PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Monelle riittää se, ettei peliä julkaista boxille ;)
Onhan tuo edelleenkin ihmeellistä että vuoden myydyintä peliä ei xboxilla pysty pelaamaan, eikä mäsä kykene syytä tälle kirjoittamaan auki xboxin hankkineille, ja sittemmin ilmeisen pettyneille, asiakkailleen.

Joko konsolit on käyttökelvotonta paskaa, tai kehittäjää ei tommonen menestymätön alusta kiinnosta, tai sit on päästetty yksärisoppari näppien läpi kilpailijalle. Vain ja ainoastaan noloja kommelluksia.
 
Onhan tuo edelleenkin ihmeellistä että vuoden myydyintä peliä ei xboxilla pysty pelaamaan, eikä mäsä kykene syytä tälle kirjoittamaan auki xboxin hankkineille, ja sittemmin ilmeisen pettyneille, asiakkailleen.

Joko konsolit on käyttökelvotonta paskaa, tai kehittäjää ei tommonen menestymätön alusta kiinnosta, tai sit on päästetty yksärisoppari näppien läpi kilpailijalle. Vain ja ainoastaan noloja kommelluksia.
Tätä ketjua kun lueskelee niin voi ihan aistia sen xbox pelaajien pettymyksen ja raivon kun menestynyttä apinapeliä ei tullutkaan omalle laitteelle. On vain pelkkiä huhuja ja mutuja ja odottaminen edessä.
 
Täällä sen verran aktiivisesti myös apinapeliä puolustellaan niin oletan että kaikki ovat sen pelaneet läpi tai ainakin testanneet kun on niin paljon hyvää kerrottavaa?

Vai luotetaanko taas vaan pelimedian numeroihin ja youtube videoihin? :kahvi:
 
Täällä sen verran aktiivisesti myös apinapeliä puolustellaan niin oletan että kaikki ovat sen pelaneet läpi tai ainakin testanneet kun on niin paljon hyvää kerrottavaa?

Vai luotetaanko taas vaan pelimedian numeroihin ja youtube videoihin? :kahvi:
Pelin menestyksen voi todeta pelaamattakin.

Mitä itse peliin tulee, niin kyllä pelimedian numeroista ja Youtube videoista saa aika hyvän kuvan millaisesta pelistä on kyse. Näiden pohjalta on melko helppo tehdä ostopäätös. Digital Foundrylla on myös hyvää pätkää pelistä ja sen ongelmista, esim. PS5:lla.
 
Huhuja huhuja. Katsellaan sitten uudestaan, kun saadaan faktoja.
Paul Tassi otti yhteyttä jokaiseen osapuoleen. Ainoastaan Microsoft vastasi, ja varmisti että kyseessä on Sonyn tekemä diili.
Kumpi väittämä on epätosi:
-Amerikkalainen julkinen osakeyhtiö ei saa valehdella lausunnoissaan
-Kiinalainen kommunistisen puolueen hallitsema "yritys" ei saa valehdella lausunnoissaan.

"As we have said before, we’re excited for the launch of Black Myth Wukong on Xbox Series X|S and are working with Game Science to bring the game to our platforms. We'd prefer not to comment on the deals made by our partners with other platform holders but we can confirm that the delay is not due to Xbox platform limitations that have been raised to us."
 
Täällä sen verran aktiivisesti myös apinapeliä puolustellaan
Kuka sitä on puolustanut? Miltä sitä on puolustettu? Täällä on keskusteltu siitä että mäsä on kämmänny totaalisesti kun peliä ei kuulu, ja siitä että se on myynyt aika hyvin.
 
Paul Tassi otti yhteyttä jokaiseen osapuoleen. Ainoastaan Microsoft vastasi, ja varmisti että kyseessä on Sonyn tekemä diili:
Missä kohtaa se on tuossa varmistettu?
Siinä sanotaan että hän ei kommentoi aihetta, ei muuta.

Jos joku diili olisi olemassa, niin kai sony peliä mainostaisi jossain malliin ”only on playstation” tjsp?

Tuossa sun viittaamassa kommentissa EI lue ”we can confirm that the game is not on xbox due to an exclusivity deal made by Sony”, vaan itseasiassa päin vastoin. Siinä kerrotaan vain että hän ei ole tietoinen että olisi (enää) joku alustarajoitteesta kumpuava syy joka estäisi pelin julkaisemisen xboxille.
 
Viimeksi muokattu:
Missä kohtaa se on tuossa varmistettu?
Siinä sanotaan että hän ei kommentoi aihetta, ei muuta.

Jos joku diili olisi olemassa, niin kai sony peliä mainostaisi jossain malliin ”only on playstation” tjsp?

Tuossa sun viittaamassa kommentissa EI lue ”we can confirm that the game is not on xbox due to an exclusivity deal made by Sony”, vaan itseasiassa päin vastoin. Siinä kerrotaan vain että hän ei ole tietoinen että olisi (enää) joku alustarajoitteesta kumpuava syy joka estäisi pelin julkaisemisen xboxille.

Enää?
Saman lausunnon Microsoft antoi jo silloin kun kehittäjä väitti Xbox-teknisten ongelmien olevan syy.

"but we can confirm that the delay is not due to Xbox platform limitations that have been raised to us."

Eli Black Mythin kehittäjä yksinkertaisesti valehteli, miksi?

Jokainen osaa lukea rivienvälistä.
 
Eli Black Mythin kehittäjä yksinkertaisesti valehteli, miksi?
Mihin lausuntoon nyt viittaat?
"but we can confirm that the delay is not due to Xbox platform limitations that have been raised to us."
jep. Tuo ei tarkoita että julkaisu olisi estynyt yksinoikeussopimuksen vuoksi. Siellä voi olla vaikka kehittäjät patchien parissa säheltämässä tai jotain muuta korkeamman prioriteetin hommaa kuin xbox julkaisu.

Jokainen osaa lukea rivienvälistä.
Kirjoitit että mäsän edustaja varmisti että kyse on yksäristä. Nyt kyse olikin rivien välistä viestittelystä. Kummasta on kyse?

rivien välistä voi kans lukea että mäsä on kämmänny tilanteen täysin.
Varmasti joku alustarajoite siellä on aikanaan ollut, kuten on varmasti ollut pleikkarillakin. Ajatus että tuo olisi vain rullannut täydellisesti series S:llä ekalla yrityksellä on absurdi. Jotain huhujakin aiheesta ketjuun postattiin.
 
Onhan tuo edelleenkin ihmeellistä että vuoden myydyintä peliä ei xboxilla pysty pelaamaan
Minkähän vuoden myydyimmästä pelistä me puhutaan? Mikäli tän vuoden, niin sehän julkaistaan day one gamepassiin.
Ja taitaa olla palworld myydyin peli tähän mennessä. Missäs se pleikkari versio luuraa?
Ja muuten kyllä se apinapelikin on pelattavissa Xboxilla.
 
Minkähän vuoden myydyimmästä pelistä me puhutaan? Mikäli tän vuoden, niin sehän julkaistaan day one gamepassiin.
Ja taitaa olla palworld myydyin peli tähän mennessä. Missäs se pleikkari versio luuraa?
Ja muuten kyllä se apinapelikin on pelattavissa Xboxilla.
Mikä peli on myynyt tänä vuonna muka enemmän kuin apinapeli? Viime vuonna julkaistu codi on toki tänäkin vuonna myynyt joitakin miljoonia, en sitä kiistä. Palworldista on jotain noin 15M lukuja liikkeellä, ja lienee tosiaan aika tasoissa apinapelin kanssa.

Tuleva codi ei vielä varmaan ole enempää myynyt kuin apinapeli, mutta voin toki olla väärässäkin. Luvut vaan esille ja ihmetellään yhdessä.

Ja muuten kyllä se apinapelikin on pelattavissa Xboxilla.
Onko? Laita linkki
 
Mikä peli on myynyt tänä vuonna muka enemmän kuin apinapeli? Viime vuonna julkaistu codi on toki tänäkin vuonna myynyt joitakin miljoonia, en sitä kiistä. Palworldista on jotain noin 15M lukuja liikkeellä, ja lienee tosiaan aika tasoissa apinapelin kanssa.
Palworld on myyny 25M, apinapeli 10M. Joo tosi tasoissa...

Tuleva codi ei vielä varmaan ole enempää myynyt kuin apinapeli, mutta voin toki olla väärässäkin. Luvut vaan esille ja ihmetellään yhdessä.
Niin tämä vuosi loppunu jo?
Onko? Laita linkki
Sinun hehkuttaman geforce now:n kautta pystyy pelaa.
 
Niin tämä vuosi loppunu jo?
Sieltä voi loppuvuodesta joku muu toki ohittaa vuoden myydyimpänä pelinä apinapelin, mutta tällä hetkellä vuoden myydyin peli lienee kuitenkin apinapeli. Myynnin tahti oli nopeampaa kuin palworldilla ja kummaltakaan ei ole tarkkoja lukuja juuri nyt esittää, valitettavasti.
Jos kirjoittaisin tulevasta, niin käyttäisin esim. sanoja ”tulee myymään” tai ”vuoden myydyin peli tulee olemaan”.

preesens sanamuotona viittaa olevaan, ei tulevaan.
Palworld on myyny 25M
onko? Kova luku jos pitää paikkansa. Lähteet olis toki hyvä laittaa kaveriksi.

Sekoititko kenties lataukset myynteihin? Wikipedia sanoo että myytyjä pelejä on 15 M ja peli on ”saavuttanut xboxilla” 10 M. Xboxilla gamepass ei tarkoita myyntiä.
Sinun hehkuttaman geforce now:n kautta pystyy pelaa.
Heh.
 
Sieltä voi loppuvuodesta joku muu toki ohittaa vuoden myydyimpänä pelinä apinapelin
Niin, edelleenkin palworld on myyny enemmän. Toki jos asia ei ole näin, niin lähteitä kehiin.
Sekoititko kenties lataukset myynteihin? Wikipedia sanoo että myytyjä pelejä on 15 M ja peli on ”saavuttanut xboxilla” 10 M.
Nyt on kovat lähteet :D
Ai enää ei oo kova juttu? Ne kuuluisat maalitolpat...
 
Toki jos asia ei ole näin, niin lähteitä kehiin.
Laita toki ne omat palworld lähteet tiskiin.

Apinapeli ilmoitti kolmen vuorokauden jälkeen 10M myynnit, sittemmin ollut hiljaa määristä. Palworld ilmoitti 15M myynnit reilussa 30 päivässä. Kolmen vuorokauden verrokkiluku oli palworldilla 5M, eli puolet apinapelistä.

Steamin pelaajamäärissä apinapelillä oli kans kovempi tahti, viitaten että luultavasti myynnit on ollu ainaki alussa kovemmat, mutta toki palworld on ollu pidempään markkinoilla ja siksi voi olla hyvinkin vähän edellä. Toisaalta apinapeli on sonyn konsoleilla, joita nyt vaan on paljon enemmän ku xboxeja ja gamepass pelinä palworld tuskin ajoi kovia myyntilukuja tiskiin.
 
Laita toki ne omat palworld lähteet tiskiin.

Apinapeli ilmoitti kolmen vuorokauden jälkeen 10M myynnit, sittemmin ollut hiljaa määristä. Palworld ilmoitti 15M myynnit reilussa 30 päivässä. Kolmen vuorokauden verrokkiluku oli palworldilla 5M, eli puolet apinapelistä.

Steamin pelaajamäärissä apinapelillä oli kans kovempi tahti, viitaten että luultavasti myynnit on ollu ainaki alussa kovemmat, mutta toki palworld on ollu pidempään markkinoilla ja siksi voi olla hyvinkin vähän edellä. Toisaalta apinapeli on sonyn konsoleilla, joita nyt vaan on paljon enemmän ku xboxeja ja gamepass pelinä palworld tuskin ajoi kovia myyntilukuja tiskiin.

Eikös se 15 ole enemmän kuin 10. Mitä se jankkaa koko ajan että apinapeli ois myyny enemmän?
 
Hienot ”lähteet” taas. Etenki ku toi xboxin 10 ei ole alkuperäisessä lähteessä ilmoitettu myyntinä, vaan asennuksina/pelaajina. Yritä edes.
Eikös se 15 ole enemmän kuin 10. Mitä se jankkaa koko ajan että apinapeli ois myyny enemmän?
Luultavasti on. Jos siis yhtään ekstrapoloi myyntejä ekan kolmen päivän ohi.
 
Linkeillä keskustelu lienee kielletty foorumin säännöissä. Ilmeisesti viittaat mahdolliseen huhuun siitä kuinka apinapeli kenties saattaa olla tulossa xboxille myöhässä muustakin syystä kuin series S:n muistiongelmista johtuen?

Huoh. Ensin väität että apinapeli ei ole menestynyt kiinan ulkopuolella, mutta sitten et suostu kertomaan kriteerejä sille että peli olisi menestynyt.


Ihan helvetin rasittavaa tyhjänpuhumista taas kerran.

Tai siis, ilmeisesti apinapeli menestyi hyvin kiinan ulkopuolella ja et keksinyt mitään kriteeriä mitä se ei täyttäisi. :kahvi:


Miksei katsella nyt? Voiko pelien menestyksen määrittää vain uuden vuoden aattona? Miksi?
Jos pelin hommanneet on 76% kiinalaisia, niin onko peli silloin globaalisti menestynyt?
Oliko peli miten pitkään myydyin pleikka peli? Sea of thieves ei ollut jättimenestys, ainakaan jos foorumin palstatilalla mitataan. Välillä kun katsoisi maailmaa ilman sinisiä laseja, niin kummasti kirkastuisi.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240905_012942.jpg
    Screenshot_20240905_012942.jpg
    70,3 KB · Luettu: 24
  • Screenshot_20240905_011943.jpg
    Screenshot_20240905_011943.jpg
    158 KB · Luettu: 24
Jos pelin hommanneet on 76% kiinalaisia, niin onko peli silloin globaalisti menestynyt?
Tiedätkö mitä globaali tarkoittaa? Peli myi maailmanlaajuisesti (eli globaalisti, pääsit oppimaan uuden sanan) 10 miljoonaa kappaletta kolmessa päivässä. Kiinan ulkopuolella tuon sinun screenshotin (mikä lähde?) perusteella myynyt 2.4 miljoonaa. Edelleen jankkaat kokoajan että peli ei menestynyt kovinkaan erikoisesti, mutta et anna yhtä ainuttakaan (edes sinun omaan mielipiteeseen perustuvaa) kriteeriä sille mikä tekee pelistä menestyneen. Surkeita lähteitä kyllä osaat tänne tykittää
 
Tiedätkö mitä globaali tarkoittaa? Peli myi maailmanlaajuisesti (eli globaalisti, pääsit oppimaan uuden sanan) 10 miljoonaa kappaletta kolmessa päivässä. Kiinan ulkopuolella tuon sinun screenshotin (mikä lähde?) perusteella myynyt 2.4 miljoonaa. Edelleen jankkaat kokoajan että peli ei menestynyt kovinkaan erikoisesti, mutta et anna yhtä ainuttakaan (edes sinun omaan mielipiteeseen perustuvaa) kriteeriä sille mikä tekee pelistä menestyneen. Surkeita lähteitä kyllä osaat tänne tykittää
Hienosti lainattu teksti, no toistetaan kun se tuntuu teille olevan mieluisaa. Sea of thieves viihtyi pleikan myydyimpien piikkipaikalla viikkoja, eikä siitä kukaan puhunut jättimenestyksenä. Miten kauan kiinan ihme tuota paikkaa piti?

3milj. pelaajasta 2milj. on kiinalaisia, toki lähde varmaan kerran paska :hmm: tiedän että moni pahoittaa mielensä, mutta aika oleellinen menestyksen mittari on se kärkipaikan pitäminen. Mitä tuo peli on Kiinassa tehnytkin, muualla on sitten ollutkin hiljaista:itku: sit tulevaisuudessa voit nuiden "paskoja lähteitä" sijaan laittaa vaikka nuo lähteet kumoavaa linkkiä. Ei mee pelkäksi huuteluksi.
 
Ei kai rasisti-pää vähän pilkota joillakin kun ei haluta kiinalaisia (vai ruukataanko sitä sanoa kinkit kun eivät ole kuulemma ihmisiä) laskea mukaan? Vai mikäs homma tämä vääntäminen että jos peli myy kiinassa paljon niin se ei ole hyvä asia? Peli myynyt miljoonia länkkäri-sioille ja vielä enemmän kiinalaisille. Mikä tuossa niinkuin on ongelma?
 
Ei kai rasisti-pää vähän pilkota joillakin kun ei haluta kiinalaisia (vai ruukataanko sitä sanoa kinkit kun eivät ole kuulemma ihmisiä) laskea mukaan? Vai mikäs homma tämä vääntäminen että jos peli myy kiinassa paljon niin se ei ole hyvä asia? Peli myynyt miljoonia länkkäri-sioille ja vielä enemmän kiinalaisille. Mikä tuossa niinkuin on ongelma?
Ongelma tuntuu olevan se kun peliä ei saa xbox konsoleille. Indy jos onnistuu myymään miljuunan niin se on heti globaali menestys.
 
Indy jos onnistuu myymään miljuunan niin se on heti globaali menestys.
Epäilen vahvasti että ensimmäisen persoonan lisenssipeli jaksaa montaa ihmistä kiinnostaa vaikka kyseessä onkin isohko brändi.

Olisi ollut oiva tilaisuus saada pelille lisää hypeä jos olisi julkaisun saanut lähemmäksi uutta Indy elokuvaa.
 
Ei kai rasisti-pää vähän pilkota joillakin kun ei haluta kiinalaisia (vai ruukataanko sitä sanoa kinkit kun eivät ole kuulemma ihmisiä) laskea mukaan? Vai mikäs homma tämä vääntäminen että jos peli myy kiinassa paljon niin se ei ole hyvä asia? Peli myynyt miljoonia länkkäri-sioille ja vielä enemmän kiinalaisille. Mikä tuossa niinkuin on ongelma?
Eihän sitä kukaan ole huonoksi asiaksi väittänytkään:hmm: uskallan myös väittää, et jos peli olis ilmestynyt myös xboxille, niin ei sitä täällä olis hehkutettu.
 
Ei kai rasisti-pää vähän pilkota joillakin kun ei haluta kiinalaisia (vai ruukataanko sitä sanoa kinkit kun eivät ole kuulemma ihmisiä) laskea mukaan? Vai mikäs homma tämä vääntäminen että jos peli myy kiinassa paljon niin se ei ole hyvä asia? Peli myynyt miljoonia länkkäri-sioille ja vielä enemmän kiinalaisille. Mikä tuossa niinkuin on ongelma?
Hyvesignalointi kiina boikottihan se on. Johdonmukaista se sitten puolestaan ei ole.

3milj. pelaajasta 2milj. on kiinalaisia, toki lähde varmaan kerran paska :hmm: tiedän että moni pahoittaa mielensä, mutta aika oleellinen menestyksen mittari on se kärkipaikan pitäminen. Mitä tuo peli on Kiinassa tehnytkin, muualla on sitten ollutkin hiljaista:itku: sit tulevaisuudessa voit nuiden "paskoja lähteitä" sijaan laittaa vaikka nuo lähteet kumoavaa linkkiä. Ei mee pelkäksi huuteluksi.

Pelihän ei tullut muille alustoille kun pleikalle. Miksi lähdet nyt erittelemään että pleikalla myi x määrän? Ja edelleen, mikä on määritelmä menestykselle? 2.4 miljoonaa myyntiä kolmessa päivässä pahan Kiinan ulkopuolella ei ole?
Hetkinen. Tämä data on täältä PS-Timetracker
Tuo ei A) Ole Sonyn virallista listaa ja B) Kyseisen data on kerätty tuon botin lisänneiden pelaajien poolista, eikä kaikkien pleikkarilla pelaavien poolista.

Harvinaisen paska "lähde"
Tuossa on yhden surkean "lähteesi" kumoaminen. Missä on lähdekritiikki näissä sun jutuissa.
 
Jos pelin hommanneet on 76% kiinalaisia, niin onko peli silloin globaalisti menestynyt?
Riippuu varmasti siitä että mikä määrä myyntiä ei-kiinassa mielestäsi indikoisi että peli on menestynyt globaalisti. On toi paremmin myynyt ei-kiinassa kuin moni täälläkin hypetetty ja menestyneeksi mielletty peli.

Hauskan tästä keissistä tekee se, että muiden pelien ei-kiina vertailulukujen selvittäminen on tekemätön paikka kaikille ketjun keskustelijoille. Montako % vaikka codin on myynneistä on kiinassa?

edit: wukong nyt 18M myytyä peliä. Ohi siis palworldin 15M luvusta.
 
Viimeksi muokattu:
Missä kohtaa se on tuossa varmistettu?
Siinä sanotaan että hän ei kommentoi aihetta, ei muuta.

Jos joku diili olisi olemassa, niin kai sony peliä mainostaisi jossain malliin ”only on playstation” tjsp?

Tuossa sun viittaamassa kommentissa EI lue ”we can confirm that the game is not on xbox due to an exclusivity deal made by Sony”, vaan itseasiassa päin vastoin. Siinä kerrotaan vain että hän ei ole tietoinen että olisi (enää) joku alustarajoitteesta kumpuava syy joka estäisi pelin julkaisemisen xboxille.
Väitän että tapahtumasarja on mennyt näin: Yksittäinen rividevaaja vahingossa tai ajattelemattomuuttaan möläytti oikean syyn. Tätä ei tietenkään olisi saanut sanoa julkisesti koska se asettaa konsolin huonoon valoon, ja siten konsolin valmistaja kiirehti puolustamaan omaa laatikkoaan.

Olen nähnyt tällaisen vastaavan tapahtuneen muualla teollisuudessa, ja tämä tuntuu menevän oikein oppikirjan mukaan. "Salainen diili" on hyvä huhu, koska sitä ei kukaan tule myöntämään tai kieltämään, koska se saattaisi asettaan vaikeaan asemaan muissa neuvotteluissa. Tiedetään että vastausta ei joko tule, tai se on tyyliä "emme kommentoi huhuja". Muuta ei voi sanoa.

Salainen yksinoikeus on täysin järjetön konsepti. Yksinoikeus maksaa rahaa, ja sille halutaan vastinetta. Peliä mainostettaisiin "limited time console exclusive" tai vastaavaa. Yksinoikeudella on tarkoitus saada ostamaan konsoli, ja se ei toimi jos kukaan ei tiedä että kyseessä on yksinoikeus.

Sonyn jopa kannattaa olla "en kommentoi huhuja" linjalla, koska tämä huhu on heille hyödyllinen, jos jengi luulee että se on yksinoikeus vaikkei olekaan eikä siitä "yksinoikeudesta" ole maksettu mitään. Ilmainen "yksinoikeus".

Saa sitten nähdä olenko oikeassa vai en.
 
Hyvesignalointi kiina boikottihan se on. Johdonmukaista se sitten puolestaan ei ole.

Pelihän ei tullut muille alustoille kun pleikalle. Miksi lähdet nyt erittelemään että pleikalla myi x määrän? Ja edelleen, mikä on määritelmä menestykselle? 2.4 miljoonaa myyntiä kolmessa päivässä pahan Kiinan ulkopuolella ei ole?

Tuossa on yhden surkean "lähteesi" kumoaminen. Missä on lähdekritiikki näissä sun jutuissa.
Nuita lähteitä oon laittanut useamman, yhteistä niissä on edelleen se että pelin hommanneista 2/3 on kiinalaisia, ja se ettei peliä ole näkynyt pleikan myydyimpien piikkipaikalla. Etkä vastannut minun kysymykseen, onko mielestäsi sea of thieves menestys peli?
Tai starfield Steamin 2.4milj. Myynneillä(10% kinukkeja) puhumattakaan halon infinitestä yli 9milj. myynneillä. Nuo kaikki löytyy myös gamepassista, siitä palvelusta joka syö pelin myynnit kokonaan.
Ps. Edelleen se maailma kirkastuu ilman minkään värisiä laseja.
 
Riippuu varmasti siitä että mikä määrä myyntiä ei-kiinassa mielestäsi indikoisi että peli on menestynyt globaalisti. On toi paremmin myynyt ei-kiinassa kuin moni täälläkin hypetetty ja menestyneeksi mielletty peli.

Hauskan tästä keissistä tekee se, että muiden pelien ei-kiina vertailulukujen selvittäminen on tekemätön paikka kaikille ketjun keskustelijoille. Montako % vaikka codin on myynneistä on kiinassa?

edit: wukong nyt 18M myytyä peliä. Ohi siis palworldin 15M luvusta.
Kovat on myynnit apinapelillä. Osuivat kultasuoneen kertalaakista.
 
Riippuu varmasti siitä että mikä määrä myyntiä ei-kiinassa mielestäsi indikoisi että peli on menestynyt globaalisti. On toi paremmin myynyt ei-kiinassa kuin moni täälläkin hypetetty ja menestyneeksi mielletty peli.

Hauskan tästä keissistä tekee se, että muiden pelien ei-kiina vertailulukujen selvittäminen on tekemätön paikka kaikille ketjun keskustelijoille. Montako % vaikka codin on myynneistä on kiinassa?

edit: wukong nyt 18M myytyä peliä. Ohi siis palworldin 15M luvusta.
Jes lisää rahaa liittolaisille! Eiku mitä...
Screenshot_20240905_112305.jpg
 
Kai se joillakin ottaa koville, kun yritti woke porukat canceloita apina peliä. Mutta ei oikein ottanut tulta se projekti. Oho ihan venäjä kortti piti pelata tähän väliin. Natsi korttia ootellessa.
 
Tai starfield Steamin 2.4milj. Myynneillä
Ei ole menestynyt siis. Apinapelin 18M 1/3 länsimaissa (toimittamasi arvio) tarkoittaa kuitenkin jo yli 6M myyntiä ei-kiinassa. Tuo on aika paljon pelejä, ja jäbä kehtaa väittää että se ei ole menestynyt kiinan ulkopuolella. Alkaa menestyneiden pelien lista lähestyä nollaa, jos kriteerit on mallia "vain vuosikymmenen menestynein peli on menestyny, loput ei oo XD".
ja se ettei peliä ole näkynyt pleikan myydyimpien piikkipaikalla.
Eikös se ollut piikkipaikalla noin viikon verran? Voin toki muistaa väärinkin. Ei ole kuvankaappausta ja tilastoja ei automaattisesti kerätä minnekkään. :(
Jes lisää rahaa liittolaisille! Eiku mitä...
Miten tuo liittyy keskusteluun menestyksestä ja myynneistä?

ps.
Vieläkin on Mäsä venäjällä ja kiinassa. soo soo. Boikottiin tommoset puljut peleineen.

Ps. Edelleen se maailma kirkastuu ilman minkään värisiä laseja.
Kunhan ne on anti-kiina -väriset..
vai anti-menestys :hmm:
 
Etkä vastannut minun kysymykseen, onko mielestäsi sea of thieves menestys peli?
Tai starfield Steamin 2.4milj. Myynneillä(10% kinukkeja) puhumattakaan halon infinitestä yli 9milj. myynneillä. Nuo kaikki löytyy myös gamepassista, siitä palvelusta joka syö pelin myynnit kokonaan.
Kyllä noi voidaan laskea menestyneisiksi peleiksi, kuten myös apinapelin (kyllä, myös Kiinan ulkopuolellakin). Kukaan ei väittänyt sea of thievesiä flopiksi kun se tuli pleikalle, niin siitä ei syntynyt tämmöistä turhanpäiväistä keskustelua. Edelleen mikä on sinun määritelmä menestyneeksi peliksi? Tuon sea of thievesin jos lasket menestykseksi niin pakostakin apinapeli on sitten menestys. Xbox published Sea of Thieves reportedly surpasses 1m sales on PlayStation 5

Silloin kysymys kuuluu, miksi lauot tämmöstä skeidaa?

joka ei ole tainnut kiinan ulkopuolella kovinkaan merkittävästi menestyä.
Ps. Edelleen se maailma kirkastuu ilman minkään värisiä laseja.
Practice what you preach jne
 
Vähän tekki-keskustelua. Starfield saanut SeriesS kohtelun. Nyt voi SeriesS omistajatkin pelata 60fps... tai... noh... siis maksimi on 60fps mutta esim new atlantiksessa framerate heiluu alle kolmessa kympissä napsun alle DVD elokuvan resoluutiolla eli 432p.



Vieläkö kaikuu jostain kaukaisuudesta:"Se on niin kuin SeriesX mutta 1440p120fps eikä 4k..."

Screenshot 2024-09-05 at 15.01.27.png
 
Astro Botin Metacritic 93. Ei siinä, itselle se vuoden odotetuin peli. :thumbsup:

 
Astro Botin Metacritic 93. Ei siinä, itselle se vuoden odotetuin peli. :thumbsup:

94 näkyy minulle mutta ei väliä. Tätä mietin että taitaa olla peli jonka vuoksi sitten ostan taas pleikkarin... perkele.... No jos sen PS5-professional kuitenkin ettei ollenkaan enää sitä PS5-amateur.
 
Vähän tekki-keskustelua. Starfield saanut SeriesS kohtelun. Nyt voi SeriesS omistajatkin pelata 60fps... tai... noh... siis maksimi on 60fps mutta esim new atlantiksessa framerate heiluu alle kolmessa kympissä napsun alle DVD elokuvan resoluutiolla eli 432p.



Vieläkö kaikuu jostain kaukaisuudesta:"Se on niin kuin SeriesX mutta 1440p120fps eikä 4k..."

Screenshot 2024-09-05 at 15.01.27.png

Sub DVD ja sub 30fps, performance modessa. Nyt on kaikki nähty.
 
Astro Botin Metacritic 93. Ei siinä, itselle se vuoden odotetuin peli. :thumbsup:

Aiemmatkin Astro Botit ovat vakuuttaneet sen verran että lähtee kyllä itselläkin hankintaan.

Mahtava nähdä että yksinpelit pärjäävät näinkin hyvin tänä vuonna.

Toivottavasti Sony pikkuhiljaa tajuaa tämän ja alkaavat perumaan GAAS-suunnitelmiaan oikeen urakalla ja keskittymään Astro Botin kaltaisiin peleihin ja unohdetaan ne Concordimaiset superflopit.
 
Astrobotti, pelin pituus: 5 tuntia, hinta 55€.
Ja Ponyt pitivät Hellblade 2sta aivan liian lyhyenä.
Peli voi olla hyvä, mutta tuolla contentin määrällä hinta pitäisi olla 29.95€.

 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 250
Viestejä
4 506 386
Jäsenet
74 345
Uusin jäsen
Vm85

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom