Onko striimua vai kuseeko mulla Firefox?
Meni jo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin muutamat vastaan tulleet podcastit ovat käyttäneet soundcloudia. Sitä en kyllä tiedä millä perusteella tai miten podcastit sitten päättyvät lopulta eri podcast-sovellusten käytettäväksi. Nykyään myös Spotifystä voi kuunnella useita podcasteja jotka ovat muuallakin netissä tarjolla.
Samoilla linjoilla olisin kuin juu-zo.
Striimin alussa olisi kiva pyöriä joku "io-tech viikon tekniikkakatsaus starttaa pian" - grafiikka taustamusiikin kera, vaikka sama biisi mikä YouTuben videoiden introssa pyörii. Loppuun ehdottomasti myös joku grafiikka, jossa vaikka ilmaistaan niinkin yksinkertaisesti että: "IO-techin viikkokatsaukset joka perjantai klo 15 ellei toisin mainita tms" ja sitten perus some ja internet-kanavatunnukset vielä esille.
Audio-only version haikailijoille; eikös Twitchistä / YouTubesta saa chromen lisäosalla aika nätisti .m4a / .mp3 versiot pihalle ja nämä heittäisi sitten Soundcloudiin mikä toimii oivallisesti Podcastien kuunteluun.
Mutta muuten äärimmäisen hyvää settiä ja toimittamista
Soundcloudia on moni varmaan jo ehtinyt ehdottaa.
Rekisteröidyin Soundcloudiin: "You have 180 minutes left." eli vajaa kaksi jaksoa mahtuu ilmaistunnuksella
99€/vuosi unlimited, kerätäänkö kolehti?
Kappas, en mä edes niin pitkälle katsonut, että mitä se olisi maksanut. Ei tarvitse kerätä kolehtia
Joku ehdotti myös tälläistä kuin Kieku, onko kokemuksia?
https://www.kieku.com/
Uusin katsaus 17/2018 nyt Youtubessa:
Uusin katsaus 19/2018 Youtubessa:
En nyt oikein hahmota, eikö tuon Kiekun pitäisi tarjota RSS tuosta meidän Kieku-kanavasta? Ei ilmeisesti?
aah, oletin urlista rekisteröitymättä kiekuun että siinä ois ollu ohjetta kuinka toimia, en ainakaan löydä rss urlia io-tech castista, joten en pysty lisäämään podcast sovellukseeni io-tech:iä, ei viitsisi käyttää eri ohjelmaa joka castille
Taitaa se ohjainpiiri olla ainut joka oikeasti tarvitsee jäähdytystäNuo uudet tulevat WD Black -sarjan NVME-levyt vois ottaa vastaan. Ja juurikin kokeilla muutamaa siiliä ja mitata vaikutuksia. Itsellä ollut 960 Pro 1TB jo pidempään käytössä ja liimannut jokaisen piirin päälle siilin enkä ole testeilläkään saanut tuota laskemaan nopeutta noin paljon. Eli pienistäkin siileistä on apua, kunhan lämpö saadaan piirin pinnalta pois...
Parhaillaan WD:n kanssa yhteydessäNuo uudet tulevat WD Black -sarjan NVME-levyt vois ottaa vastaan. Ja juurikin kokeilla muutamaa siiliä ja mitata vaikutuksia. Itsellä ollut 960 Pro 1TB jo pidempään käytössä ja liimannut jokaisen piirin päälle siilin enkä ole testeilläkään saanut tuota laskemaan nopeutta noin paljon. Eli pienistäkin siileistä on apua, kunhan lämpö saadaan piirin pinnalta pois...
Jos saat tavaraa niin otas tuo uus pro sit lämpötestiin mukaan ja koita jonku/joidenki siilien vaikutusta.Parhaillaan WD:n kanssa yhteydessä
Jokaisen jakson olen katsonut ja pidän tästä sisällöstä todella paljon. Tuo mun mielestä teitä sivuston tekijöinä lähemmäs yhteisöä ja lukijoita. Kuitenkin tässä viimeisessä jaksossa itseäni rupesi jopa häiritsemään ilmiselvä kiirehtimisen tarve. Olisi ehkä ollut viisaampaa vetää tämä Q/A ja muu spesiaalisisältö jatkossa omana lähetyksenään ja uutisaiheiden käsittely omanaan?
Sisältö on itsessään rautaa ja monesti saanut nauraa mukana. Erityisesti tuossa Noctua tapauksessa
Ei osattu yhtään arvioida, miten tuo kysymyksiin vastaaminen veisi aikaa... vei todella paljon. Yritettiin vastata kaikkiin, ensi kerralla pitää poimia 10 kpl tms. Oppimisprosessihan tässä on menossa, ensi kerralla viisaampia.
tämän viikon tekniikkakatsaus (20/2018) + Q&A katsojakysymykset Youtubessa katsottavissa:
@Sampsa Kertoiko Asus mitään vielä mATX X470 emolevyistä ?
@xarot saa ilmeisesti haastajan SERilleen kunhan sampsa saa väsättyä oman laitoksensa.
7980XE, Rampage VI extreme, GTX1080ti jne. Äkkiä hakemaan toinen 1080ti ja koville kelloille.Mitäs? Ei ole aikaa katsoa koko videota...joku hieno laitos siis tekeillä?
7980XE, Rampage VI extreme, GTX1080ti jne. Äkkiä hakemaan toinen 1080ti ja koville kelloille.
E: kehaisi siis, että Suomen kovimpia SERejä.
Missä kohdassa videolla? On mulla toinenkin TI mutta otin pois kun ei oikeasti mikään peli enää tue (mitä minä pelaan).
39:28 - Sampsa osti kotelon, kasailuvideoita tulossa
Juu siinä jälkimainingeilla mainitsi tuosta suunnitelmasta. Tuo kotelo itsessään menossa TR:n kaveriksi, mutta erikseen sitten tulossa ilmeisesti jonkinlaisen artikkelin kera 7980XE kasaus.Oiskohan se tää: