• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
Työttömyys vähenee tällä hetkellä, joten vertaus ontuu. Työmarkkinat siis paranee. Sitä kehitystä ei tulla parisuhdemarkkinoilla ihan vähään aikaan näkemään. Vaatinee sotaa tms.
Propagandaa tuo työttömyyden väheneminen. Tilastoja siellä vaan siivotaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
482
Kunhan osaa baarissa muutakin keskustella kuin ikivanhat iskurepliikit ja lähdetäänkö panemaan.

Ihan perus keskustelulla alkuun ja jos naista ei kiinnosta niin ei muuta kuin eteenpäin.

Ei sitä lotossakaan joka kerta voita ja varsinkaan jos ei edes pelaa :)
 
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
949
Täällä ilmoittautuu yksi. Ikää kohta 25 ja halausta lähemmäs en ole naista päässyt....
Multa lähti poikuus kun olin noin 30. Oli todellakin jo aika lyöty olo, kun muut kaverit jo naimisissa, omakotitalo, lapsia, kesämökki. Minä vain etsin vielä ekaa kertaa. Yliopistossa oli yksi vonkaamis-suhde (nk. friend-zone), jossa nainen käytti kilttiä miestä muuten hyväksi, joka ei tietenkään johtanut kuin katkeraan saamattomuuteen.

Naamavärkissä varmaankin se vika, ikinä ei tytöt ole erityisemmin tykänneet, jo peruskouluaikoina hameväki katsoi kuin jotain vammaista ja käytännössä juoksi karkuun jos lähestyi. En kylläkään sitä ymmärrä, koska naama nyt periaatteessa ihan normaali pallopää, joskaan ei tietenkään se Brad Pitt. Pituutta on ihan ok, 180+, mutta naamarin muotoa ei pysty mitenkään muuttamaan viehättäväksi.

Netin treffipalstat oli mahdottomuus. Pistin viestiä sarjana lähes kaikille naisille, mutta ehkä alle 1% vastasi ikinä. Kielteisesti toki. Yhdet livetapaamiset sain sieltä sovittua, mutta se oli sen ekan tapaamisen perusteella selvä ettei jatkoon.

Aloin treenaamaan ja sain ihan hyvin tuloksia kun hullun raivolla nostin rautaa ja juoksin, mutta ei se mitään auttanut, päinvastoin. Naiset selvästi vain katsoi että tuossa taas yksi toivoton tapaus yrittää kompensoida lihaksilla. Sali jäi, en siitä muutenkaan ikinä tykännyt, ja katkeroiduin kotia ryyppäämään ja ikävissään syömään suruun, lihakset katosi, tilalle tuli läskit ja ylipaino.

Aikaa kului. Olin periaatteessa jo hyvin siinä uskossa että en ikinä saa naista, joka ei tänäpäivänä mikään ääriharvinainen tilanne olisikaan. En edes erityisemmin yrittänyt. Olin oma itseni, tein töitä päivät, herkuttelin TV:n ääressä illat. Loppujen lopuksi ei se paha olotila ollut ollenkaan, koska kun ei yritä niin ei pety. Ei tarvinnut olla mitään mitä ei ole, ei tarvinnut esittää, eikä teeskennnellä. Rahaakin jäi enemmän kun jätti baarit. Ostin hienon auton. Nautin omasta elämästäni.

Sitten se tapahtui, aivan yllättäen, työn puolesta tapasin mukavan naisen. Poikuus lähti myöhään, mutta sentään jonkun erityisen kanssa, eikä kännipäissään jotain jakorasiaa ruotsinlautalla polkien.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Multa lähti poikuus kun olin noin 30. Oli todellakin jo aika lyöty olo, kun muut kaverit jo naimisissa, omakotitalo, lapsia, kesämökki. Minä vain etsin vielä ekaa kertaa. Yliopistossa oli yksi vonkaamis-suhde (nk. friend-zone), jossa nainen käytti kilttiä miestä muuten hyväksi, joka ei tietenkään johtanut kuin katkeraan saamattomuuteen.

Naamavärkissä varmaankin se vika, ikinä ei tytöt ole erityisemmin tykänneet, jo peruskouluaikoina hameväki katsoi kuin jotain vammaista ja käytännössä juoksi karkuun jos lähestyi. En kylläkään sitä ymmärrä, koska naama nyt periaatteessa ihan normaali pallopää, joskaan ei tietenkään se Brad Pitt. Pituutta on ihan ok, 180+, mutta naamarin muotoa ei pysty mitenkään muuttamaan viehättäväksi.

Netin treffipalstat oli mahdottomuus. Pistin viestiä sarjana lähes kaikille naisille, mutta ehkä alle 1% vastasi ikinä. Kielteisesti toki. Yhdet livetapaamiset sain sieltä sovittua, mutta se oli sen ekan tapaamisen perusteella selvä ettei jatkoon.

Aloin treenaamaan ja sain ihan hyvin tuloksia kun hullun raivolla nostin rautaa ja juoksin, mutta ei se mitään auttanut, päinvastoin. Naiset selvästi vain katsoi että tuossa taas yksi toivoton tapaus yrittää kompensoida lihaksilla. Sali jäi, en siitä muutenkaan ikinä tykännyt, ja katkeroiduin kotia ryyppäämään ja ikävissään syömään suruun, lihakset katosi, tilalle tuli läskit ja ylipaino.

Aikaa kului. Olin periaatteessa jo hyvin siinä uskossa että en ikinä saa naista, joka ei tänäpäivänä mikään ääriharvinainen tilanne olisikaan. En edes erityisemmin yrittänyt. Olin oma itseni, tein töitä päivät, herkuttelin TV:n ääressä illat. Loppujen lopuksi ei se paha olotila ollut ollenkaan, koska kun ei yritä niin ei pety. Ei tarvinnut olla mitään mitä ei ole, ei tarvinnut esittää, eikä teeskennnellä. Rahaakin jäi enemmän kun jätti baarit. Ostin hienon auton. Nautin omasta elämästäni.

Sitten se tapahtui, aivan yllättäen, työn puolesta tapasin mukavan naisen. Poikuus lähti myöhään, mutta sentään jonkun erityisen kanssa, eikä kännipäissään jotain jakorasiaa ruotsinlautalla polkien.

Tässä se kiteytyy oikein hyvin mitä olen jauhanut jo monta viestiä eli jos naama ei vaan miellytä naisia, niin se on aikalailla niin negatiivinen lottovoitto kun vaan voi olla. Ei siinä pelasta vaikka laihduttaisi tai lihottaisi itseään, kävisi salilla tai olisi käymättä, koska lukuunottamatta sitä että vetäisi edellämainituista touhuista jonkun ihan överiksi se sama naamataulu paistaa sieltä peilistä. Onnittelut siitä kun olet onnistunut. Suurimmalla osalla ei käy noin hyvä tuuri.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Tässä se kiteytyy oikein hyvin mitä olen jauhanut jo monta viestiä eli jos naama ei vaan miellytä naisia, niin se on aikalailla niin negatiivinen lottovoitto kun vaan voi olla. Ei siinä pelasta vaikka laihduttaisi tai lihottaisi itseään, kävisi salilla tai olisi käymättä, koska lukuunottamatta sitä että vetäisi edellämainituista touhuista jonkun ihan överiksi se sama naamataulu paistaa sieltä peilistä. Onnittelut siitä kun olet onnistunut. Suurimmalla osalla ei käy noin hyvä tuuri.
Tuli tästä mieleen että joskus baarissa käännyin tiskillä erästä naista kohden ja olin sanomassa "moi" niin ennenkuin kerkesin pihaustakaan päästämään niin hän tomerasti ilmoitti: "Suksi vittuun" :sori: ja jäi katsomaan että varmasti poistuin. Silloin kyllä tais mennä kyllä koko ilta pilalle, nykyään kun muistelee niin naurattaa. :D
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
38
Suurin ongelma on, että uusiin ihmisiin tutustuminen on itelle järkyttävän työlästä. Tuntemattoman kanssa paskan jauhaminen saa itessä lähinnä pakoreaktion aikaiseksi, varsinkin naisten kanssa, joista on kiinnostunut. On hemmetin vaikeeta yrittää olla karismaattinen ja kiinnostava, jos jokainen solu huutaa vaan pakenemaan tilanteesta. Tämä sitten aiheuttaa sen, että naisten mielestä olen tylsä ja siirtyvät eteenpäin, kun en vartin jälkeen kyennytkään heittämään satunnaista läpyskää. Ihmiset väittää, että tässäkin voi kehittyä, mutta minulla on ainakin muutaman yrityksen jälkeen jäänyt käteen vaan armoton vitutus.
Itselleni Tinder sopi juurikin yllä mainituista syistä ihan älyttömän hyvin. Sitä kautta sai viestittelyn avulla valmiiksi tutustuttua toiseen jo vähän ennakkoon, eikä sitä treffeillä enää lopulta jännittänytkään ihan niin hirveästi. Eikä siinä lopulta kauaa mennytkään että se oma osui kohdalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 055
Tuli tästä mieleen että joskus baarissa käännyin tiskillä erästä naista kohden ja olin sanomassa "moi" niin ennenkuin kerkesin pihaustakaan päästämään niin hän tomerasti ilmoitti: "Suksi vittuun" :sori: ja jäi katsomaan että varmasti poistuin. Silloin kyllä tais mennä kyllä koko ilta pilalle, nykyään kun muistelee niin naurattaa. :D
Itsellä lähes identtinen tilanne nuorenpana, joskus 15 sitten. Selvinpäin lähdin baaritiskin ääreltä hakemaan kaunista tyttöä tanssimaan. Vastaus oli että suski v*****n, mä en oo mikkään huora. No, myöhemmin illalla hänelle kelpasi karvakäden seura paremmin kuin omani. :wtf:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 034
Aikaa kului. Olin periaatteessa jo hyvin siinä uskossa että en ikinä saa naista, joka ei tänäpäivänä mikään ääriharvinainen tilanne olisikaan. En edes erityisemmin yrittänyt. Olin oma itseni, tein töitä päivät, herkuttelin TV:n ääressä illat. Loppujen lopuksi ei se paha olotila ollut ollenkaan, koska kun ei yritä niin ei pety. Ei tarvinnut olla mitään mitä ei ole, ei tarvinnut esittää, eikä teeskennnellä. Rahaakin jäi enemmän kun jätti baarit. Ostin hienon auton. Nautin omasta elämästäni.

Sitten se tapahtui, aivan yllättäen
Relevanteimpia seikkoja korostava referaatti kuuluu siis seuraavasti: Kypsyit aikuisen miehen ikään ja nuoren miehen epävarmuus hiljalleen hävisi. Sait taloutesi aiempaa vakaammalle pohjalle ja käytit rahojasi ihan itse haluamallasi tavalla. Vietit vapaa-aikaasi niin kuin parhaalta tuntui ja nautit elämästä. Niin, ja olihan sinulla hieno autokin, vaikka tätä onkin sopimatonta mainita. Ei se toki oleellista olekaan, mutta ei se miehen arvoa ainakaan heikennä, että kulkee muulla kuin '86 tojotalla tai bussilla.

Tässä vaiheessa ilmeni kiinnostusta naisten taholta. Millä ihmeen tavalla tästä saa väännettyä yllätyksen? ;):btooth:

Tässä se kiteytyy oikein hyvin mitä olen jauhanut jo monta viestiä eli jos naama ei vaan miellytä naisia, niin se on aikalailla niin negatiivinen lottovoitto kun vaan voi olla. Ei siinä pelasta vaikka laihduttaisi tai lihottaisi itseään, kävisi salilla tai olisi käymättä, koska lukuunottamatta sitä että vetäisi edellämainituista touhuista jonkun ihan överiksi se sama naamataulu paistaa sieltä peilistä. Onnittelut siitä kun olet onnistunut. Suurimmalla osalla ei käy noin hyvä tuuri.
On hyvin pitkälle menevä tulkinta, että juuri tietyn miehen kohdalla syy heikkoon naismenestykseen nuorella iällä olisi ollut rumuus. Etenkin itse tehtynä analyysina pelkkä arvaus. Aivan erityisen huono selitys se on, jos tilanne vaikuttaa korjautuneen kolmissakymmenissä.

Noin käy varsin monelle, eikä enemmistö heistä suinkaan ole merkillepantavan epämiellyttäviä ulkonäöllisesti. Ongelmana ei tarvitse olla edes itse koettu rumuus, sillä on lukemattomia muita syitä nuoren miehen angstata, kokea jatkuvaa torjuntaa ja komeroitua pois markkinoilta.

Tuli tästä mieleen että joskus baarissa käännyin tiskillä erästä naista kohden ja olin sanomassa "moi" niin ennenkuin kerkesin pihaustakaan päästämään niin hän tomerasti ilmoitti: "Suksi vittuun" :sori: ja jäi katsomaan että varmasti poistuin. Silloin kyllä tais mennä kyllä koko ilta pilalle, nykyään kun muistelee niin naurattaa. :D
Tuollainen sattumus voi tosin käydä, vaikka miehen ulkonäössä ei olisi moitteen sijaa.

Eivät ne ole kaikkien markkinoilta pois, ainoastaan niiden ketkä haluaisivat olla suhteessa monikulttuurivassarin kanssa.
Suurin syy naisettomuuteen löytyy peilistä.
Sinulle ei selvästikään ole auennut, mitä tarkoitetaan markkinoilla tässä yhteydessä. Jokainen (markkinoihin kuuluva) yksilö vaikuttaa kokonaisuuteen siten, että sillä on (voisi olla ja tilastollisesti on) vaikutusta kaikkiin muihin (markkinoihin kuuluviin) yksilöihin. Ei se, että itsellä menee hyvin, muuta sitä, että moni seikka, joista suuri osa jää tuntemattomiksi jopa konseptin hyvin ymmärtävälle, on vaikuttanut omaankin tilanteeseen negatiivisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
On hyvin pitkälle menevä tulkinta, että juuri tietyn miehen kohdalla syy heikkoon naismenestykseen nuorella iällä olisi ollut rumuus. Etenkin itse tehtynä analyysina pelkkä arvaus. Aivan erityisen huono selitys se on, jos tilanne vaikuttaa korjautuneen kolmissakymmenissä.

Noin käy varsin monelle, eikä enemmistö heistä suinkaan ole merkillepantavan epämiellyttäviä ulkonäöllisesti. Ongelmana ei tarvitse olla edes itse koettu rumuus, sillä on lukemattomia muita syitä nuoren miehen angstata, kokea jatkuvaa torjuntaa ja komeroitua pois markkinoilta.
Noh, ainakin omalla kohdalla statistiikat puhuvat puolestansa. Valehtelematta useiden satojen naisten kanssa päässyt netissä siihen pisteeseen, että lähettänyt kuvan ja saanut hylsyn naaman perusteella. Jotain vajaan 40 naisen kanssa treffeillä, joista käytännössä aina on kolahtanut ulkonäköön. (poislukien muslimityttö, jonka tapauksessa syynä oli se että en ole muslimi) Siihen päälle oikean elämän yritykset joita en edes ole jaksanut laskea ja sitten viimeisimpänä tinder, jossa kokemukset ovat olleet oikein huonot. Peräti kerran päässyt treffeille asti(edit: siis tinderistä) ja silloinkin oli näin jälkikäteen tarkasteltuna tyttö joka kävi varmaan kaikkien kanssa treffeillä ketä nyt vaan löysi tinderistä ja olin vaan jotain typerää ajankulua. Paikkakuntia joissa on treffailua harrastanut on Tampere ja Helsinki. Hyvin laidasta laitaan on menty ja hyvin avoimin mielin aina treffeille. Naisten skaalakin on vaihdellut hyvin laajasti. Valokuvien kanssa olen kokeillut vaikka minkälaisia virityksiä ja samoin kirjoittelun suhteen. Sen verran paljon olen nyt tuota naisten iskemistä koittanut, että kirjoitustaidosta se ei jää kiinni ja jonkinlaiset puhetaidotkin on olemassa. Vaikka en nyt niin ruma ole, että naisten tarvitsisi juosta kadulla karkuun mut nähdessään, niin silti se on vaan karu totuus että vaikka ihan mitä tahansa väittäisi niin ulkonäkö ja etenkin naamataulu on se mikä käytännössä aina ratkaisee. Ehkä tosiaan jollain lompakon paksuudella ja julkisuudella voi tilannetta kompensoida, mutta muuten tilanne on rehellisesti sanottuna aivan vitun paska.

Aina on kiva kuunnella näitä kuluneita juttuja siitä miten joku heittää, että sun pitäisi tehdä sitä ja tätä. Mitäs sitten kun on oikeasti kokeillut käytännössä ne kaikki kikat mitä on vaan ikinä tullut vastaan ja on edelleen samassa pisteessä? Jossain vaiheessa kun tarpeeksi kauan hakkaa päätänsä seinään alkaa olla usko itseensä aikalailla koetuksella. :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Olen käynyt sellaiset vähän yli 10 kertaa baarissa. Suurin osa selvinpäin(kuski) ja vitutti juoppojen mölinät. Epäselvänä portsari heitti niskaotteella ulos, kun mölötin liikaa ja muina hetkinä olen tukeutunut baarijakkaraan, kun maailma oli hyvin epävakaa.
Sitten huonot unet ja aamupahoinvointi. Ei ollut mun juttu.
Onneksi löytyi sellainen muija, joka ei ole tuotakaan vertaa ottanut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 348
Oletko sinä niitä läheisriippuvaisia?
En.

Sinulle ei selvästikään ole auennut, mitä tarkoitetaan markkinoilla tässä yhteydessä. Jokainen (markkinoihin kuuluva) yksilö vaikuttaa kokonaisuuteen siten, että sillä on (voisi olla ja tilastollisesti on) vaikutusta kaikkiin muihin (markkinoihin kuuluviin) yksilöihin. Ei se, että itsellä menee hyvin, muuta sitä, että moni seikka, joista suuri osa jää tuntemattomiksi jopa konseptin hyvin ymmärtävälle, on vaikuttanut omaankin tilanteeseen negatiivisesti.
Miten se vaikuttaa mihinkään jos ryhmä x alkaa seurustelemaan mamujen kanssa, jos ryhmä x ei kiinnosta pätkääkään? Ei yhtään mitenkään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Miten se vaikuttaa mihinkään jos ryhmä x alkaa seurustelemaan mamujen kanssa, jos ryhmä x ei kiinnosta pätkääkään? Ei yhtään mitenkään.
Totta helvetissä vaikuttaa! Suomessa on niin tolkuttomasti ylimääräisiä miehiä, että varmasti myös myös matujen kanssa seurustelevat naiset kiinnostavat jotain niistä ja kun nämä naiset ovat poissa pelistä, jää vielä vähemmän naisia jäljelle ja suomalaisten miesten määrä pysyy samana. Eli suomalaisten sinkkumiesten prosentuaalinen osuus kasvaa ja kilpailu naisista kovenee.
 

ei naarata

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 270
Ronkelit runkkaa. :rofl:

Ja kaikki joiden mielestä naama ei miellytä nyt niitä silmiä auki tai silmälääkärille! Menkää vaikka jonnekin kauppakeskukseen ja kattokaa vähän minkä näköisiä isukkeja siellä pyörii perheiden kera. Sieltä löytyy AINA niitä rumempia ja köyhemmän näköisiä äijiä kuin te jotka on päässeet naisten kanssa niinkin pitkälle että on jälkikasvuakin saatu aikaiseksi.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 511
Niin. Tätä kun lukee ni johan ollaan kuin aikamatkassa taaksepäin ihaniin lukiovuosiin. Itse olin ainakin tuolloin niin täydellisen assburger kaikissa sosiaalikontakteissa, että jäi melko varmat pildet saamatta. Ainiin, ja olihan silloin tää "oon niin ruma" -vaihe kanssa menossa (mikä on jotenkin jännää, et nykypäivänä perheellisenä reilu 30-vuotiaana naisia kyllä riittäisi ja varsinkin jossain juottoloissa sun muissa paskapaikoissa joita vältän viimeiseen asti). Mä edelleenkin jaksan väittää, että se on 80% helvetin heikko itsetunto jonka nainen huomaa ja joka ajaa ne pois. Plus tietty se "ole oma itsesi" -paskalause, mikä käytännössä tarkoittaa muille "esitä olevasi joku muu". Nykyisenkin vaimon (joka oli pari tieriä itseäni aikoinaan ylempänä) vetäisin kylmästi Warcraftin repliikeilla. Tosin mä olenkin tänne muuttanut mamu, joten EKSOTIIKKAA HEI!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Ronkelit runkkaa. :rofl:

Ja kaikki joiden mielestä naama ei miellytä nyt niitä silmiä auki tai silmälääkärille! Menkää vaikka jonnekin kauppakeskukseen ja kattokaa vähän minkä näköisiä isukkeja siellä pyörii perheiden kera. Sieltä löytyy AINA niitä rumempia ja köyhemmän näköisiä äijiä kuin te jotka on päässeet naisten kanssa niinkin pitkälle että on jälkikasvuakin saatu aikaiseksi.
Riippuu paljon mitä ikäluokkaa katsoo siellä kauppakeskuksessa. Ei tilanne ollut todellakaan tämmönen vielä 10-15 vuotta sitten. Ihan samalla tavalla voin sanoa että mene käymään missä tahansa yökerhossa ja jos löydät sieltä yli 30% naisia, niin kävi aika hyvä tuuri. En itse pahemmin käy pk-seudun lähiöiden diskoteekeissä, mutta sen mitä pari kertaa olen käynyt kaveriporukan mukana niin olo oli aika epärealistinen, kun paikoissa on aina ollut vähintään puolet porukasta lähi-idästä kotoisin olevia nuoria miehiä.

Ihan samalla tavalla kun mitä nyt tiedän ala-aste, yläaste ja lukioaikaisia kavereita, niin ulkonäkö korreloi hyvin siihen ovatko parisuhteessa. Käytännössä kaikki jotka ovat itseni kanssa samaa kaliiberia, eivät kyllä ole sääntömääräisesti parisuhteessa ja tilanne on niillä tasantarkkaan yhtä paska. Muutenkin hassua kun nyt muistelee jotain ala-astetta, niin oli siellä maaseudulla käynyt just niinkuin Kiinassa. Omalla luokalla oli ekat 4 vuotta pelkästään poikia ja muutenkin sukupuolisuhde oli suuruusluokkaa 60-70% poikia koulun oppilaista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
534
Ronkelit runkkaa. :rofl:

Ja kaikki joiden mielestä naama ei miellytä nyt niitä silmiä auki tai silmälääkärille! Menkää vaikka jonnekin kauppakeskukseen ja kattokaa vähän minkä näköisiä isukkeja siellä pyörii perheiden kera. Sieltä löytyy AINA niitä rumempia ja köyhemmän näköisiä äijiä kuin te jotka on päässeet naisten kanssa niinkin pitkälle että on jälkikasvuakin saatu aikaiseksi.
Niin no ja monesti nämäkin miehet ovat parisuhteessa lähinnä vaan sen takia että se on jotenkin normaalia. Tietenkin monella miehellä menee aivokemiat täysin vituralleen kun joku nainen sattuu vähän kiinnostumaan. Onneksi ei ole ikinä edes käynyt mielessä että haluaisin parisuhteen. Jos olisi käynyt niin luultavasti eläisin jonkun ylipainoisen siiderivalaan kanssa parisuhdehelvetissä ja kuuntelisin marmatusta päivästä toiseen. Toinen mahdollinen vaihtoehto olisi etten suostuisi laskemaan tasoa aivan pohjamutiin ja en saisi naista vaikka yrittäisin. :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Sinulle ei selvästikään ole auennut, mitä tarkoitetaan markkinoilla tässä yhteydessä. Jokainen (markkinoihin kuuluva) yksilö vaikuttaa kokonaisuuteen siten, että sillä on (voisi olla ja tilastollisesti on) vaikutusta kaikkiin muihin (markkinoihin kuuluviin) yksilöihin. Ei se, että itsellä menee hyvin, muuta sitä, että moni seikka, joista suuri osa jää tuntemattomiksi jopa konseptin hyvin ymmärtävälle, on vaikuttanut omaankin tilanteeseen negatiivisesti.
Mmm, kaikki yksilöt vaikuttavat kokonaisuuksiin suoran syy-seuraussuhteen kautta sekä epäsuoran riippuvuussuhteen kautta, niinhän se kieltämättä on atomitasolta lähtien. :geek:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Naurattaa tämä joidenkin nimimerkkien "mamut vie naiset!" ulina. :rofl:

Pitemmän päälle se on vain hyvä asia, että maahanmuuttajat pariutuvat kantaväestön kanssa eikä tule niitä semmoisia mamukeskittymiä, joissa sikiävät vain keskenään ja mistään integraatiosta ei ole tietoakaan. On sekä turvallisuuspoliittisesti että kansantaloudellisesti ns. kestävän pohjan ratkaisu.

Kannattaa kehitellä itselleen jokin muu harrastus tietokoneen ja keskioluen lisäksi. Ylipäätänsä se, että on edes etäisesti kiinnostava persoona auttaa jo kohtuullisen pitkälle. Siellä se ratkaisu lienee ennemmin kuin siinä, että Suomen väestöjakaumassa on nyt prosenttiyksikkö tai kaksi enemmän mamuja kuin aikaisemmin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Naurattaa tämä joidenkin nimimerkkien "mamut vie naiset!" ulina. :rofl:

Pitemmän päälle se on vain hyvä asia, että maahanmuuttajat pariutuvat kantaväestön kanssa eikä tule niitä semmoisia mamukeskittymiä, joissa sikiävät vain keskenään ja mistään integraatiosta ei ole tietoakaan. On sekä turvallisuuspoliittisesti että kansantaloudellisesti ns. kestävän pohjan ratkaisu.

Kannattaa kehitellä itselleen jokin muu harrastus tietokoneen ja keskioluen lisäksi. Ylipäätänsä se, että on edes etäisesti kiinnostava persoona auttaa jo kohtuullisen pitkälle. Siellä se ratkaisu lienee ennemmin kuin siinä, että Suomen väestöjakaumassa on nyt prosenttiyksikkö tai kaksi enemmän mamuja kuin aikaisemmin.
Muslimien kanssa avioituvat naiset omaksuvat aviomiehensä kulttuurin helpommin, kuin toisin päin. Kun liberaali omaksuu vanhoillisemmat arvot ja alkaa myös tuputtaa niitä muillekkin, näen sen ympäristölle haitallisena toimintana josta sietääkin kuulla kunniansa. Aivopesusta siinä on kysymys vaikka käännynnäinen väittäisikin rakastavansa kumppaniaan, ei se asiaa muuta mitenkään. Taas lipsahti offtopicin puolelle, mutta sanottava se on että kaikissa tapauksissa mamujen kanssa pariutuminen ei ole maalle eduksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Naurattaa tämä joidenkin nimimerkkien "mamut vie naiset!" ulina. :rofl:

Pitemmän päälle se on vain hyvä asia, että maahanmuuttajat pariutuvat kantaväestön kanssa eikä tule niitä semmoisia mamukeskittymiä, joissa sikiävät vain keskenään ja mistään integraatiosta ei ole tietoakaan. On sekä turvallisuuspoliittisesti että kansantaloudellisesti ns. kestävän pohjan ratkaisu.

Kannattaa kehitellä itselleen jokin muu harrastus tietokoneen ja keskioluen lisäksi. Ylipäätänsä se, että on edes etäisesti kiinnostava persoona auttaa jo kohtuullisen pitkälle. Siellä se ratkaisu lienee ennemmin kuin siinä, että Suomen väestöjakaumassa on nyt prosenttiyksikkö tai kaksi enemmän mamuja kuin aikaisemmin.
Onko sulla mitään käsitystä kuinka paljon noita irakilaisia ja afrikkalaisia koodarimiehiä on tuotu viime vuosina tänne Suomeen? En nyt näin aamutuimaan jaksa alkaa tilastoja kaivelemaan, mutta puhutaan jo sellaisista määristä että vastaavat suuruusluokassa yhtä ikäluokkaa eli sellaista määrää suomalaisia miehiä joita syntyy vuodessa. Turhapaikanhakijamiehiä on nyt niin paljon, että eivät todellakaan jää miksikään marginaali-ilmiöksi vaan todellakin näkyvät erittäin vahvasti katukuvassa. Aikamoista paskaa väittää että noista tyypeistä saadaan suomalaisten naisten kanssa naittamalla turvallisuuspoliittisesti ja kansantaloudellisesti kestävällä pohjalla oleva ratkaisu. Luuletko oikeasti että niiden miesten ajatusmaailma muuttuu mihinkään tai alkavat käydä töissä kun saavat suomalaista pillua? :think: Totuus on tarua ihmeellisempää tai ainakin omien tuttujen ja entisten työkavereiden perusteella käy lähinnä niin, että vaimo alkaa käyttää huivia, lopettaa sianlihan syönnin ja kaatuu tavallista useammin portaissa niin että on käsi paketissa tai silmä mustana.

Jälkimmäinen vinkki nyt on aika mielenkiintoinen. Niinkuin nyt tietäisit yhtään mitään mun harrastuksista tai edes siitä mitä teen työkseni. Kiitos vaan vinkistä.

Tututstutko naisiin muualla kuin netissä, vai onko pokaus aina tuntemattomien vikittelyä ensin viestein/kuvin ja lopulta treffein? Minä en introverttina ole koskaan pitänyt tuosta treffailun asetelmasta. Ihan "meh".

Paljon mukavampi tapa on törmätä arjessa, niin että kanssakäymisessä on jokin muukin substanssi kuin "voisiko meistä tulla pari?!", huomata ensin itse kiinnostuneensa, tekeytyä rennosti viehättäväksi, ja sitten pyytää niille treffeille kun tulee se tunne ettei tätä mahdollisuutta halua missata. Seksuaalisuuteen liittyy niin paljon sellaista mitä netissä ei välity, tai miksi ei pysty analysoimaan miksi tarkalleenottaen pitää jotain toista viehättävämpänä kuin toista. Kehonkieli yms.
Vaihtelevasti, välillä enemmän ja välillä vähemmän riippuen ihan siitä minkälainen on fiilis ja muutenkin elämässä kiireitä. Netti on kiireiselle miehelle kätevä, mutta oikeassa elämässä on hyvät ja huonot puolensa. Ongelmana tahtoo vaan arjessa olla se, että miesten määrä tuppaa olemaan nykyään niin ylivoimainen jokapaikassa oikeassa elämässä ja sitten toisena ongelmana on se että melkein kaikki harrastusten ja tuttavapiirin naisista on varattuja. Saakeli kun tanssikursseillakin on nykyään jo selvä enemmistö miehiä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Niin siis itse olen ymmärtänyt että tässä mamu-argumentissa logiikka menee jotakuinkin näin:

Miehiä on kolme ryhmää: A B Mamut
Naisia on kolme ryhmää: X Y Z

A on kiinnostunut X Y
B on kiinnostunut Y Z
Mamut nyt kaikesta X Y Z

Z naiset kiinnostuu mamuista joten ryhmä Z "pienenee" Koska B on kiinnostunut Y ja Z naisista ja Z naisia on vähemmän koska osa on mamujen kanssa niin Y naisten kysyntä kasvaa ja tarjonta pienenee. Joten myös A tarjonta pienenee koska Y naisten kysyntä kasvaa ja tarjonta pienenee.

En siis ole välttämättä tätä mieltä, kunhan nyt pohdin tuota logiikkaa siellä argumentin taustalla. Sellainen ympyräkaavio toimisi paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Niin siis itse olen ymmärtänyt että tässä mamu-argumentissa logiikka menee jotakuinkin näin:

Miehiä on kolme ryhmää: A B Mamut
Naisia on kolme ryhmää: X Y Z

A on kiinnostunut X Y
B on kiinnostunut Y Z
Mamut nyt kaikesta X Y Z

Z naiset kiinnostuu mamuista joten ryhmä Z "pienenee" Koska B on kiinnostunut Y ja Z naisista ja Z naisia on vähemmän koska osa on mamujen kanssa niin Y naisten kysyntä kasvaa ja tarjonta pienenee. Joten myös A tarjonta pienenee koska Y naisten kysyntä kasvaa ja tarjonta pienenee.

En siis ole välttämättä tätä mieltä, kunhan nyt pohdin tuota logiikkaa siellä argumentin taustalla. Sellainen ympyräkaavio toimisi paremmin.
Nyt on kyllä ylianalyisoitu ja tehty asioista vaikeaa. Nörtti sisälläni sanoo, että se on Venn-diagrammi, joka pitäisi piirtää, mutta se normaali mies sanoo, että jumalauta, nyt on käytännön kokemuksesta puutetta - ei naiset ole noin monimutkaisia (eikä välttämättä rationaalisiakaan, että niiden käyttäytymistä voisi ennustaa).

Ainoa statistiikka, joka näissä asioista on merkittävä, on kuinka monta oikeaa yritystä on ollut. Kannattaa aktiivisesti hakea niitä pakkeja, niin joskus tärppää. Jos 100 naista yrität lähestyä ja yksikään ei anna yhteystietojaan tai lähde mukaan, sitten sinussa on jotain pielessä. Silloinkaan ei kannata masentua, vaan miettiä itsensä parantamista naisten silmissä jollain keinolla. Naiset eivät ole mystisiä olentoja planeetalta Venus, vaan ihan normaaleja ihmisiä, jotka myös etsii kumppania.

Itse asun parin mamun naapurissa ja myin niille reitittimen, jota eivät ole vielä maksaneet. Ihan hyvin he välillä tuovat yöelämästä kotiin söpöjä naisia, mutta se on eri nainen joka kerta ja kuten joku täällä jo sanoikin, niin ei niitä normaaleja naisia kiinnosta parisuhde miehen kanssa, jonka sivistystaso on ihan eri ja tulot pienet. Muunlainen toiminta kyllä kiinnostaa, mutta ei ne nyt varatuiksi jää.

Tuli tästä mieleen että joskus baarissa käännyin tiskillä erästä naista kohden ja olin sanomassa "moi" niin ennenkuin kerkesin pihaustakaan päästämään niin hän tomerasti ilmoitti: "Suksi vittuun" :sori: ja jäi katsomaan että varmasti poistuin. Silloin kyllä tais mennä kyllä koko ilta pilalle, nykyään kun muistelee niin naurattaa. :D
Minun kaverini on mennyt tällaisen naisen kaverin kanssa naimisiin. Vaikka kyseinen nainen yritti jäätävällä katsellaan ja käytöksellään karkoittaa meitä kaikkia pois. Nainen istui pyödässä ja näytti siltä, että se murhaa meidät kaikki, kun kaverini veti sen kaverin kanssa hitaita tanssilattialla. Tämä ei sitten ollut Suomessa, että voi mieskin päätyä avioliittoon ulkomaisen naisen kanssa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Nyt on kyllä ylianalyisoitu ja tehty asioista vaikeaa. Nörtti sisälläni sanoo, että se on Venn-diagrammi, joka pitäisi piirtää, mutta se normaali mies sanoo, että jumalauta, nyt on käytännön kokemuksesta puutetta - ei naiset ole noin monimutkaisia (eikä välttämättä rationaalisiakaan, että niiden käyttäytymistä voisi ennustaa).
Siis en minä omasta naisettomuudestani syytä kuin korkeintaan omaa itseäni ja geenilottoa (ja ehkä minimaalisessa määrin ympäristöä joka olis voinut pikkasen aikaisemmin rohkaista kompensoimaan tuota geenilottoa). Tosiaan yritin empatisoida ja analysoida että mikä se argumentti siellä taustalla on. Toisaalta en kyllä kiellä tuota käytännön kokemuksen puutettakaan, toisaalta kenellä voi olla käytännön kokemusta kansallisen tason pariutumisesta, jollain antropologilla tms.?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Siis en minä omasta naisettomuudestani syytä kuin korkeintaan omaa itseäni ja geenilottoa (ja ehkä minimaalisessa määrin ympäristöä joka olis voinut pikkasen aikaisemmin rohkaista kompensoimaan tuota geenilottoa). Tosiaan yritin empatisoida ja analysoida että mikä se argumentti siellä taustalla on. Toisaalta en kyllä kiellä tuota käytännön kokemuksen puutettakaan, toisaalta kenellä voi olla käytännön kokemusta kansallisen tason pariutumisesta, jollain antropologilla tms.?
Pariutumisneuvoja kannattaa aina ottaa niiltä vähemmän komeilta miehiltä. Ne on joutuneet tekemään enemmän töitä.

..mutta älä vaan sorru tuohon ylianalyysiin, ei siellä ole taustalla mitään semmoista, jota kannattaa murehtia. Positiivisia ajatuksia, mieti miten mahdollisuudet paranee, ei sitä, miksi ne on huonommat.
 

ei naarata

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 270
Niin no ja monesti nämäkin miehet ovat parisuhteessa lähinnä vaan sen takia että se on jotenkin normaalia. Tietenkin monella miehellä menee aivokemiat täysin vituralleen kun joku nainen sattuu vähän kiinnostumaan. Onneksi ei ole ikinä edes käynyt mielessä että haluaisin parisuhteen. Jos olisi käynyt niin luultavasti eläisin jonkun ylipainoisen siiderivalaan kanssa parisuhdehelvetissä ja kuuntelisin marmatusta päivästä toiseen. Toinen mahdollinen vaihtoehto olisi etten suostuisi laskemaan tasoa aivan pohjamutiin ja en saisi naista vaikka yrittäisin. :)
Luulisin että monille ikineitsyille se ketsuppipullon avaaminen siiderivalaan kanssa tekisi vain hyvää. Jos se pillu putoaisi edes vähän alemmaksi sieltä jalustalta jolle se on tullut omien korviensa välissä nostettua niin voisi sitten jatkaa urheampana seikkailuja enemmän omaan makuun sopivampien naisyksilöiden kanssa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 348
Totta helvetissä vaikuttaa! Suomessa on niin tolkuttomasti ylimääräisiä miehiä, että varmasti myös myös matujen kanssa seurustelevat naiset kiinnostavat jotain niistä ja kun nämä naiset ovat poissa pelistä, jää vielä vähemmän naisia jäljelle ja suomalaisten miesten määrä pysyy samana. Eli suomalaisten sinkkumiesten prosentuaalinen osuus kasvaa ja kilpailu naisista kovenee.
Tuolla tavalla ajateltuna vaikuttaa osittain.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Se on kyllä ihan selkeästi eri ryhmä naisia, joista koulutettu ja etenkin konservatiivinen suomalainen mies on kiinnostunut ja joka edes harkitsee jonkun paperittoman tai vokissa majailevan turviksen kanssa parisuhdetta. Nuoret ulkomaalaistaustaiset, jotka ulkonäöstään huolimatta ovat Suomessa syntyneitä ja lapsesta asti täällä olleet, ovat tietysti eri juttu. Nämä toki ovat sukupuolijakaumaltaan tasaisempia kuin turvikset. Me ei varmaan olla menossa ihonvärirasismiin, eihän?
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
592
Katkeria mieshenkilöitä aika paljon tässä ketjussa.

Pitäkää itsestänne huolta, pukeutukaa hyvin. Niillä pääsee jo pitkälle. Itsevarmuus on kanssa yks juttu, olkaa sinut itsenne kanssa.

En ole koko aikuisikäni aikana joutunut katkeroitumaan siitä, että olisin jäänyt ilman. Tosin tähän saattaa myös liittyä se, että luonteeltani en koskaan tyydy mihinkään.
Ketään en ole koskaan vienyt baari-illan jälkeen kotiin, baari on imo paskin paikka ikinä mistä hankkia naisia.

Siltikin tällä hetkellä voin päättää kenen kanssa menisin "kahville"
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Mitä enemmän kohtaa elämässään uusia ihmisiä, sitä suurempi todennäköisyys että joku tarttuu matkaan. Liikuntaharrastukset joihin sisältyy jonkinlaiseen yhteisöön sisäänpääseminen ovat hyvä reitti tähän. Oikeastaan mitkä tahansa aktiviteetit joihin liittyy ihmisten kohtaaminen pitkässä juoksussa parantavat mahdollisuuksia, kun se tuntemattomille naisille/miehille juttelu ei olekaan enää niin uusi ja vieras asia. Tämän myötä sitä huomaamattaan kehittyy sosiaalisissa tilanteissa ja kohta sitä huomaakin olevansa muiden ihmisten mielestä ehkä jopa kiinnostava.

Paras mahdollinen keino ikuiseen yksinolemiseen ja poikuuteen ovat katkeroituminen, itsesäälissä rypeminen ja oman kohtalon valittelu muille ihmisille. Kukaan ei halua olla surkimuksen seurassa. Tietenkin niitä tapoja on vaikea muuttaa, mutta siksi se kannattaakin tehdä rauhassa pienin askelin. Myös paskoista, yksin kotona nyhjöttämiseen johtavista tavoista ja tottumuksista pikkuhiljaa irtautuminen helpottaa. Kotoa on vaikea kohdata ketään.

Lisäedit. Ja jos siitä poikuudesta eroon pääseminen on iso asia, ei huorissa muutaman kerran käyminen ole lainkaan huono vaihtoehto. Sitäkään ei ole pakko Suomessa tehdä.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
489


Tähän toki korjaus:
Ei pelkkä opiskelu, vaan opiskella itsensä sellaiseen ammattiin että rahaa tulee. Se on varma tapa erottua edukseen lihatiskillä kun oma nimi on iltapaskan verotietojen kärjessä.

Naiset rakastaa rahaa ja shoppailua. Kun lupaat kouluttamattomalle persaukiselle muijalle luottokortin, niin se tekee mitä vaan. Siinä unohtuu etelän eksoottiset ibrahimit ja muut vokkien elätit.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
592


Tähän toki korjaus:
Ei pelkkä opiskelu, vaan opiskella itsensä sellaiseen ammattiin että rahaa tulee. Se on varma tapa erottua edukseen lihatiskillä kun oma nimi on iltapaskan verotietojen kärjessä.

Naiset rakastaa rahaa ja shoppailua. Kun lupaat kouluttamattomalle persaukiselle muijalle luottokortin, niin se tekee mitä vaan. Siinä unohtuu etelän eksoottiset ibrahimit ja muut vokkien elätit.
Tämä toki sillon kun haluaa itselleen rahan perässä juoksevan bimboblondin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Katkeria mieshenkilöitä aika paljon tässä ketjussa.

Pitäkää itsestänne huolta, pukeutukaa hyvin. Niillä pääsee jo pitkälle. Itsevarmuus on kanssa yks juttu, olkaa sinut itsenne kanssa.

En ole koko aikuisikäni aikana joutunut katkeroitumaan siitä, että olisin jäänyt ilman. Tosin tähän saattaa myös liittyä se, että luonteeltani en koskaan tyydy mihinkään.
Ketään en ole koskaan vienyt baari-illan jälkeen kotiin, baari on imo paskin paikka ikinä mistä hankkia naisia.

Siltikin tällä hetkellä voin päättää kenen kanssa menisin "kahville"
Joopa joo, nämä on just niitä niin kliseisiä neuvoja joita kaikki toistelee. Kokeiltu on, vaikutus- ja painoarvo on hyvin pieni eikä niillä todellakaan voi tehdä ihmeitä.

Mitä enemmän kohtaa elämässään uusia ihmisiä, sitä suurempi todennäköisyys että joku tarttuu matkaan. Liikuntaharrastukset joihin sisältyy jonkinlaiseen yhteisöön sisäänpääseminen ovat hyvä reitti tähän. Oikeastaan mitkä tahansa aktiviteetit joihin liittyy ihmisten kohtaaminen pitkässä juoksussa parantavat mahdollisuuksia, kun se tuntemattomille naisille/miehille juttelu ei olekaan enää niin uusi ja vieras asia. Tämän myötä sitä huomaamattaan kehittyy sosiaalisissa tilanteissa ja kohta sitä huomaakin olevansa muiden ihmisten mielestä ehkä jopa kiinnostava.

Paras mahdollinen keino ikuiseen yksinolemiseen ja poikuuteen ovat katkeroituminen, itsesäälissä rypeminen ja oman kohtalon valittelu muille ihmisille. Kukaan ei halua olla surkimuksen seurassa. Tietenkin niitä tapoja on vaikea muuttaa, mutta siksi se kannattaakin tehdä rauhassa pienin askelin. Myös paskoista, yksin kotona nyhjöttämiseen johtavista tavoista ja tottumuksista pikkuhiljaa irtautuminen helpottaa. Kotoa on vaikea kohdata ketään.

Lisäedit. Ja jos siitä poikuudesta eroon pääseminen on iso asia, ei huorissa muutaman kerran käyminen ole lainkaan huono vaihtoehto. Sitäkään ei ole pakko Suomessa tehdä.
Toinen yhtätyhjän kanssa oleva neuvo ellei nyt satu olemaan niin antisosiaalinen tyyppi etteikö olisi ikinä jutellut ihmisten kanssa. Tässä myös tulee juuri ne tilastot ja todellisuus vastaan. Suurinosa liikuntaharrastuksista on hyvin sukupuolisidonnaisia ja vaikka olisikin sellainen harrastus missä olisi sekä miehiä että naisia, niin enemmistö on lähes poikkeuksetta miehiä. Harrastuksen avulla ei myöskään naamavärkki muutu yhtään sen kiinnostavammaksi. Neuvo on muutenkin tehty lähinnä biseksuaaleille, eipä sillä ole paskankaan merkitystä kuinka paljon kohtaa miespuoleisia tyyppejä jos hakusessa on nainen. Miehiin tulee törmättyä jo muutenkin ihan tarpeeksi kaikkialla.

Enpä nyt tiedä onko huorissa käymisestä yhtään apua. Onhan seksi nyt aina kivaa, mutta en nyt koe että se erityisesti nostaa itsetuntoa. Ehkä itse olen liian tunteellinen tyyppi, kun haluaisin että siinä olisi myös jotain syvällisempääkin mukana. Niin, noh olen pannut kansainvälisen aikuisviihdelehden kansikuvatyttöä ja muutamaa muuta tapausta, joita ei todellakaan tule vastaan Suomessa. Ihan kivoja kokemuksia ja hyvältä tuntui, mutta ei niitä kukaan koskaan usko eikä tosin tarttekaan. Lopputuloksena kuitenkin se ei muuta itseäni yhtään sen kiinnostavammaksi naisten edessä. Paska neuvo tuokin siinä mielessä. :smoke:


Kyllä tässä nyt on tullut kokeiltua yhtä jos toistakin kikkaa ja keinoa. Lähinnä nyt olen oppinut sen että naiset vihaa mun rumaa naamaa ja miehiltä tulee aina yhtä paskoja neuvoja asioista, joista ei sitten mikään toimi vaikka kuinka kokeilisi...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Joopa joo, nämä on just niitä niin kliseisiä neuvoja joita kaikki toistelee. Kokeiltu on, vaikutus- ja painoarvo on hyvin pieni eikä niillä todellakaan voi tehdä ihmeitä.

Toinen yhtätyhjän kanssa oleva neuvo ellei nyt satu olemaan niin antisosiaalinen tyyppi etteikö olisi ikinä jutellut ihmisten kanssa.

Kyllä tässä nyt on tullut kokeiltua yhtä jos toistakin kikkaa ja keinoa. Lähinnä nyt olen oppinut sen että naiset vihaa mun rumaa naamaa ja miehiltä tulee aina yhtä paskoja neuvoja asioista, joista ei sitten mikään toimi vaikka kuinka kokeilisi...
Sinä selvästikin tiedät asioiden todellisen laidan niin hyvin, että turhapa täällä on näköjään kenenkään mitään vinkkejä antaa elämän suunnan muuttamiselle. Samapa se toisaalta on jatkaa kotona itsesäälissä nyhjöttämistä, jos naiset, maailma ja oma elämä on täyttä paskaa. Kovinkaan suuria muutoksia oman elämän sisältöön ei tällä tavoin tosin tarvitse odottaa.

Vuosia sitten minullakin oli sama asenne. Onneksi opin olemaan.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
592
Joopa joo, nämä on just niitä niin kliseisiä neuvoja joita kaikki toistelee. Kokeiltu on, vaikutus- ja painoarvo on hyvin pieni eikä niillä todellakaan voi tehdä ihmeitä.



Toinen yhtätyhjän kanssa oleva neuvo ellei nyt satu olemaan niin antisosiaalinen tyyppi etteikö olisi ikinä jutellut ihmisten kanssa. Tässä myös tulee juuri ne tilastot ja todellisuus vastaan. Suurinosa liikuntaharrastuksista on hyvin sukupuolisidonnaisia ja vaikka olisikin sellainen harrastus missä olisi sekä miehiä että naisia, niin enemmistö on lähes poikkeuksetta miehiä. Harrastuksen avulla ei myöskään naamavärkki muutu yhtään sen kiinnostavammaksi. Neuvo on muutenkin tehty lähinnä biseksuaaleille, eipä sillä ole paskankaan merkitystä kuinka paljon kohtaa miespuoleisia tyyppejä jos hakusessa on nainen. Miehiin tulee törmättyä jo muutenkin ihan tarpeeksi kaikkialla.

Enpä nyt tiedä onko huorissa käymisestä yhtään apua. Onhan seksi nyt aina kivaa, mutta en nyt koe että se erityisesti nostaa itsetuntoa. Ehkä itse olen liian tunteellinen tyyppi, kun haluaisin että siinä olisi myös jotain syvällisempääkin mukana. Niin, noh olen pannut kansainvälisen aikuisviihdelehden kansikuvatyttöä ja muutamaa muuta tapausta, joita ei todellakaan tule vastaan Suomessa. Ihan kivoja kokemuksia ja hyvältä tuntui, mutta ei niitä kukaan koskaan usko eikä tosin tarttekaan. Lopputuloksena kuitenkin se ei muuta itseäni yhtään sen kiinnostavammaksi naisten edessä. Paska neuvo tuokin siinä mielessä. :smoke:


Kyllä tässä nyt on tullut kokeiltua yhtä jos toistakin kikkaa ja keinoa. Lähinnä nyt olen oppinut sen että naiset vihaa mun rumaa naamaa ja miehiltä tulee aina yhtä paskoja neuvoja asioista, joista ei sitten mikään toimi vaikka kuinka kokeilisi...
Ei mitkään kikat toimi, ei ole mitään yhtä kikkaa millä saisi naiset kiinnostumaan. Kaikki lähtee siitä, että on sinut itsensä kanssa. Naiset noin yleensä, (jos saan tasapäistää) tykkäävät suoraviivaisuudesta eivätkä mistään lässyttämisestä.

Itse olen supliikki luonteeltani ja tykkään kokeilla kiinnostavien naisten kanssa kepillä jäätä, haastamalla naisia ns. vittuilemalla, koska pidän yleensä naisista jotka antavat minulle samalla mitalla takaisin.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
1 953
Se nyt vaan on karu tosiasia, että vaikutusmahdollisuudet ulkonäköön ovat rajalliset. Koskee myös lyhyitä miehiä. Aika vaikea on omaan pituuteensa vaikuttaa ja saa lisäksi jatkuvasti kuunnella siitä vittuilua. Kuitenkin voi yrittää olla sinut itsensä kanssa ja suhtautua huumorilla. Uskon, että oma asenne, sosiaaliset taidot, koulutus, harrastukset ja muut seikat ratkaisevat myös.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
489
Neuvoa voi aina, mutta se nyt vaan on fakta että jokaiselle miehelle ei riitä naisia.

Poikia on aina syntynyt enemmän kuin tyttöjä. Näin myös Suomessa. Lisäksi viime vuosina Eurooppaan on tullut mijoonia nuorehkoja naimaikäisiä sinkkumiehiä per vuosi. Määrä on aivan tolkuton suhteessa saman ikäryhmän naisiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Ei mitkään kikat toimi, ei ole mitään yhtä kikkaa millä saisi naiset kiinnostumaan. Kaikki lähtee siitä, että on sinut itsensä kanssa. Naiset noin yleensä, (jos saan tasapäistää) tykkäävät suoraviivaisuudesta eivätkä mistään lässyttämisestä.

Itse olen supliikki luonteeltani ja tykkään kokeilla kiinnostavien naisten kanssa kepillä jäätä, haastamalla naisia ns. vittuilemalla, koska pidän yleensä naisista jotka antavat minulle samalla mitalla takaisin.
Kuitenkin sitten kerroit tässä yhden kikan. :D Kokeiltu on tuotakin, joskus kun on ollut vähän vittumaisempi olo niin nainen on melkein innostunut. Sitten selvisi että olin kuitenkin varasijalla ja muutti ihastuksensa kanssa yhteen alle kahden viikon tuntemisen jälkeen...

Toi on näistä kliseisistä kikoista sieltä paremmasta päästä ja sillä voi oikeasti joskus vähän saada buustattua omaa itseään. Tosin ei sekään ihmeitä tee.


Sellaiseen on tyytyminen jos ei muuta saa. Tämä tuntuu olevan niin naisille kuin miehillekin vaikea käsittää, etteivät kaikki voi saada parhaita miehiä/naisia. Jotenkin tämä individualismia korostava yhteiskunta saa meidät istuttamaan itseemme sellaisia toiveita ja odotuksia, että esim. hyvä työpaikka ja upea parisuhde on vain itsestä kiinni. Ruman rikkaan ja tyhmän bimbon suhde on kuitenkin win-win.

Televisiossa Ylellä pyöri viitisen vuotta sitten ohjelma "Parittomat". Siinä ikisinkut "kolmekymppiset" eli 35-40+v maisteris- ja tohtorisnaiset itkivät kun ei ole millään löytynyt hyvää (= komeaa ja sivistynyttä, kysyttäessä tietenkin tavallista) miestä. Ongelma oli siinä, että naisten odotukset kumppanilta olivat liian korkealla heidän ulkonäköönsä ja markkinoiden tarjontaan nähden. Kun sivistyneitä naisia on enemmän kuin sivistyneitä miehiä, rumimmat vaan jäävät ilman. Eipä tämä televisio-ohjelmakaan auttanut, kaikki treffit ynnä muut siinä menivät aivan vihkoon. Pari vuotta ohjelman jälkeen yksi näistä naisista, koulutukseltaan tohtori, päätti omat päivänsä.

Ja miesten vastaavat ongelmat maaseudulla ovat vastaavasti olleet monen dokumenttielokuvan ja lehtiartikkelin aihe.
Noita korkeastikoulutettuja naisia jonkun verran treffanneena, niillä jos millään on aivan älyttömät suorituspaineet ja niin epärealistiset kriteerit siitä mitä miehen pitäisi olla. Juuri tämä porukka on niitä jotka jäävät helposti ilman miestä, aika harvassa ovat vaan ne tyypit jotkat näyttävät hyvältä ja ovat samalla elämäntapaurheilijoita sekä harrastavat kirjallisuutta tms. . Itse näin korkeastikoulutettuna junttina pääsen kahden tuhannen niteen kirjakokoelmani nielleenä helposti treffeille kyseisten tyttöjen kanssa, mutta kun se naamataulu on mitä on, niin aina tulee jokaikinen kerta hylsy. Kyseinen naisryhmä on myös sellainen, että niiden jos kenenkään tulisi harrastaa vakavaa itsetutkistelua siitä minkälaisen kumppanin haluavat ja mistä kriteereistä voisi ehkä vähän joustaa jos ei nyt niitä täydellisiä miehiä yllättäen olekaan jokaiselle. Monet niistä tosiaan sanovat suoraan että haluavat tavallisen miehen ja se jos mikään valehtelua ja itsepetosta.

Se nyt vaan on karu tosiasia, että vaikutusmahdollisuudet ulkonäköön ovat rajalliset. Koskee myös lyhyitä miehiä. Aika vaikea on omaan pituuteensa vaikuttaa ja saa lisäksi jatkuvasti kuunnella siitä vittuilua. Kuitenkin voi yrittää olla sinut itsensä kanssa ja suhtautua huumorilla. Uskon, että oma asenne, sosiaaliset taidot, koulutus, harrastukset ja muut seikat ratkaisevat myös.
Näin se menee, luojankiitos en sentään ole kääpiö. En olisi varmaan päässyt elämässäni edes koskaan treffeille asti yhdistettynä tähän naamaan. Todellisuus on vaan aika karu kun miehiä on liikaa ja naisia ei riitä kaikille.

Neuvoa voi aina, mutta se nyt vaan on fakta että jokaiselle miehelle ei riitä naisia.

Poikia on aina syntynyt enemmän kuin tyttöjä. Näin myös Suomessa. Lisäksi viime vuosina Eurooppaan on tullut mijoonia nuorehkoja naimaikäisiä sinkkumiehiä per vuosi. Määrä on aivan tolkuton suhteessa saman ikäryhmän naisiin.
Juuri näin, eiköhän joku kohta tule taas kumoamaan tämän faktan ja sanoo että ei se pidä paikkaansa... :D
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
592
Se nyt vaan on karu tosiasia, että vaikutusmahdollisuudet ulkonäköön ovat rajalliset. Koskee myös lyhyitä miehiä. Aika vaikea on omaan pituuteensa vaikuttaa ja saa lisäksi jatkuvasti kuunnella siitä vittuilua. Kuitenkin voi yrittää olla sinut itsensä kanssa ja suhtautua huumorilla. Uskon, että oma asenne, sosiaaliset taidot, koulutus, harrastukset ja muut seikat ratkaisevat myös.
Tämä.

Ei se ulkonäkö ole naisille tärkein seikka.

Ulkonäkö, raha ja sosiaaliset taidot.
Ulkonäkö: Ei pelkkä naamakerroin, vaan esim. miten pukeudut.
Raha: Rahalla saa vaatteita
Sosiaaliset taidot: Voit kommunikoida tämän toisen sukupuolen edustajan kanssa!!!!?!!?!

Täällä puhutaan paljon siitä, että pitää olla koulutus että naiset kiinnostuu. Ei multa kyllä ole kukaan nainen kysynyt, että millanen diplomi multa löytyy takataskusta :(
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 264
Täällä puhutaan paljon siitä, että pitää olla koulutus että naiset kiinnostuu. Ei multa kyllä ole kukaan nainen kysynyt, että millanen diplomi multa löytyy takataskusta :(
Jotenkin on tässä ja tuossa toisessa ketjussa jäänyt sellainen kuva, että nämä katkerimmat naisettomat ulisijat ovat kouluttautuneet tiettyyn i:llä alkavaan ammattiryhmään, osa jopa D-etuliitteellä :think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Tämä.

Ei se ulkonäkö ole naisille tärkein seikka.

Ulkonäkö, raha ja sosiaaliset taidot.
Ulkonäkö: Ei pelkkä naamakerroin, vaan esim. miten pukeudut.
Raha: Rahalla saa vaatteita
Sosiaaliset taidot: Voit kommunikoida tämän toisen sukupuolen edustajan kanssa!!!!?!!?!

Täällä puhutaan paljon siitä, että pitää olla koulutus että naiset kiinnostuu. Ei multa kyllä ole kukaan nainen kysynyt, että millanen diplomi multa löytyy takataskusta :(
Kyllä se ulkonäkö on näin noin 300 nettitreffinaisen ja siihen päälle tuhansien tinder-tapausten perusteella aika tärkeä juttu. Aina voi väittää ihan mitä tahansa muuta, mutta ulkonäkö on se mikä ratkaisee.

Jotenkin on tässä ja tuossa toisessa ketjussa jäänyt sellainen kuva, että nämä katkerimmat naisettomat ulisijat ovat kouluttautuneet tiettyyn i:llä alkavaan ammattiryhmään, osa jopa D-etuliitteellä :think:
Opinto-ohjaus oli lukiossa harvinaisen paskaa ja olisivat voineet kertoa kaikille rumille tyypeille, että menisivät suoraan lukemaan yliopistolle naistieteitä tai hakisivat sairaanhoitajiksi... :(
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 783
Juuri kävi ovella kaksi jehovan todistajaa jututtamassa vähän, "oletko koskaa miettinyt mitä tämä maailman kaikkeus pitää sisällään ja onko nämä ikävät uutiset sitä, mitä jumala haluaa".

Jos nais/mies asiat ovat ongelma ja on valmis joustamaan ateismissaan (sekä ei ole homo/lesbo) niin näilläkin varmaan voi kyseisen ongelman ratkaista :D
Ihmiskauppa ja sen moraalisuus on sitten toinen. Säälin sitä teinityttöä, joka oli mukana. :(
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
1 953
Kannattaa unohtaa counter striket ja oluen litkiminen ja alkaa etsiä oikeita harrastuksia. :D
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
8
No jos menestys naismarkkinoilla on kerran vaan siitä naamavärkistä kiinni, niin sitten ei muuta kun plastiikkakirurgin pakeille. Ongelma on siis ratkaistavissa rahalla, nykyään taitaa onnistua jopa osamaksulla :facepalm:
 

ei naarata

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 270
Taitaa tämä nykyinen korkea vaatimustaso kumppania valittaessa johtaa luonnolliseen väestöräjähdyksen ehkäisyyn. Jatkossa vaan fiksut ja kauniit pääsee tekemään lapsia, tämähän onkin melkein kuin Aatun unelma. Toivotaan tietysti että trendi leviää ympäri maailman, tai muuten me länkkärit ollaan äkkiä entistä pienempi vähemmistö. Rumat ja/tai tyhmät joutuu tyytymään korkeintaan seksirobotteihin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Jälkimmäinen vinkki nyt on aika mielenkiintoinen. Niinkuin nyt tietäisit yhtään mitään mun harrastuksista tai edes siitä mitä teen työkseni. Kiitos vaan vinkistä.
Eipäs nyt lämmetä kuitenkaan, en minä väittänytkään tietäväni harrastuksistasi tai työtilanteestasi. Kun anekdootit tuntuvat kelpaavan tässä säikeessä, niin oman kokemukseni mukaa syy on:

a) Ei yksinkertaisesti kiinnosta nähdä vaivaa asian eteen, tykkää olla omillaan, tehdä mitä itseä huvittaa ilman, että tarvitsee ajatella toista osapuolta, tai
b) joka viikonloppu laatikko kaljaa, oikeastaan mitään ei elämässä tapahdu työn ja kaljan lisäksi (+ mahdollisesti tietokone)


Totuus on tarua ihmeellisempää tai ainakin omien tuttujen ja entisten työkavereiden perusteella käy lähinnä niin, että vaimo alkaa käyttää huivia, lopettaa sianlihan syönnin ja kaatuu tavallista useammin portaissa niin että on käsi paketissa tai silmä mustana.
Näitä juttuja en usko alkuunkaan, ehkä jossain on kerran tai kaksi tapahtunut ja siitä on tämmöinen skenaario ekstrapoloitu jokapäiväiseksi asiaksi ja yhtäkkiä kaikilla on kymmenen tuttua, jotka seurustelevat mamun kanssa. Työkaverit on kuulleet "kaverilta", joka on taas kuullut toiselta "kaverilta" jossain Facebookin mamut vittuun -ryhmässä. Näitä edelleen kerrottaessa on otettu sitten vähän Lapin Lisää ja kaverin kaverin tuttu on muuttunut omaksi kaveriksi tai serkkupojaksi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 389
Viestejä
4 159 492
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom