

Luulin että Digital Foundry oli paskonut videonsa mutta se olikin ihan direct feed SeriesS matskua! :rofl:

Heikkolaatuisin nykygenin image quality -palkinto?
Puhut siis tästä pelistä ja 300€ konsolista🤔
  • Indiana Jones manages to hit a locked 60 FPS on the Xbox Series S most of the time.
  • The graphics are toned down a bit, but it does feature raytraced reflections.
  • The overall performance on both the consoles and PC is impressive due to ID Tech Engine.
 
Peli näyttäisi olevan yksi parhaiten optimoituja pelejä nykypäivän UE5- sontalaarissa ja pyörii erinomaisesti myös hitailla korteilla.:
Tässä PC Digital Foundry: " "It turns out to be a well-optimised game that can run well even on today's mainstream graphics cards."
 
Peli näyttäisi olevan yksi parhaiten optimoituja pelejä nykypäivän UE5- sontalaarissa ja pyörii erinomaisesti myös hitailla korteilla.:
Tässä PC Digital Foundry: " "It turns out to be a well-optimised game that can run well even on today's mainstream graphics cards."

Ois hauska kuulla idTech käyttäjiltä syitä miksi MS ei kannattaisi laajentaa enginen käyttöä firman sisällä. Nyt on todistettu että sillä onnistuu modernin suht laajan pelin teko.

Unreal ei pärjää sen takia että se olisi paras loppukäyttäjille, vaan sen kanssa on helppo devata ja on helppo rekrytä ihmisiä jotka sitä osaa. Eli saat "hyllystä" jannun joka nopeasti saa asioita eteenpäin. Stutterointi yms ei tunnu keskivertopelaajaa haittaavan, joten insentiivi on silti ottaa se engine jolla peli tehdään pienimmillä kustannuksilla? Vai? :hmm:

:rolleyes:
 
Peli näyttäisi olevan yksi parhaiten optimoituja pelejä nykypäivän UE5- sontalaarissa ja pyörii erinomaisesti myös hitailla korteilla.:
Tässä PC Digital Foundry: " "It turns out to be a well-optimised game that can run well even on today's mainstream graphics cards."

Hauska yksityiskohta. SeriesX:n indy "asetukset" on niin matalat ettei PC:llä ole edes mahdollista saada niin huonoja grafiikoita. Jopa RTGI on niin hupi-tasolla seriesX:llä että PC:n lowest of the low asetus näyttää melkein kuin peli olisi Path-Traced kun vertaa konsoliin! :rofl:

Alkaa kieltämättä konsolit olemaan melko tuhnuja nykyään.

E: Peli on kyllä yksi parhaiden karsituista konsolijulkaisuista koskaan. Joissakin piireissä karsiminen tarkoittaa optimointia mutta ei minun kirjoissa valitettavasti.

Ois hauska kuulla idTech käyttäjiltä syitä miksi MS ei kannattaisi laajentaa enginen käyttöä firman sisällä. Nyt on todistettu että sillä onnistuu modernin suht laajan pelin teko.
Id.Tech soveltuu hyvin tuommoisiin kapeisiin putkijuoksuihin joissa näennäisesti feikki sceneryä ympärillä. Ehkä pitää vielä tehdä töitä että saavat skaalautumaan tuon enginen nykyaikaseen open world samoiluun mitä pelit on koko ajan enenemissä määrin. Hyvä enginehän tuo doomin engine on aina ollut omine rajoitteineen.
 
Viimeksi muokattu:
Hauska yksityiskohta. SeriesX:n indy "asetukset" on niin matalat ettei PC:llä ole edes mahdollista saada niin huonoja grafiikoita. Jopa RTGI on niin hupi-tasolla seriesX:llä että PC:n lowest of the low asetus näyttää melkein kuin peli olisi Path-Traced kun vertaa konsoliin! :rofl:

Alkaa kieltämättä konsolit olemaan melko tuhnuja nykyään.

E: Peli on kyllä yksi parhaiden karsituista konsolijulkaisuista koskaan. Joissakin piireissä karsiminen tarkoittaa optimointia mutta ei minun kirjoissa valitettavasti.


Id.Tech soveltuu hyvin tuommoisiin kapeisiin putkijuoksuihin joissa näennäisesti feikki sceneryä ympärillä. Ehkä pitää vielä tehdä töitä että saavat skaalautumaan tuon enginen nykyaikaseen open world samoiluun mitä pelit on koko ajan enenemissä määrin. Hyvä enginehän tuo doomin engine on aina ollut omine rajoitteineen.
Mihin verrattuna ne on tuhnuja🤔 vasta oli kauhea poru laitteistovaatimuksista🤷
 
Hauska yksityiskohta. SeriesX:n indy "asetukset" on niin matalat ettei PC:llä ole edes mahdollista saada niin huonoja grafiikoita. Jopa RTGI on niin hupi-tasolla seriesX:llä että PC:n lowest of the low asetus näyttää melkein kuin peli olisi Path-Traced kun vertaa konsoliin! :rofl:

Alkaa kieltämättä konsolit olemaan melko tuhnuja nykyään.

E: Peli on kyllä yksi parhaiden karsituista konsolijulkaisuista koskaan. Joissakin piireissä karsiminen tarkoittaa optimointia mutta ei minun kirjoissa valitettavasti.
Joo, RTGI on käytännössä off konsoleilla. Mutta jos ja kun asetuksia joudutaan pudottamaan low end -vehkeillä (oli sitten kyseessä konsoli tai PC) niin eihän se tarkoita etteikö optimointia olisi tehty. Videolla DF:n tyyppi toivoo että nuo lower than low -konsoliasetukset olisivat saatavilla PC:lläkin ultra low end/handheld -laitteita varten.

Tuossa DF:n arvio konsoliasetuksista. Nimistä (lower than low) huolimatta Series X -versio näyttää videoiden perusteella minun silmääni aivan kohtuulliselta. Varsinkin kun ottaa huomioon ettei pelatessa ole mitään verrokkikuvia vieressä. Kyseessä on kuitenkin 4 vuotta vanha 500 euron tuhnu.

indy_xsx.png
 
Tuossa DF:n arvio konsoliasetuksista. Nimistä (lower than low) huolimatta Series X -versio näyttää videoiden perusteella minun silmääni aivan kohtuulliselta. Varsinkin kun ottaa huomioon ettei pelatessa ole mitään verrokkikuvia vieressä. Kyseessä on kuitenkin 4 vuotta vanha 500 euron tuhnu.

indy_xsx.png
Huomioitavaa tuosta anisotropic filteringistä sen verran, että vaikka edustaakin PC:n medium asetuksia niin VRS:n takia näyttää melkein huonommalta kuin PC:n alhaisin asetus.

Käsikonsoleita ajatellen sehän olisi kiva jos saataisiin tämmöinen "konsoliasetus", jotta peli pyörisi paremmin niillä
 
Viimeksi muokattu:
Käsikonsoleita ajatellen sehän olisi kiva jos olisi mahdollista saada tämmöinen "konsoliasetus", jolla peli pyörisi paremmin niillä
Ehdottomasti. Mikäköhän siinä on ollu kun ei olla moista annettu? Series S asetuksilla varmaan rullais steam deckilläki aika hyvin.

Toinen hassu juttu on muiden kuin nvidian skaalaimien puute, vaikka peli ilmeisesti konsoleilla hyödyntää jotakin muuta.
 
Indy avas noin 8k pelaajalla steamissa. Enemmän toki ku concordilla, mut ei kyllä kovin hääppöinen tulos. Paljonkohan makso oikeudet tuohonkin disneyltä?
 
Ja pointti oli? On muuten kaiken kaikkiaan loistava peli tuo Indy jos yhtään elokuvista tykkää...
Jostain syystä tänne on erinäisten pelien pelaaja- ja myyntimääriä alettu postailemaan. Kunhan laitoin oman työpanokseni mukaan. 🫡

Ja en yhtään väitä että peli huono olisi, subjektiivisista asioista väitteleminen on hölmöjen hommaa.
 
Indy avas noin 8k pelaajalla steamissa. Enemmän toki ku concordilla, mut ei kyllä kovin hääppöinen tulos. Paljonkohan makso oikeudet tuohonkin disneyltä?
Julkaisuajankohdat oli niin oudot että tuosta määrästä ei kyllä saa yhtään mitään tarkkaa käsitystä vielä.

Ei kummoisesti tarvitse käyttää aivoja että ymmärtää miten aikavyöhykkeet toimivat.
 
Viimeksi muokattu:
Indy avas noin 8k pelaajalla steamissa. Enemmän toki ku concordilla, mut ei kyllä kovin hääppöinen tulos. Paljonkohan makso oikeudet tuohonkin disneyltä?
Oliko concorde saatavilla gamepassista? Uskallan myös väittää että tuo pelaajamäärä ei ihan heti oo tippumassa. Vaikkakin tässä nyt taas vertaillaan omenaa appelsiiniin.

Screenshot_20241209_194408.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Indy avas noin 8k pelaajalla steamissa. Enemmän toki ku concordilla, mut ei kyllä kovin hääppöinen tulos. Paljonkohan makso oikeudet tuohonkin disneyltä?
Nythän siellä on 10k ja nousee koko ajan. Ja Jenkit eivät ole vielä päässeet vielä kunnolla pelaamaan, elleivät ole ostaneet ennakkoon. 120GB latauksessa menee aikaa. Itsekkin aloitin Indyn vasta tänään kuudelta illalla. Eiköhän se sinne 20k nouse tänään kun amerikkalaiset alkavat heidän illalla pelaamaan.
Aika hyvä avaus Stealth action peliltä Steamiin, esim Hitman World of Assassin alltime on 10k, Thief 18k ja Dishonored 2 20k ja noita ei syönyt Gamepass.

Steamin myydyimmät listalla sijalla 2 atm:
1733768206511.png
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä peli tuo Indy. Pyörii myös hienosti 60fps vaikka täällä asiantuntijat tuomitsivat ihan ripuliksi suorituskyvyn.
On muuten steamin global top seller(pl. f2p) listalla kymmenen kärjessä viisi Microsoftin peliä. Kovaa suorittamista, $onyn peleistä ei näköjään olla valmiita maksamaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 299
Viestejä
4 534 302
Jäsenet
74 784
Uusin jäsen
vanahabanjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom