- Liittynyt
- 03.02.2021
- Viestejä
- 1 341
Voi luoja. Nyt kouluun takaisin lukemista opettelemaan.Ei ole huhu, vaan ihan fakta että peliä ei mäsän konsoleilla ole.
Väität että se on mäsän kämmi. Asia ei ole vielä varmistunut joten kyseessä on HUHU.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Voi luoja. Nyt kouluun takaisin lukemista opettelemaan.Ei ole huhu, vaan ihan fakta että peliä ei mäsän konsoleilla ole.
Missä kohtaa se on tuossa varmistettu?
Siinä sanotaan että hän ei kommentoi aihetta, ei muuta.
Jos joku diili olisi olemassa, niin kai sony peliä mainostaisi jossain malliin ”only on playstation” tjsp?
Tuossa sun viittaamassa kommentissa EI lue ”we can confirm that the game is not on xbox due to an exclusivity deal made by Sony”, vaan itseasiassa päin vastoin. Siinä kerrotaan vain että hän ei ole tietoinen että olisi (enää) joku alustarajoitteesta kumpuava syy joka estäisi pelin julkaisemisen xboxille.
Mihin lausuntoon nyt viittaat?Eli Black Mythin kehittäjä yksinkertaisesti valehteli, miksi?
jep. Tuo ei tarkoita että julkaisu olisi estynyt yksinoikeussopimuksen vuoksi. Siellä voi olla vaikka kehittäjät patchien parissa säheltämässä tai jotain muuta korkeamman prioriteetin hommaa kuin xbox julkaisu."but we can confirm that the delay is not due to Xbox platform limitations that have been raised to us."
Kirjoitit että mäsän edustaja varmisti että kyse on yksäristä. Nyt kyse olikin rivien välistä viestittelystä. Kummasta on kyse?Jokainen osaa lukea rivienvälistä.
Varmasti joku alustarajoite siellä on aikanaan ollut, kuten on varmasti ollut pleikkarillakin. Ajatus että tuo olisi vain rullannut täydellisesti series S:llä ekalla yrityksellä on absurdi. Jotain huhujakin aiheesta ketjuun postattiin.
Tämä tais jäädä auki. Eli kuka on valehdellut ja mitä? Onko valehtelija edes firmalla töissä ja jos on, niin missä asemassa?Eli Black Mythin kehittäjä yksinkertaisesti valehteli, miksi?
Minkähän vuoden myydyimmästä pelistä me puhutaan? Mikäli tän vuoden, niin sehän julkaistaan day one gamepassiin.Onhan tuo edelleenkin ihmeellistä että vuoden myydyintä peliä ei xboxilla pysty pelaamaan
Mikä peli on myynyt tänä vuonna muka enemmän kuin apinapeli? Viime vuonna julkaistu codi on toki tänäkin vuonna myynyt joitakin miljoonia, en sitä kiistä. Palworldista on jotain noin 15M lukuja liikkeellä, ja lienee tosiaan aika tasoissa apinapelin kanssa.Minkähän vuoden myydyimmästä pelistä me puhutaan? Mikäli tän vuoden, niin sehän julkaistaan day one gamepassiin.
Ja taitaa olla palworld myydyin peli tähän mennessä. Missäs se pleikkari versio luuraa?
Ja muuten kyllä se apinapelikin on pelattavissa Xboxilla.
Onko? Laita linkkiJa muuten kyllä se apinapelikin on pelattavissa Xboxilla.
Palworld on myyny 25M, apinapeli 10M. Joo tosi tasoissa...Mikä peli on myynyt tänä vuonna muka enemmän kuin apinapeli? Viime vuonna julkaistu codi on toki tänäkin vuonna myynyt joitakin miljoonia, en sitä kiistä. Palworldista on jotain noin 15M lukuja liikkeellä, ja lienee tosiaan aika tasoissa apinapelin kanssa.
Niin tämä vuosi loppunu jo?Tuleva codi ei vielä varmaan ole enempää myynyt kuin apinapeli, mutta voin toki olla väärässäkin. Luvut vaan esille ja ihmetellään yhdessä.
Sinun hehkuttaman geforce now:n kautta pystyy pelaa.Onko? Laita linkki
Sieltä voi loppuvuodesta joku muu toki ohittaa vuoden myydyimpänä pelinä apinapelin, mutta tällä hetkellä vuoden myydyin peli lienee kuitenkin apinapeli. Myynnin tahti oli nopeampaa kuin palworldilla ja kummaltakaan ei ole tarkkoja lukuja juuri nyt esittää, valitettavasti.Niin tämä vuosi loppunu jo?
onko? Kova luku jos pitää paikkansa. Lähteet olis toki hyvä laittaa kaveriksi.Palworld on myyny 25M
Heh.Sinun hehkuttaman geforce now:n kautta pystyy pelaa.
Niin, edelleenkin palworld on myyny enemmän. Toki jos asia ei ole näin, niin lähteitä kehiin.Sieltä voi loppuvuodesta joku muu toki ohittaa vuoden myydyimpänä pelinä apinapelin
Nyt on kovat lähteetSekoititko kenties lataukset myynteihin? Wikipedia sanoo että myytyjä pelejä on 15 M ja peli on ”saavuttanut xboxilla” 10 M.
Ai enää ei oo kova juttu? Ne kuuluisat maalitolpat...
Laita toki ne omat palworld lähteet tiskiin.Toki jos asia ei ole näin, niin lähteitä kehiin.
Laita toki ne omat palworld lähteet tiskiin.
Apinapeli ilmoitti kolmen vuorokauden jälkeen 10M myynnit, sittemmin ollut hiljaa määristä. Palworld ilmoitti 15M myynnit reilussa 30 päivässä. Kolmen vuorokauden verrokkiluku oli palworldilla 5M, eli puolet apinapelistä.
Steamin pelaajamäärissä apinapelillä oli kans kovempi tahti, viitaten että luultavasti myynnit on ollu ainaki alussa kovemmat, mutta toki palworld on ollu pidempään markkinoilla ja siksi voi olla hyvinkin vähän edellä. Toisaalta apinapeli on sonyn konsoleilla, joita nyt vaan on paljon enemmän ku xboxeja ja gamepass pelinä palworld tuskin ajoi kovia myyntilukuja tiskiin.
Hienot ”lähteet” taas. Etenki ku toi xboxin 10 ei ole alkuperäisessä lähteessä ilmoitettu myyntinä, vaan asennuksina/pelaajina. Yritä edes.![]()
Palworld global unit sales 2025| Statista
Six days after its January 2024 release, role-playing monster-taming game Palworld had sold about eight million copies.www.statista.com
Luultavasti on. Jos siis yhtään ekstrapoloi myyntejä ekan kolmen päivän ohi.Eikös se 15 ole enemmän kuin 10. Mitä se jankkaa koko ajan että apinapeli ois myyny enemmän?
Jos pelin hommanneet on 76% kiinalaisia, niin onko peli silloin globaalisti menestynyt?Linkeillä keskustelu lienee kielletty foorumin säännöissä. Ilmeisesti viittaat mahdolliseen huhuun siitä kuinka apinapeli kenties saattaa olla tulossa xboxille myöhässä muustakin syystä kuin series S:n muistiongelmista johtuen?
Huoh. Ensin väität että apinapeli ei ole menestynyt kiinan ulkopuolella, mutta sitten et suostu kertomaan kriteerejä sille että peli olisi menestynyt.
Ihan helvetin rasittavaa tyhjänpuhumista taas kerran.
Tai siis, ilmeisesti apinapeli menestyi hyvin kiinan ulkopuolella ja et keksinyt mitään kriteeriä mitä se ei täyttäisi.
Miksei katsella nyt? Voiko pelien menestyksen määrittää vain uuden vuoden aattona? Miksi?

Tiedätkö mitä globaali tarkoittaa? Peli myi maailmanlaajuisesti (eli globaalisti, pääsit oppimaan uuden sanan) 10 miljoonaa kappaletta kolmessa päivässä. Kiinan ulkopuolella tuon sinun screenshotin (mikä lähde?) perusteella myynyt 2.4 miljoonaa. Edelleen jankkaat kokoajan että peli ei menestynyt kovinkaan erikoisesti, mutta et anna yhtä ainuttakaan (edes sinun omaan mielipiteeseen perustuvaa) kriteeriä sille mikä tekee pelistä menestyneen. Surkeita lähteitä kyllä osaat tänne tykittääJos pelin hommanneet on 76% kiinalaisia, niin onko peli silloin globaalisti menestynyt?
Hienosti lainattu teksti, no toistetaan kun se tuntuu teille olevan mieluisaa. Sea of thieves viihtyi pleikan myydyimpien piikkipaikalla viikkoja, eikä siitä kukaan puhunut jättimenestyksenä. Miten kauan kiinan ihme tuota paikkaa piti?Tiedätkö mitä globaali tarkoittaa? Peli myi maailmanlaajuisesti (eli globaalisti, pääsit oppimaan uuden sanan) 10 miljoonaa kappaletta kolmessa päivässä. Kiinan ulkopuolella tuon sinun screenshotin (mikä lähde?) perusteella myynyt 2.4 miljoonaa. Edelleen jankkaat kokoajan että peli ei menestynyt kovinkaan erikoisesti, mutta et anna yhtä ainuttakaan (edes sinun omaan mielipiteeseen perustuvaa) kriteeriä sille mikä tekee pelistä menestyneen. Surkeita lähteitä kyllä osaat tänne tykittää
tiedän että moni pahoittaa mielensä, mutta aika oleellinen menestyksen mittari on se kärkipaikan pitäminen. Mitä tuo peli on Kiinassa tehnytkin, muualla on sitten ollutkin hiljaistaOngelma tuntuu olevan se kun peliä ei saa xbox konsoleille. Indy jos onnistuu myymään miljuunan niin se on heti globaali menestys.Ei kai rasisti-pää vähän pilkota joillakin kun ei haluta kiinalaisia (vai ruukataanko sitä sanoa kinkit kun eivät ole kuulemma ihmisiä) laskea mukaan? Vai mikäs homma tämä vääntäminen että jos peli myy kiinassa paljon niin se ei ole hyvä asia? Peli myynyt miljoonia länkkäri-sioille ja vielä enemmän kiinalaisille. Mikä tuossa niinkuin on ongelma?
Epäilen vahvasti että ensimmäisen persoonan lisenssipeli jaksaa montaa ihmistä kiinnostaa vaikka kyseessä onkin isohko brändi.Indy jos onnistuu myymään miljuunan niin se on heti globaali menestys.
Niin se on myynyt kiinan ulkopuolella 4 kertaa enemmän kuin BmW![]()
Lähde: Gamalytic
Palworldin myynneissä on kuitenkin vissiin ihan ok, että 40% pelaajista on kiinalaisia?

Eihän sitä kukaan ole huonoksi asiaksi väittänytkäänEi kai rasisti-pää vähän pilkota joillakin kun ei haluta kiinalaisia (vai ruukataanko sitä sanoa kinkit kun eivät ole kuulemma ihmisiä) laskea mukaan? Vai mikäs homma tämä vääntäminen että jos peli myy kiinassa paljon niin se ei ole hyvä asia? Peli myynyt miljoonia länkkäri-sioille ja vielä enemmän kiinalaisille. Mikä tuossa niinkuin on ongelma?
uskallan myös väittää, et jos peli olis ilmestynyt myös xboxille, niin ei sitä täällä olis hehkutettu.Hyvesignalointi kiina boikottihan se on. Johdonmukaista se sitten puolestaan ei ole.Ei kai rasisti-pää vähän pilkota joillakin kun ei haluta kiinalaisia (vai ruukataanko sitä sanoa kinkit kun eivät ole kuulemma ihmisiä) laskea mukaan? Vai mikäs homma tämä vääntäminen että jos peli myy kiinassa paljon niin se ei ole hyvä asia? Peli myynyt miljoonia länkkäri-sioille ja vielä enemmän kiinalaisille. Mikä tuossa niinkuin on ongelma?
3milj. pelaajasta 2milj. on kiinalaisia, toki lähde varmaan kerran paskatiedän että moni pahoittaa mielensä, mutta aika oleellinen menestyksen mittari on se kärkipaikan pitäminen. Mitä tuo peli on Kiinassa tehnytkin, muualla on sitten ollutkin hiljaista
sit tulevaisuudessa voit nuiden "paskoja lähteitä" sijaan laittaa vaikka nuo lähteet kumoavaa linkkiä. Ei mee pelkäksi huuteluksi.
Tuossa on yhden surkean "lähteesi" kumoaminen. Missä on lähdekritiikki näissä sun jutuissa.Hetkinen. Tämä data on täältä PS-Timetracker
Tuo ei A) Ole Sonyn virallista listaa ja B) Kyseisen data on kerätty tuon botin lisänneiden pelaajien poolista, eikä kaikkien pleikkarilla pelaavien poolista.
Harvinaisen paska "lähde"
Riippuu varmasti siitä että mikä määrä myyntiä ei-kiinassa mielestäsi indikoisi että peli on menestynyt globaalisti. On toi paremmin myynyt ei-kiinassa kuin moni täälläkin hypetetty ja menestyneeksi mielletty peli.Jos pelin hommanneet on 76% kiinalaisia, niin onko peli silloin globaalisti menestynyt?
Väitän että tapahtumasarja on mennyt näin: Yksittäinen rividevaaja vahingossa tai ajattelemattomuuttaan möläytti oikean syyn. Tätä ei tietenkään olisi saanut sanoa julkisesti koska se asettaa konsolin huonoon valoon, ja siten konsolin valmistaja kiirehti puolustamaan omaa laatikkoaan.Missä kohtaa se on tuossa varmistettu?
Siinä sanotaan että hän ei kommentoi aihetta, ei muuta.
Jos joku diili olisi olemassa, niin kai sony peliä mainostaisi jossain malliin ”only on playstation” tjsp?
Tuossa sun viittaamassa kommentissa EI lue ”we can confirm that the game is not on xbox due to an exclusivity deal made by Sony”, vaan itseasiassa päin vastoin. Siinä kerrotaan vain että hän ei ole tietoinen että olisi (enää) joku alustarajoitteesta kumpuava syy joka estäisi pelin julkaisemisen xboxille.
Nuita lähteitä oon laittanut useamman, yhteistä niissä on edelleen se että pelin hommanneista 2/3 on kiinalaisia, ja se ettei peliä ole näkynyt pleikan myydyimpien piikkipaikalla. Etkä vastannut minun kysymykseen, onko mielestäsi sea of thieves menestys peli?Hyvesignalointi kiina boikottihan se on. Johdonmukaista se sitten puolestaan ei ole.
Pelihän ei tullut muille alustoille kun pleikalle. Miksi lähdet nyt erittelemään että pleikalla myi x määrän? Ja edelleen, mikä on määritelmä menestykselle? 2.4 miljoonaa myyntiä kolmessa päivässä pahan Kiinan ulkopuolella ei ole?
Tuossa on yhden surkean "lähteesi" kumoaminen. Missä on lähdekritiikki näissä sun jutuissa.
Kovat on myynnit apinapelillä. Osuivat kultasuoneen kertalaakista.Riippuu varmasti siitä että mikä määrä myyntiä ei-kiinassa mielestäsi indikoisi että peli on menestynyt globaalisti. On toi paremmin myynyt ei-kiinassa kuin moni täälläkin hypetetty ja menestyneeksi mielletty peli.
Hauskan tästä keissistä tekee se, että muiden pelien ei-kiina vertailulukujen selvittäminen on tekemätön paikka kaikille ketjun keskustelijoille. Montako % vaikka codin on myynneistä on kiinassa?
edit: wukong nyt 18M myytyä peliä. Ohi siis palworldin 15M luvusta.
Jes lisää rahaa liittolaisille! Eiku mitä...Riippuu varmasti siitä että mikä määrä myyntiä ei-kiinassa mielestäsi indikoisi että peli on menestynyt globaalisti. On toi paremmin myynyt ei-kiinassa kuin moni täälläkin hypetetty ja menestyneeksi mielletty peli.
Hauskan tästä keissistä tekee se, että muiden pelien ei-kiina vertailulukujen selvittäminen on tekemätön paikka kaikille ketjun keskustelijoille. Montako % vaikka codin on myynneistä on kiinassa?
edit: wukong nyt 18M myytyä peliä. Ohi siis palworldin 15M luvusta.

Ei ole menestynyt siis. Apinapelin 18M 1/3 länsimaissa (toimittamasi arvio) tarkoittaa kuitenkin jo yli 6M myyntiä ei-kiinassa. Tuo on aika paljon pelejä, ja jäbä kehtaa väittää että se ei ole menestynyt kiinan ulkopuolella. Alkaa menestyneiden pelien lista lähestyä nollaa, jos kriteerit on mallia "vain vuosikymmenen menestynein peli on menestyny, loput ei oo XD".Tai starfield Steamin 2.4milj. Myynneillä
Eikös se ollut piikkipaikalla noin viikon verran? Voin toki muistaa väärinkin. Ei ole kuvankaappausta ja tilastoja ei automaattisesti kerätä minnekkään.ja se ettei peliä ole näkynyt pleikan myydyimpien piikkipaikalla.
Miten tuo liittyy keskusteluun menestyksestä ja myynneistä?Jes lisää rahaa liittolaisille! Eiku mitä...
Kunhan ne on anti-kiina -väriset..Ps. Edelleen se maailma kirkastuu ilman minkään värisiä laseja.

Kyllä noi voidaan laskea menestyneisiksi peleiksi, kuten myös apinapelin (kyllä, myös Kiinan ulkopuolellakin). Kukaan ei väittänyt sea of thievesiä flopiksi kun se tuli pleikalle, niin siitä ei syntynyt tämmöistä turhanpäiväistä keskustelua. Edelleen mikä on sinun määritelmä menestyneeksi peliksi? Tuon sea of thievesin jos lasket menestykseksi niin pakostakin apinapeli on sitten menestys. Xbox published Sea of Thieves reportedly surpasses 1m sales on PlayStation 5Etkä vastannut minun kysymykseen, onko mielestäsi sea of thieves menestys peli?
Tai starfield Steamin 2.4milj. Myynneillä(10% kinukkeja) puhumattakaan halon infinitestä yli 9milj. myynneillä. Nuo kaikki löytyy myös gamepassista, siitä palvelusta joka syö pelin myynnit kokonaan.
joka ei ole tainnut kiinan ulkopuolella kovinkaan merkittävästi menestyä.
Practice what you preach jnePs. Edelleen se maailma kirkastuu ilman minkään värisiä laseja.
94 näkyy minulle mutta ei väliä. Tätä mietin että taitaa olla peli jonka vuoksi sitten ostan taas pleikkarin... perkele.... No jos sen PS5-professional kuitenkin ettei ollenkaan enää sitä PS5-amateur.Astro Botin Metacritic 93. Ei siinä, itselle se vuoden odotetuin peli.
Astro Bot Reviews
When the PS5 mothership is attacked by ASTRO’s long-standing galactic nemesis, scrambling its wires and scattering the crew throughout space, only ASTRO can make things right. Setting off on his biggest mission yet, he needs your help to rescue the stranded crew and rebuild the mothership. Make...www.metacritic.com
Vähän tekki-keskustelua. Starfield saanut SeriesS kohtelun. Nyt voi SeriesS omistajatkin pelata 60fps... tai... noh... siis maksimi on 60fps mutta esim new atlantiksessa framerate heiluu alle kolmessa kympissä napsun alle DVD elokuvan resoluutiolla eli 432p.
Vieläkö kaikuu jostain kaukaisuudesta:"Se on niin kuin SeriesX mutta 1440p120fps eikä 4k..."
![]()
Aiemmatkin Astro Botit ovat vakuuttaneet sen verran että lähtee kyllä itselläkin hankintaan.Astro Botin Metacritic 93. Ei siinä, itselle se vuoden odotetuin peli.
Astro Bot Reviews
When the PS5 mothership is attacked by ASTRO’s long-standing galactic nemesis, scrambling its wires and scattering the crew throughout space, only ASTRO can make things right. Setting off on his biggest mission yet, he needs your help to rescue the stranded crew and rebuild the mothership. Make...www.metacritic.com
"Muttakun kävelysimulaattori muttakun 30fps muttakun ei mitään tekemistä muttakun..."Astrobotti, pelin pituus: 5 tuntia, hinta 55€.
Ja Ponyt pitivät Hellbalde 2sta aivan liian lyhyenä.
Tämä vale taitaa edelleen olla vain sinun tiedossasi. Vai onko vale sittenkin väitteessäsi?Eli Black Mythin kehittäjä yksinkertaisesti valehteli, miksi?
Astrobotti, pelin pituus: 5 tuntia, hinta 55€.
Ja Ponyt pitivät Hellblade 2sta aivan liian lyhyenä.
Peli voi olla hyvä, mutta tuolla contentin määrällä hinta pitäisi olla 29.95€.
Astrobotti, pelin pituus: 5 tuntia, hinta 55€.
Ja Ponyt pitivät Hellblade 2sta aivan liian lyhyenä.
Peli voi olla hyvä, mutta tuolla contentin määrällä hinta pitäisi olla 29.95€.
Kyllä, kyseessä aivan liian lyhyt peli hintaansa nähden. Noh 19.90 ehkä kuitenkin mielummin.Tämä vale taitaa edelleen olla vain sinun tiedossasi. Vai onko vale sittenkin väitteessäsi?
Varmaan sit hellbladen käypä hinta olis 10€?
Hellbladen käypä hinta oli ihan game passin euron kokeilu.Tämä vale taitaa edelleen olla vain sinun tiedossasi. Vai onko vale sittenkin väitteessäsi?
Varmaan sit hellbladen käypä hinta olis 10€?
Kaipa sillä pelin laadullakin on joku painoarvo. Hellbladen tatti eteenpäin kolme tuntia vs. ihan oikea platformeri.Kyllä, kyseessä aivan liian lyhyt peli hintaansa nähden. Noh 19.90 ehkä kuitenkin mielummin.
Lähinnä huvittaa että nyt ei ole ongelma Sonyn pelaajille 5 tuntia 55€.
Vähän tekki-keskustelua. Starfield saanut SeriesS kohtelun. Nyt voi SeriesS omistajatkin pelata 60fps... tai... noh... siis maksimi on 60fps mutta esim new atlantiksessa framerate heiluu alle kolmessa kympissä napsun alle DVD elokuvan resoluutiolla eli 432p.
Vieläkö kaikuu jostain kaukaisuudesta:"Se on niin kuin SeriesX mutta 1440p120fps eikä 4k..."
![]()
Herranjestas alle DVD reso 2024 vuoden konsolipelissä ja silti alle 30fps käydään Miten ne onnistuikin tekemään tuollaisen kävelynappi ja juoksunappi pohjassa tuntikausia HB2 pelissä. Tulee mieleen muinainen Halo 1 jossa copy pastella vedettiin loppu yhtä ja samaa putkea juosten. Mäsän peli sekin. Siinä sentään pääsi vielä vähän liikkumaan sivusuunnassakinKaipa sillä pelin laadullakin on joku painoarvo. Hellbladen tatti eteenpäin kolme tuntia vs. ihan oikea platformeri.
Ja vissiin ei löydy mitään ton, ilmeisesti valheellisen, valehteluväitteesi tueksi?
Aikamoista tykitystä kun 94 pojoa. Taas Sonyn näyte siitä, että huippupelejä osataan tehdä vaikka joskus harvoin vihkoonkin menee (Concord).Astro Botin Metacritic 93. Ei siinä, itselle se vuoden odotetuin peli.
Astro Bot Reviews
When the PS5 mothership is attacked by ASTRO’s long-standing galactic nemesis, scrambling its wires and scattering the crew throughout space, only ASTRO can make things right. Setting off on his biggest mission yet, he needs your help to rescue the stranded crew and rebuild the mothership. Make...www.metacritic.com
Sonyn oli pakko onnistua Astro Botin kanssa. Kyllä ne Concordista aiheutuneet kulut pitää jollain tavalla saada takaisin.Aikamoista tykitystä kun 94 pojoa. Taas Sonyn näyte siitä, että huippupelejä osataan tehdä vaikka joskus harvoin vihkoonkin menee (Concord).
Astrobotti, pelin pituus: 5 tuntia, hinta 55€.
Ja Ponyt pitivät Hellblade 2sta aivan liian lyhyenä.
Peli voi olla hyvä, mutta tuolla contentin määrällä hinta pitäisi olla 29.95€.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.