PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Huvittavan huono tattien kalibrointi kans noissa mäsän vehkeissä, halvempiin verrattaessa.
IMG_3769.png
 
Kiinnostais nähä myös vähän akkukestovertailua. :kahvi:
Eikö se nyt ole ihan yleinen konsensus että Dualsensen akku on huonoin noista? Tietääkseni tässä ketjussa asiasta keskusteltu. Huono akunkesto nyt kuitenkin "ratkaistavissa" sillä että lataa useammin, kun taas 2-3x korkeampi latenssi ei oikein ole mitenkään ratkaistavissa. Varmaan muutenkin tuo puolet halvempi 8BitDo päihittää molemmat akunkeston osalta myös :hmm:
 
Tuota akunkeston lyhkäsyyttä meillä ei tähän saakka ole päässyt huomaamaan kun on 5 dualsenseä kierrossa ja noitakun nakkelee vaan pötköttään vuorotellen telakkaan niin ei ahista mutta jos yhdellä pädillä joku vääntää pitkiä sessioita niin saahan tosta joku sitten ongelman...

Tosin 2 vanhaa julkkarissa ostettua on tosiaan kestoltaan lyhkäsempiä joten kattelin ekana saksan amazonista akkua mutta eihän ne noita suostu tänne toimittamaan niin pistin aliexpressistä tulemaan parilla kympillä 3kpl 4000mAh akkuja jos noi oikeelta arvoltaan ois ees 3000:sia niin oishan noi tuplat Sony alkuperäsiin? Ihme kitsastelua kyllä miksei noihin voinu alunperin lyyä jotain 2500 lätyskää?.
 
Kiinnostais nähä myös vähän akkukestovertailua. :kahvi:

E: Voi luoja. :lol:


Vähän tulee sellainen olo, että taas hakemalla haettiin joku näennäisesti ongelmallinen asia mistä voi sitten hienolla onelinerilla näpäyttää. Todennäköisesti ohjaimen akkukesto ei ole ainoa ongelma, jos 6-8h kesto ei ole riittävä. Ei sen akun tarvitse yhdellä latauksella kestää koko viikkoa vaan se yksittäinen pelisessio. Pelaamisen lopettamisen jälkeen tai tauon ajaksi ohjaimen voi laittaa telakkaan latautumaan. Tuota akkukestoa saa muutenkin karsimalla niitä (osittain ylimääräisiä) toiminnallisuuksia mitä Dualsensessa on. Ylimääräiset hienoudet vie väkisin akkua. Helppo ratkaisu puhtaaseen akkukestoon on vaikka tuplata akun koko mutta se tekee ohjaimesta tarpeettomasti raskaamman.

Ps. Linkeistä kuuluisi referoida se olennainen sisältö.
 
Tuota akunkeston lyhkäsyyttä meillä ei tähän saakka ole päässyt huomaamaan kun on 5 dualsenseä kierrossa ja noitakun nakkelee vaan pötköttään vuorotellen telakkaan niin ei ahista mutta jos yhdellä pädillä joku vääntää pitkiä sessioita niin saahan tosta joku sitten ongelman...

Tosin 2 vanhaa julkkarissa ostettua on tosiaan kestoltaan lyhkäsempiä joten kattelin ekana saksan amazonista akkua mutta eihän ne noita suostu tänne toimittamaan niin pistin aliexpressistä tulemaan parilla kympillä 3kpl 4000mAh akkuja jos noi oikeelta arvoltaan ois ees 3000:sia niin oishan noi tuplat Sony alkuperäsiin? Ihme kitsastelua kyllä miksei noihin voinu alunperin lyyä jotain 2500 lätyskää?.
Ootko varma että mahtuu nuin isot akut sinne ohjaimen sisään? Nehän voi olla sen verta paksuja.
 
Kiinnostais nähä myös vähän akkukestovertailua. :kahvi:

E: Voi luoja. :lol:
referoi toki että mitä paskaa tuli taas linkattua. :kahvi:

Miten vaikka toi LLT:n testin voittanut parin kympin tarvikeohjain pärjäsi xboxin 60 euron viralliseen lagiohjaimeen verrattuna? Mäsä kyllä osaa ton paskojen ja kalliiden oheislaitteiden tuotannon :kahvi:

Dual sensessä on toki omat ongelmansa, mutta se ei sentään ole pelikelvoton lagihelvetti. Tarjoaa myös paljon ominaisuuksia mitä tommoset tarvikeohjaimet eivät toteuta.
 
Latenssit kunnossa Sonyllä kyllä :thumbsup:

Harmi vaan kun Sony, MS sekä Nintendo lyövät kapuloihinsa sitä halvinta paskakomponenttia surutta, joten laatu ei missään noissa päätä huimaa. Tämä tuskin tulee kyllä koskaan muuttumaan koska katteet.
 
Viimeksi muokattu:
Onko Nintendon Pro -ohjain mistään kotoisin? Vai parempi vain hankkia 8BitDo? Switch 2:sta ajetellen.
 
Onko Nintendon Pro -ohjain mistään kotoisin? Vai parempi vain hankkia 8BitDo? Switch 2:sta ajetellen.
8bitdo on parempi. Switchin pro ohjaimetkin on todella alttiita driftaamiselle, eikä mekaanisessa laadussa ole mielestäni eroa. Joissain malleissa ei ole sitä amiibojen lukulaitetta, mikä nipan omassa on, mut jos pystyy elämään tuon rajoitteen kanssa, niin ehdottomasti 8bitdo tilaukseen.

Kattoisin sellasen mallin jossa on noi hall tatit, jos nintendolle vielä moisia saa. (Kaikki 8bitdo ohjaimet ei ole switch yhteensopivia, ainakaan ilman lisämokkulaa)

Nuo 8bitdo:n ohjaimet kyllä kiinnostelisi. Pitääpä tutustua.
Tuosta vieläpä apinapeliväreissä! (ei ole xbox yhteensopiva malli, valitettavasti)
 
Viimeksi muokattu:
referoi toki että mitä paskaa tuli taas linkattua. :kahvi:

Miten vaikka toi LLT:n testin voittanut parin kympin tarvikeohjain pärjäsi xboxin 60 euron viralliseen lagiohjaimeen verrattuna? Mäsä kyllä osaa ton paskojen ja kalliiden oheislaitteiden tuotannon :kahvi:

Dual sensessä on toki omat ongelmansa, mutta se ei sentään ole pelikelvoton lagihelvetti. Tarjoaa myös paljon ominaisuuksia mitä tommoset tarvikeohjaimet eivät toteuta.

Nyt hieman perusteluja tuolle väitteelle että mäsä tekee paskoja ja kalliita oheislaitteita? vai onko tämä nyt vain henkilökohtainen kokemus?
Itse voin henkilökohtaisella kokemuksella sanoa että ohjaimet ovat olleet oikein loistavia kestävyydeltään. Yhtään ohjainta en ole saanut rikki ja lapsilla on edelleen käytössä alkuperäinen Onen ohjain joka tuli julkaisussa mukana
ja tuolla ohjaimella tuli itse monta vuotta pelattua pääsääntöisesti änäriä. ELite 1 ja 2 ohjaimetkin löytyvät enkä ole mitään vikaa noista löytänyt :hmm:
 
Nyt hieman perusteluja tuolle väitteelle että mäsä tekee paskoja ja kalliita oheislaitteita?
Latenssia yli tuplat tarvikeohjaimeen verrattuna, ja hintaakin 100% lisää. Lisäksi tatin trackays oli selvästi heikompi kuin tarvikeohjaimessa.
Hintaa on itseasiassa aika reippaasti yli 100% lisää jos verrataan xbox ohjainta akun ja kaapelin kanssa, jotka lisäosana maksavat jo melkein koko tarvikeohjaimen verran (25 euroa gigantissa). 30 vs. 85 euroa. jaiks, yli 180% kalliimpi.

Hiirissä kans ihan uskomattomat viiveet, niitä onneksi nykyään harvemmin tuputetaan mistään.
Itse voin henkilökohtaisella kokemuksella sanoa että ohjaimet ovat olleet oikein loistavia kestävyydeltään.
Linkattu testi ei kestävyyttä arvioinut. Hyvä kuulla että eivät sentään käsiin murene. Tatit noissa on kuitenkin driftaavaa sontaa, kuten muissakin 1st party ohjaimissa, valitettavasti, mäsällä kenties jotain lineaarisuuden tuhoavaa autokalibrointia tai vaan järkyttävän isot deadzonet, jos ei käytössä ala driftaamaan. Itse tatti taatusti sitä alkaa tekemään, eikä sitä voi helposti ohjelmallisesti korjata siten että tatin tarkkuus säilyisi hyvänä.
 
Viimeksi muokattu:
Sehän tais toi halpis pädi piestä kaikki muut tossa LTT klipissä. Pikkusen tekis mieli pistää tollanen halpis ostaen ja testata miltä se tuntuu käytössä, kun vertaa Dualsenseen ja Elite V1.
 
On kyllä mahdollisesti iso paukku kohta tulossa. :oops:


”Others, however, feel like mass layoffs will be the most likely result of Concord’s failure, including the possible shutdown of the entire studio, which sources tell Kotaku is one of the more expensive studios in the PlayStation portfolio on a per-head basis.
 
On kyllä mahdollisesti iso paukku kohta tulossa. :oops:


”Others, however, feel like mass layoffs will be the most likely result of Concord’s failure, including the possible shutdown of the entire studio, which sources tell Kotaku is one of the more expensive studios in the PlayStation portfolio on a per-head basis.
Henkilömäärässä vaikea päästä edes microsoftin tämän vuoden kuukausitahtiin irtisanomisissa, vaikka laitettais koko studio lihoiksi. Ei tuolla ole töissä kuin ~150 ihmistä.

Eli mikä se ”iso paukku” on mitä odotat?

Onko sekin aina iso paukku kun mäsä irtisanoo 150? Mikä sit on nimike jos mäsä irtisanoo 300? Megapaukku? 600 kenties ultrapaukku, 1200 hirviöpaukku? Tuosta jos laittaa isomman paukun niin menee housut jo ruskeeksi :D
 
Henkilömäärässä vaikea päästä edes microsoftin tämän vuoden kuukausitahtiin irtisanomisissa, vaikka laitettais koko studio lihoiksi. Ei tuolla ole töissä kuin ~150 ihmistä.

Eli mikä se ”iso paukku” on mitä odotat?

Onko sekin aina iso paukku kun mäsä irtisanoo 150? Mikä sit on nimike jos mäsä irtisanoo 300? Megapaukku? 600 kenties ultrapaukku, 1200 hirviöpaukku? Tuosta jos laittaa isomman paukun niin menee housut jo ruskeeksi :D
Täytyy se jonkin tasoinen paukku olla tuo mäsän viimeisin irtisanominenkin. Vai meneekö se jysäyksen puolelle jo?
 
Nyt hieman perusteluja tuolle väitteelle että mäsä tekee paskoja ja kalliita oheislaitteita? vai onko tämä nyt vain henkilökohtainen kokemus?
Itse voin henkilökohtaisella kokemuksella sanoa että ohjaimet ovat olleet oikein loistavia kestävyydeltään. Yhtään ohjainta en ole saanut rikki ja lapsilla on edelleen käytössä alkuperäinen Onen ohjain joka tuli julkaisussa mukana
ja tuolla ohjaimella tuli itse monta vuotta pelattua pääsääntöisesti änäriä. ELite 1 ja 2 ohjaimetkin löytyvät enkä ole mitään vikaa noista löytänyt :hmm:

Oma Elite2-ohjain on käynyt huollossa kahdesti <50h pelaamisen aikana ja vieläpä eri vian takia. Muutenkin Xboxin ohjaimien tärinät tuntuvat ja kuulostavat jotenkin halvoilta vrt. Sonyn DualSense.
 
Kokeilin tuolla Joystick Testerillä miten ps3 ohjain pärjää. Vasen 19% Oikea 19.8% virhettä. 76-78hz polling rate bluetoothin kautta. dshidmini softalla toimii xinput ohjaimena.
Samalla ohjaimella tuli pelailtua alkuvuodesta nuo AC 1, 2, Brotherhood ja Black Flag läpi enkä huomannut mitään vikaa, mutta ilmeisesti toisen stickin alakulmat on vähän enemmän pielessä.
Näyttökuva 2024-09-20 120331.png
 
Kokeilin tuolla Joystick Testerillä miten ps3 ohjain pärjää. Vasen 19% Oikea 19.8% virhettä. 76-78hz polling rate bluetoothin kautta. dshidmini softalla toimii xinput ohjaimena.
Samalla ohjaimella tuli pelailtua alkuvuodesta nuo AC 1, 2, Brotherhood ja Black Flag läpi enkä huomannut mitään vikaa, mutta ilmeisesti toisen stickin alakulmat on vähän enemmän pielessä.
Näyttökuva 2024-09-20 120331.png
Toi ääriasentojen virhe% ei ole ehkä se oleellisin juttu, vaan kertoo tässä tapauksessa lähinnä että tikun asennon anturointi saturoituu hieman ennen kuin liike pohjaa pääsuunnissa. Toi voi olla jopa ihan toivottu ominaisuus joissain peleissä, sillä hahmon liike eteenpäin täydellä nopeudella ei vaadi että tatti osoittaisi täydellisen suoraan eteenpäin, vaan isoin y-arvo saavutetaan hieman laajemmassa kulmassa. LTT:n testissä mielenkiintoisin on toi 80% liikkeen käppyrä, joka vaatii teollisuusrobotin ja ei siksi ole mahdollista kotikonstein selvittää. Siitä näkee että kuinka lineaarinen on tatin liikkeen vaste, eli jos tattia kääntää vaikka 20 astetta oikealle, niin juoksisiko hahmo yhtä nopeasti kuin jos tattia kääntää 20 astetta vasemmalle.

ps3 ohjaimen ikä näkyy aika pahasti tossa pollausnopeudessa ja anturoinnin tarkkuudessa, jos moderneihin laitteisiin vertaa. Vaivaiset 256 eri arvoa x ja y koordinaateille per tatti, joista osa oletettavasti kalibroitu tehtaalla pois. Tossa testin voittaneessa 8bitdo:n tarvikeohjaimessa kumpaakin tarkkuutta on antaa kymmenkertaisesti.
 
Onko missään ollut vielä vertailua/luotettavaa arviota kuinka PS5 pro ja series x pärjää vertailussa? Ja vähän offtopicina, toimiiko nuo 8bitdo ohjaimet ristiin vaikka ps3 ja 4?
 
Ja vähän offtopicina, toimiiko nuo 8bitdo ohjaimet ristiin vaikka ps3 ja 4?
Liekö pleikkaohjaimia lainkaan mallistossa? Langalla saattaa toimia ps3:n kanssa.
Onko missään ollut vielä vertailua/luotettavaa arviota kuinka PS5 pro ja series x pärjää vertailussa?
Luotettava arvio on, että on noin 50% parempi ku series x. Ei tuohon sen kummempaa matikkaa tarvita. Säteenseurannassa varmaan nopeampiki.
 
Viimeksi muokattu:
Toi ääriasentojen virhe% ei ole ehkä se oleellisin juttu, vaan kertoo tässä tapauksessa lähinnä että tikun asennon anturointi saturoituu hieman ennen kuin liike pohjaa pääsuunnissa. Toi voi olla jopa ihan toivottu ominaisuus joissain peleissä, sillä hahmon liike eteenpäin täydellä nopeudella ei vaadi että tatti osoittaisi täydellisen suoraan eteenpäin, vaan isoin y-arvo saavutetaan hieman laajemmassa kulmassa. LTT:n testissä mielenkiintoisin on toi 80% liikkeen käppyrä, joka vaatii teollisuusrobotin ja ei siksi ole mahdollista kotikonstein selvittää. Siitä näkee että kuinka lineaarinen on tatin liikkeen vaste, eli jos tattia kääntää vaikka 20 astetta oikealle, niin juoksisiko hahmo yhtä nopeasti kuin jos tattia kääntää 20 astetta vasemmalle.

ps3 ohjaimen ikä näkyy aika pahasti tossa pollausnopeudessa ja anturoinnin tarkkuudessa, jos moderneihin laitteisiin vertaa. Vaivaiset 256 eri arvoa x ja y koordinaateille per tatti, joista osa oletettavasti kalibroitu tehtaalla pois. Tossa testin voittaneessa 8bitdo:n tarvikeohjaimessa kumpaakin tarkkuutta on antaa kymmenkertaisesti.
LTT videolla ei tainneet mainita miten saivat nuo tulokset aikaiseksi. Itse testi ohjelman tekijä käyttää itse tehtyä adapteri palaa tatin rungossa.

 
50% parempi missä? Sulla oli varmaan joku lähde tälle?
Toimiiko se Space Marine 2 nyt sitten 90fps kun Xboxilla on 60fps?
Prossun mopoudesta johtuen ennemmin ehkä 50% enemmän pikseleitä laskettu ennen skaalausta, tai mikäli kehittäjät ei tee mitään optimointeja, niin ainakin laskennallisesti rankoissa kohtauksissa framerate dippaa vähemmän/harvemmin. Pelikohtaisesti vaikea etukäteen arvata.

Cerny sanoo että 45% nopeampi ku ps5, ja lisäksi paremmat säteenseurannan laskentaresurssit. Tyypillisesti ollu aika luotettava lähde. Series x taas on keskimäärin aika samoissa ollu suorituskyvyn osalta ku ps5.
Säteenseurannassa pro lienee satoja prosentteja nopeampi kuin series x, mutta laitoin sille aika pienen painoarvon, siksi tuo 50%.

Ps. Eikä se warhammeri pyöri xboxilla 60fps. Ps5pro saattaa moiseen päästäkkin.


LTT videolla ei tainneet mainita miten saivat nuo tulokset aikaiseksi. Itse testi ohjelman tekijä käyttää itse tehtyä adapteri palaa tatin rungossa.

Okei, vaikuttaa ihan fiksulta.
 
Silent Hill 2. Kohta se tulee. Originaali omalla listalla yksi kaikkien aikojen parhaita pelejä. Tarina, musiikit, tunnelma. Kaikki perfect. Tämä uusintapainos näyttää ja kuulostaa todella hyvältä.
 
Vahvaa huhua että silent Hill tulisi myöhemmin boxille.
Ps. PS5 proon pitääkin olla Tuplasti tehokkaampi, onhan sillä hintaakin melkein tuplat.
Pitkä odotus xbox pelaajilla edessä. Sitten pitkän odottelun jälkeen tulee kakkos ja kolmoskorin laatutasoista (Ser X ja Ser S) versiota kun PC ja PS5 Pro ovat esittäneet parhaat versiot :kahvi: Onneksi ei ole enää pitkä odottelu niin pääsee tämän odotetun huippupelin makuun :cool:

Silent Hill 2. Kohta se tulee. Originaali omalla listalla yksi kaikkien aikojen parhaita pelejä. Tarina, musiikit, tunnelma. Kaikki perfect. Tämä uusintapainos näyttää ja kuulostaa todella hyvältä.
Todella maukkaalta vaikuttaa ja tuskin tulee pettämään odotuksia. Sääli kun eivät tehneet ensimmäisestä osasta remakea ja siitä aloittaneet. Mutta tämäkin kelpaa oikein hyvin.
 
Pitkä odotus xbox pelaajilla edessä. Sitten pitkän odottelun jälkeen tulee kakkos ja kolmoskorin laatutasoista (Ser X ja Ser S) versiota kun PC ja PS5 Pro ovat esittäneet parhaat versiot :kahvi: Onneksi ei ole enää pitkä odottelu niin pääsee tämän odotetun huippupelin makuun :cool:


Todella maukkaalta vaikuttaa ja tuskin tulee pettämään odotuksia. Sääli kun eivät tehneet ensimmäisestä osasta remakea ja siitä aloittaneet. Mutta tämäkin kelpaa oikein hyvin.
Kakkonen taitaa olla pelisarjan suosituin ja myydyin osa, siinä varmaan syy miksi valikoitui. Toivottavasti ykkösestäkin nähdään vastaava :) :thumbsup:
 
Sony käytti Concordiin 400 miljoonaa dollaria, ollen Sonyn ylivoimaisesti isoin satsaus peliin, koskaan.
Peli oli Pelle-Hermenni Hultsin lempi lapsi. Concordin uskottiin määrittävän koko Playstationin tulevaisuuden ja sen uskottiin olevan kovempi juttu kuin Star Wars universumi.

Vahvaa osaamista Playstationin CEO:lta!
Luulin että tämä oli 2000-luvun suurin munaus pelimaailmassa, mutta uusien tietojen valossa se on koko pelihistorian suurin epäonnistuminen jättäen jälkeensä ET-pelien hautaamisen aavikolle.

Rumour: Concord Cost $400 Million, Sony Believed It Was the 'Future of PlayStation'

 
Viimeksi muokattu:
Sony käytti Concordiin 400 miljoonaa dollaria.
Peli oli Pelle-Hermenni Hultsin lempi lapsi. Sony piti peliä Playstationin tulevaisuutena, joka määrittää mitä Palystation on seuraavien vuosikymmenien aikana. Playsationin oma Star Wars! Kovempi kuin Star Wars!

Vahvaa osaamista Playstationin CEO:lta!

Rumour: Concord Cost $400 Million, Sony Believed It Was the 'Future of PlayStation'

Selkeästi pelkkiä hupiukkoja Sonyllä töissä kun Horizon Zero Dawnistakin tulossa remaster. Ja sonyvauvelit marssii kuola valuen kauppaan jokeltaen "for the players".
 
Selkeästi pelkkiä hupiukkoja Sonyllä töissä kun Horizon Zero Dawnistakin tulossa remaster. Ja sonyvauvelit marssii kuola valuen kauppaan jokeltaen "for the players".
Muutenkin kun katsoo mitä pelejä tässä on tullut ja mitä on tulossa niin remasterin remasteria tulvii joka tuutista...kaipa se on helppoa ottaa typeryksiltä ylimääräiset eurot pois kuljeksimasta...
 
Sony käytti Concordiin 400 miljoonaa dollaria, ollen Sonyn ylivoimaisesti isoin satsaus peliin, koskaan.
Peli oli Pelle-Hermenni Hultsin lempi lapsi. Concordin uskottiin määrittävän koko Playstationin tulevaisuuden ja sen uskottiin olevan kovempi juttu kuin Star Wars universumi.

Vahvaa osaamista Playstationin CEO:lta!
Luulin että tämä oli 2000-luvun suurin munaus pelimaailmassa, mutta uusien tietojen valossa se on koko pelihistorian suurin epäonnistuminen jättäen jälkeensä ET-pelien hautaamisen aavikolle.

Rumour: Concord Cost $400 Million, Sony Believed It Was the 'Future of PlayStation'

"Sony käytti Concordiin 400 miljoonaa dollaria"
Laitetaan nyt tähän korjaus.
Linkin otsikko sanoo että "Concord maksoi $400 Miljoonaa" ja lähde mainitsi pelin alku tuotannon maksaneen noin $200M ja se on epäselvää kuinka paljon tuosta summasta on alkuperäisiltä sijoittajilta ja Sonyn omistamalta Probably Monsters studiolta ennen kuin Sony osti Concordia kehittäneen studion ja sijoitti siihen $200M lisää.

Eiköhän tuo PS5 Pro tasota tappiot aikanaan.
 
ja
Millasen xboxin kasaat ps5pro:n hinnalla?
Jos haluan xboxia tehokkaamman laitteen, niin miksi ihmeessä ostaisin pleikan?
Pc:eelle
-ilmainen nettipelaaminen
-halvempi gamepass
-useat pleikan pelit ilmestyy myös sille
-päivittäminen tulevaisuudessa ;)
Jos seuraava boxi todellakin alkaa olla tuota 800€ hintaluokkaa, niin kyllä silloin pelialusta vaihtuu, mutta ei todellakaan pleikkariin
@Quantum ota tämä ylös;):coffee:
 
Jos haluan xboxia tehokkaamman laitteen, niin miksi ihmeessä ostaisin pleikan?
Jos on vaikka jotenkin uusavuton tms? Ei siis sinua välttämättä koske, mutta noin yleisesti. Jotkut on noita xboxejaki ostellu tähänkin asti, vaikka on kaikille selvää että se on hidas paska ja elinaikakustannuksiltaan aika korkea. Pleikka on samanlainen aivot narikkaan citymarketista suoraan olohuoneeseen ja kovaa ajoa kokemus, ja ainoa järkevä päivitys ihmisille jotka ei koe osaavansa käyttää tietokoneita. Jos taas tietokoneita kohtaan ei koe mitään järjenvastaista aversiota, niin en ymmärrä miten kukaan on koskaan xboxiin päätyny. Tai, taloudelliset syyt toki — onhan siinä alkukustannus matalempi kuin pc:llä.
 
Täysin utopinen ajatus että skaalautuisi lineaarisesti loputtomiin asti. Vähenevän tuoton laki jne
Toki raja kulkee jossain, mutta ei tuo ps5pro todellakaan anna sitä vastinetta rahalle mitä Sonyn johto ajattelee sen antavan. Enkä todellakaan ole yksin ajatuksieni kanssa.
 
Jos on vaikka jotenkin uusavuton tms? Ei siis sinua välttämättä koske, mutta noin yleisesti. Jotkut on noita xboxejaki ostellu tähänkin asti, vaikka on kaikille selvää että se on hidas paska ja elinaikakustannuksiltaan aika korkea. Pleikka on samanlainen aivot narikkaan citymarketista suoraan olohuoneeseen ja kovaa ajoa kokemus, ja ainoa järkevä päivitys ihmisille jotka ei koe osaavansa käyttää tietokoneita.
Ilmestyessään nopein hintaluokassaan, mutta onneksi kehitys kehittyy. Eikähän proon ole tarkoituskaan olla mikään hitti, se on vaan osoitus siitä että teholla on väliä;) og xbox, xboz360, OneX, SeriesX ja nyt PS5 pro. Mitäpä veikkaat, jääkö xbox katsomaan tätä vain sivusta vai onko sieltä tulossa seuraavan genin laitetta ensimmäisenä?
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 822
Viestejä
4 567 069
Jäsenet
75 029
Uusin jäsen
frog5345

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom