• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Naisten on helpompi saada mies kuin toisin päin, mutta naiset joutuu myös sietämään aika helvetin huonoa käyttäytymistä apinamiehiltä etenkin tänä aikana kun vähintään semianonyymi kontakti netin välityksellä on helppo tapa välittää dickpic tai jotain muuta todella tyylikästä. Tästä saattaa sitten seurata se, että naisella on mitta täynnä ja kunnollisen miehen on vaikea päästä sen suojakuoren läpi.

Vanhemmat naisihmiset on kyllä joskus rasittavan päällekäyviä, mutta ei ne selvin päin tule suoraan kimppuun. Selvin päin ymmärtävät myös "kiitos ei" merkityksen. Joillakin miehillä on noissa asioissa paljonkin kehitettävää ja se taas pilaa herkästi meidän muiden mainetta.
Välillä mietin että olisi hauska olla naisen saappaissa muutama päivä, voisi ehkä mieli muuttua kun huomaa kuinka gorillan tasolla iso osa miehistä on. Tältä on jotenkin itse piilossa kun on töissä pääosin hyvin korkeaa koulutusta vaativissa töissä ja ihmiset näissä usein ovat suhteellisen hyväkäytöksisiä.

Se ei tietenkään auta että länsimaat tuovat lasteittain näitä gorillan tasolla olevia miehiä ulkomaailta saakka täysihoitoon vaikka omiakin on tarpeeksi.

Välillä mietin että olisi hauska olla naisen saappaissa muutama päivä, voisi ehkä mieli muuttua kun huomaa kuinka gorillan tasolla iso osa miehistä on. Tältä on jotenkin itse piilossa kun on töissä pääosin hyvin korkeaa koulutusta vaativissa töissä ja ihmiset näissä usein ovat suhteellisen hyväkäytöksisiä.

Se ei tietenkään auta että länsimaat tuovat lasteittain näitä gorillan tasolla olevia miehiä ulkomaailta saakka täysihoitoon vaikka omiakin on tarpeeksi.
Tilannetta ei auta myöskään se että naiset itse pääasiassa äänestävät puolueita jotka kannattavat loppumatonta pakolaismassamaahanmuuttoa maahamme välittämättä pätkääkään seurauksista.

Mikäli on fiksu mimmi niin luulisi olevan helppo seuloa noi "gorillat" pois nopeasti deittisovelluksissa. Keskittyy vaan keskustelemaan niiden miesten kanssa jotka kirjoittavat fiksusti ja poistaa muut nopeasti matcheista.

Tilannetta ei auta myöskään se että naiset itse pääasiassa äänestävät puolueita jotka kannattavat loppumatonta pakolaismassamaahanmuuttoa maahamme välittämättä pätkääkään seurauksista.

Mikäli on fiksu mimmi niin luulisi olevan helppo seuloa noi "gorillat" pois nopeasti deittisovelluksissa. Keskittyy vaan keskustelemaan niiden miesten kanssa jotka kirjoittavat fiksusti ja poistaa muut nopeasti matcheista.
Threadsia kun aikansa lukee niin näkee kyllä kaikenlaista käytöstä niin itse sovelluksessa kuin naisten kertomissa tarinoissa. Käyttäytymällä hyvin, eli käytännössä ihan normaalisti, on jo pitkällä etumatkalla moneen nähden. Monet tapaukset on sellaisia, joissa muutama viesti on ihan asiallinen ja mukava, ja sitten yhtäkkiä kerrotaan miten ollaan muna kädessä himoissaan.

Threadsia kun aikansa lukee niin näkee kyllä kaikenlaista käytöstä niin itse sovelluksessa kuin naisten kertomissa tarinoissa. Käyttäytymällä hyvin, eli käytännössä ihan normaalisti, on jo pitkällä etumatkalla moneen nähden. Monet tapaukset on sellaisia, joissa muutama viesti on ihan asiallinen ja mukava, ja sitten yhtäkkiä kerrotaan miten ollaan muna kädessä himoissaan.
Välillä itsekin lukenut näitä ja tulee aina sellainen fiilis että "bruh".. Käyttäytymällä jotenkin normaalisti pääsee jo pitkälle

Jep, varmasti näitä on, mutta keskustelun muuttuessa tuohon suuntaan, sormen liikautus "poista osuma" kohtaan kestää muutaman sekunnin, joten näiden poistaminen on äärimmäisen helppoa jos vain niin haluaa itse tehdä.

Kannattaa pitää mielessä että Threadsin keskusteluissa korostuu tahallaan uhriutuvat vassaritädit ja muut voimaantuneet feministit jotka rakastavat haukkua miehiä päivästä toiseen, niin nämä helpot ratkaisut eivät välttämättä kiinnosta, koska sitten ei pääse myös uhriutumaan yhtä tehokkaasti.

Monet mimmit myös itse valitsevat pelkästään itseään paremman näköisiä miehiä matcheikseen ja sitten ihmettelevät että miksi se miesmallin näköinen jätkä siirtää keskustelun mahdollisimman nopeasti seksiin. Samalla kun ei anneta mahdollisuutta sille oman tasoiselle miehelle joka on hakemassa parisuhdetta. Yksi mimmi kirjoittikin siellä juuri poikkeuksellisen rehellisesti syyksi sinkuuteensa että, "ihastun miehiin, jotka ovat tasokkaampia kuin minä. Hyvännäköisiä ja sosiaalisia".

Välillä itsekin lukenut näitä ja tulee aina sellainen fiilis että "bruh".. Käyttäytymällä jotenkin normaalisti pääsee jo pitkälle

Oma kokemus Tinderistä on että tuollainen normaali jutustelu nimenomaan EI riittänyt vaan keskustelut katkesi aika nopeasti, ja ylipäätään mätsejäkin tuli varsin niukasti.

Statistiikka

Viestiketjuista
293 823
Jäsenet
80 584
Uusin jäsen
paukkuu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom