Lahjoitettu Osborne mini 915, Compaq Presario 5000 (Varkaus)

Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
82
Osborne mini 915 lähtee käyntiin ja cpu tuuletin huutaa 100% eikä tule kuvaa.

Compaq Presario 5000 ei käynnisty.

Näitä ei tarkemmin tutkittu, ainostaan nouto

Sijaitsee Varkaudessa

IMG_20230207_122429.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
604
Offtopic mutta pidä hoopon pönttöä standby-tilassa sähköissä niin konkat elpyy ja saattaa lähteä käyntiin jonkun ajan päästä. Toinen on myös pienikin kosteus mikä aiheuttaa kaikkea jännää putkipöntöissä.
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
82
Offtopic mutta pidä hoopon pönttöä standby-tilassa sähköissä niin konkat elpyy ja saattaa lähteä käyntiin jonkun ajan päästä. Toinen on myös pienikin kosteus mikä aiheuttaa kaikkea jännää putkipöntöissä.
Kiitokset tästä, laitanpa pöntön takaisin seinään
 

Guggenheim

tä?
Tukijäsen
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
274
Offtopic mutta pidä hoopon pönttöä standby-tilassa sähköissä niin konkat elpyy ja saattaa lähteä käyntiin jonkun ajan päästä. Toinen on myös pienikin kosteus mikä aiheuttaa kaikkea jännää putkipöntöissä.
Jotkut saman merkin putkinäytöt aikoinaan pyöritteli noita värejä ruudussa jos kaapeli ei ollut kytkettynä:hmm: Voi siis toimiakkin kunhan vaan tarjoilee sille signaalia
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
82
Kiinni on koneessa ja kyllä tuo vieläkin discoa vähän on, katsotaan jos se elpynee tuosta
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
82
Offtopic mutta pidä hoopon pönttöä standby-tilassa sähköissä niin konkat elpyy ja saattaa lähteä käyntiin jonkun ajan päästä. Toinen on myös pienikin kosteus mikä aiheuttaa kaikkea jännää putkipöntöissä.
Kyllähän niin siinä kävi että näytön discohuuma hiipui ja toimii jälleen normaalisti! :comp2:
Poistetaan siis täältä
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
604
Dodi! Retroharrastelijana noita pönttöjä kulkenu käsien läpi ja monessa olen huomannut pitkän käyttämättömyyden mukana tuomaa yskimistä joka sitten taittuu ihan käytöllä.
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
82
Dodi! Retroharrastelijana noita pönttöjä kulkenu käsien läpi ja monessa olen huomannut pitkän käyttämättömyyden mukana tuomaa yskimistä joka sitten taittuu ihan käytöllä.
Käyttöä tuollaiselle 21" pöntölle, halvalla lähtee ? :kippis:
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
604
Ei mahdu kämppään enää mitenkään, muuten kyllä. Tuo on tiettävästi vastaava Sony G520 putken kanssa eli ihan kelpo vehje, HP vaan pannut oman merkkinsä päälle.

Luulen että ostaja sille löytyy.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
1 024
Ei mahdu kämppään enää mitenkään, muuten kyllä. Tuo on tiettävästi vastaava Sony G520 putken kanssa eli ihan kelpo vehje, HP vaan pannut oman merkkinsä päälle.

Luulen että ostaja sille löytyy.
No olen potentiaalinen ostaja mutta tuo näyttö on kaukana! :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 847
Viestejä
4 211 164
Jäsenet
70 968
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom