Sehän vissiin riippu siitä ehtiikö Kokkonen New Yorkista takaisin ajoissa ja onko siinä kunnossa että jaksaa tehdä.Oliko tänään tiedossa tekniikkakatsausta ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän vissiin riippu siitä ehtiikö Kokkonen New Yorkista takaisin ajoissa ja onko siinä kunnossa että jaksaa tehdä.Oliko tänään tiedossa tekniikkakatsausta ?
Jep klo 15Monelta lähetys? twitch?
Eiköhän tuo Honda seikkailu ole siirtänytMissä viipyy lähetys vai onko peruttu jostain syystä?
Missä viipyy lähetys vai onko peruttu jostain syystä?
Juu olemme valitettavasti tänään reissussa, joten ei tule tekniikkakatsausta.
Tää Sampsan "reaktio" kun "kilpailevalta" sivulta ei löytynytkään mitään mainitaa uusista RTX-korteista oli kyllä ihan parasta
On noihin yleensä saatu sisällysluettelot vaikkakin viiveelläHuippu videoita, ideana onko mahdollista laittaa aina videoon "sisällys luetteloa" Harvemmin on aikaa katsoa 2h videota ja kaikki aiheet ei kuiteskaan kiinnosta mutta ei halua missata koko videota kuitenkaan
Nuo timestampit on tähän asti tulleet foorumin käyttäjiltä. Periaatteessa vaatii sen videon kokonaan katsomisen ja merkintöjen tekemisen siinä ohessa. Youtuben kommenttikenttään tarvitsee vaan kirjoittaa se aikaleima esim. 01:12:13 (tunnit:minuutit:sekunnit) ja youtube itse kääntää sen linkiksi.Huippu videoita, ideana onko mahdollista laittaa aina videoon "sisällys luetteloa" Harvemmin on aikaa katsoa 2h videota ja kaikki aiheet ei kuiteskaan kiinnosta mutta ei halua missata koko videota kuitenkaan
Vähän lyhyeen loppui Youtube video 44 minuutin kohdalla?
tuleeko huomenna viikon tekniikkakatsaus ? jos oikein muistan nii kokkonen jossai reissus
Asenna puhelimeen Twitch sovellus, laita iotechfi seurantaan ja ilmoitukset päälle niin saat ilmoituksen kun lähetys alkaaPakko pistää seurantaan tämä ketju. Ajankohdat vaihtelee ja taas meni katsaus ohi huomaamatta.
Edit: Joo, näkeehän sen jälkeenpäinkin, mutta on ihan eri fiilis katsella (ja ehkä kommentoida) livenä.
Tai sitten YouTubesta io-tech seurantaan ja ilmoitukset sovelluksesta päälle .Asenna puhelimeen Twitch sovellus, laita iotechfi seurantaan ja ilmoitukset päälle niin saat ilmoituksen kun lähetys alkaa
Asenna puhelimeen Twitch sovellus, laita iotechfi seurantaan ja ilmoitukset päälle niin saat ilmoituksen kun lähetys alkaa
Liian diginatiivia. En tahdo puhelimeeni mitään ilmoituksia.
Klo 15Monelta tänään tulee viikkokatsaus?
Samansuuntaiset ajatukset täälläkin.Täältä ääni perinteiselle katsaukselle, eikä siis väkisin vääntämällä jakoa mobiili-/atk-osuuksille. Jotenkin tuntui striimiä katsellessa että teidänkin on helpompi jutella kun molemmat pääsee tasapainoisesti osallistumaan. Nyt oli minun mielestä ehkä ihan pikkuisen takkuisaa.
Ainakin osittain takkuisuus johtui varmasti äänien takkuamisesta. Ei ollut varma kuuliko toinen osapuoli kaiken yms.Täältä ääni perinteiselle katsaukselle, eikä siis väkisin vääntämällä jakoa mobiili-/atk-osuuksille. Jotenkin tuntui striimiä katsellessa että teidänkin on helpompi jutella kun molemmat pääsee tasapainoisesti osallistumaan. Nyt oli minun mielestä ehkä ihan pikkuisen takkuisaa.
Ei se meikäläisen ääni nyt sentään ihan niin toivottomalta tossa videolla kuulostanut, mitä itse pelkäsin.
Veikkaan Discordia, siinä on välillä aika lottoa miten hyvän/huonon yhteyden saaEi se meikäläisen ääni nyt sentään ihan niin toivottomalta tossa videolla kuulostanut, mitä itse pelkäsin. Pitää vähän selvitellä mistä tuo pätkiminen johtui - ei ainakaan nettiyhteydestä testien mukaan. Ehkä tuo Windows-päivityksen rollback saattoi vaikuttaa johonkin.