PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Toivototvasti tuo ei laiskota pelintekijöitä siinä mielessä että eivät tarjoa sitten perfomance modessa ollenkaan sitä vakaata 60fps.

Dying Light 2 mielestäni tehtiin hyvin kolmella eri asetuksella:
-30fps (Quality) mode(Reso ja joku RT tehoste)
-Solid 60fps(Perfomance) reso ja Laatu asetukset sopivan alhaalla.
-Sitten kolmantena oli Target 60fps joka tarkoitti että tässä tapauksessa reso on korkeampi kuin perfomance modessa mutta tietyissä kohdin tuli droppeja, tämähän asetus olisi omiaan tuolle VRR tekniikalle konsoleilla(?)

Tämä ei perustu omaan kokemukseen vaan mitä nytten nytten internetissä tullut vastaan VRR tekniikasta ja veljellä sitten on nähnyt tuon tietokone hommelin.
 



Ihan ei Sonylla riittänyt paukut tai osaaminen toteuttaa VRR:ää yhtä hyvin kuin Xboxilla tai PC:llä, mutta tärkeintä varmaan on että ominaisuus toimii nyt vihdoin edes jotenkin: PS5 VRR Not as Good as Xbox Series X VRR, Says Digital Foundry

Johtuu siis siitä, että Sony tukee tällä hetkellä pelkästään HDMI 2.1 VRR:ää, eikä AMD:n Freesync:iä, kuten Xbox tai PC, AMD:n GPU:lla… Tähänhän ei voi ilmeisesti muutosta tulla, vai kuinka? Kannattaa muistaa, että AMD:n GPU sieltä pleikkaristakin löytyy…

Täytyy olla aika paska VRR jos pitää pätsätä pois pelistä :D Ilmankos pleikkaristit ei arvosta VRR:ää...
Mikäs tuosta HDMI 2.1:n VRR:stä tekee yht’äkkiä ”aika paskan”, nyt kun se otettiin käyttöön pleikkarilla?

EiKä taida olla kenelläkään tietoa tällä hetkellä, että miksi Housemarque ”poisti” VRR tuen Returnalista, jota ei missään vaiheessa virallisesti ollut. Itse toivon, että seuraavat Insomniac:n esimerkkiä ja tuovat mahdollisuuden pelata lukottomalla fps:llä, VRR:n kera tietenkin. Lukitussa 60 fps:ssä on kuitenkin ”headroomia” aika paljon, jotka mielelläni ”piirtäisin” ruudulle.
 
Viimeksi muokattu:
EiKä taida olla kenelläkään tietoa tällä hetkellä, että miksi Housemarque ”poisti” VRR tuen Returnalista
Se että pelit suoraan näkee ja pystyy manipuloimaan VRR ominaisuutta on mielenkiintoinen juttu. Tulemme todennäköisesti siis näkemään enemmänkin pelejä jotka suoraan tunnistaa VRR kapabiliteetit ja tarjoaa asianmukaista unlocked moodia pelaajalle. Esim Xboxin puolella John Linnemanin mukaan tuota tietoa ei ole tarjolla ja esim Dying Light tekee jotain omaa kikkaa sisäisesti jolla se yrittää haistella meneekö framet VRR näytölle vai ei jonka jälkeen tarjoaa tällaista unlocked moodia.

Hommat kehittyy ja se on hyvä juttu. VRR ei tietenkään aina ole hyvä juttu ja hyviä knoppeja Digital Foundry nostaakin esille. Esimerkkinä LCD televisiot joissa kuva huonontuu VRR moodissa. Taustavalon zonejen hallinta kytkeytyy pois tai menee rampautus moodiin esimerkkinä. Kuva muuttuu siis "harmaaksi". Monet sanoneetkin nyt että heidän PS5 "hajosi" VRR päivityksen myötä ja kuva on huono. Syys siis siinä kun ihmiset ovat vielä vuonna 2022 sen verran hassuja että ostavat LCD televisioita herran jumala.
 
Xboxille tuo VRR on ihan hyvä kun ei oikein peleissä pysy tuo FPS niin tasaisena mitä pleikkarilla. Pleikkarilla oli kiva pelata tuota Elden Ringiäkin lukitulla 60fps ilman VRR:ää. Ei taida edes Series X:llä onnistua. :tup:
 
Xboxille tuo VRR on ihan hyvä kun ei oikein peleissä pysy tuo FPS niin tasaisena mitä pleikkarilla. Pleikkarilla oli kiva pelata tuota Elden Ringiäkin lukitulla 60fps ilman VRR:ää. Ei taida edes Series X:llä onnistua. :tup:
Vsync kyllä sen luokan syöpä viiveineen ettei ole jäänyt kaipaamaan. Ero varmaan sitä luokkaa, että 30fps peli lfrc:llä freesync päällä tarjoaa pienemmän viiveen kuin 60fps vsync.
 
Siis miten tätä voi pitää hyvänä asiana mitenkään
Faktahan on että From Software on täynnä teknisesti avuttomia apinoita. Se että edes top-spec PC:llä ei saa stutter free kokemusta (en ole varma ovatko pätchänneet) on jo kauheaa. Ainoa tapa siis pelata tuota peliä stutter free locked 60fps on pelata sitä peliä PS5:lla Ps4 moodissa. Kukaan ei varmaan tuosta tykkää mutta... ainoa konsoli jolla pelaat locked / stutter free "maailman parasta peliä" on PS5.
 
Xboxille tuo VRR on ihan hyvä kun ei oikein peleissä pysy tuo FPS niin tasaisena mitä pleikkarilla. Pleikkarilla oli kiva pelata tuota Elden Ringiäkin lukitulla 60fps ilman VRR:ää. Ei taida edes Series X:llä onnistua. :tup:
Kannattaa varmaan tulla jo tähän päivään sieltä pelin julkkaripäivästä, kun kerran peliin on julkaistu jo useampikin performance-päivitys:



Videon kommenteista voi lukea päivityksen tuomista parannuksista.
 
Kannattaa varmaan tulla jo tähän päivään sieltä pelin julkkaripäivästä, kun kerran peliin on julkaistu jo useampikin performance-päivitys:



Videon kommenteista voi lukea päivityksen tuomista parannuksista.

Miksi lukea kommentteja, kun videosta huomaa fps:n seilaavan 50-60. En tiedä miten huonosti pyöriny julkasussa, mutta ei se edelleenkään pyöri hyvin.
 

Yhdeksän vuotta tätä vielä jäljellä, ai ai. :coffee:

"The return of Attrition—a new game type that appeared briefly in the winter—is welcome, as are several new variants to Slayer, Halo’s standard deathmatch. Two new maps are added to the rotation (they totally rule), and much praise is deserved for the new background music and cosmetic options."

Mahtavaa! Pitääpä laittaa Halo tulille pitkästä aikaa. :tup:
 
Peli on niin sontaa että et ole pitkään aikaan sitä jaksanut pelata? Ja vielä day1 game passissa olevasta laatukamasta kyse! :wow:
Kyllä siihen upposi useita kymmeniä tunteja, ehkä yli sata. Campaign mode + Ranked (diamond).

Ei se peli automaattisesti sontaa ole vaikka sitä ei pelaisi, tarjonta on vain niin suurta ettei kaikkea kerkee kokoajan pelaamaan.
 
Heh, ei tule kyllä mieleen toista samanlaista studioita kuin 343 jonka päivitykset saa jatkuvasti suurimman faniryhmänsä pettymään - ja pahasti. Miettikää kun Sony kohtelisi sen 20v vanhoja franchiseja tällä tapaa? En halua edes tietää mitä Kratos olisi tänä päivänä jos se olisi Microsoftin käsissä. Varmaan olisi Master Chiefin tapaan tämänkin persposket jo yleisölle esitelty. :rofl:

343i is so incompetent it blows my mind how they get away it. 10 years of this shit.

Hauskaa luettavaa fanien reaktiot scheisseen jota heille tarjoillaan päivitys päivitykseltä.
 
Heh, ei tule kyllä mieleen toista samanlaista studioita kuin 343 jonka päivitykset saa jatkuvasti suurimman faniryhmänsä pettymään - ja pahasti. Miettikää kun Sony kohtelisi sen 20v vanhoja franchiseja tällä tapaa? En halua edes tietää mitä Kratos olisi tänä päivänä jos se olisi Microsoftin käsissä. Varmaan olisi Master Chiefin tapaan tämänkin persposket jo yleisölle esitelty. :rofl:



Hauskaa luettavaa fanien reaktiot scheisseen jota heille tarjoillaan päivitys päivitykseltä.

Let’s break down the most significant misfires:

- For one thing, challenges related to Last Spartan Standing weren’t tracking properly.

- Many traversal techniques, popular among high-level players, were removed from the game.

- The update also removed several Halo Infinite speedrunning exploits

- On top of it all, following the patch, some guns now jam up without warning.


Jos nuo oli kaikista pahimmat "ohilyönnit" niin ymmärrä miksi "Game Pass/Halo viha" nostaa taas päätään.

Tietää että MS on tehnyt jotain oikein kun vastapuolen leiri saa "vietnam flashbäckejä" Game Passista kun Halo saa pari uutta mappia :lol:
 
"Halo Infinite on paras ja 343 on tehnyt jo vuosikymmeniä ainoastaan hyvää duunia pelin parissa. Nää kaikki artikkelit netissä on vain sony fanipoikien kateutta."

Surkuhupaisaa miten noin lyhyeeseen lauseeseen saa mahdutettua 3 kappaletta aivopieruja :poop:

1. Halo Infinite ei ole paras.
2. Studio 343 ei ole tehnyt vuosikymmennyksiä AINOASTAAN hyvää duunia pelien parissa.
3.Artikkeleissa on muutakin tavaraa kun Sony fanipoikien kateutta.

Onko joku väittänyt muuta? Ei tietääkseni.

Mutta jos näen että peli on saanut esim pari uutta mappia, voin ottaa ohjaimen käteen ja käydä pari deathmatchii
räiskimässä 15GB kokoisessa monipelissä. Oliko kiva räiskiä? Kyllä oli!

Ketä se vituttaa? Ei ketään...eiku...
47833036.jpg
 
Vieläkö täällä jaksetaan keulia jollain Halolla?

Steamissä tuota jaksaa tällä hetkellä pelata reilu 9000 henkilöä…
Kertonee kaiken pelin lopahtaneesta suosiosta, kun rajusti laskeneet pelaajamäärät ei liikahda mihinkään suuntaan edes season updaten myötä. Tätäkin updatea montako kuukautta odoteltu? Ja mitä saatiin? 2 mappia ja entistä rikkinäisempi peli? Jes jipii. Hieno katsella 10 vuotta tätä samaa meininkiä ja odottaa uutta Halo-peliä. :lol:
 
Halon yksäri oli ihan viihdyttävä pläjäys. Se monari, niin no, se nyt oli samaa kun kaikki muutkin monarit oli. En montaa peliä jaksanu pelaa. PvP pelit, pyh! Pve maistuu, harmi ettei sitä ollu Halon julkkarissa.

ja sitten Sonyn tarjontaan, God of war ei vaan saa mitään intoa aikaseksi, no jos se joskus tulee pc:lle, niin kattellaan alelaarista. Spidermannit, juu ei sitä ulisevaa nulikkaa ei pysty kattomaan ees leffoissa, niin en todellakaan koske pelinä sellaseen. :D Ratchet ja Klankki, hei tän voisin ottaa pc:lle, aikasemmat oli ihan viihdyttäviä, mutta muutaman pelin takia ei pistetä rahaa kiini pleikkaan enään. :)

Vieläkö pitää nakella omia mielipiteitä tähän ketjuun? ;)
 
ja sitten Sonyn tarjontaan, God of war ei vaan saa mitään intoa aikaseksi, no jos se joskus tulee pc:lle, niin kattellaan alelaarista. ;)
No mutta tämähän on tullut jo monta kuukautta sitten PC:lle.


Ei muuta kuin ostohousut jalkaan ja oitis kokemaan tämä yksi viime sukupolven parhaista peleistä. Halo Infiniten kampanja on tämän jälkeen vain kaukainen muisto. ;)
 
No mutta tämähän on tullut jo monta kuukautta sitten PC:lle.


Ei muuta kuin ostohousut jalkaan ja oitis kokemaan tämä yksi viime sukupolven parhaista peleistä. Halo Infiniten kampanja on tämän jälkeen vain kaukainen muisto. ;)
My bad, tarkotin sitä tulevaa, Ragnarock vai mikä se ny olikaan.. :D Mutta kait tonkin vois ehkä kokeilla jossain kohtaa, kun sopu hintaan saa otettua kuleksimasta.
 
Vieläkö täällä jaksetaan keulia jollain Halolla?

Steamissä tuota jaksaa tällä hetkellä pelata reilu 9000 henkilöä…

Paskojahan nuo uudet Halot on olleet, mutta Steam charts ei ehkä ole ihan paras indikaattori pelille, jota suurin osa kuitenkin pelaa joko konsolilla tai Game Passin kautta.
 
Paskojahan nuo uudet Halot on olleet, mutta Steam charts ei ehkä ole ihan paras indikaattori pelille, jota suurin osa kuitenkin pelaa joko konsolilla tai Game Passin kautta.
Peli on vielä aika uusi ja saa lisäsisältöä joten kertoohan se todella paljon jos 256 000 pelaajaa ollut alkuaikoina ja nyt kirjoitushetkellä enää 7600 pelaajaa. PC:llä fps pelit nimenomaan ovat suosittuja ja tuo kertoo paljon tilanteesta.
 
Steamin tapaan eiköhän Xboxinkin puolella pelaajamäärät ole laskeneet kuin lehmän häntä. Lähinnä tämä kaikki vain kielii siitä kuinka Xbox on aika pahasti tyrinyt jälleen kerran heidän tärkeimmän IP:nsä jamaan jossa sarjan fanit eivät sitä haluaisi nähdä. Edes uudet content updatet eivät saa pelaajia palaamaan takaisin peliin. Huolestuttava suunta.

Kuinkahan pian Microsoft ja 343 muuttaa suunnitelmiaan siitä kuinka Halo Infinite on nyt se Halo millä mennään seuraavat kymmenen vuotta? Eihän tuossa alkuperäisessä suunnitelmassa ole enää mitään järkeä, jos nyt oli edes alunperinkään. :rofl:
 
Lisäystä aikaisemmin mainitsemiin tuleviin GP julkaisuihin

Scorn
Mielenkiintoinen Alien/Dead Space/Doom vibat tulee. Varmasti tulee läpi pelattua.



S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Tarvitseeko edes esittelyä? Tunnelmallinen horror/FPS... Varma nakki!



Redfall
Open-world FPS Co-OPilla. Preyn sekä Dishonoredin tekijöiltä (Arkane). Tämä voi hyvässä lykyssä iskeä kuin metrin halko!



Starfield
Bethesdan seuraava lippulaiva FPS-RPG. Avaruusteema Bethesda-rpg-tyyliin. Tätä ollaan tarvittu usean Elden Scrollin ja Falloutin jälkeen. Tulee aika varmasti imaisemaan sisään kuin Skyrim konsanaan!




Kaikki nämä Game Passiin tulossa, siinä säästää jo ison pennin neljästä Tripla-A (?) pelistä Day-One.

Hienoja pelihetkiä tiedossa FPS/RPG peleistä tykkääville. :thumbsup:

Kai sieltä on muutakin tulossa? Scorn näyttää geneeriseltä shootterilta jossa skini päällä, Arkanen FPS peliltä en hirveästi odottaisi, varsinkaan Deathloopin jälkeen ja Bethesdan pelimoottori taitaa olla aika kökkö edelleen?


Ei siinä, saattavat olla ihan hyviä pelejä, mutta katsotaan…
 
Viimeksi muokattu:
Kai sieltä on muutakin tulossa? Scorn näyttää geneeriseltä shootterilta jossa skini päällä, Arkanen FPS peliltä en hirveästi odottaisi, varsinkaan Deathloopin jälkeen ja Bethesdan pelimoottori taitaa olla aika kökkö edelleen?


Ei siinä, saattavat olla ihan hyviä pelejä, mutta katsotaan…
Siis oliko tämä huono peli :rolleyes: Deathloop
 
Bethesdan pelimoottori taitaa olla aika kökkö edelleen?
Toi on kyllä sääli, että eivät ole osanneet modernisoida moottoriaan kunnolla. Jo skyrimissä oli kaikkia hauskoja fysiikkabugeja, eikä asialle ole kai tehty myöhemmissä peleissä mitään. Yhdistettynä painottomuuteen ja muuhun avaruusmeininkiin voin vain kuvitella millaista meno tulee olemaan.
 
Ollaanpa sitä taas huolissaan pelistä, joka ei ole tainnut alunperinkään kiinnostaa monia täällä kommentoivia. Eikös pleikkarillekin julkaistu joku Destruction Allstars gaas-peli? Sehän vasta surullinen esitys oli ja vielä täyteen hintaan! Haloa voi sentään "ilmaiseksi" moninpelata.
Itse olisin erittäin huolissani pleikkarin erittäin laihasta julkaisukalenterista. God of Warkin varmaan siirtyy ensi vuodelle. Siinäpä se.
 
Siis oliko tämä huono peli :rolleyes: Deathloop
Tekninen toteutus hieman huteralla pohjalla, kun kamera ontuu fps pelissä, mm. tässä videossa demoavat asiaa:



Tässä vielä tuoreempaa juttua tuosta Deathloopin kamera ongelmasta, kohdasta 21:30 eteenpäin:



Siksi Arkanen uusi FPS ei oikein herätä kauheaa innostusta.
 
Viimeksi muokattu:
Ollaanpa sitä taas huolissaan pelistä, joka ei ole tainnut alunperinkään kiinnostaa monia täällä kommentoivia. Eikös pleikkarillekin julkaistu joku Destruction Allstars gaas-peli? Sehän vasta surullinen esitys oli ja vielä täyteen hintaan! Haloa voi sentään "ilmaiseksi" moninpelata.
Itse olisin erittäin huolissani pleikkarin erittäin laihasta julkaisukalenterista. God of Warkin varmaan siirtyy ensi vuodelle. Siinäpä se.
Se peli tuli vihreiden suosimana day 1 PS plussaan. Siitä olen samaa mieltä ettei se peli järin hyvä ollut mutta pelasi sitä siinä missä heikkoa Haloa.

Itseäni ei huoleta lainkaan kun niitä laatupelejä kuitenkin tulee. Joskus niitä kertyy enemmän lyhyelle ajalle kun julkaisuja siirrellään. Näinhän se meni edellisellä sukupolvellakin.
 
Arkanella on kaksi eri studiota. Ranskassa ja Texasissa. Deathloopin teki Ranskalaiset ja Redfallia tehdään Texasissa. Aika konsolisoturia lytätä Redfall pelkästään Deathloopin takia.
 
Arkanella on kaksi eri studiota. Ranskassa ja Texasissa. Deathloopin teki Ranskalaiset ja Redfallia tehdään Texasissa. Aika konsolisoturia lytätä Redfall pelkästään Deathloopin takia.
Arkanen FPS peliltä en siltikään henk. kohtaisesti paljoa odota. Mutta kuten jo sanoin, niin saatta olla ihan hyvä peli, kuka tietää.
 
Arkanella on kaksi eri studiota. Ranskassa ja Texasissa. Deathloopin teki Ranskalaiset ja Redfallia tehdään Texasissa. Aika konsolisoturia lytätä Redfall pelkästään Deathloopin takia.
90 minuutin Xbox Showcase tulossa kuukauden päästä, niin aiheuttaahan tuo nyt triggeröitymistä ja unettomuutta niille ketkä joutuu ensi vuoteen asti jälleen kerran odottaa mitään merkittävää julkaisua omalle suosikki alustalle.

Waiting game jatkuu siis PS puolella joten paljon arvostelua luvassa Xboxin peleihin tälläkin foorumilla.


Kai sieltä on muutakin tulossa? Scorn näyttää geneeriseltä shootterilta jossa skini päällä, Arkanen FPS peliltä en hirveästi odottaisi, varsinkaan Deathloopin jälkeen ja Bethesdan pelimoottori taitaa olla aika kökkö edelleen?


Ei siinä, saattavat olla ihan hyviä pelejä, mutta katsotaan…


Itse olen FPS pelien ystävä, voitko suositella jotakin ei geneerisiä pelejä minulle mitkä on itsellesi iskenyt. Sinun rimasi näyttää olevan aika korkealla niin tänne vaan suosituksia kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
90 minuutin Xbox Showcase tulossa kuukauden päästä, niin aiheuttaahan tuo nyt triggeröitymistä ja unettomuutta niille ketkä joutuu ensi vuoteen asti jälleen kerran odottaa mitään merkittävää julkaisua omalle suosikki alustalle.

Waiting game jatkuu siis PS puolella joten paljon arvostelua luvassa Xboxin peleihin tälläkin foorumilla.
Muistetaanhan että peli julkaistaan myös PC:lle… Ja mitä odottamiseen tulee, niin olikos Deathloop jo pelattavissa Xboxilla…?

Ainoa asia miksi edes koko pelin mainitsi oli sinun(?) aikaisempi hehkutuksesi, vaikka Arkanen edellinen FPS peli kusaisi ehkä sen tärkeimmän asian FPS pelissä, eli kameran.
 
Muistetaanhan että peli julkaistaan myös PC:lle… Ja mitä odottamiseen tulee, niin olikos Deathloop jo pelattavissa Xboxilla…?

Ainoa asia miksi edes koko pelin mainitsi oli sinun(?) aikaisempi hehkutuksesi, vaikka Arkanen edellinen FPS peli kusaisi ehkä sen tärkeimmän asian FPS pelissä, eli kameran.

Eipä tuota Deathlooppia kehdannut täällä kukaan fanittaja alkaa hehkuttamaan koska olisi joutunut Microsoft\Bethesda\Arkane studioilta tullutta peliä alkaa kehumaan:whistling:

Arkane tehny jonkun virheen kameran suhteen ja nyt voi dumata kaikki Arkanen aikaisemmat ja tulevat pelit ja koko studio on nyt tuhoon tuomittu eikä koskaan näe päivänvaloa enää?

Niitä suosituksia? Älä nyt turhaan panttaile hyviä pelejä muilta.
 
Eipä tuota Deathlooppia kehdannut täällä kukaan fanittaja alkaa hehkuttamaan koska olisi joutunut Microsoft\Bethesda\Arkane studioilta tullutta peliä alkaa kehumaan:whistling:

Arkane tehny jonkun virheen kameran suhteen ja nyt voi dumata kaikki Arkanen aikaisemmat ja tulevat pelit ja koko studio on nyt tuhoon tuomittu eikä koskaan näe päivänvaloa enää?

Niitä suosituksia? Älä nyt turhaan panttaile hyviä pelejä muilta.
Kuten olen jo kaksi kertaa sanonut, niin sieltähän voi tulla ihan hyvä peli… muita aikaisempia pelejä en ole edes maininnut.

En koe tarvetta suositella mitään, mutta koen että voin kritisoida tätä peliä (tai oikeastaan pelikuvaa), jota aiemmin hehkutit. Niin kerros nyt itse mikä erottaa Scornin muista, ulkonäön lisäksi? Onko siinä jotain mekaniikoita tms. joka erottaa sen muista saman genren peleistä? Vai onko tuo vain tuollaista päätöntä lahtaamista kentästä toiseen?
 
Kuten olen jo kaksi kertaa sanonut, niin sieltähän voi tulla ihan hyvä peli… muita aikaisempia pelejä en ole edes maininnut.

En koe tarvetta suositella mitään, mutta koen että voin kritisoida tätä peliä (tai oikeastaan pelikuvaa), jota aiemmin hehkutit. Niin kerros nyt itse mikä erottaa Scornin muista, ulkonäön lisäksi? Onko siinä jotain mekaniikoita tms. joka erottaa sen muista saman genren peleistä? Vai onko tuo vain tuollaista päätöntä lahtaamista kentästä toiseen?
Useampana päivänä koet tarvetta kritisoida "geneerisiä FPS" pelejä mutta et anna minkäänlaista esimerkkiä niistä hyvistä FPS peleistä mitä itse pelaat?

Haluatko kuulua niiden kriitiikoiden joukkoon ketkä pitää salassa niitä pelejä mitä itse pelaa ettei vaan joudu kuuntelemaan negatiivista palautetta omasta lempipelistä tai muovilaatikosta ? Tai sitten housut on jo nilkoissa eikä paluuta enää ole ja se oma FPS kategoria koostuukin ainoastaan geneerisistä FPS-peleistä ja huutaminen ollut pelkkää fanitusta :whistling:
 
Viimeksi muokattu:
Ite oon kyllä tykännyt kovasti näistä Arkanen aiemmista geneerisistä FPS-peleistä kuten Dishonored-sarja ja Prey(2017). Deathloopia odotan innolla saapuvaksi omalle matolaatikolle. Visuaalinen ja audiovisuaalinen ilme miellyttää omaa silmää kovasti. Prey(2017) on tiukasti omassa top10-listassa. Aivan mahtavat System Shock vibat ja tunnelmat siinä pelissä. Redfall tulee varmasti katsastettua, vaikka sisarstudio valtameren toisella puolen ilmeisesti kusi kameran.
 
Useampana päivänä koet tarvetta kritisoida "geneerisiä FPS" pelejä mutta et anna minkäänlaista esimerkkiä niistä hyvistä FPS peleistä mitä itse pelaat?

Haluatko kuulua niiden kriitiikoiden joukkoon ketkä pitää salassa niitä pelejä mitä itse pelaa ettei vaan joudu kuuntelemaan negatiivista palautetta omasta lempipelistä tai muovilaatikosta ? Tai sitten housut on jo nilkoissa eikä paluuta enää ole ja se oma FPS kategoria koostuukin ainoastaan geneerisistä FPS-peleistä ja huutaminen ollut pelkkää fanitusta :whistling:
Kerro toki miksi Scorn ei ole pelkkää päätöntä räiskintää kentästä toiseen? Mikä tekee siitä uniikin, että sitä kannattaa odottaa? Olen valmis muuttamaan omaa kantaani peliä kohtaan, jonka tuo video aiheutti.

Minulle on ihan sama kritisoiko joku peliä jota itse pelaan… Tärkeintä kuitenkin on, että itse nautin siitä. +++ En ole itse kehittänyt peliä tms., niin en omaa pelejä kohtaan mitään tunnesiteitä.


Ite oon kyllä tykännyt kovasti näistä Arkanen aiemmista geneerisistä FPS-peleistä kuten Dishonored-sarja ja Prey(2017). Deathloopia odotan innolla saapuvaksi omalle matolaatikolle. Visuaalinen ja audiovisuaalinen ilme miellyttää omaa silmää kovasti. Prey(2017) on tiukasti omassa top10-listassa. Aivan mahtavat System Shock vibat ja tunnelmat siinä pelissä. Redfall tulee varmasti katsastettua, vaikka sisarstudio valtameren toisella puolen ilmeisesti kusi kameran.
Tuon on varmaan oma mielipiteesi, koska kukaan ei ole Arkanen pelejä sanonut geneerisiksi? Kameran ontuminen FPS pelissä on iso ongelma, siksi mainittu. Toivotaan että sisarstudio hoitaa homman paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Kerro toki miksi Scorn ei ole pelkkää päätöntä räiskintää kentästä toiseen? Mikä tekee siitä uniikin, että sitä kannattaa odottaa?

Minulle on ihan sama kritisoiko joku peliä jota itse pelaan… Tärkeintä kuitenkin on, että itse nautin siitä. +++ En ole itse kehittänyt peliä tms., niin en omaa pelejä kohtaan mitään tunnesiteitä.
Minä tykkään "päättömästä räiskinnästä" myös. Tuossa Scornin videolla ei paljoa tapahtunut niin en tiedä mikä pelin lopputulos on. Antoi hyvän doom/deadspace/alien tunnelman kuitenkin.

Ihan helpon kysymyksen kysyin; mitä pelaat? Tämä ei ole eka kerta kun näin yksinkertaiseen kysymykseen on jonkun täysin ylivoimaista vastata, oma agenda näköjään sotii sitä vastaan :x3:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 024
Viestejä
4 543 544
Jäsenet
74 915
Uusin jäsen
Diapolo10

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom