Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Sama on toki havaittavissa myös chatin käyttäytymisestä, mikäli kysyt jotain, chatti vastaa 20s päästä.Ymmärsinkö nyt oikein, että Juha katsoo tuota streamia twitchin kautta ja samalla puhutte skypessä tai vastaavassa? Mikäli näin on, niin se streami tulee twitchin kautta pienellä viiveellä, vaikka obs/xsplit, mitälie käytätte, olisikin säädetty se delay 0:aan. Skype taas tulee reaaliajassa, joten tästä johtuu tuo ihmettely, kun Sampsa puhuu jostain, mikä ei vielä näy Juhalle Twitchin kautta. Tätä ongelmaa ei luonnollisesti ole meille katsojille, koska ääni tulee twitchin eikä skypen kautta.
Kyllä mulle Sampsan jutut tulee ihan livenä Discordista ja toki on myös sovittu aiheet etukäteen. Chatin kysymyksiä koitan seurata Twitchin lähetyksestä. Mulla oli perjantaina striimi jostain syystä täysin jumissa ja sitä ihmettelin.Ymmärsinkö nyt oikein, että Juha katsoo tuota streamia twitchin kautta ja samalla puhutte skypessä tai vastaavassa? Mikäli näin on, niin se streami tulee twitchin kautta pienellä viiveellä, vaikka obs/xsplit, mitälie käytätte, olisikin säädetty se delay 0:aan. Skype taas tulee reaaliajassa, joten tästä johtuu tuo ihmettely, kun Sampsa puhuu jostain, mikä ei vielä näy Juhalle Twitchin kautta. Tätä ongelmaa ei luonnollisesti ole meille katsojille, koska ääni tulee twitchin eikä skypen kautta.
Asia kunnossa. Oli sopivasti viive juuri samaa luokkaa kuin twitchin kautta katsellessa. (arviolta)Kyllä mulle Sampsan jutut tulee ihan livenä Discordista ja toki on myös sovittu aiheet etukäteen. Chatin kysymyksiä koitan seurata Twitchin lähetyksestä. Mulla oli perjantaina striimi jostain syystä täysin jumissa ja sitä ihmettelin.
Ihan vahingossa, eli ei muistettu että lähtee pyörimään automaattisesti. Pitää muistaa katsoa ensi kerralla, saako sen poistettua embed-koodista.Miksi video pitää käynnistyä automaattisesti, katselukertojen vuoksi?
Aikaleimoja... Samat löytyy myös Youtubesta minun kommenttina.
1:22 - Huawei P20-sarjan ensituntumia
7:45 - Huawei Porsche Design Mate RS
19:20 - Corsair H115i Pro RGB AIO-nestecooleri
23:27 - Keskustelua coolereiden testausmetodeista
31:44 - Keskustelua ilma- ja nestejäähdytyksen eroista
36:03 - OnePlus 6 -vuodot ja näytön lovi
44:33 - Ensimmäiset testit 2. sukupolven Ryzeneilla
48:00 - Nvidian GTC-tapahtuman tuotejulkistukset
53:50 - Kuluttajapuolen näytönohjainten saatavuusongelmat
59:07 - Xiaomi Mi Mix 2s julkaistu
1:05:24 - Mitä tulossa io-techiin lähiaikoina?
1:08:19 - Logitech G513 Carbon ja näppäinkytkinten äänivertailu
1:09:59 - Loppuhöpinät
Hyvä pointti. Jossain podcast softassa tätä melkein kuuntelisikin ihan mielellään joskus. Tosin mahdollisesti hieman jälkikäsiteltynä.Audio only versio RSS syötteellä tästä kelpais, varmaan pitäis vähä ottaa huomioon tehdessä et osa porukasta haluis vain kuunnella
Iso kiitos kun yhteisö on saanut nämä aikaleimat toimitettua, tuossa streamauksen valmistelussa ja jälkikäteen käsittelyssä että saadaan sen YouTubeen on oma hommansaNää pitäis aina olla videoissa oletuksena.
Ihan hienoa, että kehitätte io-techiä koko ajan, mutta toivon sitä, että teidän pitäisi myös tehdä tekstityksiä videoihin tai sitten vaihtoehtona on tehdä tekniikoiden artikkeli ilman videoita.
En ymmärtänyt juuri mitään mitä te siellä videoissa höpisitte, koska olen huonokuuloinen ja minun paras ystäväni on käsin kirjoitettu artikkeli uusista tekniikoista.
Sitten tehkää lyhyesti uusista tekniikoista käsittelevä artikkeli. En halua, että io-tech menee tulevaisuudessa höpinävideoihin ilman kirjoitettuja artikkeleita.
Sitten tehkää lyhyesti uusista tekniikoista käsittelevä artikkeli. En halua, että io-tech menee tulevaisuudessa höpinävideoihin ilman kirjoitettuja artikkeleita.
Ja näissä videoissahan lähinnä käsitellään kuluvan viikon aikana io-techin etusivulla julkaistuja uutisia.Mistään emme ole karsineet näiden videojuttujen myötä, joten kirjoitettuja artikkeleita löytyy jatkossakin.
Https://twitch.tv/MrSys0pMikäs se Sampsan kanava on, kun ei sitä löytynyt helpolla, olisi hauska katsella säätöä.
Joo, itekin oon tässä ihmetellyt, että onko itellä tosiaan niin huono ATK, mutta ei ilmeisesti siitä kiinni. Onneks on YouTube.Toimii muuten ihan luokattoman huonosti tuo twitchin jälkikatselu.
Heh. Sain tästä ilmoituksen uutena viestiketjuna, vaikka tämähän on luotu aikaa sitten. On ennenkin sattunut. Pääasia että tulee kuitenkin.
Mulla toimii ihan nätisti duuniläppärillä.Joo, itekin oon tässä ihmetellyt, että onko itellä tosiaan niin huono ATK, mutta ei ilmeisesti siitä kiinni. Onneks on YouTube.Toimii muuten ihan luokattoman huonosti tuo twitchin jälkikatselu.
Mielenkiintoinen juttu, mutta ei taida nyt ehtiä perehtymään taustoihin riittävästi ennen tämän päivän striimiä. Ehkä ensi viikolla sittenTässäpä kuuma aihe ihmeteltäväksi:
Nopeasti kun testasin SnoopNitch sovelluksella XZ1 Compactin, niin ainakin Sony on tähän malliin tuonut kaikki luvatut tietoturvapaikkaukset. Tosin kaikkia haavoittuvuuksia ei voi luonnollisesti testata ilman roottia.
Audioalusta edelleen hakusessa, ne ketkä noita aktiivisesti kuluttaa niin mistä?
Uutisia lyhyesti -alueelle voi tosiaan tehdä ihan itse sen omasta mielestä mielenkiintoisesta aiheesta olevan uutisketjun, joka tulee toimituksen hyväksyttäväksi ennen mahdollista julkaisuaOliko täällä joku vinkkilinkki, jos haluaa jonkin uutisen kertoa?
Ja eikös io-techin väki tarkasta ne ensin ennen mahdollista julkaisua?