PÌÎUW®[ªøËrhl¾Ç̰1¿¼
MurottajaSince2004
Ostit 390 taalan kortin 600e:lla ja käytät sitä verrokkina että saipa paljon tehoa lisää? RTX3080 maksoi julkaisussa 789e. Ei oikein nyt toimi tämä.Ostin 2022 toukokuussa 3060 TI:n 600:lla eurolla, nyt 2 vuotta myöhemmin saa esim GTX 4070:n hintaan 580€. Tehonlisäystä enemmän kuin 45% ja muistiakin 4GB enemmän. AMDn puolelta löytynee vielä parempaa korttia tilalle samaan hintaan....
![]()
PS4 Pro yli tuplasi nopeuden verrattuna perusmalliin, ja julkaisuhinta oli sama, kuin PS4:n julkaisuhinta, ja ilman inflaatiokorotuksia, eli oikeasti halvempi. Se oli todella hyvä hinta ja toki ostin sen heti kun se julkaistiin.
Tää PS5 Pro lähennä sylkee Playstation fanien kasvoille. Kenelle se on suunnattu? Ei se ainakaan voi olla suunnattu Sonyfanipojille, kun hehän ostavat kaikki pelinsä fyysisinä. Eihän sillä voi pelata ilman reilun satasen lisäinvestointia nykyistä kirjastoa.
Mitä tulee PS4-pro niin jokainen varmaan täälläkin muistaa miten sitä haukuttiin ettei se tuonut mitään näkyvää pöytään ja miten checkerboard vain pilasi kuvanlaadun. Lollahdeltiin double-data rate flopseille. Minä tiedän koska minä ostin PS4-pron. OneX oli ylivertainen päivitys ja muutamaankin otteeseen tehtiin hassuttelukuvia miten PS4 ja PS4-pro versioita ei erottanut toisistaan mutta OneX oli glorious native4k.
Itse PC pelaajana pidän hyvänä suuntauksena PS5-pro konsolia. 300% lisää RT:tä. "DLSS" viimein konsoleillekkin joka on ns. transformative tech. Eli kerrankin tulee jotain näkyvää eikä mitään pilipali checkerboard räpistelyitä.