Parisuhteen kiemurat

Tuossa oli joku pätkä:

"Kannattaa sopia etukäteen puolison kanssa, miten toivotte omaisuutenne jaettavan mahdollisen avioeron varalta. Tämä onnistuu tekemällä avioehto."

Screenshot_2025-10-13-07-04-15-29.jpg

Edit:

Googlen tekoälyn vastaus siihen erosta kertomiseen.

Itse olen päättänyt erota, mutta puolison reaktio vähän pelottaa?

Screenshot_2025-10-13-07-13-39-54.jpg

Viimeksi muokattu:
Parisuhteen kun sai edes jollekin tolalle neuvoteltua, niin sitten aloitti toinen ex oman mestarointinsa oman lapsen tapaamisen kanssa.

Tässä pari viikkoa neuvotelltu ja kun tuntuu vähän, että oikein ei milloinkaan enää passaa käydä tapaamassa lastaan. Sitten kun se siellä tapaaminen onnistuu per täydenkuun aikaan lauantaisin klo 11:00, niin pienoisten muiden haasteiden takia ei ole ollut itselle aina ihan täysin mahdollista toteuttaa näitä toiveita. Kysyin sitten, että voisiko se 10-vuotias tytär tulla vaikkapa ihan tänne käymään. Niin ei käynyt sekään.

Eilen taas venailtuani iltapäiväneljään, että passasi mennä käymään - takaisin kotiin olin heti iltaseitsemältä. Sitten erehdyin kysymään, että josko se tytär voisi tulla isän luo vaikka viikolla yöksi, kun on syyslomakin. Niin siitähän se riemu sitten vasta repesikin. :beye:

Tämän vuoksi, kun ei ole oikein mikään asia ollut helppoa viimeisen vuoden aikana, ei sitten tarvinnut nukkua viime yönä, vaikka kuinka koitti tolkuttaa asioita itselleen. Niin kerroin sitten meilitse mielipiteeni tuosta touhusta sen verran selväsanaisesti että mikäli tuo ei mene jakeluun, niin sitten saa kirjelmöidä joku toinen seuraavaksi.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
289 569
Jäsenet
79 678
Uusin jäsen
Jusuf

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom