- Liittynyt
- 03.02.2021
- Viestejä
- 827
Taitaa olla nyt käyttäjässä vika taas kerran.Heh. Ei tuo moottori oikein yli 60fps rullaa millään. Average toki korkea, mut kerran sekunnissa tulee yks tukeva 16ms piikki josta ei pääse eroon mitenkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla nyt käyttäjässä vika taas kerran.Heh. Ei tuo moottori oikein yli 60fps rullaa millään. Average toki korkea, mut kerran sekunnissa tulee yks tukeva 16ms piikki josta ei pääse eroon mitenkään.
Konsolipelaajien mielestä 60fps on "pyörii hyvin"Heh. Ei tuo moottori oikein yli 60fps rullaa millään. Average toki korkea, mut kerran sekunnissa tulee yks tukeva 16ms piikki josta ei pääse eroon mitenkään.
Starfield 4090:lla 100fps average 1080p resolla. Dropit/töksäytykset rankkoja. Konsolilla 60fps moodi resoluution suhteen semmoista vesivärilaveerausta.Heh. Ei tuo moottori oikein yli 60fps rullaa millään. Average toki korkea, mut kerran sekunnissa tulee yks tukeva 16ms piikki josta ei pääse eroon mitenkään.
Eli kaikki pelit mitä pelattiin ennen kuin yli 60hz ruudut yleistyivät pyörivät huonosti.Konsolipelaajien mielestä 60fps on "pyörii hyvin"
Ehkä siellä päässä?Taitaa olla nyt käyttäjässä vika taas kerran.
Mulla oli yli 60fps ruutu joskus 90 luvulla jo. Mutta jatka toki valitsemallasi 30fps tiellä.Eli kaikki pelit mitä pelattiin ennen kuin yli 60hz ruudut yleistyivät pyörivät huonosti.
Voi teitä asiantuntijoita.
No kyllähän nyt tuollaisen vanhan liiton ukkelin pitäisi saada Bethesdankin pelit pyörimään koneella paremmin.Mulla oli yli 60fps ruutu joskus 90 luvulla jo. Mutta jatka toki valitsemallasi 30fps tiellä.
Näinhän se oli. Sen takia ensimmäiset TFT-näytöt olikin aikamoinen downgreidaus aikoinaan.Eli kaikki pelit mitä pelattiin ennen kuin yli 60hz ruudut yleistyivät pyörivät huonosti.
Voi teitä asiantuntijoita.
Mutta 120 fps on huomattavasti parempaa diashowta.Ihan samaa diashowta se 120.
Ei kukaan estä teitä Kaleveita asentamasta niitä tekstiseikkailujaan ja pacmanejaan tietokoneillensa ja hankkimaan jotain 100kg kuvaputkea.Onhan se surullista että ennen vanhaan pelattiin pelejä 85Hz tai jopa 120Hz, mutta sittemmin siirryttiin 60fps normiin ja alettiin raakkumaan että "pyöriipä hyvin".
Valitettavasti ei tuo oikein onnistu. Ja tuskin on yrityksestä kiinni kun kukaan muukaan ei ole onnistunut.No kyllähän nyt tuollaisen vanhan liiton ukkelin pitäisi saada Bethesdankin pelit pyörimään koneella paremmin.
Huomattavasti parempaa, jota et voi erottaa.Mutta 120 fps on huomattavasti parempaa diashowta.
60 fps =16,6 ms
120 fps = 8,3 ms
Etkö erota 60 fps ja 120 fps eroa?Huomattavasti parempaa, jota et voi erottaa.
Älä ruoki trolliaEtkö erota 60 fps ja 120 fps eroa?
Ei ihmisen silmä pysty prosessoimaan yli 60 kuvaa sekunnissa. Fakta, joka kovasti pc jonneja kiukuttaa.Etkö erota 60 fps ja 120 fps eroa?
Ei ihmisen silmä pysty prosessoimaan yli 60 kuvaa sekunnissa. Fakta, joka kovasti pc jonneja kiukuttaa.
Meno on sulavampaa ja motion blurria tulee huomattavasti vähemmän, joten FPS -pelit hyötyvät myös reippaasti, alustasta riippumatta.Voisin kuvitella että jonkun hektisen multiplayer -shootterin kanssa sillä olisi ihan yhtä lailla merkitystä, mutta sitten jossain RDR2 -fiilistelyssä en siitä niin välitä, mieluummin quality tapissa 60Hz kun legolandiaa 144Hz.
Urbaani myytti sen on eikä fakta.Ei ihmisen silmä pysty prosessoimaan yli 60 kuvaa sekunnissa. Fakta, joka kovasti pc jonneja kiukuttaa.
Itselle diskreetti 120Hz kuvataajuus riittää tosi hyvin, mutta jos oikein hifistelee niin 240Hz olisi mukavampi. Liikkuvassa kuvassa on vain niin paljon muita ongelmia nykyisellään kun nämä meidän paneelit on mitä on. Pitäsi saada paneeli joka kykenee näyttämään kuvan silmille tuhannen auringon kirkkaudella 0,1 millisekunnin ajan ja sitten loput framen ajasta olisi mustaa. Näin olisi kaikki tuo liikesumeus historiaa.Toki pystyy, esm. tässä MIT:n tutkimus: In the blink of an eye
Ja oikeasti kysymys ei ole edes "prosessoimisesta" vaan liikkeen sulavuudesta, minkä huomaa kyllä varsin helposti, varsinkin 60-100Hz -välillä, ainakin itselle tulee hankaluuksia havaita eroja jossain 120-> yläpuolella.
Onhan se surullista että ennen vanhaan pelattiin pelejä 85Hz tai jopa 120Hz, mutta sittemmin siirryttiin 60fps normiin ja alettiin raakkumaan että "pyöriipä hyvin".
Jonnet ei tiedä, että ysärillä tietokoneen perus CRT puski jo +75Hz kuvaa ulos. Lisäksi resotkin oli silloin parhaimmillaan korkeampia mihin nykyiset muskelikonsolit lähes 60fps "performance tilassa" kykenee.Mulla oli yli 60fps ruutu joskus 90 luvulla jo. Mutta jatka toki valitsemallasi 30fps tiellä.
Niin koska pelithän eivät ole kehittyneet ollenkaan.Jonnet ei tiedä, että ysärillä perus CRT puski jo +75Hz kuvaa ulos. Lisäksi resotkin oli silloin parhaimmillaan korkeampia mihin nykyiset muskelikonsolit lähes 60fps "performance tilassa" kykenee. 1600x1200@100Hz oli täyttä todellisuutta.
Jonnet ei tiedä, että ysärillä tietokoneen perus CRT puski jo +75Hz kuvaa ulos. Lisäksi resotkin oli silloin parhaimmillaan korkeampia mihin nykyiset muskelikonsolit lähes 60fps "performance tilassa" kykenee.
Kantsii käydä optikolla. Kuulostaa siltä että joku degeratiivinen sairaus on iskeny näkökeskukseen. Tiede on näet todella vahvasti eri mieltä ”faktasi” kanssa.Ei ihmisen silmä pysty prosessoimaan yli 60 kuvaa sekunnissa. Fakta, joka kovasti pc jonneja kiukuttaa.