• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ai tää on kääntymässä mamut vie meidän naiset (ja työpaikat varmaan kans) suuntaan? :facepalm:
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Ja moniko nainen todellisuudessa on niin vietävissä, että miehen alkuperä on se ykköskriteeri? :kahvi:
Tilastollisesti merkityksetön mutta saakeli kovaääninen vähemmistö :D. Pääosin kyllä niin alhaalla markkina-arvossa, että ainoastaan toive passista tuo enää miehiä näille :kahvi:, toki muutama aatteellinen fanaatikko mukana joilla olisi kysyntää jos pystyisivät olemaan hiljaa edes välillä :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Yhdellä kaverilla meni sukset ristiin naisystävänsä kanssa, ja pidemmän sinkkuilun jälkeen laittanut muutamille treffisivuille ilmoituksia. Tuossa yks päivä näytteli vähän mitä olisi tarjolla, no hyvännäköisiä naisia kyllä, mutta lähinnä venäjältä, pari virosta, yksi suomalainen.
Eipä siinä kaverilla varmaan hyvä kuva, ja komean näköinen mies muutenkin joten siitä ei ole ongelmaa. Mutta mietti kyllä että minkälaisia elättäjän hakijoita ne sitten on, heti naimisiin varmaan, kansallisuuden saaminen.. tuollaisia asioita siinä mietittiin, kun tarjonta on lähinnä rajan takaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mä tässä sitä rupesin miettimään, että missä ja kenellä se haaste nyt sitten oikein on? Tämän ketjun aktiivisin haasteellisuudesta avautujakin ehti jo tunnustamaan että naisia on ollut ja olisi edelleen ellei omasta päätöksestä asuisi korvessa.

Sitä nyt ei varmaan tarvitse kiistää, että pikkukaupungeissa ja maaseudulla kouluttamattomien kotipaikkakunnalle jäävien miesten tilanne on surkea. Sen kyllä kaikki tietää mutta siihen ei valitettavasti mitään helppoa ratkaisua ole sen jälkeen kun ne moovit on tehnyt, jotka oman aseman sinne maalle on sementoineet.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 133
Itsellä ainakin oleellinen ongelma on se, että kriteerini ovat melko tiukat:

Haluan naisen, jolla on aivot, ja halu käyttää niitä.
Toisaalta ulkonäönkin pitäisi miellyttää, ja liikunnallista harrastuneisuuttakin pitäisi olla.
Lisäksi elämänarvojen ja poliittisten mielipiteidenkin pitäisi olla samansuuntaisia kuin itselläni.

Ja sitten kun itse en ole mikään superkomea (kroppa on hyvässä kunnossa, mutta pituutta vain 1.73m ja pärstävärkki on ruma) enkä ole mikään supliikkimies vaan flegmaattinen nörtti, niin sitten tuntuu että koskaan ei ihastukset osu kohdalle.
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 295
Itsellä ainakin oleellinen ongelma on se, että kriteerini ovat melko tiukat:

Haluan naisen, jolla on aivot, ja halu käyttää niitä.
Toisaalta ulkonäönkin pitäisi miellyttää, ja liikunnallista harrastuneisuuttakin pitäisi olla.
Lisäksi elämänarvojen ja poliittisten mielipiteidenkin pitäisi olla samansuuntaisia kuin itselläni.

Ja sitten kun itse en ole mikään superkomea (kroppa on hyvässä kunnossa, mutta pituutta vain 1.73m ja pärstävärkki on ruma) enkä ole mikään supliikkimies vaan flegmaattinen nörtti, niin sitten tuntuu että koskaan ei ihastukset osu kohdalle.
Et taida kuitenkaan syyttää tästä naisia ja mamuja kuten @JormaVeitikka ? :kahvi:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 417
Saa kyllä, tosin se "keskivertonaisen" ikä kun "keskivertomiäs" kelpaa muuhun kuin lompakon ja narrin virkaan on reilusti kahdenviiden paremmalla puolella.

Toki suomessa "keskiverto" on niin perseestä oleva taso muutenkin ettei siinä vielä paljoa juhlita. Voi toki itse kullakin olla syytä katsoa peiliin jos kerran alta kolmevitosena ei sovi asettua aloilleen koska ura ja valinnanvapaus kun kasvava osa vastuullisista kansalaisista käy itä-euroopassa/kauko-idässä parisuhteen hakemassa itselleen.
Mikä on reilusti yli? Kyllä niille ~25v naisille on ilman rahaakin kelvattu.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kyllähän se jotain kertoo, että ne, joilla oikeasti on ongelmia löytää kumppani, tiedostavat omatkin puutteensa ja kovat vaatimuksensa kun ne, jotka "pillua saavina mutta muiden miesten puolesta huolestuneina" kohkaavat, näkevät ongelman vain naisissa, mamuissa, poliitikoissa, vihreissä, feministeissä tai ties missä.

Eipä hkultalan asenteessa sikäli ole mitään ongelmaa kun ei mitään vaadikaan kun tiedostaa että on itsekin aika ronkeli.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
649
Ja sitten kun itse en ole mikään superkomea (kroppa on hyvässä kunnossa, mutta pituutta vain 1.73m ja pärstävärkki on ruma) enkä ole mikään supliikkimies vaan flegmaattinen nörtti, niin sitten tuntuu että koskaan ei ihastukset osu kohdalle.
Yleistän tästä tunnustuksesta, koska voin olennaiselta sisällöltä myös itse tämän allekirjoittaa. Soon se markkinointi, mikä useimmiten mättää. Eli puutteellinen ulkonäkö ja supliikki, mikäli ei ole (yhteisessä) sosiaalipiirissä suosittelijoita/kuuluisuutta positiivisessa mielessä. Itse kova sisältö on todennäköisesti kunnollista pariutumista ajatellen, mutta kun eivät ne naisen sukat lähde pyörimään sillä, ellei persoonaansa saa myytyä kivasti ja nopeasti.

Mahdollisesti olen sosiopaattinen, kylmä logiikkani soljuu näin: tarjoamalla muille hyvää fiilistä, he hakeutuvat seuraasi. Sillä pääsee tutustumaan, ehkä etenemäänkin suhteen suuntaan. Mutta jos et voi olla itsesi toisen seurassa, niin parempi lopettaa teerenpelit kolmansiin treffeihin. Mikäli minulla ei ole mitään kivaa tarjottavana, miksi kukaan hakeutuisi viereeni?
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kyllähän se jotain kertoo, että ne, joilla oikeasti on ongelmia löytää kumppani, tiedostavat omatkin puutteensa ja kovat vaatimuksensa kun ne, jotka "pillua saavina mutta muiden miesten puolesta huolestuneina" kohkaavat, näkevät ongelman vain naisissa, mamuissa, poliitikoissa, vihreissä, feministeissä tai ties missä.

Eipä hkultalan asenteessa sikäli ole mitään ongelmaa kun ei mitään vaadikaan kun tiedostaa että on itsekin aika ronkeli.
Edelleen näet vaan heidät ongelmana jotka eivät saa. Osasyy tähän on kuitenkin mamujen lisääntyminen siis miehiä tulee Suomeen enemmän kuin naisia tulee Suomeen.

Minun oma ongelma myönnetään että olen hieman nirso liittyen naisen ulkonäköön.


Noh ei tämä ole toivotonta minulle. Voin tuoda nuoren 20-25 vuotiaan vaimon Suomeen ja se siitä. Toki ei sitä noin vain tehdä vaikka löytyisi halukas niin hirveä taistelu viisumista ja muut asiat kuntoon.

En kyllä tänä vuonna 2017 tuo ketään, mutta jos ei parane niin tuon kyllä ja usko että minulla on varaa siihen ja rahaa:psmoke:! Money talks:).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Edelleen näet vaan heidät ongelmana jotka eivät saa. Osasyy tähän on kuitenkin mamujen lisääntyminen siis miehiä tulee Suomeen enemmän kuin naisia tulee Suomeen.

Minun oma ongelma myönnetään että olen hieman nirso liittyen naisen ulkonäköön.


Noh ei tämä ole toivotonta minulle. Voin tuoda nuoren 20-25 vuotiaan vaimon Suomeen ja se siitä. Toki ei sitä noin vain tehdä vaikka löytyisi halukas niin hirveä taistelu viisumista ja muut asiat kuntoon.

En kyllä tänä vuonna 2017 tuo ketään, mutta jos ei parane niin tuon kyllä ja usko että minulla on varaa siihen ja rahaa:psmoke:! Money talks:).
Onneksi olet sentään SUOMEN VUOKRANANTAJIEN LIITON JÄSEN :D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Nyt kannattaa olla tarkkana, joku yli-innokas ylläpitäjä saattaa antaa varoituksenkin trollille vastaamisesta.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Mä tässä sitä rupesin miettimään, että missä ja kenellä se haaste nyt sitten oikein on? Tämän ketjun aktiivisin haasteellisuudesta avautujakin ehti jo tunnustamaan että naisia on ollut ja olisi edelleen ellei omasta päätöksestä asuisi korvessa.

Sitä nyt ei varmaan tarvitse kiistää, että pikkukaupungeissa ja maaseudulla kouluttamattomien kotipaikkakunnalle jäävien miesten tilanne on surkea. Sen kyllä kaikki tietää mutta siihen ei valitettavasti mitään helppoa ratkaisua ole sen jälkeen kun ne moovit on tehnyt, jotka oman aseman sinne maalle on sementoineet.
Kyllähän se haaste varmasti on olemassa mutta kuka jaksaisi tähän thrediin ottaa kantaa, kun sinä ja jorma jaksatte vääntää jostain höpönlöpö paskasta sivu tolkulla. Jormalla on ihan hyviä pointteja kuten myös tuolla joka tuo matuja esiin, kyllä se vaikuttaa pelikenttään halusit sitä itse myöntää tai et. Mitä yöelämää nähnyt viime aikoina niin kyllä ne matutki vie aina joltain sen naisen pois, samalla tavalla ku turkkilaiset ennen.

Sun näkökanta koko thrediin on tähän asti ollut se, että jos naista ei saa niin peilissä vika. Tämä kuulostaa sellaisen henkilön vastaukselta jolla ei ikinä ole ollut ongelmia seuran saannin kanssa. Jos tilanne olisikin se, että peilissä on vika niin mitäs yksilö voi tuolle asialle tehdä kun omaan ulkonäköön voi vain rajallisesti vaikuttaa? Onko tähän vastaus se kliseinen mene salille tms(?)

Tässä thredissä on vähän samaa ongelmaa nähtävissä kuin muron vastaavassa thredissä, jossa joku aikoinaan ihmettelin kun naista ei saa mutta silti naiset tuli omaalotteisesti puhumaan tms. Täällä menee sekasin ne joilla on tarjontaa mutta ei sisäistä sitä/ei kiinnosta ja ne joilla on oikeasti joku ongelma tämän asian kanssa.

Sen mitä tässä on tullut vuosia käytyä baarissa, niin ei ole naiset tulleet omaalotteisesti juttelemaan, kukaan ei ole katsonut "kivasti pitkään" tai kukaan edes hymyillyt kohdatessa joten kylmää kyytiä in the end (ja ei en mene baariin piruverkkareissa tms).
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Sun näkökanta koko thrediin on tähän asti ollut se, että jos naista ei saa niin peilissä vika. Tämä kuulostaa sellaisen henkilön vastaukselta jolla ei ikinä ole ollut ongelmia seuran saannin kanssa. Jos tilanne olisikin se, että peilissä on vika niin mitäs yksilö voi tuolle asialle tehdä kun omaan ulkonäköön voi vain rajallisesti vaikuttaa? Onko tähän vastaus se kliseinen mene salille tms(?)
Vika peilissä ei tarkoita, että peili olisi viallinen tai että ihmisen naama olisi ongelma. Se tarkoittaa sitä, että syyllinen katselee takaisin yleensä sieltä peilistä.

Kun syyllinen on selvillä, pitäisi vaan löytää ja tunnustaa ne virheet toiminnassa. Mikään yksittäinen, mille itse "ei voi mitään" ei ole este. Tietenkin on pakko sanoa, että joku, jolle ne kaikki haitat on kasautuneet voi olla oikeasti erittäin vaikeasti pariutuva, ellei suostu tiputtamaan rimaansa pohjalle. Harvoin vaan nämäkään tapaukset ovat välttyneet sivuseurauksena tulevalta katkeruudelta tai asennevammalta, jotka sitten ovatkin taas jo jotain rumaa pärstää tai 172,5 cm runkoa suurempia ongelmia.

Ja unohtakaa nyt jo ne baarit. Niissä ei käy eikä koskaan ole käynytkään mitenkään edustava leikkaus suomalaisia. Monen vähän vaatimattomamman ja vaisumman miehen potentiaalista kumppaniporukkaa niissä tuskin pyörii lainkaan ja niin se oli jo "kultaisella" 90-luvulla. "Kiltit kunnon tytöt" oli iltaisin kotona ja kävi jossain keskustan yökerhossa kääntymässä tasan sen kerran kun oppilaskunnan kanssa järjestettiin bileet ja lähes pakkomyytiin kaikille abeille liput :D
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Ja unohtakaa nyt jo ne baarit. Niissä ei käy eikä koskaan ole käynytkään mitenkään edustava leikkaus suomalaisia. Monen vähän vaatimattomamman ja vaisumman miehen potentiaalista kumppaniporukkaa niissä tuskin pyörii lainkaan ja niin se oli jo "kultaisella" 90-luvulla. "Kiltit kunnon tytöt" oli iltaisin kotona ja kävi jossain keskustan yökerhossa kääntymässä tasan sen kerran kun oppilaskunnan kanssa järjestettiin bileet ja lähes pakkomyytiin kaikille abeille liput :D
Olen vähän eri mieltä asiasta. Kyllä baareissa on käynyt ja käy edelleen myös "kilttejä tyttöjä", ellei "kilteillä tytöillä" tarkoiteta nyrkin ja hellan välissä olevia huntupäisiä musliminaisia, mutta isompi ongelma on se, että naisia ylipäätänsä kiinnostaa baareissa käyminen aiempaa vähemmän. Jos verrataan parin vuosikymmenen takaista yöelämää nykyajan yöelämään, niin onhan siinä iso ero. Puitteet olivat tuolloin usein huonommat ja baarit ankeampia, mutta väkeä oli paljon liikkeellä ja sukupuolijakaumassa jokin järki. Ja naiset kauniita.

Takavuosina oli myös mahdollista pelata sellaista peliä, mitä nykyään ei käytännössä ole olemassakaan: liftaripeli. Eli ajoit pillurallia kaupungilla ja otit liftaavia naisia kyytiin. Voiko enää helpompaa olla. Oi niitä aikoja.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Olen vähän eri mieltä asiasta. Kyllä baareissa on käynyt ja käy edelleen myös "kilttejä tyttöjä", ellei "kilteillä tytöillä" tarkoiteta nyrkin ja hellan välissä olevia huntupäisiä musliminaisia
Tarkoitetaan sellaisia tyttöjä, jotka pariutuvat vaatimattoman näköisen, hyvin tavallisen ja sosiaalisesti rajoittuneen nuoren tai vähän vanhemman miehen kanssa. Itse kyllä lopetin lähes kokonaan yökerhoissa pyörimisen seuranhakumielessä (ja oikeastaan muutenkin) kun aukesi parempia markkinoita eikä takaisin tarvinnut mennä. Kyllä mä muistan ne yksikseen kiertelevät ujon oloiset tyypit, jotka oli selkeästi paikalla yksikseen tai korkeintaan jotain koulusta tuttuja tyyppejä, joiden seurassa eivät kuitenkaan olleet. Kai sitä oli joku luulo, että baarissa kuka vaan voi löytää naisen kunhan on näytillä ja saatavilla. Ei ne ole koskaan olleet hissukalle mikään hyvä mesta seuranhakuun. Joku "liftaripeli" (puhutaanko me nyt pillurallista?) kuulostaa niin kempele 1987 -kamalta, ettei mitään rajaa :D
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Vika peilissä ei tarkoita, että peili olisi viallinen tai että ihmisen naama olisi ongelma. Se tarkoittaa sitä, että syyllinen katselee takaisin yleensä sieltä peilistä.

Kun syyllinen on selvillä, pitäisi vaan löytää ja tunnustaa ne virheet toiminnassa. Mikään yksittäinen, mille itse "ei voi mitään" ei ole este. Tietenkin on pakko sanoa, että joku, jolle ne kaikki haitat on kasautuneet voi olla oikeasti erittäin vaikeasti pariutuva, ellei suostu tiputtamaan rimaansa pohjalle. Harvoin vaan nämäkään tapaukset ovat välttyneet sivuseurauksena tulevalta katkeruudelta tai asennevammalta, jotka sitten ovatkin taas jo jotain rumaa pärstää tai 172,5 cm runkoa suurempia ongelmia.

Ja unohtakaa nyt jo ne baarit. Niissä ei käy eikä koskaan ole käynytkään mitenkään edustava leikkaus suomalaisia. Monen vähän vaatimattomamman ja vaisumman miehen potentiaalista kumppaniporukkaa niissä tuskin pyörii lainkaan ja niin se oli jo "kultaisella" 90-luvulla. "Kiltit kunnon tytöt" oli iltaisin kotona ja kävi jossain keskustan yökerhossa kääntymässä tasan sen kerran kun oppilaskunnan kanssa järjestettiin bileet ja lähes pakkomyytiin kaikille abeille liput :D
Hyvin jätkä yrittää seivailla, kyllähän sä olet tässä tän thredin aikana todennut (vai tuolla tinder thredissä) kuinka miehet menee oman tasonsa yli ja haukkunu miehet pystyyn milloin milläkin verukkeella mutta samaan aikaan olet puolustellut naisia maailman tappiin asti. Osa kommenteista on muutenkin kuin naisten suusta, joilla ei ole mitään hajua miesten ongelmista tässä asiassa. Tosin tarpeeksi hyvännäkösellä miehelläkään tuskin on hajua käytännön ongelmista koska ulkonäkö sallii unohtaa osan ongelmista. Tottakai jossain tilanteissa vika on suhteellisesti siellä peilissä niin psyykkisesti kuin fyysisestikkin mutta tuskin nyt aina, ensimmäisessä tapauksessa asialle voi jotain toisessa ei välttämättä.

Fakta vaan valitettavasti on, että maailma on muuttunut ja naiset voi valkata vielä enemmän kuin ennen koska miehiä on enemmän ja enemmän kokoajan tarjolla (jos nyt pidetään tämä hetero kuviona). Pelkästään tuo sinun "itse ei voi mitään ei ole este" kertoo osaltaan sitä, ettei sulla ole käytännössä mitään hajua tietyn tason ongelmista seuran saannin suhteen. Pelkästään hyvännäkönen naamari pelastaa aika pitkälle ongelmaa seuran saannin suhteen koska et automaagisesti putoa pois siinä ensimmäisessä arviointi vaiheessa (koska ruma naama pudottaa pois pelistä samantien). Mitä tulee noihin asennevammoihin sun muihin, niin ne ei välttämättä näy ulospäin, toki voi torpedoida hommat jos vetää sillä "ostin sulle juoman anna pillua huora kuviolla" mutta onko näitä oikeasti olemassa vai onko nämä vaan netti kliseitä?

Tässä asennevammojen yms kohdalla kannattaa muistaa, että ne asenteet on muodostuneet yleensä omista kokemuksista ja jos aina tulee vaan märkää rättiä naamalle niin varmasti näkyy jossain, eri asia jos noita kompensoi positiivisesti menneet tilanteet. Ihan silleen mielenkiinnosta onko kukaan koskaan käskenyt sua painumaan helvettiin kun olet mennyt sanomaan moi tai kertonu sulle päin naamaa kuinka ruma sä oot?

Mitä vikaa ulkona käymisessä on, kaikki "normaalit" ihmiset käy ulkona viihteellä tanssimassa ja tuulettumassa. Nämä toki eri asia jotka dokaa joka vk 3xviikossa. Kyllä ne kiltitkin tytöt käy ulkona eikä istu himassa toisin kuin ehkä 90 luvulla (jos edes silloinkaan). Sitten jos puhutaan jostain tietystä segmentistä esim jotka ei juo ollenkaan tms nii se on sitten eri asia mutta se on myös sitä kategoriaa jotka karsiutuu pois osalta. Siinä jorma ja muut on olleet oikeassa että aikamoisia makkara kestäjä baarit kyllä useimmiten on valitettavasti. Jos kerran baarit on hyi hyi niin mikäs on vaihtoehto baareille?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No sepä siinä baaripokailussa juuri onkin, että se vaatii helvetin kovaa naamaa koska jo lähtökohtaisesti tulee jatkuvasti pakkeja varatuilta ja sellaisilta, jotka muuten vaan eivät ole siellä seuraa hakemassa vaan esimerkiksi kaveriporukalla iltaa viettämässä (kuten vähän vanhempana usein homma on). Lisäksi törmäät väistämättä ylimielisiin ja tahallaan ilkeisiin ihmisiin kun randomilla pistät menemään. Ei ollut itsestänikään mukavaa hommaa vaikka välillä homma toimikin, ei kukaan tykkää pakeista. Lisäksi se on ihan sokkopeliä sen suhteen, että jos jotain saakin niin mitä haaviin oikein jää. Lopulta kun onnistaa niin aamulla heräätkin sen kielitaidottoman, MV-lehteä fanittavan hoitsun vierestä, jolla on yllärilapsi isänsä luona hoidettavana (kaksi viimeistä nyt ei itselleni realisoitunut mutta ymmärtänet pointin). Ei siellä mitään mielekästä dialogia aleta käymään tai tutustumaan toiseen ensin paremmin.

Edelleen suosittelen panostamaan sosiaaliseen elämäänsä ensin ihan ilman mitään taka-ajatusta pokailusta. Harrastuksia ja muita aktiviteetteja jos ei naama riitä ollenkaan tinderiin ja vastaavaan. Ei naiset muutenkaan oikein lämpene miehiin, joilla ei ole mitään "piirejä".
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Joku "liftaripeli" (puhutaanko me nyt pillurallista?) kuulostaa niin kempele 1987 -kamalta, ettei mitään rajaa :D
Toi toimi vielä hyvin 1990-luvun lopussa. Liftaaminen oli tavallista, ja yksinäiset naisetkin saattoivat hypätä kyytiin.

Sitten se vaan loppui. Nykyään liftareita näkee hyvin harvoin missään.

Ilmeisesti tässäkin asiassa mun pitäisi vaan "katsoa peiliin", eli ihan oma vika kun en saa vieraita naisia auton kyytiin keskellä yötä. Joopa joo...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Toi toimi vielä hyvin 1990-luvun lopussa. Liftaaminen oli tavallista, ja yksinäiset naisetkin saattoivat hypätä kyytiin.

Sitten se vaan loppui. Nykyään liftareita näkee hyvin harvoin missään.

Ilmeisesti tässäkin asiassa mun pitäisi vaan "katsoa peiliin", eli ihan oma vika kun en saa vieraita naisia auton kyytiin keskellä yötä. Joopa joo...
Jos sun pariutumistaktiikka 90-luvulla oli pilluralli ja harmittelet vakavissasi että se ei toimi sulla edelleen niin on syytä katsoa kyllä peiliin. Kaksi kovaa tekniikkaa, jotka ei nekään jostain syystä toimi hirveän hyvin enää nykyisin on nuorisotalolla notkuminen ja kaljoittelu kallioilla yläasteen takana :facepalm:
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Jos sun pariutumistaktiikka 90-luvulla oli pilluralli ja harmittelet vakavissasi että se ei toimi sulla edelleen niin on syytä katsoa kyllä peiliin.
Mä harmittelen sitä, että yhteiskunta on muuttunut huonompaan suuntaan miehen pillunvonkauksen näkökulmasta. Ja kiistattahan se on.

Siinä vittu peiliin katsominen auta vittujakaan. Oikei, ehkä sitten jos käyttäisi kaiken vapaa-aikansa tämän asian harmitteluun niin että se harmitus haittaa elämää. Sitten voisi ehkä katsoa peiliin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jos mun tarttis etsiä sanalle "creepy" suomenkielinen selitys niin setämies ajelemassa autolla pikkukaupunkien keskustoissa yöllä etsimässä yksinäisiä nuoria naisliftareita nussittavikseen olisi varmaan aika lähellä sitä :think:
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Jos mun tarttis etsiä sanalle "creepy" suomenkielinen selitys niin setämies ajelemassa autolla pikkukaupunkien keskustoissa yöllä etsimässä yksinäisiä nuoria naisliftareita nussittavikseen olisi varmaan aika lähellä sitä :think:
Tuolla tavalla aseteltuna näin varmaan onkin, mutta sä kärjistät ihan tahallaan sitä mitä sanoin taas kerran.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 743
Puumat enemmä kiinnostunut musta kun nuoremmat, ehkä vartalo ja yleinen olemus yks tekijä. Ihan hyvä että joku kiinnostunut mutta etsisin mielummin vähän hmm nuorempaa, tai lähelle omaa ikää olevaa eikä et +30v lisää?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tuolla tavalla aseteltuna näin varmaan onkin, mutta sä kärjistät ihan tahallaan sitä mitä sanoin taas kerran.
No kärjistyksillä tai ilman, kyllä tää taas laajensi mun tajuntaa maailmasta yhden illan edestä. Pointti lienee kuitenkin, että sulla oli ihan pelaamiseen asti kehitettynä yöllä yksin liftaavien naisten kyysäily saantimielessä ja siis liftauksen suosion väheneminen on vaikuttanut heikentävästi sun saantiin :D

Onko käynyt edes mielessä, että tuollaisen toiminnan ja liftauksen vähenemisen välillä olisi joku kytkös? Vaikka ei mistään raiskaajista olisikaan kyse niin kyllä mä varoittaisin tyttäriäni liftaamasta yksin yöllä vaikka olisikin tiedossa vain, että siellä ajelee jormat höveleinä kyyditsijöinä ja mielellään ottaisivat maksun luonnossa.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
No kärjistyksillä tai ilman, kyllä tää taas laajensi mun tajuntaa maailmasta yhden illan edestä. Pointti lienee kuitenkin, että sulla oli ihan pelaamiseen asti kehitettynä yöllä yksin liftaavien naisten kyysäily saantimielessä ja siis liftauksen suosion väheneminen on vaikuttanut heikentävästi sun saantiin :D

Onko käynyt edes mielessä, että tuollaisen toiminnan ja liftauksen vähenemisen välillä olisi joku kytkös? Vaikka ei mistään raiskaajista olisikaan kyse niin kyllä mä varoittaisin tyttäriäni liftaamasta yksin yöllä vaikka olisikin tiedossa vain, että siellä ajelee jormat höveleinä kyyditsijöinä ja mielellään ottaisivat maksun luonnossa.
Mä olin kyllä kuskina herrasmies, vähän liiankin. Jäi paljon pillua saamatta sen takia että olin liian herrasmies.

Mun pointti oli, että takavuosina nussittavia naisia saattoi saada spontaanisti auton kyytiin tien varresta, vaikkei olisi sen kummemmin edes pillurallia ajellut tms., tuollaisia tilanteita vaan sattui aina silloin tällöin eteen.

Se on selvää, että liftaaminen on nykyään pois muodista osittain vainoharhaisenkin pelon vuoksi, mutta ennen kaikkea varmaan siksi, että ihmisten elintaso on parantunut ja on varaa matkustaa muillakin menetelmillä kuin ventovieraiden kyydissä.

Ulkomailla liftaamista yhä harrastetaan, käsittääkseni mitä köyhempi maa niin sitä enemmän.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Sen mitä tässä on tullut vuosia käytyä baarissa, niin ei ole naiset tulleet omaalotteisesti juttelemaan, kukaan ei ole katsonut "kivasti pitkään" tai kukaan edes hymyillyt kohdatessa joten kylmää kyytiä in the end (ja ei en mene baariin piruverkkareissa tms).
Tässä todennäköisesti nähtiin taas sen vanhan kaksinaismoralistisen soveliaisuussäännön, eli "mies tekee aloitteen", seuraamukset. Siitä kärsivät
ehkä eniten ujot ja passiiviset miehet, mutta myöskin vastakohtansa eli reippaat ja aktiiviset naiset, jotka jättävät aloitteen tekemättä koska pelkäävät siitä saatavaa
sosiaalista stigmaa joka saattaisi jopa merkitä pakkeja jos mies on sitä tyyppiä joka ei siedä pienintäkään subjektin vivahdetta naisessa.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Tässä todennäköisesti nähtiin taas sen vanhan kaksinaismoralistisen soveliaisuussäännön, eli "mies tekee aloitteen", seuraamukset. Siitä kärsivät
ehkä eniten ujot ja passiiviset miehet, mutta myöskin vastakohtansa eli reippaat ja aktiiviset naiset, jotka jättävät aloitteen tekemättä koska pelkäävät siitä saatavaa
sosiaalista stigmaa joka saattaisi jopa merkitä pakkeja jos mies on sitä tyyppiä joka ei siedä pienintäkään subjektin vivahdetta naisessa.
Nykyaikana on naisille täysin soveliasta tehdä aloite, mutta ei niiden yleensä tarvitse, koska innokkaita miehiä on tarjolla yllin kyllin. Pätee paitsi baareihin niin myös online-deittaamiseen.

Ja jos nainen tekeekin aloitteen, niin tuskin se alemman tason miehiin kohdistuu...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Nykyaikana on naisille täysin soveliasta tehdä aloite, mutta ei niiden yleensä tarvitse, koska innokkaita miehiä on tarjolla yllin kyllin. Pätee paitsi baareihin niin myös online-deittaamiseen.

Ja jos nainen tekeekin aloitteen, niin tuskin se alemman tason miehiin kohdistuu...
Teoriassa ehkä, mutta etenkin nuorten käyttäytymiseen vaikuttavat vielä vahnat kirjoittamattomat säännöt. Muistan erään lehtijutun jota varten oli tehty tiedusteluja nuorille
vastakkaisen sukupuolen kanssa seurustelusta, ja ilmi tuli hyvin perinteisiltä kalskahtavia asenteita joita nuoret latelivat totuuksina. Esimerkiksi teinityttöjen suusta kuultu
ohje että pojille ei tyttönä kannata alkaa vänkäämään vastaan mistään asiasta vaikka tämä olisikin selvästi väärässä, koska se johtaa nopeasti riitaan sillä poikien ego ei
kestä väittelyn häviämistä tytölle. Tietysti kypsyttyään moni lakkaa välittämästä muiden mielipiteistä mutta monet asenteet jäävät silti kummittelemaan aikuisuuteen.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 743
Muiden mielipiteet aina huomioon ja itselle sekä toisille valehtelu vähemmälle, joskus juttu ei pelaa sille ei mahda mitään.

Mutta jos toinen pitää kuin vankia tai huonommin kuin piskiä konsanaan, niin ei ole mitään järkeä, lopeta sellainen suhde tykkänään, jos vetkuttelet niin hajotat itsesi raunioksi ja annat toisen jatkaa sitä peliä miten haluaa, laitat pisteen sille ja sanot suorat sanat miksi tämä on ohi, se sattuu hetken mutta enemmän sattuu jos moinen hulluus jatkuu kauemmin.
 
Viimeksi muokattu:

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 295
Nykyaikana on naisille täysin soveliasta tehdä aloite, mutta ei niiden yleensä tarvitse, koska innokkaita miehiä on tarjolla yllin kyllin. Pätee paitsi baareihin niin myös online-deittaamiseen.

Ja jos nainen tekeekin aloitteen, niin tuskin se alemman tason miehiin kohdistuu...
Teetkö itse aloitteita "alemman tason naisiin" kohdistuen?
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 295
Kyllä teen, mutta baarissa en jaksa nykyään tehdä aloitteita paljon kenellekään. Ei siellä melussa jaksa käydä säätämään, kun ei kumminkaan johda mihinkään.

Toisissa uutisissa: 20 asiaa, jotka tappavat naisen halun - välittömästi

Kävi vähän naurattamaan toi otsikko... Miksei samantien "272 asiaa, jotka tappavat naisen halun välittömästi.." :D
Onneksi et itse ole vaahdonnut ketjussa, että mitä nainen ei saa tehdä tai minkälainen nainen ei saa olla :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Kyllä teen, mutta baarissa en jaksa nykyään tehdä aloitteita paljon kenellekään. Ei siellä melussa jaksa käydä säätämään, kun ei kumminkaan johda mihinkään.

Toisissa uutisissa: 20 asiaa, jotka tappavat naisen halun - välittömästi

Kävi vähän naurattamaan toi otsikko... Miksei samantien "272 asiaa, jotka tappavat naisen halun välittömästi.." :D
En tiedä olenko ainoa jolle sinun kommentteja lukeneena tulee mielikuva katkerasta vanhemmasta ukosta joka kaihoilee ysäriä kun sai edes toisinaan? Enkä tarkoita tätä mitenkään pahalla mutta onhan nuo sinun ajatukset varsin karua luettavaa. Osin varmaan vastaus siihen saamattomuuteen piilee juurikin noiden ajatusten takana. :) En minä ainakaan koe että ysärillä olisi mitenkään sen helpommassa pipari ollut, silloin kun ns. "aloittelin uraani" :D

Jotenkin tulee mieleen lausahdus "Niin se maailma muuttuu, Eskoseni". Eli pitää pysyä liikkeessä eikä jäädä surkuttelemaan menneitä vuosikymmeniä, sehän saattaa vaikka paistaa läpi muuten otollisessa tilanteessa ja peli on sillä pelattu. Itseasiassa sana "peli" on mielestäni jotenkin halventava kuvaus tuosta miehen ja naisen välisestä yhteyden muodostuksesta mutta tulipahan käytettyä sitä silti.

Itse olen siinä onnellisessa tilanteessa että kelpaisin ikäni puolesta skaalalle n. 20-50 vuotta. Jotenkin en näe että asiat siltä osin voisivat olla paremmin. ja lisäksi viereltä löytyy upea mimmi niin mikäs sitä on ollessa. Jotain on tullut tehtyä aivan oikein - ja uskon että se liittyy pääosin omana itsenään olemiseen.

Kannattaa todellakin unohtaa ne ysärijutut ja keskittyä nykypäivään, korkeintaan voi miettiä mikä toimi silloin, mikä on tällä välin muuttunut ja miten oman toiminnan voisi muuttaa aiempaa tilannetta vastaavaksi tämän päivän maailmaan. :D Ja lopettaa stressaaminen. Ja yrittää ymmärtää että on mies eikä mikään itseään surkutteleva heittopussi. Terveellä itsetunnolla ja toisen huomioimisella pääsee oikeasti pitkälle - ei tarvita bemareita, paksua lompakkoa tai rolexia. Ne eivät pelasta mitään jos itse ukko on jotenkin turhan luuseri tai huonolla tavalla friikki. :) Omasta itsestä kaikki lähtee joten peilistä löytyy ratkaisu mahdollisiin ongelmiin.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
En tiedä olenko ainoa jolle sinun kommentteja lukeneena tulee mielikuva katkerasta vanhemmasta ukosta joka kaihoilee ysäriä kun sai edes toisinaan? Enkä tarkoita tätä mitenkään pahalla mutta onhan nuo sinun ajatukset varsin karua luettavaa. Osin varmaan vastaus siihen saamattomuuteen piilee juurikin noiden ajatusten takana. :) En minä ainakaan koe että ysärillä olisi mitenkään sen helpommassa pipari ollut, silloin kun ns. "aloittelin uraani" :D
No siis määrällisesti paremmin mä naista olen saanut esimerkiksi tänä vuonna kuin ysärivuosina konsanaan, mutta en suhteessa panostuksiin. 1990-luvulla naisen saaminen ei vaatinut juurikaan työskentelyä, koska markkinat oli hyvät ja tilaisuuksia tuli paljon, puhumattakaan että naiset oli keskimäärin kauniimpia. Naista saattoi saada esimerkiksi juuri autoa ajamalla ja ottamalla naisen kyytiin kadun varresta. Hitaiden tanssiminen baarissa oli myös ihan toimiva ja helppo tapa. Nettideittailua ei paljon harrastettu, mutta suhteellisesti ottaen naista sai Netistä helposti.

1990-luvulla mun ongelma oli ujous ja melko täydellinen ymmärtämättömyys pelistä ja muodista - joskin monilla muillakin miehillä oli samanlaisia ongelmia.

Nykyään naista kyllä saa, mutta se ei tapahdu sormia napsauttamalla, vaan vaatii suhteessa paljon enemmän työtä. Peli on kovempaa ja markkinat haastavammat.

Lisäksi nykyaikana naisia kiinnostaa sitoutuminen aiempaa vähemmän. Niin ehkä miehiäkin saattaa, en mä sitä kiellä, mutta etenkin naisia.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kyllä teen, mutta baarissa en jaksa nykyään tehdä aloitteita paljon kenellekään. Ei siellä melussa jaksa käydä säätämään, kun ei kumminkaan johda mihinkään.

Toisissa uutisissa: 20 asiaa, jotka tappavat naisen halun - välittömästi

Kävi vähän naurattamaan toi otsikko... Miksei samantien "272 asiaa, jotka tappavat naisen halun välittömästi.." :D
Lue pitemmälle. Käytännössähän tuossa on vaan avattu erilaisiin esimerkkeihin kolmea asiaa:
-Huono hygienia (myös se piereskely ja röyhtäily, Jorma!)
-Mulkku käytökseltään
-Yleinen seksuaalinen niljakkuus
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
... Nykyään naista kyllä saa, mutta se ei tapahdu sormia napsauttamalla, vaan vaatii suhteessa paljon enemmän työtä. Peli on kovempaa ja markkinat haastavammat.

Lisäksi nykyaikana naisia kiinnostaa sitoutuminen aiempaa vähemmän. Niin ehkä miehiäkin saattaa, en mä sitä kiellä, mutta etenkin naisia.
Kiitos vastauksesta. Ajattelin vielä kysyä että mitä tarkoitat tässä kommentissasi tuolla työllä, eli mitä se ihan käytännössä pitää sisällään? Ja onko se ns työ erilaista mitä ysäriaikaan tehtynä - sen lisäksi että sitä pitää tehdä enemmän? Tää on musta mielenkiintoinen asia. Ymmärrän itse tuon työn sen ajan ja vaivan määräksi minkä saaminen edellyttää mutta jos pystyt niin tuo sitä ihan käytännön tasolle :)

Jotenkin näkisin että nykyään kun naiset ovat itsenäisempiä kuin koskaan ennen niin sitoutumistarve tosiaan vähenee, mutta periaatteessahan tää tarkoittais että sama daami olis useamman ukon käytettävissä, jonka oikeastaan pitäis lisätä saamisen saumaa miehille. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jotenkin näkisin että nykyään kun naiset ovat itsenäisempiä kuin koskaan ennen niin sitoutumistarve tosiaan vähenee, mutta periaatteessahan tää tarkoittais että sama daami olis useamman ukon kätettävissä, jonka oikeastaan pitäis lisätä saamisen saumaa miehille. :)
Ootas, kaivan hyllystä purkitetun vastauksen... Noin: "Ei se lohduta tavallista miestä kun kaikki naiset voivat tyydyttää tarpeensa muutaman alfan kanssa".

Lisäksi: "Kunnon kiltti mies ei mitään soudettua järveä ala melomaan tai polygamiahommiin lähde. Neitsyt sen olla pitää".
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Kiitos vastauksesta. Ajattelin vielä kysyä että mitä tarkoitat tässä kommentissasi tuolla työllä, eli mitä se ihan käytännössä pitää sisällään? Ja onko se ns työ erilaista mitä ysäriaikaan tehtynä - sen lisäksi että sitä pitää tehdä enemmän? Tää on musta mielenkiintoinen asia. Ymmärrän itse tuon työn sen ajan ja vaivan määräksi minkä saaminen edellyttää mutta jos pystyt niin tuo sitä ihan käytännön tasolle :)
Parikymmentä vuotta sitten arkielämässä ja vapaa-ajalla tuli paljon nykyistä enemmän tilanteita eteen, joissa oli mahdollista tehdä lähempää tuttavuutta hyvännäköisten vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa, ja se hyvällä prosentilla myös johti johonkin.

Nykyään seuranhaku on aktiivista työtä, pitää osata pelata nettipeliä ja sehän on ennen kaikkea numeropeli, pitää liehitellä kymmeniä naisia niin ehkä yhden kanssa voi joskus jotain tapahtuakin, turhaa työtä ja turhia treffejä joutuu käymään paljon läpi. Tai vaikka saisit yökerhosta naisen puhelinnumeron, niin se ei lähtökohtaisesti tarkoita yhtään mitään eikä todennäköisesti johda yhtään mihinkään. Aiemmin numero oli arvokkaampi kommoditeetti ja sun yhteydenottoa arvostettiin, koska siihen aikaan kännykkä ei ollut laite, jolle oli oletuksena käyttöä päivän jokaisen tunnin jokaisella minuutilla. Kännykällä viestaaminen tai soittaminen oli jännää puuhaa.

Jotenkin näkisin että nykyään kun naiset ovat itsenäisempiä kuin koskaan ennen niin sitoutumistarve tosiaan vähenee, mutta periaatteessahan tää tarkoittais että sama daami olis useamman ukon käytettävissä, jonka oikeastaan pitäis lisätä saamisen saumaa miehille. :)
Ootas, kaivan hyllystä purkitetun vastauksen... Noin: "Ei se lohduta tavallista miestä kun kaikki naiset voivat tyydyttää tarpeensa muutaman alfan kanssa".

Lisäksi: "Kunnon kiltti mies ei mitään soudettua järveä ala melomaan tai polygamiahommiin lähde. Neitsyt sen olla pitää".
Seksiähän harrastetaan vähemmän kuin ennen, joten ei naiset tunne tarvetta olla välttämättä kenenkään kanssa, mutta jos panetus iskee, niin Tinderistä saa tilattua panomiehen kotiovelle tunnissa tai parissa. Tai alistuu katumamun astuttavaksi. Jos tällä tavalla kärjistetään.

Iso erohan on kumminkin siinä, että naisten suhteellinen määrä ja etenkin kauniiden naisten suhteellinen määrä on vähentynyt aiemmasta, joten tavallisten miesten on huomattavasti vaikeampaa löytää mielekästä naisseuraa nykyään.

Naisia kyllä saa, mutta se vaan vaatii yhä enemmän työtä. Koko pelihän alkaa saavuttaa jo naurettavuuden mittasuhteet kun miettii koko alakulttuuria mikä siihen liittyy... Olihan asiat ennen kiistatta paremmin, ei kahta sanaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
68
Yhdellä kaverilla meni sukset ristiin naisystävänsä kanssa, ja pidemmän sinkkuilun jälkeen laittanut muutamille treffisivuille ilmoituksia. Tuossa yks päivä näytteli vähän mitä olisi tarjolla, no hyvännäköisiä naisia kyllä, mutta lähinnä venäjältä, pari virosta, yksi suomalainen.
Eipä siinä kaverilla varmaan hyvä kuva, ja komean näköinen mies muutenkin joten siitä ei ole ongelmaa. Mutta mietti kyllä että minkälaisia elättäjän hakijoita ne sitten on, heti naimisiin varmaan, kansallisuuden saaminen.. tuollaisia asioita siinä mietittiin, kun tarjonta on lähinnä rajan takaa.
Tämä tilannehan on tämän keskustelun perusteella unelmien täyttymys. Nainen tarvitsee elättäjän ja tietää paikkansa, ei tarvitse kuin mennä naimisiin ja varma pillunsaanti on turvattu. Ihan kuin niinä vanhoina hyvinä aikoina.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Täytyy kyllä todeta, että nyt on varmaan yksi puhunut aidasta ja toinen aidanseipäästä. En ole saanut mieltäni taivutettua sen ajatuksen ympärille, että miten joillain voikin oikeasti olla niin hemmetin hankalaa löytää sitä elämänkumppania tai nähdä että millaisia korjausliikkeitä pitäisi sen eteen tehdä. Nyt kuitenkin kun luulen vääntäneeni turhauttavankin pitkään kaverin kanssa "joka ei saa", valkenee vähitellen että me ollaan pelattu ihan eri sarjoissa (tai pikemminkin eri lajeja).

Ei mulla ole oikein mitään annettavaa sellaisen henkilön kokemaan saannin heikkenemiseen, joka on parinkymmenen vuoden aikana harrastanut sarjapokailua liftareista arjessa vastaantuleviin naisiin pelkkä pillu mielessä. Jotta mitään mielekästä tilastoa edes voi laatia tuollaisen ajanjakson merkittävistä muutoksista saannissa niin varmasti on täytynyt aika monta sataa kertaa jo onnistaakin. En kyllä edes ala miettimään, että kuinka monta kertaa olisi pitänyt jotain liftareita olla poimimassa ja käydä flaksi niiden kanssa että olisin sellaisesta oikein pelin rohkaistunut kehittämään. Ajatuksenakin ns. "mind boggling" mutta jos tarve on kova ollut niin keinot on keksitty...

Ehkä tuota en kutsuisi varsinaisesti kohtuuttomaksi vaikka toosamarkkinat olisikin merkittävästi huonontuneet jos nyt kuitenkin miettii että kyseinen kyntömies ottaa kymmenien tai sadan täällä oikeaa samaamattomuuttaan valittavan osuuden ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Tämä tilannehan on tämän keskustelun perusteella unelmien täyttymys. Nainen tarvitsee elättäjän ja tietää paikkansa, ei tarvitse kuin mennä naimisiin ja varma pillunsaanti on turvattu. Ihan kuin niinä vanhoina hyvinä aikoina.
No ei ole kyllä unelmien täyttymys.o_O Kaverin ex kävi töissä, osallistui talouden hoitoon ja muihin askareisiin. Sitten kävi mitä kävi.
Sitä edellinen ex oli taas suominainen. Tavan loinen joka maksatti kaiken mahdollisen maan ja taivaan välillä, se suhde ei ollut kovin pitkä kun eukko sai lähtöpassit. Ihan kivan näköinen, pillua irtosi, vaikutti mukavalta. Mutta eipä hyväksikäyttäjää jaksanut kauaa katsoa.
Huora tulee halvemmaksi, mutta normaali tulotasolla ei kaipaa ylimääräistä kuluerää.
 
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
20
No siis määrällisesti paremmin mä naista olen saanut esimerkiksi tänä vuonna kuin ysärivuosina konsanaan, mutta en suhteessa panostuksiin. 1990-luvulla naisen saaminen ei vaatinut juurikaan työskentelyä, koska markkinat oli hyvät ja tilaisuuksia tuli paljon, puhumattakaan että naiset oli keskimäärin kauniimpia. Naista saattoi saada esimerkiksi juuri autoa ajamalla ja ottamalla naisen kyytiin kadun varresta. Hitaiden tanssiminen baarissa oli myös ihan toimiva ja helppo tapa. Nettideittailua ei paljon harrastettu, mutta suhteellisesti ottaen naista sai Netistä helposti.

1990-luvulla mun ongelma oli ujous ja melko täydellinen ymmärtämättömyys pelistä ja muodista - joskin monilla muillakin miehillä oli samanlaisia ongelmia.

Nykyään naista kyllä saa, mutta se ei tapahdu sormia napsauttamalla, vaan vaatii suhteessa paljon enemmän työtä. Peli on kovempaa ja markkinat haastavammat.

Lisäksi nykyaikana naisia kiinnostaa sitoutuminen aiempaa vähemmän. Niin ehkä miehiäkin saattaa, en mä sitä kiellä, mutta etenkin naisia.
Ehkä vähän ot, mutta kiinnostaisi tietää millä tavalla naiset oli ysärillä kauniimpia?
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 263
Ehkä vähän ot, mutta kiinnostaisi tietää millä tavalla naiset oli ysärillä kauniimpia?
Ylipainoa oli vähemmän. Toki saman verran se keskimääräinen paino on miehilläkin noussut, mutta tätä nyt ei tarvitse jostain syystä huomioida näissä laskelmissa :rolleyes:
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Ehkä vähän ot, mutta kiinnostaisi tietää millä tavalla naiset oli ysärillä kauniimpia?
Ylipainoa oli vähemmän. Toki saman verran se keskimääräinen paino on miehilläkin noussut, mutta tätä nyt ei tarvitse jostain syystä huomioida näissä laskelmissa :rolleyes:
Painoindeksi on noussut huomattavasti Suomessa ja muuallakin, toki myös miehillä, mutta se taas ei mua kiinnosta, koska miehet ei mua kiinnosta, enkä itse toisaalta ole mikään läski.

Sitä paitsi miehillä ulkonäön vaikutus vetovoimaan on paljon monimutkaisempi asia kuin naisilla, joilla se puolestaan on aika yksiselitteistä.

Ei hieman kookas mies ole lähtökohtaisesti mitenkään "epäviehättävä", vaan jopa päinvastoin. Vähän riippuu. Toki jos on aivan reilusti läski, niin sitten se kyllä tekee hallaa miehellekin.

Naiset oli siinäkin mielessä ennen kauniimpia, että oli paljon vähemmän tatuointeja, lävistyksiä yms. Paljon luonnollisempia siis olivat.
 
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
20
Painoindeksi on noussut huomattavasti Suomessa ja muuallakin, toki myös miehillä, mutta se taas ei mua kiinnosta, koska miehet ei mua kiinnosta, enkä itse toisaalta ole mikään läski.

Sitä paitsi miehillä ulkonäön vaikutus vetovoimaan on paljon monimutkaisempi asia kuin naisilla, joilla se puolestaan on aika yksiselitteistä.

Ei hieman kookas mies ole lähtökohtaisesti mitenkään "epäviehättävä", vaan jopa päinvastoin. Vähän riippuu. Toki jos on aivan reilusti läski, niin sitten se kyllä tekee hallaa miehellekin.

Naiset oli siinäkin mielessä ennen kauniimpia, että oli paljon vähemmän tatuointeja, lävistyksiä yms. Paljon luonnollisempia siis olivat.
Eli ylipainoinen ei voi olla kaunis :tup:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tulee sellainen fiilis, että joku huutaen toistaa sormet korviin työnnettynä: "Miestä ei haittaa olla läski! Miestä ei haittaa piereskellä tai röyhtäillä! Ehkä jopa auttaa! Miksen mä saa naisia?!?".
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 305
Viestejä
4 219 508
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom