Sinulla vaikuttaisi nyt menevän puurot ja vellit hieman sekaisin. Tuotetestaaminen ja uutisointi, eli ns toimituksellinen sisältö, ja io-techiä taustalla pyörittävän yrityksen tekemä mainosmyynti eri yrityksille, on kaksi täysin eri asiaa.
Toimituksellista sisältöä pyritään tekemään mahdollisimman tasapuolisesti relevanteista tuotteista io-techissä käsitteltävien aihepiirien ja resurssien puitteissa, kun taasen mainontaa myymme juuri niille asiakkaille, joille sen itse näemme sopivaksi. Kaksi täysin toisistaan erillistä asiaa.
Tietokoneliikkeiden erilliskomponenteista rakennettuja valmiskoneita ei io-techissä ole muistaakseni koskaan testattu, eikä sellaista ole lähtökohtaisesti meidän fokuksen puitteissa mielekästäkään tehdä, joten ei ole mitään syytä miksi viittaamaasi Jimmsin yksittäistä pelitietokonettakaan testattaisiin.
Ainuttakaan autoa ei myöskään io-techin kanavissa ole tähän päivään mennessä vielä mainostettu. Jos kyseessä on mainos, se kyllä mainitaan yhteydessä selvästi, kuten meillä on aina ollut tapana. Tesla Model Y:n uusi versio on merkittävä julkaisu Suomen markkinoilla, sillä se on ollut viime vuosien myydyin sähköauto. Kyseinen julkaisu käsitellään kaikissa alaa kattavissa medioissa, emmekä ole sen suhteen mikään poikkeus.
Sinulla on halutessasi täysi oikeus olla "närästynyt". Niin on vuosien varrella moni muukin ollut erinäisistä syistä ja kaikkia ei valitettavasti ole koskaan mahdollista miellyttää, joten niin tulee varmasti myös tulevaisuudessa olemaan.