Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Division 2Mitkäköhän ammuskelupelit Steam Deck-käsipelikonsolilla toimisi hyvin? Eli ei hiirtä jne. Jotkut CoD tai Battlefield nyt harkinnassa ainakin.
Toimistolle tarttis uusia pelejä. Alustana PS5 ja nimenomaan lokaalia multiplayeriä.
Speksejä millaista haetaan:
- 2-8 pelaajaa, useimmiten tosin 2-4
- Helppo oppia, vaikea hallita
- Lyhyehköt erät/pelit, töitäkin pitäs tehä
- Ei co-op
Hyvin toimivia:
- Duck Game
- NHL 22, joskin liian monimutkainen/vaikea vähemmän pelanneille
Vähemmän toimivia:
- Towerfall Ascension — Duck Game on parempi
- Super Smash Bros (Switch) — liian kaoottinen ja vaikea kylmiltään
- Rocket League — ei vaan innosta
Toimistolle tarttis uusia pelejä. Alustana PS5 ja nimenomaan lokaalia multiplayeriä.
Speksejä millaista haetaan:
- 2-8 pelaajaa, useimmiten tosin 2-4
- Helppo oppia, vaikea hallita
- Lyhyehköt erät/pelit, töitäkin pitäs tehä
- Ei co-op
Mikäs PC/PS4 roolipeli sopii tämmöselle aloittelijalle??
Diablosta oon tykänny..
Joku uudempi Diablo jos siis ykkös Diablon olet vain pelannut. Muita pelejä Fable Anniversary, Fable 3, Wolcen: Lords of Mayhem, Warhammer 40,000: Inquisitor- Martyr, Path Of Exile, Victor Vran, Warhammer: Chaosbane ja Vikings - Wolves Of Midg.Mikäs PC/PS4 roolipeli sopii tämmöselle aloittelijalle??
Diablosta oon tykänny..
Joku uudempi Diablo jos siis ykkös Diablon olet vain pelannut. Muita pelejä Fable Anniversary, Fable 3, Wolcen: Lords of Mayhem, Warhammer 40,000: Inquisitor- Martyr, Path Of Exile, Victor Vran, Warhammer: Chaosbane ja Vikings - Wolves Of Midg.
Joo. ensi vuonna saattaa tulla jo nelososa jota itsekkin odotan. Nythän juuri tuli tämä mobiiliversio joka myös pc:llä. En ole itse vielä kokeillut Diablo Immortal (blizzard.com)Mulla on Diablo 3..oon tykänny
Path of Exile ehdottomasti ekana kokeiluun ku ei maksa mitään. Peli on tällä hetkellä diablo-genressä THE-peli.Mulla on Diablo 3..oon tykänny
Call of Duty pelejä olen pelannut n. 10 ja jokaisesta yksinpelin ja pitänyt niistä. Niissä on oninpeli myös mutta pätevä yksinpeli myös jokaisessa poislukien Black OPS 4.Räiskintäpeleistä Call of Duty ja Battlefield ovat tarkotettu kai lähinnä moninpeliksi??
Call of Duty pelejä olen pelannut n. 10 ja jokaisesta yksinpelin ja pitänyt niistä. Niissä on oninpeli myös mutta pätevä yksinpeli myös jokaisessa poislukien Black OPS 3.
Osassa Battleffield pelejäkin on hyvä yksinpeli kuten esim. Bad Company 1-2, Battlefield 3-4 ja Hardline. Uusimmissa Battlefield:ssä taaseen yksinpeli kämäinen lyhyt sivutuote.
Call of Duty peleissä perus räiskinnän verran eli päälle varmaan 10 tuntia. ja riippuu toki millä vaikeudellakin pelaa ja suorittaako saavutuksia jne.Kauan on läpipeluu vieny aikaa??
Call of Duty peleissä perus räiskinnän verran eli päälle varmaan 10 tuntia. ja riippuu toki millä vaikeudellakin pelaa ja suorittaako saavutuksia jne.
Jos tarkoitat kampanjaa niin yksin olen kampanjat aina pelannut. Jos tarkoitat varsinaista moninpeliä eli ei kampanjaa niin olen joidenkin osien moninpeliä pelaillut ja tykännytkin mutta tosiaan pääasiassa minulle nuo yksinpelit iskee parhaiten.Pelaatko moninpelinä niinku monet pelaa??
Jos tarkoitat kampanjaa niin yksin olen kampanjat aina pelannut. Jos tarkoitat varsinaista moninpeliä eli ei kampanjaa niin olen joidenkin osien moninpeliä pelaillut ja tykännytkin mutta tosiaan pääasiassa minulle nuo yksinpelit iskee parhaiten.
Siinä on mielestäni erinomainen yksinpeli.Ok..mulla on tossa hyllyssä Call Of Duty:WWII pölyttymässä![]()
Siinä on mielestäni erinomainen yksinpeli.
FalloutitMikä näistä ois paras:
-Dragon Age
-Dark Souls
-Fallout
-Mass Effect?
Mikä näistä ois paras:
-Dragon Age
-Dark Souls
-Fallout
-Mass Effect?
Jos picross / Japanilaiset ristikot toimii, eli loogiset päättelyt niin suosittelen Paint It Back -peliä: Paint it Back on SteamParas pelkästään hiirellä pelattava peli?. Strategiapelejä ei jaksa, kun aivot ja toinen käsi ei toimi tällä hetkellä. Muuten genrellä ei suuremmin väliä kunhan on hauska.
Paras pelkästään hiirellä pelattava peli?. Strategiapelejä ei jaksa, kun aivot ja toinen käsi ei toimi tällä hetkellä. Muuten genrellä ei suuremmin väliä kunhan on hauska.
Paras pelkästään hiirellä pelattava peli?. Strategiapelejä ei jaksa, kun aivot ja toinen käsi ei toimi tällä hetkellä. Muuten genrellä ei suuremmin väliä kunhan on hauska.
Heroes 3:lle vahva suositus, mutta kannattaa kiertää virallinen HD-modi kaukaa ja ladata fanien tekemä. Sen lisäksi ilmainen modi Horn Of The Abyss mukaan, niin johan kelpaa!Itse pidän (eli minusta ovat "hauskoja" ei siten että nauraisin vedet silmissä mutta pidän peleistä ja haluan pelata niitä + pelaan niitä vieläkin) esim:
- Battletech (+ Extended 3025 modi BattleTech Extended 3025-3061 1.9.3.7 )
- Heroes of Might & Magic 3 (HoMM III + HD modi esim. GoG versio, syy miksi juuri versio 3 on se että siinä on paras AI, eli ihan random kartassa vihollinen toimii älykkäästä ja tarjoaa vastusta eikä perustu myöhempien versioiden valmiiksi 100% scriptattuun "älyyn" joka toimii aina samalla lailla pelikerrasta välittämättä)
- Songs of Conquest (jos piti aikoinaan Heroes of Might & Magic III pitää tästäkin, kevyt ja hauska uusi ennakkojulkaisu (10.5.2022) mikä on vielä kehitteillä ja saa päivitystä jatkuvasti)
Yhteistä noissa on kierrospohjainen vuoro sekä se että pelkällä hiirellä selviää oikein hyvin. Toimivat myös hieman vanhemmalla raudalla.
Vanhempaa:Paras pelkästään hiirellä pelattava peli?. Strategiapelejä ei jaksa, kun aivot ja toinen käsi ei toimi tällä hetkellä. Muuten genrellä ei suuremmin väliä kunhan on hauska.
Haussa tuore (tai tuorehko), oikeasti hyvä ja mielenkiintoinen peli.
Viimeisimmät sellaiset olivat Kingdom Come: Deliverance, Noita ja Red Dead Redemption 2. The Eternal Cylinder on aikomuksena aloittaa, mutta jotain muuta vielä kaipaisin siihen rinnalle.
Haussa tuore (tai tuorehko), oikeasti hyvä ja mielenkiintoinen peli.
Jos tankkisimut kiinnostaa, niin kannattaa tsekata GHPC. Julkinen alpha-demo löytyy ja ainakin itse vaunut ja niillä ajaminen vaikuttaa hyvältä näin 10h testailun jälkeen. Pelattavina vaunuina tällä hetkellä T-55A, M60A3 TTS, BRDM-2 ja M113. Patreon versiossa lisäksi M1IP Abrams ja T-72M1 (näitä voi myös ilmaisdemossa kokeilla "ampumaradalla").
Kyseessä siis lähinnä tekniikkademo tällä hetkellä, sisältää pieniä pelattavia skenaarioita, mutta tulevaisuudessa pitäisi tulla dynaaminen kampanja ja moninpeli.
FalloutMikä näistä ois paras:
-Dragon Age
-Dark Souls
-Fallout
-Mass Effect?
En ole ehtinyt viime aikoina pelaamaan mitään, mutta kesällä kokeilin sitä rajoitetun ajan Steam demoa hetken. Pelattavuus ja ajoneuvot ovat hyviä, grafiikat ja optimointi ovat parantuneet, mutta kova hommahan tuossa on vielä se itse pelin toteuttaminen. Lupailevat dynaamista kampanjaa ja co-op moninpeliä, mutta saa nähdä miten käy. Näkisin itse, että PvP moninpeli kannattaisi ehdottomasti tehdä, koska se vetäisi puoleensa grindauspeleihin kyllästyneitä tankki-autisteja varmaan kohtuullisen suuren määrän. PvP moninpelin voisi hyvinkin toteuttaa epäsymmetrisena skenaarioihin pohjautuvana, jolloin myöskään heikko AI ei olisi aivan älytön ongelma, kun voisi pelata ihmisvastusta vastaan.Miltäs tämä nykyään vaikuttaa?
Tämä tulee fanipojan lasien läpi, mutta helvetin hyvä. Alkuperäisen tunnelma ja fiilis tuotu todella hienosti. Taistelu toimii mielestäni erinomaisesti ja vanhaa ei kaipaa kun on toiminnallisempi. Tarina ei ole yksi yhteen alkuperäisen kanssa, joka kerännyt mielipiteitä. Pelattavaa riittää n 40-50tunniksi ja peli aika putkimainen, vaikka hyvää vaihtelua kun nykyään pelit tuntuu olevan tyhjiä mahd suuria sabdboxeja. Sisältää tosiaan vain tuon Midgar osuuden. Part kakkosta vesi kielellä odottaen. SuosittelenKenellä kokemusta Final Fantasy 7 Remake? Olen alkuperäisen pelannut moneen kertaan läpi aikoinaan Ps1. Oli huippu!
Toki tässä Remakessa on taistelutyyli muuttunut yms, mutta onko jokatapauksessa ostamisen arvoinen ja onko paljon pelattavaa?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.