No sinähän se itse löit naulan kantaan.Harvempi varmaan mielessään tietoisesti miettii että hmm toi on vitosen muija ja vautsivau täähän on täysi kymppi. Silti minusta teeskentelyä/hurskastelua etteikö muka voitaisi laittaa porukkaa "arvojärjestykseen".. toki joku arvostaa enemmän jotain piirrettä kuin joku toinen mutta noin yleisellä tasolla on varmaan konsensus siitä esim. minkä näköinen on komea mies ja kaunis nainen. Jos on itse (miehenä) siellä huonommalla puolella ei kannata yrittää instabeibejä, eikös sekin ole täällä moneen kertaan todettu.
Varmaan suuri osa kuule huomas jo ala-asteella miten osa tytöistä ja pojista oli suositumpaa seuraa kuin toiset. Tätähän täällä ei mielestäni kukaan kiistä tai väitä etteikö näin olisi olemassa myös aikuisiällä.
Ongelma ainakin itselle tulee siinä, kun täällä tyypit selittää miten "käytännön syistä" kannattaa nämä ihmiset kouluarvosanalla luokitella. Vähän ainakin itselle vielä auki, että minkä takia? Varsinkin, kun ainakin tekstin perusteella saa sellaisen kuvan, ettei parisuhteesta edes ole omaa kokemusta.
En mä ainakaan itse ottais vastaan lauhdutusvinkkejä 200kiloselta tai ajo-ohjeita sokealta. Tai en ainakaan ilman todella hyviä perusteluita.