Naikkosen kanssa yleensä.eli joka kerta kun pelaat tilaat kaverit sohvalle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naikkosen kanssa yleensä.eli joka kerta kun pelaat tilaat kaverit sohvalle
Pc on liian kaukana, ja konsolilla paremmat pelit.Pelaa pc:llä sohvalta. Ongelma ratkaistu
Sanon samaa kun pelaan x-planea VR:llä30fps riittää jos pyörii tasaisesti.
Jaetun kuvaruudun pelit ovat parempia konsolilla, vaikka se olisi mahdollista PC.llä. Toisaalta hotseat pelit menevät PC:llä. Yksin/nettipeleissä taas ei ole merkitystä tuolla asialla. Konsoli on vaan yleensä kiinnitetty isompaan näyttöön, niin se varmasti vaikuttaa.Ei kiinnosta istua pc:n äärellä yksin, kun vaihtoehtona on pelata sohvalta konsolilla.
Mielummin mä istun työhuoneessani yksin PC:n ääressä kuin kuuntelen muun perheen valitusta olkkarissa kun pitäisi päästä kattelee telkkaria tmsEi kiinnosta istua pc:n äärellä yksin, kun vaihtoehtona on pelata sohvalta konsolilla.
Jaa a en tiedä tuosta. Aika yksinäistä varmaan olisi itellä. Tai en tiedä jaksaisiko joku kaveri tulla sohvalleni istuskelemaan joka päivä kattelee kun peleilen. Discordissa taas kavereita löytyy jokapäivä pelailuun. Vaikka pelailee ihan eri pelejä niin voi jauhaa muista asioista siellä. Yleensä kyllä pelaan aina vain moninpelejä ainakin viimeiset pari vuotta.Sohvalla ei tarvitse pelata yksin.
Ok. En ihan tajua miksi heittelet täällä että sohvalla kivempi ja ei tarvii yksin ja sitten lopuksi konsolilla paremmat pelit.Pc on liian kaukana, ja konsolilla paremmat pelit.
Tuli kyllä koettua tämä varmaan ekaa kertaa (pois lukien joku 2000 luvun alku). Poika pelasi mun PC:llä Spyro remastereita ja ei millään päästy yhden radan pitkää hyppyä läpi ja ihmeteltiin pitkään, että miten voi olla ettei vauhti riitä.Isompi itku tulee tuosta pakotetusta 30 fps gameplaysta kun pitäisi pelihahmoa lähteä liikuttamaan, aivan jäätävä blurri.
Ei kuulu valitusta.Mielummin mä istun työhuoneessani yksin PC:n ääressä kuin kuuntelen muun perheen valitusta olkkarissa kun pitäisi päästä kattelee telkkaria tms
En pelaa netissä.Jaa a en tiedä tuosta. Aika yksinäistä varmaan olisi itellä. Tai en tiedä jaksaisiko joku kaveri tulla sohvalleni istuskelemaan joka päivä kattelee kun peleilen. Discordissa taas kavereita löytyy jokapäivä pelailuun. Vaikka pelailee ihan eri pelejä niin voi jauhaa muista asioista siellä. Yleensä kyllä pelaan aina vain moninpelejä ainakin viimeiset pari vuotta.
Pelit on yksi syy.Ok. En ihan tajua miksi heittelet täällä että sohvalla kivempi ja ei tarvii yksin ja sitten lopuksi konsolilla paremmat pelit.
Jos vain konsolilla on ne pelit mitä pelaat, niin kai sitä on sitten pakko pelata sillä konsolilla, oli se konsoli sitten vaikka työpöydällä monitoriin kiinnitetty tai olkkarissa TV + sohva.
Kouhaistaan sodan liekkejä sen verran, että Xboxin muotoilu toimii omalla kohdalla ainakin huomattavasti paremmin, kuin tuo PS5.
Mutta pelithän sen ratkaisee ja aiemminkin todennut, että MS:n pelit tulee todennäköisesti pelattua PC Gamepassilla ja Sonyn sitten konsolilla.
Minusta parhaat ovat ps4:n ja xbox onen eri versiot. Nuo uudet eivät vakuuta.Onhan tuo Xboxin muotoilu huomattavasti lähempänä perinteistä PC-koteloa, joten sen suosio foorumilla on ymmärrettävissä. Näemmä Sonylla mentiin muotoilun osalta all-in, toivottavasti ei tullut toiminnallisuuden kustannuksella.
Minusta parhaat ovat ps4:n ja xbox onen eri versiot. Nuo uudet eivät vakuuta.
Ei tule kalliiksi kun muutaman euron tilauksen tekee sukupolven aikana ja saat pelattua yhden konsolin parit pelikelpoiset pelit pc:llä parempina versioina. Playstation pelit sitten Sonyn konsolilla.Kouhaistaan sodan liekkejä sen verran, että Xboxin muotoilu toimii omalla kohdalla ainakin huomattavasti paremmin, kuin tuo PS5.
Mutta pelithän sen ratkaisee ja aiemminkin todennut, että MS:n pelit tulee todennäköisesti pelattua PC Gamepassilla ja Sonyn sitten konsolilla.
Tuossa listataan kaikki ne pelit jotka tulevat PC:lle. Ei siis väitetä että kaikki esitellyt pelit tulisivat PC:lle. Esim. HZD2 ei listattuna tuolla.Mikäli tähän artikkeliin on uskomista niin pleikka lähtee samaan suuntaan kuin xbox eli pelit julkaistaan myös pc:lle
Every PlayStation 5 game coming to PC
We list every PS5 game from Sony's E3 2020 PS5 livestream that's been confirmed for PC, along with their trailers and PC release dates.www.rockpapershotgun.com
Juuri näin, artikkelissahan tuo mainitaan että toistaiseksi tiedossa olevat, eli lista elänee sitä mukaan kun uutta tietoa muista mahdollisista julkaisuista tulee.Tuossa listataan kaikki ne pelit jotka tulevat PC:lle. Ei siis väitetä että kaikki esitellyt pelit tulisivat PC:lle. Esim. HZD2 ei listattuna tuolla.
Ensinnäkin, mä en trollaile, eli et vastannut ilmiselvään trolliin.Mä en ymmärrä tätä aikuisen miehen mussutusta että xboxilla ei ole mitään pelattavaa. Tietysti jos pitää sitä omaa heikkoa egoa pönkittää ja muistuttaa itselleen että teki oikein kun osti pleikan.
Meillä on ollut vaihtelun vuoksi ps3 jälkeen xbox one 4 vuotta, ja jatkuvasti sitä tulee pelattua omasta toimesta ja 2 lapsen toimesta ja ainut paikka missä xboxin kuulee olevan paska on näillä foorumeilla. Pelaaminen on paljon mukavempaa kun ei lue näiden foorumudeine nollapostauksia.
Ja kyllä, vastasin ihan kiusallaan ilmiselvään trolliin.
Edelleenkään kaikilla ei ole peli PC:tä käytössä. Itse lopetin peli PC kikkailut 25 vuoden putken jälkeen eikä ole tullut ikävä. Joten tuon turhan "pelataan parempana PC:llä" yleistyksen voi lopettaa samantien.Ei tule kalliiksi kun muutaman euron tilauksen tekee sukupolven aikana ja saat pelattua yhden konsolin parit pelikelpoiset pelit pc:llä parempina versioina. Playstation pelit sitten Sonyn konsolilla.
Se ei ole yleistys vaan täysi 100% fakta.Edelleenkään kaikilla ei ole peli PC:tä käytössä. Itse lopetin peli PC kikkailut 25 vuoden putken jälkeen eikä ole tullut ikävä. Joten tuon turhan "pelataan parempana PC:llä" yleistyksen voi lopettaa samantien.
Siis tottakai ne parempia PC:llä on graafisesti, en mielestäni ole muuta väittänytkään? Tartuin siihen että on joku oletus täällä että kaikilla on se pelikelpoinen PC nurkissa odottamassa. Näin kun ei todellakaan ole.Se ei ole yleistys vaan täysi 100% fakta.
PC on edelleen ylivertainen vs konsolit, ei ole 30Fps pakko pullaa, motion Blur,Dof tms paskaa.
Itse kyllä arvostan konsoleissa sitä, että ottaa ohjaimen käteen, painaa nappia -> tv menee päälle, peliä voi jatkaa heti siitä mihin jäi. Eikä tarvitse huolehtia, että AMD on kussut ajurit siihen malliin, että kiristellään hampaita kun peliä olisi tarkoitus pelata.Se ei ole yleistys vaan täysi 100% fakta.
PC on edelleen ylivertainen vs konsolit, ei ole 30Fps pakko pullaa, motion Blur,Dof tms paskaa.
Itse kyllä arvostan konsoleissa sitä, että ottaa ohjaimen käteen, painaa nappia -> tv menee päälle, peliä voi jatkaa heti siitä mihin jäi. Eikä tarvitse huolehtia, että AMD on kussut ajurit siihen malliin, että kiristellään hampaita kun peliä olisi tarkoitus pelata.
Itse kyllä arvostan konsoleissa sitä, että ottaa ohjaimen käteen, painaa nappia -> tv menee päälle, peliä voi jatkaa heti siitä mihin jäi. Eikä tarvitse huolehtia, että AMD on kussut ajurit siihen malliin, että kiristellään hampaita kun peliä olisi tarkoitus pelata.
Switch ei ole jonneille, mutta muutoin sitä pelaa lapset, aikuiset kuin teinit. Sinun kannattaa muistaa että kyseessä on myös käsikonsoli, lisäksi Animal Crossingia ei saa muille laitteille ja sen huumori on suunnattu aikuisille. Last of Us 2 ei nyt niin paljoa tarjoa muuta kuin lukuisat sen tyyliset pelit.Switch taitaa olla noita tasohyppy lastenpelejä ja sen parhaimman eli Zeldan sai pelattua jo PC.lläkin 60Fps.
Jos aikuinen pelaa niin pleikkari ehdoton valinta PC kaveriksi.
Kohta saa taas käynnistää PS koska Last of Us 2
Pelit, tai konsolit. Ja niitä henkilöitä täällä tuntuu riittävän.Henkilö on kyllä henkisesti itse aivan lapsi, jos sen pitää kategorisoida pelit lasten, jonnejen ja aikuisten peleihin.
Konsolilla on parempia pelejä, se siitä ylivertaisuudesta.Se ei ole yleistys vaan täysi 100% fakta.
Minullakin tehnyt mieli luopua peli-pc:stä, ei vain pysty kun konsoleille ei saa (vielä) vastaavaa. Uusi xbox on askel oikeaan suuntaan fs2020 myötä. Vielä VR, kunnon lento-ohjaimet ja DCS niin kaikki olisi kunnossa.Edelleenkään kaikilla ei ole peli PC:tä käytössä. Itse lopetin peli PC kikkailut 25 vuoden putken jälkeen eikä ole tullut ikävä. Joten tuon turhan "pelataan parempana PC:llä" yleistyksen voi lopettaa samantien.
Konsoleilla ei voi pelaa ETS2, joten se siitä että konsolin pelit on parempia.Konsolilla on parempia pelejä, se siitä ylivertaisuudesta.
Mites nhl pyörii?Konsoleilla ei voi pelaa ETS2, joten se siitä että konsolin pelit on parempia.
Se on ihan sama miten se pyörii. Kun ei iske noi urheilu pelit. Paras lätkä peli koskaan on NES:in Ice Hockey. Joten ittelles vaanMites nhl pyörii?
Tässähän on tehty perustavanlaatuinen virhe, eli ostettu AMD:n näytönohjainItse kyllä arvostan konsoleissa sitä, että ottaa ohjaimen käteen, painaa nappia -> tv menee päälle, peliä voi jatkaa heti siitä mihin jäi. Eikä tarvitse huolehtia, että AMD on kussut ajurit siihen malliin, että kiristellään hampaita kun peliä olisi tarkoitus pelata.
Minua ei kiinnosta AMD:n ja Nvidian fanien väliset sodat. Kyllä noita ajuriongelmia on kuulunut myös Nvidian suunnalta. AMD:llä taitaa tällä hetkellä olla niitä useammin valitusten perusteella? Pointti on se, että konsoleilla noista ajuri- ja asetuspurnauksista ei tarvitse huolehtia, kun haluaa ruveta pelaamaan.Tässähän on tehty perustavanlaatuinen virhe, eli ostettu AMD:n näytönohjain
Siellä vain pitäny odotella tuntia kun firmare ja pelien päivitykset lataa pahimmillaanMinua ei kiinnosta AMD:n ja Nvidian fanien väliset sodat. Kyllä noita ajuriongelmia on kuulunut myös Nvidian suunnalta. AMD:llä taitaa tällä hetkellä olla niitä useammin valitusten perusteella? Pointti on se, että konsoleilla noista ajuri- ja asetuspurnauksista ei tarvitse huolehtia, kun haluaa ruveta pelaamaan.
Itse en oliis koskaan alkanut pelaa PC:llä jos siinä pitäisi aina "pönöttää" tuomistotuolissa ja sitten olla selkäkipeänä, mulla langattomat hiiri ja näppis, kilikkaan pelin pelin päälle ja sitten boxin ohjain kouraan.Mä en ymmärrä ollenkaan tätä, että jos joku tykkää pelata konsolia sohvalta, niin jonkun muun mielestä sen pitää kuitenkin pelata PC:llä tuolilla. Tai PC:llä sohvalta, mutta konsolilla ei missään tapauksessa.
Itsellä menee PC ja konsoli ihan käsi kädessä pelivehkeinä. Ja mulla on sentään Xbox jonka "kaikki pelit löytyy PC:ltä kuitenkin". Sen lisäksi mulla on toinen boxi tässä PC:n vieressä PC:n näytössä kiinni ja pelaan myös sillä. Siinähän nyt ei ole mitään järkeä? Välillä vaan on kiva pelata konsolilla, kun taas toisinaan mukava pelailla PC:llä.
Tyhmänä kysyn, että mites tää tapahtuu? Kun tuntuu juuri tekevän tuota, että jonkun ajan päästä alkaa ilmaantumaan lähinnä nykimistä. Fps pysyy hyvänä, mutta pelit vain alkaa nykimään ilman fiksua syytä.PC pelaajille vinkkinä sanoisin että jos olet asentanut monia pelejä PC:lle ja sulla on fps ongelmia tietyn ajan päästä niin poistakaa microsoft visualit ja asentakaa vain pelkän sen pelin mitä pelaatte, tuo on auttanut parissa pelissä.
Tarkoitin lähinnä tälläistä että pelin kuluessa lähtee FPS laskemaan ja eikä ole selvää miksi tekee tuota.Tyhmänä kysyn, että mites tää tapahtuu? Kun tuntuu juuri tekevän tuota, että jonkun ajan päästä alkaa ilmaantumaan lähinnä nykimistä. Fps pysyy hyvänä, mutta pelit vain alkaa nykimään ilman fiksua syytä.
Niin se vaan mustakin tuli taas pc-pöntöttäjä. Ei kiinnosta nämä pc-tornin kokoiset konsolit. Lisäksi konsolipelit AAA näyttää menevän pitkälti SJW-ehdoilla. Kaikki anarkismi puuttuu peleistä nykyään.Laitetaan tännekin tuo kokovertailu
Xbox One X on parhaan näköinen konsoli.Minusta parhaat ovat ps4:n ja xbox onen eri versiot. Nuo uudet eivät vakuuta.
En oikein tiedä miksi Sony edes on olemassa nykyään. Varmaan too big to fail ja Japanin valtio pitää pystyssä viimeiseen saakka vaikka väkisin. Mutta mitä erityistä Sonyssa on? Vähän offtopiccia mutta pakko pikku räntti laittaa: puhelimet keskinkertaisia, telkkarit keskinkertaisia, konsoli perus-pc-rautaa... Muutama oma studio tekemässä ekslusiivisia SJW-hyväksyttyjä pelejä dekadentille jenkkiyleisölle.
Tuntuu vauhti kiihtyvän tältä osin. Eikö Last of Us 2 ollut näitä elementtejä sisällytetty? PS5 julkkarissa piti oikein etsimällä etsiä oliko yhdessäkään pelissä päähenkilönä valkoihoista heteromiestä... Onko valtaosa pelaajista nykyään naisia tai 'rodullistettuja'?Johan on otanta. Mitkä pelit on näitä SJW pelejä? About kaikki Sonyn yksinoikeudet tullut pelattua nykygeniltä, eikä kyllä tuommosta kuvaa ole jäänyt.
Tuntuu vauhti kiihtyvän tältä osin. Eikö Last of Us 2 ollut näitä elementtejä sisällytetty? PS5 julkkarissa piti oikein etsimällä etsiä oliko yhdessäkään pelissä päähenkilönä valkoihoista heteromiestä... Onko valtaosa pelaajista nykyään naisia tai 'rodullistettuja'?
Miksi se ei olisi?En oikein tiedä miksi Sony edes on olemassa nykyään.
Sony takoo voittoa vuodesta toiseen, viime vuodelta esim. 8 miljardin euron verran ja omaisuutta on vajaa parisataa miljardia joten eivät ainakaan toistaiseksi tarvitse mitään valtion apupaketteja.Varmaan too big to fail ja Japanin valtio pitää pystyssä viimeiseen saakka vaikka väkisin.
En oikein ymmärrä tätä kysymystä. Liittyykö tämä nyt "pystyssä pysymiseen"? Erikoisuus ei käsittääkseni ole vaatimus yrityksen olemassaololle.Mutta mitä erityistä Sonyssa on?
Sony onkin monialayritys. Puhelimiin en ole tutustunut enkä TV-kaupoilla ole pariin vuoteen käynyt, mutta ainakin perinteisesti Sonyn ruudut pyyhkivät kilpailulla lattiaa. Konsolien rauta taas ei ole ainoa relevantti tekijä suosion kannalta. Midrange iPhonessa on enemmän vääntöä kuin Nintendo Switch:ssä ja silti Switch onnistuu myymään hyvin. Sitten taas esim. viime vuonna julkaistut Sony WH-1000XM3 langattomat NC-kuulokkeet käytännössä ottivat markkinoiden ykkössijan ja saivat merkittävän suosion.Vähän offtopiccia mutta pakko pikku räntti laittaa: puhelimet keskinkertaisia, telkkarit keskinkertaisia, konsoli perus-pc-rautaa...
Tämä on jokseenkin totta, mutta tuon strategian seuraukset näkee sitten tulevaisuudessa. Niin kauan kuin suurin tai edes merkittävä osa peleistä ei ole SJW-pakotusta niin se tuskin vaikuttaa kauhean negatiivisesti bisnekseen.Muutama oma studio tekemässä ekslusiivisia SJW-hyväksyttyjä pelejä dekadentille jenkkiyleisölle.