Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Loppuis jo, syöpänen eventti.


Edit: Hook working as intended...


Ja tänään tullu tieto että vielä tän viikon aikana tulee Hook 2.0 PTR-serverille.



Koukku muuttuu niin että siinä on LOS-check kun 'yhdistää' pelaajaan, jos sillon ei oo näköyhteyttä hogiin niin koukku ei tartu. Lisäksi koukku tuo pelaajat samaan kohtaan hahmosta riippumatta, reilun metrin päähän hogin nenän eteen eli ei enää naurettavaa "katso sivulle että targetti tulee nenän eteen" kikkailua. Aika sweet!
 
Ja tänään tullu tieto että vielä tän viikon aikana tulee Hook 2.0 PTR-serverille.



Koukku muuttuu niin että siinä on LOS-check kun 'yhdistää' pelaajaan, jos sillon ei oo näköyhteyttä hogiin niin koukku ei tartu. Lisäksi koukku tuo pelaajat samaan kohtaan hahmosta riippumatta, reilun metrin päähän hogin nenän eteen eli ei enää naurettavaa "katso sivulle että targetti tulee nenän eteen" kikkailua. Aika sweet!


Eikö tuo hookin 90 asteen vemputus ole korjattu jo ajat sitten?
 
Nyt alkaa menemään jo maku tästä touhusta, tullut pudottua parin päivän aikana 2700->1800. Ei vaan riitä vaikka kuinka veren maku suussa pelaa neljää kultamitalia roadhogilla kun tiimiläinen ottaa torbjörnin hyökkäykseen ja sitten vittuilee kun pyytää vaihtamaan. Myös jostain syystä vaikuttaa siltä että jokaisessa pelissä on 25% mahdollisuus että joku pelaajista lähtee pois kesken kaiken. Onko kellään käynyt vastaavaa, miten tämä on edes mahdollista? S2 rank oli 2800.
 
Älä huoli, 4000 matseissa meno on ihan sama. Trolleja ja ääliöitä matsista toiseen. Vedetään hyökkäys Bastionia ihan läpällä. Ja tappio/voittoputket kasvattavat aina paljonko rank laskee/nousee. Itsellä oli 15 matsin tappioton putki niin silloin tuli voitosta jo 150 pojoa.
 
Nyt alkaa menemään jo maku tästä touhusta, tullut pudottua parin päivän aikana 2700->1800. Ei vaan riitä vaikka kuinka veren maku suussa pelaa neljää kultamitalia roadhogilla kun tiimiläinen ottaa torbjörnin hyökkäykseen ja sitten vittuilee kun pyytää vaihtamaan. Myös jostain syystä vaikuttaa siltä että jokaisessa pelissä on 25% mahdollisuus että joku pelaajista lähtee pois kesken kaiken. Onko kellään käynyt vastaavaa, miten tämä on edes mahdollista? S2 rank oli 2800.
Ihan helppoahan tuo on. Noissa pohjarankeissa (kulta ja alle) ei ole yhtään mitään väliä oletko pronssissa vai kullassa, pelaajien taso on aina sama. Pääosin tuurista kiinni millainen tiimi tulee ja nyt kun Symmetraa buffattiin, niin pahimmillaan puolustukseen valitaan dorka-trio Torbjörn, Bastion ja Symmetra eli käytännössä kun yksi vihu pääsee selkään niin koko pakka hajoaa ja ainakin yksi checkpointti tai yli puolet objectivesta on menetetty. Noista kaksi ensimmäistä muutenkin toimii paljon paremmin hyökkäyksessä kuin puolustuksessa, mutta aika huonosti sielläkin, kun pitää mielessä että ilman noita turhakkeita tiimiksi saataisiin parhaimmillaan 4 tankkia ja 2 healeria ilman puusilmä-DPS:iä (huom. rank).

Ei siitä rankista kauheasti kannata välittää kun sen määräytyminen nykyisellään on vähintäänkin typerää. Rank pitäisi muuttaa huomattavasti enemmän skilliin perustuvaksi sen sijaan että kaikista voitosta rank nousee ja häviöistä laskee. Nykytilanne johtaa vain siihen että trollit, kämpperit ja muut ihmispaskat seilaavat tuurivoittojen varjolla muutaman sadan SR:n sisällä eivätkä tipu alemmas häiritsemästä korkeatasoisempia pelaajia. Puhumattakaan siitä kuinka helppoa rankkia on nostaa varsinkin premadeilla noiden melko kiinteiden SR-voittobonusten takia.
 
Nyt alkaa menemään jo maku tästä touhusta, tullut pudottua parin päivän aikana 2700->1800. Ei vaan riitä vaikka kuinka veren maku suussa pelaa neljää kultamitalia roadhogilla kun tiimiläinen ottaa torbjörnin hyökkäykseen ja sitten vittuilee kun pyytää vaihtamaan. Myös jostain syystä vaikuttaa siltä että jokaisessa pelissä on 25% mahdollisuus että joku pelaajista lähtee pois kesken kaiken. Onko kellään käynyt vastaavaa, miten tämä on edes mahdollista? S2 rank oli 2800.

Itse tipahdin kanssa reilu 2700 -> pikkusen alle 2k, tosin pääsin jo seuraavana päivänä takaisin. Platinassa olen kolmatta seasonia jo jumissa. Yritän lahjoa ens seasonissa pojan carryksi kun tuo 11v nappula pelaa jo paljon paremmalla ratingilla.
 
12 ja 13 vuotiaat siskonpojat paukuttaa masterissa, meikä kohta 30v peliuran jälkeen SR2600 ja tukeva platina. Vasta noillekki kusipäille ekat koneet kasattiin, arvasin kun ne kyykytti mua vuosi sitten battlefrontissa et täs on nyt kohta eno jäämässä kelkasta :btooth:
 
12 ja 13 vuotiaat siskonpojat paukuttaa masterissa, meikä kohta 30v peliuran jälkeen SR2600 ja tukeva platina. Vasta noillekki kusipäille ekat koneet kasattiin, arvasin kun ne kyykytti mua vuosi sitten battlefrontissa et täs on nyt kohta eno jäämässä kelkasta :btooth:

Haha :D. Noh, onneksi ei tarvi tätä kyseistä tapahtumaa odottaa kuin n.15v veljenpojan kasvaessa :cigar:
 
No katohan PTR:llä pukkaa pätsiä ja siellä on noi jo aiemmin keskustellut HOGi muutokset eli koukku 2.0. Vaikuttaa käyttäjäkokemuksien mukaan olevan sekä + että -, koska nyt hogi nappaa sen kohteensa aina samaan spottiin nenänsä eteen hahmoista ja modeleista riippumatta, ja se on instakilli jos vaan muistaa painaa sitä "ammu & lyö" kombowomboa :D

Samaan aikaan koukku ei enää vedä ketään jos kohde tai hogi on liikkunu niin että siinä välissä on kiinteä este kun "veto" lähtee. Eli ei voi enää kalastaa kohteita jotka on seinän takana.

Anan hiilikranu sai nerffiä, eli enää ei voi out-healata esim. reaperin ultia. Nythän tuo vielä LIVE:llä siis onnistuu esim. hogilla tai solttu-hiilillä jos ana on vaan roiskassu sen kranunsa ryhmän päälle. PTR:llä anan hiilikranu antaa tiimille hiilibuffia vain +50%, siinä missä livellä se on +100%.

Diva sai pienen damagenerffin, jossa sen ampumien haulian damage laskettiin 3 -> 2, mutta samalla haulien määrää lisättiin. Nyt ampuu 11 haulia, ennen nerffiä 8. Eli aiempi max damage kaikkien haulien osuessa oli 24 ja nyt 22. Devien mukaan pieni damagenerffi, mutta daman pitäisi tuntua nyt 'yhdenmukaisemmalta' ja vähemmän tuuririippuvaiselta. Lisäksi Divan hiparit muutettiin niin että sillä on nyt vähemmän armoria kuin hipareita, eli damagemitigaatio on nyt pienempi. Ja tämähän vaikuttaa siihen että Diiva ei oo enää 'kuolematon', koska myös anahiili sai pientä nerffiä. Tällä seasonillahan ana + toinen hiili (vaikka lucio) = lähes kuolematon diiva :)

Paljon tuli myös elämänlaatua lisääviä pieniä muutoksia, kuten se että nyt tulee "emote pyörä", johon voi valita joka ukolle neljä emotea :D

Muutokset löytyy täältä:

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20464895#patchnotes
 
Tuossa random eventissä oli se hyvä puoli että tuli pelattua hahmoja joilla ei muuten koskaan pelaisi ja mun tapauksessa se oli sombra niin suurin ongelma sombralla on se ettei hakkerointi canceloi ulteja. Toki ymmärrän että tarkoituksena on disabloida muut kyvyt mutta pariin otteeseen kyrsi kun soldier 76 tulee nurkan takaa ulti päällä eikä mahda mitään kun analla ois voinu vain nukuttaa :D
Nyt kun mietin niin sombra taisi olla ainoa hahmo jolla en eventin aikana saanu play of the gameakaan.
 
Mun mielestä Sombra ei tartteis oikeastaan muuta kun että

vois nopeesti hakkeroida sen targettinsa, ja että tekis vähän enemmän lämää. Jos hakkerointi kestäis vaikka .5sec ja lämää ois 20% enemmän mitä nyt niin vois olla jo ihan OK hahmo. Nyt se on liian helppo listiä enenkö saa hakkeroitua mitään, joten sitä ei oikeastaan kannata edes yrittää. Ja lämä on niin kehno, että vaikka invistä alotat jotain mukamas heikossa hapessa olevaa heroa vastaan räiskimään niin useesti tulee silti turpaan, koska sillä hernepyssyllä pitää sitä viimestä sataa hiparia hieroo alas pikkusen liian pitkään.

*edit*

Nimenomaan ulteja ei tartteis IMO canceloida, koska ultteja canceloi jo niin pirun monet skillit. Soltun ultia vastaan on: kilvet (reino, diva, zarya, symmetra) sekä crowd-controllit (reinon hammeri, roadin hookki, anan sleeppi) ja zenyatta out-heal (ultipäällä hiilaa enemmä ku solttu ampuu). Joten en näe yhtään syytä miksi sombralla pitäis vielä olla joku keino ton torjumiseen.

Mutta ois kiva kun tuota hakkerointia vois joskus käyttää ilman että siitä seuraa välitön oma kuolema :D

*edit2*

Ja Mein seinä, sekin torjuu soltun ultin :p
 
Mutta ois kiva kun tuota hakkerointia vois joskus käyttää ilman että siitä seuraa välitön oma kuolema :D
Sombralla saattaisi toimia tuohon hacksauksen buffaamiseen, kun haxin aloitus lisäisi viivettä abilityjen käyttöön eli käytännössä solo blokkaukset eivät toimisi niin hyvin kuin nyt vaan tiimin pitäisi hoitaa tilanne kohteen puolesta. Ja mikäli hacksaus jää kesken, niin siitä toipuu käytännössä välittömästi. Saman tyyliin kuin Meillä toimii hidastus->jäädytys. IMO tuo lisäisi hahmon haxi-aspectia/uniikkiutta aika paljon ja yksi syy lisää pelata tiiminä. Ja Uzi ehkä kaipaisi n. viidenneksen lisää lämää.
 
Mitä nyt vittua Blizzard? Yhdeksän voittoa ja yksi saatanan häviö, ja tämä perkeleen peli arpoo minulle rankiksi 1900. Huumori touhua sanon minä.
 
Mitä nyt vittua Blizzard? Yhdeksän voittoa ja yksi saatanan häviö, ja tämä perkeleen peli arpoo minulle rankiksi 1900. Huumori touhua sanon minä.
Ja ongelma oli mikä? Voittoihin perusutuva rankki on muutenkin typerä sen sijaan että rankki jaettaisiin sen sijaan kuka saa aikaan ja kenen kanssa. Vähenisi trollit compissa tai ainakin voisivat pelailla keskenään jossain pronssin pohjilla nykytilanteen sijaan kun pronssi- ja kultapelaajalle ei ole mitään eroa pelitaidoissa. Toisaalta vähenisi myös boostaus premade-porukoissa.
 
No miten vitussa tässä olisi pitänyt Lucialla pelata sitten?
 
Ja ongelma oli mikä? Voittoihin perusutuva rankki on muutenkin typerä sen sijaan että rankki jaettaisiin sen sijaan kuka saa aikaan ja kenen kanssa. Vähenisi trollit compissa tai ainakin voisivat pelailla keskenään jossain pronssin pohjilla nykytilanteen sijaan kun pronssi- ja kultapelaajalle ei ole mitään eroa pelitaidoissa. Toisaalta vähenisi myös boostaus premade-porukoissa.

Tuntuu että Amerikan servuilla pelatessa on usein kovempi/parempi taso 2000-rankin paikkeilla. Porukka käyttää mikfrofonia ja yrittää ihan tosissaan pelata tiiminä. Trollibastioneita näkee paljon harvemmin kuin itäisten naapureidemme kanssa pelatessa.

Pingiä n. 100ms enemmän mutta eipä tuo juuri haittaa, valittaa ne paikallisetkin lagista. Taidampa jatkaa pelailuja tuolla puolen!
 
Trollibastioneita näkee paljon harvemmin kuin itäisten naapureidemme kanssa pelatessa.
Voi kun se rajoittuisikin Bastioniin ja itänaapuriin, mutta kun jatkuvasti tulee vastaan suomalaisillakin nickeillä ihan onnettomia DPS maineja, jotka vetävät koko matsin samalla paskapelillä edes harkitsematta hahmonvaihtoa. Viimeisimpänä tullut vastaan Junkrat joka ei edes käynyt lähellä objectivea ja Pharah joka keskittyi lentelemään kartan reunoilla kun muu tiimi yritti ottaa objectivea. Aika usein tässä toivoo että MM:ssa voisi hakea peliseuraa niin, että DPS mainit jätetään huomioimatta. Ennemmin jonottaisin 5min kauemmin kuin käyttäisin 10min peliin, joka on ihan ylikävelyä sen takia että tiimissä on parikin tuollaista kämpperiä.
 
Ois loistava jos overwatchiin tulis sisäinen grouppihaku johon vois laittaa mitä luokkaa haluaa pelata dps/defence/tank/support ja se hakis niitten perusteella groupin kokoon max. 10min. Varmaan käyttäis porukka paljon tuollasta ominaisuutta.
 
WDqqR2R.png


Yvtxpky.png


:smoke:
 
Uskon että Blizzard on ihan itse itsensä tavoitellut tuonne pornohakuihin luomalla seksikkäitä hahmoja. Porno on yhden lainen medianäkyvyys. Luulen että samasta syystä sarjakuvakirjaan tehtiin vähittäin Tracerista homoseksuaalinen hahmo.
 
Uskon että Blizzard on ihan itse itsensä tavoitellut tuonne pornohakuihin luomalla seksikkäitä hahmoja. Porno on yhden lainen medianäkyvyys. Luulen että samasta syystä sarjakuvakirjaan tehtiin vähittäin Tracerista homoseksuaalinen hahmo.
Kyllä. Varsinkin kun aidosta heteromiehestä (TM) lesbot ovat hyvin kiihottavia ja sillä ei missään nimessä piilotella omaa kaappihomoutta. Samasta syystä myös hentai-pelit ovat niin suosittuja, ihan siellä muiden AAA-pelien vanavedessä.
 
Onko tämä peli mitenkään verrattavissa TF2?
Ei ole juuri pelejä tullut jotka olisi mieleisiä TF2 jälkeen.
 
Onko tämä peli mitenkään verrattavissa TF2?
Ei ole juuri pelejä tullut jotka olisi mieleisiä TF2 jälkeen.
Riippuu minkä tason TF2:aa, mutta onhan OW aika paljon "vakavampaa" ja mielessä on pidettävä enemmän juttuja jos haluaa voittaa :D Arcaden puolelta kyllä löytyy sitä hassutteluakin jos siitä puolesta tykkää :)
 
PTR:llä on tullu ny tämä päivä vietettyä. Hogi on ihan yhtä tehokas ku nykyäänkin, ainoastaan tuo LoS checkki aiheuttaa välissä ongelmia. Luciot on varsinki hankala koukuttaa nyt jos pyörivät jossain payloadin ympärillä speedboostin kanssa. Mutta jos hogi vetää puhtaan koukun niin se on varma pick.
 
Oliko tää joskus ilmais viikonloppuna? Ei taida demoa löytyä?

Tästä oli "free weekend" marraskuussa, ja varmasti ne noita tekee tulevaisuudessakin. Tosin voi kestää ihan keväälle asti kun ei tuollaisia ollut viime vuonna muistaakseni kuin kaksi, eli open beta ja sitten tuo. Käsittääkseni demoa ei ole.
 
Vielä yksi kysymys. Onko pelin haku yhtä jouhevaa kuin vanhassa TF2:ssa ja löytyykö suomipelaajia/servuja?
 
Vielä yksi kysymys. Onko pelin haku yhtä jouhevaa kuin vanhassa TF2:ssa ja löytyykö suomipelaajia/servuja?
Ei oo erillistä servubrowseria vaan matchmaking on automaattista. Valitset haluamas pelimuodon ja se ettii ite pelin. Toimii välillä ihan hyvin. Pingit on aina ollu ihan kelvolliset.


Äsken kun kävin pelailemassa, niin heitti viitisen kertaa peräkkäin peliin jossa joku oli ragequitannu ja vastapuoli käveli pro genji johdossa koko joukkuueen yli :bored:
 
Ostin nyt sitten tämänkin pelin. Luin juttua, että argentiinan rahassa peli on halvempi joten makselin sitten 399 ARS (24€).
Saakos tähän pelitovereita?
Minut löytää nimellä
whirloop
 
Ostin nyt sitten tämänkin pelin. Luin juttua, että argentiinan rahassa peli on halvempi joten makselin sitten 399 ARS (24€).
Saakos tähän pelitovereita?
Minut löytää nimellä
whirloop

Murossa syntyny ja tännekkin vankasti haarautunut "Murowatch" discord-serveri on hyvä paikka hakea suomalaista peliseuraa. Meitä on siellä iltaisin aktiivisena 1-2 groupillista (eli n. 12 henkeä) comppia varten (rankit 2000 - 3500 välissä, ryhmät on yleensä n. 2500 ja n. 3000), sekä sekalainen seurakunta jengiä jotka pelaa arcade-moodia, quick playtä jne. Päivisin on muutamia aktiivijäseniä.

Erikoismainintana jotkut on tuonu tonne kersansa, eli vankka 'team juniori' edustus 10-12v kosseille. Eli ei kannata pelästyä jos siellä tulee vähän kimakampaa tekstiä välistä :D Aikuisporukan keski-ikä on siellä 25-30 hujakoilla.

Discordin löytänet googlesta, ja asennuksen jälkeen tämä linkki vie kanavalle:
https://discord.gg/nYjGMuz

Ton sun nicknamen perään pitäis vielä saada numerorimpsu. Nicknamet ei ole uniikkeja battlenetissä, vaan ne täydennetään numerorimpsulla nikin perään jolla sut sit tunnistetaan. Esim. mun Bnet ID on:
CptKuolio#2366
 
Kävin wikipediasta tarkistamassa mikä tää discordi on. Pitääkö siinä olla mikki? Koska en omista mikrofonia.

Asensin tässä huvikseen androidiin tuon discordin ja ei siel ketään ole. Mistä sieltä peliseuraa löytää? Joku sätti oli jossa ikivanhoja keskusteluja ja jotain voippi huoneita joissa ilmeisesti ei ketään ollut.
 
Viimeksi muokattu:
suomalaisillakin nickeillä ihan onnettomia DPS maineja

Samat kaverit oli pahinta syöpää koko communityssä jo CS:GOssa joten lienevät sitä myös OW:ssa. Useimmissa tapauksissa otan mieluummin tiimiin itänaapurin trollibastionin kuin suomalaisen 13v vinkujonnen.
 
Onko tämä peli mitenkään verrattavissa TF2?
Ei ole juuri pelejä tullut jotka olisi mieleisiä TF2 jälkeen.

Taitaa jotakuinkin kaikki entiset TF2 "ammattilaiset" olla vaihtanu Overwatchiin joten taitaa yhtäläisyyksiä olla aika paljon.
 
Kävin wikipediasta tarkistamassa mikä tää discordi on. Pitääkö siinä olla mikki? Koska en omista mikrofonia.

Asensin tässä huvikseen androidiin tuon discordin ja ei siel ketään ole. Mistä sieltä peliseuraa löytää? Joku sätti oli jossa ikivanhoja keskusteluja ja jotain voippi huoneita joissa ilmeisesti ei ketään ollut.
Pahoittelut jos sait väärän mielikuvan.

Murowatch ei ole aktiivinen 24/7, mutta päivä&ilta-aikaan sieltä löytää kyllä jengiä. On siellä eilen ollut tohon sun kurkkaus-aikaan kanavalla jengiä n. 12 (ne ei vaan oo juuri jutellu mitään), ja tuntia ennen kuin oot käyny vilkuilemassa siellä on ollut vähintänä 4-hengen grouppi (koska on haeuttu kahta lisää). 'Ikivanha' keskustelu chätissä oli siis tässä noin tunnin vanhaa.


Pokingaround-eilen klo 21.37
joo
voippii
teen leipääää
2 vielä
hophop

Jonka jälkeen grouppi on varmaan lähteny lätkimään ja ukot untenmaille ennenkuin oot tullu paikalle kattelemaan.

Tuolla tosiaan on pääsääntöisesti töissä käyvää porukkaa, joten yöpelit on harvinaista loma-aikojen herkkua. Toki jos lisää yökukkujia tulee, niin varmasti myös yöpelejä tulee :)

Ja noin muuten mitä tulee pelaajamääriin niin OW on tällä hetkellä yksi maailman suosituimmista peleistä ja tällä on yli 20 miljoonaa pelaajaa. Peliseuraa siis varmasti löytyy, se vain on vähän hankalaa vielä toistaiseksi kun pelin sisällä ei ole mitään yhteisötyökalua noiden perinteisten frendilistojen lisäksi. Tämäkin on kyllä tulossa, tai ainakin Pelinjohtaja Kapplan tätä kovasti lupaili tiedonannoissaan. Itse olen tähän asti havainnut että discordissa on 'parhaimmat pöhinät', vähän sama kuin joskus 90/2000 luvun taitteessa tf:ssä ja cs:ssä IRCissä oli parhaat pöhinät ;)

Toinen discordservu joista ainakin itse seurailen juttuja ja etsin grouppeja kun suomalaista seuraa ei murowatchista ole tarjolla on Your Overwatch. Yksi aktiivisimmista discordeista OW:lle, chätissä juttu pyörii 24/7 sitä tahtia ettei lukea ehdi ja grouppeja on jokaisena vuorokauden tuntina pyörimässä. Tätä ylläpitää Your Overwatch youtubekanavan väki. Englannin kielinen. Tuurilla olen kyllä tuoltakin löytänyt jo kahdesti täysin suomalaisen groupin, tajuttiin että ollaan kaikki finskejä vasta kun grouppi oli chätin kautta huudettu kasaan :)
https://t.co/HzFhjUGsEx

Uutena pelaajana kannattaa joinailla muutamalle aktiiviselle discordille, seurailla juttuja ja samaan aikaan pelata peliä. Tässä on aika korkee skill-cäppi, ja itselläni opetteluvaihe kesti pari kuukautta. Eli pelailee quickpläytä ja arcade-moodin erilaisia pelimuotoja, ja kastaa varovaisesti varpaat komppiin kun osaa pelata vähintään yhtä heroa jokaisesta tyypistä. Se että oppii mapit ja oppii herot, ja jossain vaiheessa naksahtaa päässä sellanen lamppu että 'ding' ja näin tätä pelataan. Eli tulee auttava ymmärrys hahmojen synergioista ja suhteista, niin johan alkaa pomppia.
 
Välillä vähän hämmentää miten voi olla miljoonia pelaajia, mutta silti usein kestää minuuttikaupalla löytää peliä (quick play tai arcade). Tai luodaan peli, rullaa jotain skirmishiä siinä minuutin, kunnes serveri luovuttaa ja ilmoittaa että "not enough players" :btooth:
 
MMR, se yrittää aina löytää pelaajia sopivalta rangelta. Vasta kun timeri tikkaa useampaa minuuttia (oisko yli 5?) niin se höllentää niitä kriteerejä.
 
Kiinnostaisi tietää paljonko overwatchilla on keskimäärin pelaajia päivässä. Tuo 20 miljoonaa on kokonaismäärä rekisteröityneitä pelaajia kaikilla alustoilla PC/Xbox/PS4, eikä varmasti kaikki pelaa aktiivisesti.
 
Ei blizzu kerro, ja toi 20miljoonaa myytyä on myös muutaman kuukauden takainen luku joka on taas kasvanu joillakin miljoonilla :D Koreassa ns. "nettikahvilamittari" on yleensä ollu todella hyvä arvioimaan pelien suosiota Aasiassa, ja siellä OW kahnaa top3:ssa ja on käyny jo ykkösenä ja on tällä hetkellä kakkosena. Lollilla 26% pelaajista, OW:llä 25% eli tiukkaa skabaa :)
 
Siinäpä vasta Hanamura. Joku suomalainen 13v jonne "Kap" itki ja vinku ensin koko hyökkäyksen ajan voicessa eikä tehny yhtään mitään. Puolenvaihdon jälkeen lähti sitten pelistä. Tässä syy miksi itänaapuritkin on yleensä parempaa seuraa kun kotimaiset random jonnet :think:
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 722
Viestejä
4 496 755
Jäsenet
74 274
Uusin jäsen
Antenni ja sähkö

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom