Pariisin Olympialaiset 26.7. - 11.8.

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 700
Enkä minä näe mitään syytä miksi yleisesti pitäisi olla ikärajat. Jos 11v haluaa skeitata olympialaisissa niin siinähän skeittaa..
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
517
Enkä minä näe mitään syytä miksi yleisesti pitäisi olla ikärajat. Jos 11v haluaa skeitata olympialaisissa niin siinähän skeittaa..
Jos kilpaillaan "NAISTEN / MIESTEN" -sarjassa, niin kai sitä voisi olla nainen / mies? 11v ikäinen ei ainakaan minusta kuulu noihin kategorioihin. Lapsille voi järjestää omat olympialaiset tai sellaisethan jo on... hippokisat ;).
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 227
Enkä minä näe mitään syytä miksi yleisesti pitäisi olla ikärajat. Jos 11v haluaa skeitata olympialaisissa niin siinähän skeittaa..
Toki joissain maissa voipi näiltä urheilun ihmelapsilta jäädä koulut käymättä. Se voi olla isokin ongelma, jos kyseessä ei ole laji, jonka tuloilla elää, tai mikäli kehitys (ja urheilu-ura) pysähtyy tai loukkaantuu vakavammin. Ja jokaisella urheilijalla on kymmeniä vuosia elämää urheilu-uran jälkeen joka tapauksessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 547
Toki joissain maissa voipi näiltä urheilun ihmelapsilta jäädä koulut käymättä. Se voi olla isokin ongelma, jos kyseessä ei ole laji, jonka tuloilla elää, tai mikäli kehitys (ja urheilu-ura) pysähtyy tai loukkaantuu vakavammin. Ja jokaisella urheilijalla on kymmeniä vuosia elämää urheilu-uran jälkeen joka tapauksessa.
Onko se meidän suomalaisten ongelma? Kaikissa maissa demarit eivät määrää perheiden sisäisiä asioita. Se voi olla vaikeaa ymmärtää.

Vai tarkoititko juuri tätä suomalaista, joka asuu Ausseissa:
Isä haluaa Suomesta lisää rahaa käytännössä australialaiselle lapselleen. Jos ei tule, niin edustus on pois Suomesta. Hankkikoon rahansa Australiasta.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 090
Viestejä
4 349 366
Jäsenet
72 343
Uusin jäsen
Maloney

Hinta.fi

Ylös Bottom