PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 317
Yritän olla hauska ja vastaan että sen tietokoneen saa myös olkkariin ja siihen padin. :cigarbeye:

Mää ihan vähä epäilen että microsoftin omat sudiot tekee pelinsä kahdelle alustalle ( xbox one ja series x) näitten välinen hyppy on niin valtava. Tai sitten yritetään korvata krafiikoita tarinalla, tai sitten kaikki menee vituks. Heh vähä pelottaa :nb:
Argumentit ilmeisen vähissä näemmä? :D Saa toki PC:n myös kiinni telkkariin, toimivaa HDR:ää kun siitä ei vieläkään saada ulos.

Kovin ovat ruusuiset kuvitelmasi pelien kehityksestä, jossa tunnetusti mennään alimman yhteisen nimittäjän mukaan. Näin ollen esim. Red Factionin tapaisia innovatiivisia pelejä saadaan taas odotella vihreässä leirissä pidempään, kun pelistä ei vain voida poistaa gameplaylle olennaista elementtiä aiemman genin resurssipulan vuoksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 111
Pelin tosiaan pitää olla exclusive että tehoja hyödynnetään optimaalisesti. Näkeehän tuo jo että isolla rahalla tehty Doom eternal (idTech7) joka skaalautuu engineltään 64 coreen asti ja sitä rataa, niin erot välillä Switch -> tehokonsolit -> PC erot ovat minimaalisia vaikka tehoerot ovat tuhansissa tai parhaillaan kymmenissätuhansissa prosenteissa. Resoluutio yksi harvoista eroista.

Pelimaailma tarvitsee kunnolla raudalle optimoituja konsoliyksinoikeuksia. (tai pelkästään Nvidian korteille optimoituja PC yksäreitä.)

Omassa kaveripiirissä (+30v) moni hommaisi pc:n olkkariin, mutta puuttuu perus atk taidot.
Tässä aika hyvin kuvattuna se todellinen taso missä mennään, ihan tälläkin foorumilla. Monet keskustelijat näennäisesti tietävät niinkin tarkkoja asioita jopa pelien ohjelmoinnista että mitä tietty ero komponenttien signaalitiessä tarkoittavat fragment shaderin lopputuloksessa, tai että onko DX12 ultimate feature parityssä uusimman Vulkan speksin kanssa, mutta yhtäkkiä PC:n liittäminen televisioon on ylivoimaista ajurin asentaminen on mustaa magiaa. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
201
Argumentit ilmeisen vähissä näemmä? :D Saa toki PC:n myös kiinni telkkariin, toimivaa HDR:ää kun siitä ei vieläkään saada ulos.
Mikä siinä HDR:ssä ei toimi? Ite pelannu destinyä + gearssia HDR päällä ja on hyvin toiminu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 930
Juuri siksi että sä saat sille pc:llä kaiken irti myös microsoftin peleistä? Kun puhutaan yleisesti xboxista niin silloin kortti on laadukas pc kaikkineen herkkuineen, mutta kun playstationista niin laatua on nuo 30fps pelit. Ei ole rikos olla tietyn valmistajan fani mutta miksi sitä pitää peitellä? Mikäli sun puheet loistavasta pc pitää paikkansa ni kai sää pelaisit mielellään ne laatu pelit sillä tietokoneella mistä saat kaiken irti.
Niin saan kaiken irti pc:llä. Edelleenkään ei aukea se Microsoftin etevyys kun niitä pelejä on kuitenkin hyvin pieni joukko ja konsolimyyntiä ajatellen kaikki pelit ovat myös pc:lle joten tulevankin lootan tarve on nolla siihen saakka kunnes yksinoikeussisältöä alkaa tulemaan. Sony ja Nintendo tuottavat valtavan määrän huippunimikkeitä ja konsoli on hankittava jos aiot pelata. PS4 konsolilla on sukupolven kauneimmat tuotokset ja parhaat vielä tulossa joten kyllä näitä kelpaa pelailla. Myös sekään ei ole mikään salaisuus, että kaikki pelit pc:llä olisi paras tilanne koska tehot mutta kun 2/3 toteuttaa omaa strategiaan myydä paljon konsoleita niin ei minulla ole sitä vastaan vaan ostan konsolin ja pelaan pelit. Microsoftin ongelma on siinä ettei se tee konsolistaan mitenkään kiinnostavaksi kun pelit ovat mitä ovat ja kaikki on pelattavissa pc:llä.
Argumentit ilmeisen vähissä näemmä? :D Saa toki PC:n myös kiinni telkkariin, toimivaa HDR:ää kun siitä ei vieläkään saada ulos.

Kovin ovat ruusuiset kuvitelmasi pelien kehityksestä, jossa tunnetusti mennään alimman yhteisen nimittäjän mukaan. Näin ollen esim. Red Factionin tapaisia innovatiivisia pelejä saadaan taas odotella vihreässä leirissä pidempään, kun pelistä ei vain voida poistaa gameplaylle olennaista elementtiä aiemman genin resurssipulan vuoksi.
Ainahan ne voivat ammentaa pilvitehoista lisää muskeleita vanhalle sotaratsulle :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 317
Mikä siinä HDR:ssä ei toimi? Ite pelannu destinyä + gearssia HDR päällä ja on hyvin toiminu.
Siinä oli aiemmin fuulaa työpöytäkäytön osalta HDR-tilassa, tähän on tosin tullut korjaus Windows 10 1803 -pätsin myötä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
Omassa kaveripiirissä (+30v) moni hommaisi pc:n olkkariin, mutta puuttuu perus atk taidot.
Itse arvostan oh:n multimedia vehkeeltä enemmän monipuolisuutta kuin helppoa ja rajattua käyttöympäristöä.
Melko turha olohuone pc nykyään ellei sillä pelaa. Yleisimmät videopalvelut löytyy tv:stä ja konsoleista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 930
Melko turha olohuone pc nykyään ellei sillä pelaa. Yleisimmät videopalvelut löytyy tv:stä ja konsoleista.
Ei minusta. PC:llä on kätevää ajaa montaa asiaa kerrallaan ja vaihdella nopeasti tarpeen mukaan. Itse en ole käyttänyt konsolien, tv-hubin enkä tv:n palveluita juuri lainkaan koska ovat yksinkertaisesti kömpelöitä verrattuna PC käyttöön. Vielä kun tv lähetykset ja videot näkyisi samalla laadulla kuin tv:stä normaalisti niin voisin luopua tv:n digivirittimestäkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
201
Melko turha olohuone pc nykyään ellei sillä pelaa. Yleisimmät videopalvelut löytyy tv:stä ja konsoleista.
Pelaamiseen lähinnä onkin olkkarin 55" 4K hdr töllössä kone kiinni. Ihan eri asia käyttää tv:n/konsolien äppejä kuin täsyiveristä windows konetta.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 032
Ei mitään henkilökohtaista mutta todistat kyllä mitä smb hakee takaa. Joss ite sijoittaisin raskaaseen pc pelaamiseen ni kyllä mua ainakin vituttais ostaa siihe 30fps konsoli että saan nauttia muutamat pelit.

Oma näkemys tästä on se että juuri microsoft tarjoaa pc pelaajille enemmän, mutta joss konsoli on myös pakko hankita pc rinnalle niin siinä kohtaa playstation tarjoaa pelaajalle enemmän. VR yms muut yksinoikeudet.
Ei vituta, ps pelit on hyvää vaihtelua. Tosin ei minulla winukassakaan tuudunpäivitys ole tärkeintä. Switch on kanssa hyvä lisä PC:n rinnalle, siinäkin pelejä joita ei saa PC:lle, lisänä että toimii tarvittaessa käsikonsolina.

Mitä tulee PSVR:ään, niin siitä ei ole mihinkään verrattuna PC VR:ään tai edes stand alone Questiin.

XBox on varmasti hyvä konsoli, jos ei ole PC:tä. Mikään konsoli ei vain tarjoa lentosimuiluun tarpeeksi. Toisaalta jos haluaa lentosimun mutta ei omista PC:tä niin FS2020 ilmestyy myös XBoxille, minulle tuo ei vain riitä VR:n puutteen takia.

Meidän perheessä (5 hlö) jokaisella paitsi pienimmällä on ps4, sitten löytyy PC ja Switch. Jos tuleva XBox tarjoaa tarpeeksi, niin kyllä se sekaan mahtuu.s
 
Viimeksi muokattu:

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
No se nyt on ihan sama onko merkitystä vai ei mun sanomisilla, mutta voi nyt herranjumala sentään, et voi olla oikeesti tosissasi. Tästä asiasta puhutaan niin monessa paikassa ja ihan 110 varmasti olet jo lukenut tästä asiasta muualta. Taitaa tässäkin vaan olla kyse siitä, että osaat ottaa vaan tiettyä informaatiota vastaan ja kaikki muut on valetta ilman asian itse selvittämistä. Jos et osaa tai halua itse selvittää, niin älä selvitä ei se ole keneltäkään pois :D

Tottakai se ero on tosi iso 56 ja 129 prosentin välillä, kuinka tätä joku ei edes ymmärrä. Jopa noin 30% tehoero konsoleissa on tosi iso, mutta ilmeisesti sinun mielestäsi se on mitätön ero eks niin?

Kuten sanoin aikaisemmin se todellisuus nähdään sitten aikanaan, että onko tuolla nopeudella merkitystä vai ei. Ota asiat kuten ne on, äläkä sivuuta asioita joita ammattilaiset kertoo, vaikka se ei sopisikaan sinun ymmärrykseen ja agendaan, niin se ei välttämättä ole valetta, koska totuuksia on muitakin kuin se sinun hyväksymäsi. Avarra hiukan sitä maailmaasi koska kukaan ei ole konsolia sanonut huonoksi tai hitaaksi tai muutakaan vastaavaa.

Sitten taas asiaan. Onko jotain hyvää paikkaa mistä kannattaa tilata ennakkoon ja mistä sen vois parhaiten saada julkkariksi?
Yritin googletella ja vastaan tuli tällainen "ammattilaiset kertoo"-juttu, pitääkö minun nyt uskoa tähän vai ei?

EX-SONY DEV: PS5 WILL STRUGGLE WITH BIG THIRD PARTY OPEN WORLDS; CAN’T DO REAL TIME RAY TRACING

“The big [difference] really is the amount of CUs (compute units) that’s pretty…that’s pretty huge when you start to look at real time ray tracing and things like that…Where PS5 is potentially going to struggle is some of those big third party games like open world [games].”

“There’s only one next-gen console that will be able to do real time ray tracing. That’s a bit of a controversial statement…but Cerny skipped over it and didn’t talk about it…it comes down to CUs, consistency, what’s on the hardware.”

P.s Laitoin viestin tarkoituksella Xbox-ketjuun, koska jutussa sivutaan paljon myös Series X:ää sekä Lockhartia.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Ei vituta, ps pelit on hyvää vaihtelua. Tosin ei minulla winukassakaan tuudunpäivitys ole tärkeintä. Switch on kanssa hyvä lisä PC:n rinnalle, siinäkin pelejä joita ei saa PC:lle, lisänä että toimii tarvittaessa käsikonsolina.

Mitä tulee PSVR:ään, niin siitä ei ole mihinkään verrattuna PC VR:ään tai edes stand alone Questiin.

XBox on varmasti hyvä konsoli, jos ei ole PC:tä. Mikään konsoli ei vain tarjoa lentosimuiluun tarpeeksi. Toisaalta jos haluaa lentosimun mutta ei omista PC:tä niin FS2020 ilmestyy myös XBoxille, minulle tuo ei vain riitä VR:n puutteen takia.

Meidän perheessä (5 hlö) jokaisella paitsi pienimmällä on ps4, sitten löytyy PC ja Switch. Jos tuleva XBox tarjoaa tarpeeksi, niin kyllä se sekaan mahtuu.s

mutta joss konsoli on myös pakko hankita pc rinnalle niin siinä kohtaa playstation tarjoaa pelaajalle enemmän. VR yms muut yksinoikeudet.
Argumentit ilmeisen vähissä näemmä? :D Saa toki PC:n myös kiinni telkkariin, toimivaa HDR:ää kun siitä ei vieläkään saada ulos.

Kovin ovat ruusuiset kuvitelmasi pelien kehityksestä, jossa tunnetusti mennään alimman yhteisen nimittäjän mukaan. Näin ollen esim. Red Factionin tapaisia innovatiivisia pelejä saadaan taas odotella vihreässä leirissä pidempään, kun pelistä ei vain voida poistaa gameplaylle olennaista elementtiä aiemman genin resurssipulan vuoksi.
Olohuono argumentti oli lähinnä läppää, quantum on mulle sitä suoltanu iät ja ajat kui en tee niin vaan pelaan pelaan alitehoisella konsolilla.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Niin saan kaiken irti pc:llä. Edelleenkään ei aukea se Microsoftin etevyys kun niitä pelejä on kuitenkin hyvin pieni joukko ja konsolimyyntiä ajatellen kaikki pelit ovat myös pc:lle joten tulevankin lootan tarve on nolla siihen saakka kunnes yksinoikeussisältöä alkaa tulemaan. Sony ja Nintendo tuottavat valtavan määrän huippunimikkeitä ja konsoli on hankittava jos aiot pelata. PS4 konsolilla on sukupolven kauneimmat tuotokset ja parhaat vielä tulossa joten kyllä näitä kelpaa pelailla. Myös sekään ei ole mikään salaisuus, että kaikki pelit pc:llä olisi paras tilanne koska tehot mutta kun 2/3 toteuttaa omaa strategiaan myydä paljon konsoleita niin ei minulla ole sitä vastaan vaan ostan konsolin ja pelaan pelit. Microsoftin ongelma on siinä ettei se tee konsolistaan mitenkään kiinnostavaksi kun pelit ovat mitä ovat ja kaikki on pelattavissa pc:llä.

Ainahan ne voivat ammentaa pilvitehoista lisää muskeleita vanhalle sotaratsulle :D
Koska sun ei travitse hankkia sitä xboxia joss pelaat pc:llä, siinä on se juju. Esim joss forza maistuu niin sun ei travitse ostaa erikseen konsolia ja pelata sitä peliä skaalautuvalla resolla sub tason päivitysnopeudella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 317
Yritin googletella ja vastaan tuli tällainen "ammattilaiset kertoo"-juttu, pitääkö minun nyt uskoa tähän vai ei?



P.s Laitoin viestin tarkoituksella Xbox-ketjuun, koska jutussa sivutaan paljon myös Series X:ää sekä Lockhartia.
Otetaan tämä väittelysoopa tänne, jookos? Eli nyt pitäisi luottaa lähteeseen, joka viimeksi toiminut kehittäjänä Guerrilla Gamesilla yli 10 vuotta sitten ja pelinkehityksessä viimeksi 7 vuotta sitten. Miten hänellä olisi pääsy devkittiin tässä tapauksessa? Saati sitten että keskustelun raati koostuu tunnetusti puolueettomista xbox-janareista kuten TimDog ja Colteastwood? Tuohon vielä MisterXMedia niin johan on setit kasassa taas. :D Olisiko pieni lähdekriittisyys paikallaan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Koska sun ei travitse hankkia sitä xboxia joss pelaat pc:llä, siinä on se juju. Esim joss forza maistuu niin sun ei travitse ostaa erikseen konsolia ja pelata sitä peliä skaalautuvalla resolla sub tason päivitysnopeudella.
Eli parasta xboxissa on se että sitä ei tarvitse ostaa. Samaa mieltä :thumbsup:

Pc:llä tulee 99% pelailtua mutta pleikkari on kiva olla hoitamassa olkkarissa bluray soittimen ja party konsolin virkaa, Hyvät yksinoikeuspelit mukavaa plussaa.
Pleikkarit löytyy 1-4, Nintendot gamecubesta eteenpäin ja vanha segakin tuolla pölyttyy, En vain ole koskaan löytänyt mitään syytä ostaa xboxia. Se kertoo itselleni jotain.

P.S. Minulle on ihan sama millä ihmiset pelaavat, mutta toivoisin että xboxi nyt toisi pöytään jotain sellaista että sillekkin löytysi tarvetta.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Eli parasta xboxissa on se että sitä ei tarvitse ostaa. Samaa mieltä :thumbsup:

Pc:llä tulee 99% pelailtua mutta pleikkari on kiva olla hoitamassa olkkarissa bluray soittimen ja party konsolin virkaa, Hyvät yksinoikeuspelit mukavaa plussaa.
Pleikkarit löytyy 1-4, Nintendot gamecubesta eteenpäin ja vanha segakin tuolla pölyttyy, En vain ole koskaan löytänyt mitään syytä ostaa xboxia. Se kertoo itselleni jotain.

P.S. Minulle on ihan sama millä ihmiset pelaavat, mutta toivoisin että xboxi nyt toisi pöytään jotain sellaista että sillekkin löytysi tarvetta.
Näin juuri. Miten mahtaisi olla joss sony jakaisi pelit pc:lle ja microsoft pitäisi kiinni yksinoikeuksista
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
201
Yritin googletella ja vastaan tuli tällainen "ammattilaiset kertoo"-juttu, pitääkö minun nyt uskoa tähän vai ei?



P.s Laitoin viestin tarkoituksella Xbox-ketjuun, koska jutussa sivutaan paljon myös Series X:ää sekä Lockhartia.
Olisi pelimies liike mikkisoftalta julkaista minecraft ilman RT tukea pleikka vitoselle ja syyksi että ei riitä tehot.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Otettava huomioon että ei kaikki Sonyn yksinoikeus pelit ole mitään super menestyksiä ollut metacritikin mukaan.

Iso osa peleistä pikkuhiljaa tullut/tulee myös pc:lle joten yksinoikeus lista pienenee silmissä.

Se on selvää että jäähdytyksen osalta sonyllä ei ole varaa epäonnistua enää ps5:n kanssa, sitä tässä jännityksellä odotetaan onko vihdoin hiljainen. Enää en suihkumoottoria ota kolmen äänekkään ps4:n jälkeen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Olisi pelimies liike mikkisoftalta julkaista minecraft ilman RT tukea pleikka vitoselle ja syyksi että ei riitä tehot.
Kaikki lapset varmaan huutaisi yhdessä kuorossa: "Missä mun ärteeäx?"

No, vakavammin puhuttuna, eiköhän noissa ray-tracing-toteuksissa tulla näkemään 3rd party -peleissä joitakin eroja, mutta eipä se auta kuin odotella niitä pelejä, että näkee todellisen tilanteen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
Ei minusta. PC:llä on kätevää ajaa montaa asiaa kerrallaan ja vaihdella nopeasti tarpeen mukaan. Itse en ole käyttänyt konsolien, tv-hubin enkä tv:n palveluita juuri lainkaan koska ovat yksinkertaisesti kömpelöitä verrattuna PC käyttöön. Vielä kun tv lähetykset ja videot näkyisi samalla laadulla kuin tv:stä normaalisti niin voisin luopua tv:n digivirittimestäkin.
Missä tilanteessa pitäisi ajaa montaa asiaa kerrallaan? Ainakin itse keskityn siihen ohjelmaan mikä esim. netflixissä pyörii. Olohuone pc on ollut käytössä, mutta tv on korvannut sen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 930
Eli parasta xboxissa on se että sitä ei tarvitse ostaa. Samaa mieltä :thumbsup:

Pc:llä tulee 99% pelailtua mutta pleikkari on kiva olla hoitamassa olkkarissa bluray soittimen ja party konsolin virkaa, Hyvät yksinoikeuspelit mukavaa plussaa.
Pleikkarit löytyy 1-4, Nintendot gamecubesta eteenpäin ja vanha segakin tuolla pölyttyy, En vain ole koskaan löytänyt mitään syytä ostaa xboxia. Se kertoo itselleni jotain.

P.S. Minulle on ihan sama millä ihmiset pelaavat, mutta toivoisin että xboxi nyt toisi pöytään jotain sellaista että sillekkin löytysi tarvetta.
Juuri tämä. Ettei tarvitse turhia laitteita ostaa on hyvä juttu mutta en tätä miksikään vahvuudeksi näe Microsoftin kannalta. Luulisi rahan heillekin kelpaavan.
Missä tilanteessa pitäisi ajaa montaa asiaa kerrallaan? Ainakin itse keskityn siihen ohjelmaan mikä esim. netflixissä pyörii. Olohuone pc on ollut käytössä, mutta tv on korvannut sen.
No vaikka keskustelen chatissa ja ruudulla pyörii samalla jokin tv-lähetys ja vaikkapa Twitchin striimi pelin X ME yrityksestä ja taustalla soi vielä Spotify. Voin laitella pelin käyntiin ja käydä välillä vilkaisemassa työpöydän puolella lähetysten tilanteita jne. PC on ylivertainen tässä monipuolisuudessa ja siksi ei pystyisi enää olemaan ilman olohuone pc:tä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 032
Tuli yksi asia mieleen missä PC ei ole ylivertainen. Nettiräiskintöjen huijareiden suhteen konsoleilla on vähemmän huijareita, jos vaikka vertaa uutta warzonea. En tiedä miten yleinen ongelma on, mutta poika mainitsi tuosta.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 181
Itse pelaan Codia Crossplay offilla pleikkarilla ja ai että kuinka ihanaa kun ei ole huijareita. Pysyy niin kauan pois päältä kunnes karmeassa tilassa oleva PC puoli saadaan kuntoon.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 111
Tuli yksi asia mieleen missä PC ei ole ylivertainen. Nettiräiskintöjen huijareiden suhteen konsoleilla on vähemmän huijareita, jos vaikka vertaa uutta warzonea. En tiedä miten yleinen ongelma on, mutta poika mainitsi tuosta.
Missä näitä kuuluisia huijareita pääsisi näkemään kun aina niistä puhutaan että on sattunut naapurille, kaverille, pojalle mutta ei koskaan itselle. Itsekkin olen pelannut kaikenlaisia pelejä eikä ikinä ole sattunut huijareita vastaan. Paitsi jos huijarilla tarkoitetaan pelaajaa joka on parempi kuin minä niin kyllä sitten.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Missä näitä kuuluisia huijareita pääsisi näkemään kun aina niistä puhutaan että on sattunut naapurille, kaverille, pojalle mutta ei koskaan itselle. Itsekkin olen pelannut kaikenlaisia pelejä eikä ikinä ole sattunut huijareita vastaan. Paitsi jos huijarilla tarkoitetaan pelaajaa joka on parempi kuin minä niin kyllä sitten.
Turhaa näiden olemassa oloa kieltää, kyllä niitä on. Warzonesta sai juuri iso kasa kenkää, csgo ilmaisviikonloppuja kaverit kiroo maasta taivaaseen ja ehkä eniten itse pelaan siegeä ni vähä väliä sielä on rook acogilla taivaassa. Saa olla kova pelituoli joss taidoilla hyppää sinne.

Division ykköstä pelasin paljon pc:llä, muutamia jannuja tuli dz puolella vastaan joilla oli dmg 99999999 ja armor 99999999. Hyvät gearit.

Ps3:lla oon viimeks nähny konsolilla selviä koodareita cod waw pelissä, sakut tuli lentäen vastaan.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 181
Missä näitä kuuluisia huijareita pääsisi näkemään kun aina niistä puhutaan että on sattunut naapurille, kaverille, pojalle mutta ei koskaan itselle. Itsekkin olen pelannut kaikenlaisia pelejä eikä ikinä ole sattunut huijareita vastaan. Paitsi jos huijarilla tarkoitetaan pelaajaa joka on parempi kuin minä niin kyllä sitten.
No jos Warzonessa pelkästään viimeviikolla bannattiin PC puolella 70000 accoa, niin juu, taitaa niitä olla..
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 032
Missä näitä kuuluisia huijareita pääsisi näkemään kun aina niistä puhutaan että on sattunut naapurille, kaverille, pojalle mutta ei koskaan itselle. Itsekkin olen pelannut kaikenlaisia pelejä eikä ikinä ole sattunut huijareita vastaan. Paitsi jos huijarilla tarkoitetaan pelaajaa joka on parempi kuin minä niin kyllä sitten.
En itse pelaa verkkopelejä, joten en osaa sanoa noista, lapset taas pelaavat. Poika pelaa konsolilla errä winukalla, tyttö vain konsolilla. Tarinalliset yksinpelit ovat enemmän omaan makuuni, kuten Spiderman, Tomb Raiderit ja Detroit Become Human. Huijareista löytyy ihan yleisesti tietoa, tuossa muut jo mainitsivat noista bannatuista.

Olen kyllä pelannut battlefront kakkosta jaetulla ruudulla co-oppina lapsen kanssa konetta vastaan, ei taatusti huijarit vaivaa. Kokeilin sitä nettimoninpelinäkin, ei tuo innostanut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 317
Olisi pelimies liike mikkisoftalta julkaista minecraft ilman RT tukea pleikka vitoselle ja syyksi että ei riitä tehot.
Tiettyjen janarien harmiksi artikkeli oli paskapuhetta:



Joskus toivoisi ihmisiltä medialukutaitoa myös tietoteknisten julkaisujen osalta, mutta sitähän se on kun asioihin ei osata suhtautua järjellä vaan tunteella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
201
Tiettyjen janarien harmiksi artikkeli oli paskapuhetta:



Joskus toivoisi ihmisiltä medialukutaitoa myös tietoteknisten julkaisujen osalta, mutta sitähän se on kun asioihin ei osata suhtautua järjellä vaan tunteella.
Ajattelin vain asiaa ms:n näkökulmasta että kannattaisi tehdä omasta alustasta RT only,
koska omistaa kyseisen pelin. Syyksi tehot (vissiin36vs52cu?) miksi ei RT tule vitoselle, että selviää tilanteesta
näyttämättä huonolta.

Toivotaan että kumpikin laatikko menestyy. Pleikka myy hirvästi konsoleita jo pelkällä nimellä...
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 032
Onko jossain ilmoitettu että nuo 70k olisi kaikki PC alustalta ?
Unfortunately, as is so often the way, there's one small group that threatens to ruin this dream for the rest of us. In this instance, it's cheaters. Cheaters on PC, to be precise. Yes, according to a new report by Eurogamer, Warzone users on PS4 and Xbox One are disabling crossplay in the game's settings. They claim to be running up against PC cheaters with alarming frequency.
En tiedä löytyykö tuolle tarkempaa lähdettä kuin tuossa oleva oletus, joka perustuu siihen että konsolilla huijaaminen on vaikeampaa. Kuitenkin konsolipelaajat sulkevat crossplaytä nyt.

Tuo 70k on vain 1,3 promillea pelaajista
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 253


En tiedä löytyykö tuolle tarkempaa lähdettä kuin tuossa oleva oletus, joka perustuu siihen että konsolilla huijaaminen on vaikeampaa. Kuitenkin konsolipelaajat sulkevat crossplaytä nyt.

Tuo 70k on vain 1,3 promillea pelaajista
Niin tossa sanotaan miksi konsolilla pelaavat laittaa crossplay pois päältä mutta tällä ei ole mitään tekemistä 70k bannatun kanssa
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 444
Kaikki ne koodaajat on PC pelaajia. Ei nyky konsoleilla pystytä koodaamaa.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 032
Niin tossa sanotaan miksi konsolilla pelaavat laittaa crossplay pois päältä mutta tällä ei ole mitään tekemistä 70k bannatun kanssa
Jos tarkoitat löytyykö tilastoa sille että noi 70k olisivat varmasti pc pelaajia olet oikeassa. Muutoin kyllä huijareiden määrä ja 70k bannattua liittyvät suoraan crossplayn poiskytkemiseen.

En vain usko että 1,3 promillea aiheuttaisi niin suurta häiriötä, varmaan huijareista selvisi suurin osa. Kuinka paljon lienee konsoleilla on huijarivapaampaa pelaamista?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 930
Melkoinen saivartelija tämä yksi sankari :D Eiköhän ne vahvasti ole pc pelaajia jotka huijaa.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 444
Niin jos se antaa myös helpomman tavat huijata konsoleilla myös ilman modausta :)
Kuten sanoin, ei liity mitenkään normaaliin huijaamiseen mistä täällä puhutaan.

Noita erikois ohjaimia on jo nähty NES ajoista lähtien. Mulla on nintendon lisensoitu ohjain jossa on turbo nappula. Sonylla on virallinen näppis + hiiri "ohjain".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 253
Kuten sanoin, ei liity mitenkään normaaliin huijaamiseen mistä täällä puhutaan.

Noita erikois ohjaimia on jo nähty NES ajoista lähtien. Mulla on nintendon lisensoitu ohjain jossa on turbo nappula. Sonylla on virallinen näppis + hiiri "ohjain".
Eli konsoleilla aimbot ei ole huijjaamista ?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 032
Niin jos se antaa myös helpomman tavat huijata konsoleilla myös ilman modausta :)
Tuossa joutuu maksamaan ylimääräistä, mutta konsoleillakin voi selvästi huijata. Eli kokonaan et pääse huijareista eroon edes ilman crossplaytä.

En onnistunut löytämään tilastoja huijareiden osuudesta eri alustoilla, omakohtaisia kokemuksia sen sijaan löysin missä ihmiset sanovat huijareita olevan konsoleilla vähemmän. PC:llä on muutenkin modauskulttuuri vahvempi, joka näkyy simuissa ja vaikka skyrimissä.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Mitäs tämä konsoleilla huijaaminen tarkalleen ottaen nyt sitten on? Tällä hetkellä ei ole tiettävästi mahdollista huijata softalla nettipelissä PS4 ja Xbox one konsoleilla. Vanhemmilla konsoleilla toki onnistuu.

Huijareiden määrä on täten PC:llä huimasti suurempi kun käytännössä kuka tahansa pystyy lataamaan cheatit.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 253
Mitäs tämä konsoleilla huijaaminen tarkalleen ottaen nyt sitten on? Tällä hetkellä ei ole tiettävästi mahdollista huijata softalla nettipelissä PS4 ja Xbox one konsoleilla. Vanhemmilla konsoleilla toki onnistuu.

Huijareiden määrä on täten PC:llä huimasti suurempi kun käytännössä kuka tahansa pystyy lataamaan cheatit.
Juu niin taitaa olla että PCllä enemmän koska peli on ilmainen ja luultavasti googlettamalla löytää cheatit
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 444
Katoikko tota alempaa videota ollenkaan ?
Katsoin. Ei tuossa mitään aimbottia ole. Perus klikki otsikolla varustettu misinformaatio video.

Mutta eiköhän tämä ole tässä omalta osalta. Usko sinä mitä haluat, mutta sanon nyt vielä kerran; Ota selvää mitä tuo palikka tekee sun ohjaimelle niin tajuat ehkä paremmin asian.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 500
Viestejä
4 201 556
Jäsenet
70 914
Uusin jäsen
higvlad

Hinta.fi

Ylös Bottom