Rypyt lisääntyy iän funktiona. Eihän se rakettitiedettä ole.Mä oon sitten kai myös pyhimys, kun tälleen 46-vuotiaana noi alta kolmekymppiset näyttää lähinnä lapsilta.
Mä katselen hyvännäköisiä, kisakireitä naisia ikään katsomatta ja nuoria toki mieluummin kuin vanhoja. Joskus oikein hätkähtyy kun erehtyy ihastelemaan jonkun naisen takapyllää ja sitten se kääntyy ja paljastuukin 6-kymppiseksi... Sattuuhan näitä. Toisaalta tämä on oiva esimerkki siitä, että vanhakin nainen voi tehdä paljon viehätysvoimansa eteen. Ja se tärkein konsti siis on: älä ole läski, ole hoikka.
Naisen ihanteellinen ikä biologisessa mielessä on noin 20v, ja on sairasta olla ihastelematta tuon ikäisiä naisia erityisesti. Tekopyhää paskaa. Dannykin sen tietää.Kuten kaikki olemme monesti saaneet lukea, niin Erkiltä on vain jostain syystä jäänyt tuo kypsyminen tapahtumatta.
Mä en aio koskaan kasvaa niin vanhaksi, että lopettaisin nuorten pimujen ihastelun. Tai sitten on jo asiat hyvin huonosti ja toinen jalka tukevasti haudassa.
Viimeksi muokattu: