Jutustelin eilen illalla toisen uuden tuttavuuden kanssa tovin. Sillä tuntuu menevän aina jutut vaan omasta duunista noitumiseen. Yritin vaihtaa nätisti puheenaihetta että voisi tutustua. Kerroin omista matkoista ja että mulla on kaksi lomaosaketta, kun kehui, että tykkää käydä kylpylässä..
Sitten kerroin melko henkilökohtaisiakin juttuja itsestäni, ei siis mitään sellaista, vaan lähinnä rankkoja kokemuksia sun muuta.
Sitten yritin ohimennen kysellä, että minkälainen kuva musta on jäänyt, kuten nyt yleensä tahtoo olla tapana, kun on ensin hiukan juteltu. Osa aiemmista on jopa itse kysellyt sitä itseltä.
Niin hyvä että ei loukkaantunut, alkoi kyselemään että "Oon mä puhunut, mistä nyt tämmöinen". Tuli kyllä hyvin vahvat vibat eksästä ja vähän luulen, että voi olla turhan hankala ihminen itselle. Tänään en viitsi kysellä perään jos ei itse laita viestiä, kun on itsekin aika puolikuntoinen ja tehnyt päivän duunia sängystä käsin.
Toinenkin on ollut aika hiljakseen, taisin jo aiemmin mainitakin, että unen tarve tuntuu olevan melko kova, kun se päivä tuntuu ainakin arkena menevän lähinnä niin, että käy duunissa, hoitaa juoksevat asiat ja menee sitten jo iltakasilta nukkumaan. Plus että kovin on ollut vähäsanainen hyvän alun jälkeen.. Ilmeisesti sitä ei sitten jaksa arkena pohtia tuommoisia juttuja..
Jotenkin itsestä hiukan tuntuu, että ellei kumpikaan petraa hiukan, niin noista ei oikein ole itselle seuraa. Ilmeisesti on oltu niin pitkään yksin, ettei ole rutiini antaa sille toiselle aikaa edes sen vertaa, että voisi tutustua. Itse en ihan kyllä ymmärrä, että miten noi sitten oikein kuvittelee löytävänsä sen unelmien prinssin.. Mutta naisista nyt ota pirukaan aina selvää.
Vaihdoin aamulla nopeaan viestejä yhden kolmannen kanssa, joka ei kyllä montaakaan viestiä toistaiseksi laittanut, mutta sentään tykkäsi omista viesteistä. Katsoo nyt, että jaksaako tuo edes palata asiaan uudestaan..
Ei kyllä mitään wau-efektiä ole toistaiseksi tullut kenestäkään. Olen ihan rehellisesti kertonut, etten juokse pelkästään sen yhden asian perässä, vaan haluan tutustua, jutella erilaisista asioista ja edetä rauhassa - ei tämänkään pitäisi mitenkään täysin poikkeuksellista olla näissä uusissa jutuissa.
Täytynee alkaa katselemaan vähän muita alustoja, kunhan tässä nyt ylipäätään tervehtyy sen verran, että jaksaa jalkeilla olla ja järjestää kämppäänsä mieluiseksi. Aikansa ottaa sekin, mutta ei kai se nyt ihan kauheasti haittaisi, että sillä aikaa voisi kaikessa rauhassa tutustua johon kuhun.. Mutta ilmeisesti liikaa pyydetty..
Nyt on tosiaan flunssaa, mutta exä kuskaa ilmeisesti edelleen tavaroitaan varastoista pois, niin itse osaa oikein tehdä mitään. Ilmoitin tosiaan, että olen kipeä ja ehkä ei kannata ottaa riskiä, että saa taudin itselleen, niin ei nuo tänne tule.. Mutta jo ajatus ahdistaa ja kun nyt joskus ovat valmiit, niin pitää sitten mennä itse katsomaan, että miltä tuolla näyttää.
Vähän tuntuu puolikuntoisena sille, että ehkä töissä on mulle riittävästi tänään ja olkoon naiset missä haluvat. Vastata voin, jos jollain on asiaa, mutta muuten jätän rauhaan.
Tässä sen näkee että vaikka nyt on vähän perusflunssa. Niin kun itse alkaa hiukan toipumaan, niin huomaa, että yksin on oikeastaan aika kivaakin.
Kai sekin otti exää päähän, kun kyselin kiinnostusta palata asumaan yhteen ja hommata mieleinen asunto, että saatan oppia vähän liiankin hyvin olemaan itsekseen. Just nyt tuntuu taas sille, että eipä kyllä olisi haittaakaan. Ja saa olla kyllä melkoinen kultakimpale, että edes otan ketään asumaan kanssani enää..
Tulipa taas pitkä pohdinta.. Mutta onpahan pohdittu.