- Liittynyt
- 27.02.2018
- Viestejä
- 2 520
Onpahan teille köyhillekkin jotainMaster racea sentään hyysätään.

Minä maksan reteesti 18€/kk ultimatea


Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpahan teille köyhillekkin jotainMaster racea sentään hyysätään.
Ei se tyhmä ole joka pyytääMinä maksan reteesti 18€/kk ultimatea![]()
Eikä se joka saa rahoilleen vastinettaEi se tyhmä ole joka pyytää![]()
Saa todellakin, kun jatkuva säätö ja tappelu, että pelit sais toimimaan.PC gamepassiin tulee myös, joka nyt on selvästi noista tiereistä paras vastine rahalle![]()
Mikä lie toi ultimate 2c/c ohjain?Ohjaintaistelua. LTT testaillut 3rd party sekä Sony ja Microsoft ohjaimia PC:llä ja testaillut muun muassa input latencyä. Mielenkiintoista charttia. Mielenkiintoista että Sonyn BT toteutus alkaa olemaan huippuluokkaa. Parempi latency mitä mikään ohjain kaapelilla.
![]()
Ultimate C on karsitumpi versio perus Ultimatesta. Takana olevat näppäimet poistettu ja lataustelakkaa ei tue, mitä nyt ulkoa muistan. 2C on siitä uusi versio (julkaisu ilmeisesti tämän kuun lopussa).Mikä lie toi ultimate 2c/c ohjain?
Eikö se nyt ole ihan yleinen konsensus että Dualsensen akku on huonoin noista? Tietääkseni tässä ketjussa asiasta keskusteltu. Huono akunkesto nyt kuitenkin "ratkaistavissa" sillä että lataa useammin, kun taas 2-3x korkeampi latenssi ei oikein ole mitenkään ratkaistavissa. Varmaan muutenkin tuo puolet halvempi 8BitDo päihittää molemmat akunkeston osalta myösKiinnostais nähä myös vähän akkukestovertailua.![]()
Akkukesto korjaantuu lataamalla. Luokaton input lag ei mitenkään.Kiinnostais nähä myös vähän akkukestovertailua.
E: Voi luoja.
![]()
PS5 controller battery life: how long does it last and how to improve it
The PS5 DualSense controller is one of the best gamepads Sony has ever made, but its battery life leaves a lot to be desiredwww.theshortcut.com
Kiinnostais nähä myös vähän akkukestovertailua.
E: Voi luoja.
![]()
PS5 controller battery life: how long does it last and how to improve it
The PS5 DualSense controller is one of the best gamepads Sony has ever made, but its battery life leaves a lot to be desiredwww.theshortcut.com
Ootko varma että mahtuu nuin isot akut sinne ohjaimen sisään? Nehän voi olla sen verta paksuja.Tuota akunkeston lyhkäsyyttä meillä ei tähän saakka ole päässyt huomaamaan kun on 5 dualsenseä kierrossa ja noitakun nakkelee vaan pötköttään vuorotellen telakkaan niin ei ahista mutta jos yhdellä pädillä joku vääntää pitkiä sessioita niin saahan tosta joku sitten ongelman...
Tosin 2 vanhaa julkkarissa ostettua on tosiaan kestoltaan lyhkäsempiä joten kattelin ekana saksan amazonista akkua mutta eihän ne noita suostu tänne toimittamaan niin pistin aliexpressistä tulemaan parilla kympillä 3kpl 4000mAh akkuja jos noi oikeelta arvoltaan ois ees 3000:sia niin oishan noi tuplat Sony alkuperäsiin? Ihme kitsastelua kyllä miksei noihin voinu alunperin lyyä jotain 2500 lätyskää?.
Huoh, no eipä kyllä käyny tommonen mielessäOotko varma että mahtuu nuin isot akut sinne ohjaimen sisään? Nehän voi olla sen verta paksuja.
referoi toki että mitä paskaa tuli taas linkattua.Kiinnostais nähä myös vähän akkukestovertailua.
E: Voi luoja.![]()
Kyllä tuosta akusta löytyy jotain kokemuksia netistäkin eli mahtuu. Todellinen akkukapa voi olla lähempänä 2000mAh mutta silti hyvä tuohon hintaan.Huoh, no eipä kyllä käyny tommonen mielessä. noh, sittempähän ton näkee jos ja kun saapuvat että kuis käy; tämmöset tilasin kun kahlasin jonkun aikaa:
Batmax 4000mAh Rechargeable Battery for Sony PS5 LIP1708 DualSense Game Controllers Higher Power - AliExpress
Nuo 8bitdo:n ohjaimet kyllä kiinnostelisi. Pitääpä tutustua.Varmaan muutenkin tuo puolet halvempi 8BitDo päihittää molemmat akunkeston osalta myös![]()
8bitdo on parempi. Switchin pro ohjaimetkin on todella alttiita driftaamiselle, eikä mekaanisessa laadussa ole mielestäni eroa. Joissain malleissa ei ole sitä amiibojen lukulaitetta, mikä nipan omassa on, mut jos pystyy elämään tuon rajoitteen kanssa, niin ehdottomasti 8bitdo tilaukseen.Onko Nintendon Pro -ohjain mistään kotoisin? Vai parempi vain hankkia 8BitDo? Switch 2:sta ajetellen.
Tuosta vieläpä apinapeliväreissä! (ei ole xbox yhteensopiva malli, valitettavasti)Nuo 8bitdo:n ohjaimet kyllä kiinnostelisi. Pitääpä tutustua.
referoi toki että mitä paskaa tuli taas linkattua.
Miten vaikka toi LLT:n testin voittanut parin kympin tarvikeohjain pärjäsi xboxin 60 euron viralliseen lagiohjaimeen verrattuna? Mäsä kyllä osaa ton paskojen ja kalliiden oheislaitteiden tuotannon
Dual sensessä on toki omat ongelmansa, mutta se ei sentään ole pelikelvoton lagihelvetti. Tarjoaa myös paljon ominaisuuksia mitä tommoset tarvikeohjaimet eivät toteuta.
Latenssia yli tuplat tarvikeohjaimeen verrattuna, ja hintaakin 100% lisää. Lisäksi tatin trackays oli selvästi heikompi kuin tarvikeohjaimessa.Nyt hieman perusteluja tuolle väitteelle että mäsä tekee paskoja ja kalliita oheislaitteita?
Linkattu testi ei kestävyyttä arvioinut. Hyvä kuulla että eivät sentään käsiin murene. Tatit noissa on kuitenkin driftaavaa sontaa, kuten muissakin 1st party ohjaimissa, valitettavasti, mäsällä kenties jotain lineaarisuuden tuhoavaa autokalibrointia tai vaan järkyttävän isot deadzonet, jos ei käytössä ala driftaamaan. Itse tatti taatusti sitä alkaa tekemään, eikä sitä voi helposti ohjelmallisesti korjata siten että tatin tarkkuus säilyisi hyvänä.Itse voin henkilökohtaisella kokemuksella sanoa että ohjaimet ovat olleet oikein loistavia kestävyydeltään.
Henkilömäärässä vaikea päästä edes microsoftin tämän vuoden kuukausitahtiin irtisanomisissa, vaikka laitettais koko studio lihoiksi. Ei tuolla ole töissä kuin ~150 ihmistä.On kyllä mahdollisesti iso paukku kohta tulossa.
![]()
Concord Director Steps Down As Studio Behind Historic PlayStation Flop Waits For Sony's Decision
Ryan Ellis was the hero shooter's game director at Firewalk Studioskotaku.com
”Others, however, feel like mass layoffs will be the most likely result of Concord’s failure, including the possible shutdown of the entire studio, which sources tell Kotaku is one of the more expensive studios in the PlayStation portfolio on a per-head basis.”
Täytyy se jonkin tasoinen paukku olla tuo mäsän viimeisin irtisanominenkin. Vai meneekö se jysäyksen puolelle jo?Henkilömäärässä vaikea päästä edes microsoftin tämän vuoden kuukausitahtiin irtisanomisissa, vaikka laitettais koko studio lihoiksi. Ei tuolla ole töissä kuin ~150 ihmistä.
Eli mikä se ”iso paukku” on mitä odotat?
Onko sekin aina iso paukku kun mäsä irtisanoo 150? Mikä sit on nimike jos mäsä irtisanoo 300? Megapaukku? 600 kenties ultrapaukku, 1200 hirviöpaukku? Tuosta jos laittaa isomman paukun niin menee housut jo ruskeeksi![]()
5% kaikista on silti 100% jostain porukasta!Hei hei hei nyt siis ei pidä puhua henkilöistä vaan prosenteista. 100% ulos. Microsoft potkii vain 5% tietystä porukasta. 100 > 5 aka. JYMYPAUKKU
Nyt hieman perusteluja tuolle väitteelle että mäsä tekee paskoja ja kalliita oheislaitteita? vai onko tämä nyt vain henkilökohtainen kokemus?
Itse voin henkilökohtaisella kokemuksella sanoa että ohjaimet ovat olleet oikein loistavia kestävyydeltään. Yhtään ohjainta en ole saanut rikki ja lapsilla on edelleen käytössä alkuperäinen Onen ohjain joka tuli julkaisussa mukana
ja tuolla ohjaimella tuli itse monta vuotta pelattua pääsääntöisesti änäriä. ELite 1 ja 2 ohjaimetkin löytyvät enkä ole mitään vikaa noista löytänyt![]()
Toi ääriasentojen virhe% ei ole ehkä se oleellisin juttu, vaan kertoo tässä tapauksessa lähinnä että tikun asennon anturointi saturoituu hieman ennen kuin liike pohjaa pääsuunnissa. Toi voi olla jopa ihan toivottu ominaisuus joissain peleissä, sillä hahmon liike eteenpäin täydellä nopeudella ei vaadi että tatti osoittaisi täydellisen suoraan eteenpäin, vaan isoin y-arvo saavutetaan hieman laajemmassa kulmassa. LTT:n testissä mielenkiintoisin on toi 80% liikkeen käppyrä, joka vaatii teollisuusrobotin ja ei siksi ole mahdollista kotikonstein selvittää. Siitä näkee että kuinka lineaarinen on tatin liikkeen vaste, eli jos tattia kääntää vaikka 20 astetta oikealle, niin juoksisiko hahmo yhtä nopeasti kuin jos tattia kääntää 20 astetta vasemmalle.Kokeilin tuolla Joystick Testerillä miten ps3 ohjain pärjää. Vasen 19% Oikea 19.8% virhettä. 76-78hz polling rate bluetoothin kautta. dshidmini softalla toimii xinput ohjaimena.
Samalla ohjaimella tuli pelailtua alkuvuodesta nuo AC 1, 2, Brotherhood ja Black Flag läpi enkä huomannut mitään vikaa, mutta ilmeisesti toisen stickin alakulmat on vähän enemmän pielessä.
![]()
Liekö pleikkaohjaimia lainkaan mallistossa? Langalla saattaa toimia ps3:n kanssa.Ja vähän offtopicina, toimiiko nuo 8bitdo ohjaimet ristiin vaikka ps3 ja 4?
Luotettava arvio on, että on noin 50% parempi ku series x. Ei tuohon sen kummempaa matikkaa tarvita. Säteenseurannassa varmaan nopeampiki.Onko missään ollut vielä vertailua/luotettavaa arviota kuinka PS5 pro ja series x pärjää vertailussa?
50% parempi missä? Sulla oli varmaan joku lähde tälle?Luotettava arvio on, että on noin 50% parempi ku series x. Ei tuohon sen kummempaa matikkaa tarvita. Säteenseurannassa varmaan nopeampiki.
LTT videolla ei tainneet mainita miten saivat nuo tulokset aikaiseksi. Itse testi ohjelman tekijä käyttää itse tehtyä adapteri palaa tatin rungossa.Toi ääriasentojen virhe% ei ole ehkä se oleellisin juttu, vaan kertoo tässä tapauksessa lähinnä että tikun asennon anturointi saturoituu hieman ennen kuin liike pohjaa pääsuunnissa. Toi voi olla jopa ihan toivottu ominaisuus joissain peleissä, sillä hahmon liike eteenpäin täydellä nopeudella ei vaadi että tatti osoittaisi täydellisen suoraan eteenpäin, vaan isoin y-arvo saavutetaan hieman laajemmassa kulmassa. LTT:n testissä mielenkiintoisin on toi 80% liikkeen käppyrä, joka vaatii teollisuusrobotin ja ei siksi ole mahdollista kotikonstein selvittää. Siitä näkee että kuinka lineaarinen on tatin liikkeen vaste, eli jos tattia kääntää vaikka 20 astetta oikealle, niin juoksisiko hahmo yhtä nopeasti kuin jos tattia kääntää 20 astetta vasemmalle.
ps3 ohjaimen ikä näkyy aika pahasti tossa pollausnopeudessa ja anturoinnin tarkkuudessa, jos moderneihin laitteisiin vertaa. Vaivaiset 256 eri arvoa x ja y koordinaateille per tatti, joista osa oletettavasti kalibroitu tehtaalla pois. Tossa testin voittaneessa 8bitdo:n tarvikeohjaimessa kumpaakin tarkkuutta on antaa kymmenkertaisesti.
Prossun mopoudesta johtuen ennemmin ehkä 50% enemmän pikseleitä laskettu ennen skaalausta, tai mikäli kehittäjät ei tee mitään optimointeja, niin ainakin laskennallisesti rankoissa kohtauksissa framerate dippaa vähemmän/harvemmin. Pelikohtaisesti vaikea etukäteen arvata.50% parempi missä? Sulla oli varmaan joku lähde tälle?
Toimiiko se Space Marine 2 nyt sitten 90fps kun Xboxilla on 60fps?
Okei, vaikuttaa ihan fiksulta.LTT videolla ei tainneet mainita miten saivat nuo tulokset aikaiseksi. Itse testi ohjelman tekijä käyttää itse tehtyä adapteri palaa tatin rungossa.
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Pitkä odotus xbox pelaajilla edessä. Sitten pitkän odottelun jälkeen tulee kakkos ja kolmoskorin laatutasoista (Ser X ja Ser S) versiota kun PC ja PS5 Pro ovat esittäneet parhaat versiotVahvaa huhua että silent Hill tulisi myöhemmin boxille.
Ps. PS5 proon pitääkin olla Tuplasti tehokkaampi, onhan sillä hintaakin melkein tuplat.![]()
Sonylla on vuoden mittainen yksinoikeussopimus Silent Hill 2 Remakesta
Toisin sanoen peli saapunee myös muille alustoille vuoden 2025 lopulla.www.gamereactor.fi
Todella maukkaalta vaikuttaa ja tuskin tulee pettämään odotuksia. Sääli kun eivät tehneet ensimmäisestä osasta remakea ja siitä aloittaneet. Mutta tämäkin kelpaa oikein hyvin.Silent Hill 2. Kohta se tulee. Originaali omalla listalla yksi kaikkien aikojen parhaita pelejä. Tarina, musiikit, tunnelma. Kaikki perfect. Tämä uusintapainos näyttää ja kuulostaa todella hyvältä.
Mikä sääntö se tuommonen on? Meneekö BMW 2x lujempaa kuin VW Golf kun maksaa tuplasti? Onko 2000€ PC 100% nopeampi mitä 1000€ PC?Ps. PS5 proon pitääkin olla Tuplasti tehokkaampi, onhan sillä hintaakin melkein tuplat.
Kakkonen taitaa olla pelisarjan suosituin ja myydyin osa, siinä varmaan syy miksi valikoitui. Toivottavasti ykkösestäkin nähdään vastaavaPitkä odotus xbox pelaajilla edessä. Sitten pitkän odottelun jälkeen tulee kakkos ja kolmoskorin laatutasoista (Ser X ja Ser S) versiota kun PC ja PS5 Pro ovat esittäneet parhaat versiotOnneksi ei ole enää pitkä odottelu niin pääsee tämän odotetun huippupelin makuun
Todella maukkaalta vaikuttaa ja tuskin tulee pettämään odotuksia. Sääli kun eivät tehneet ensimmäisestä osasta remakea ja siitä aloittaneet. Mutta tämäkin kelpaa oikein hyvin.
Selkeästi pelkkiä hupiukkoja Sonyllä töissä kun Horizon Zero Dawnistakin tulossa remaster. Ja sonyvauvelit marssii kuola valuen kauppaan jokeltaen "for the players".Sony käytti Concordiin 400 miljoonaa dollaria.
Peli oli Pelle-Hermenni Hultsin lempi lapsi. Sony piti peliä Playstationin tulevaisuutena, joka määrittää mitä Palystation on seuraavien vuosikymmenien aikana. Playsationin oma Star Wars! Kovempi kuin Star Wars!
Vahvaa osaamista Playstationin CEO:lta!
Rumour: Concord Cost $400 Million, Sony Believed It Was the 'Future of PlayStation'
![]()
Rumour: Concord Cost $400 Million, Sony Believed It Was the 'Future of PlayStation'
Allegedly Sony's most expensive first-party game everwww.pushsquare.com
Muutenkin kun katsoo mitä pelejä tässä on tullut ja mitä on tulossa niin remasterin remasteria tulvii joka tuutista...kaipa se on helppoa ottaa typeryksiltä ylimääräiset eurot pois kuljeksimasta...Selkeästi pelkkiä hupiukkoja Sonyllä töissä kun Horizon Zero Dawnistakin tulossa remaster. Ja sonyvauvelit marssii kuola valuen kauppaan jokeltaen "for the players".
Muutenkin kun katsoo mitä pelejä tässä on tullut ja mitä on tulossa niin remasterin remasteria tulvii joka tuutista...kaipa se on helppoa ottaa typeryksiltä ylimääräiset eurot pois kuljeksimasta...
Näin kuluttajan näkökulmasta rahalle pitää saada vastinettaMikä sääntö se tuommonen on? Meneekö BMW 2x lujempaa kuin VW Golf kun maksaa tuplasti? Onko 2000€ PC 100% nopeampi mitä 1000€ PC?
Mennään sieltä mistä aita on matalin.Pelaajat antaa selvää viestiä. Uusia peli IP:tä ei kelpuuteta. Remakeja menee kaupaksi.
Tuo on helppo business decision.
Täysin utopinen ajatus että skaalautuisi lineaarisesti loputtomiin asti. Vähenevän tuoton laki jneNäin kuluttajan näkökulmasta rahalle pitää saada vastinetta