Minä kuitenkin mielelläni keskustelen niistä teorioista, enkä nimim. Shadilayn tapaan julista, että todisteet kyllä ovat olemassa, mutta voitte etsiä ne itse kun olette tyhmiä.
Alkuun kannattaa lukaista tämä juttu viime viikonlopulta:
Lapsikaappaus teki valtioneuvoston Markku Mantilasta infosoturin – "Toteutan pitkäaikaisen haaveeni"
Venäjän informaatiovaikuttamisen tavoite on lisätä länsimaiden sisäistä poliittista eripuraa ja heikentää sen kansalaisten varsin vahvaa luottamusta kansalliseen mediaansa ja valtiollisiin instituutioihin.
Konkreettisia todisteita tästä on esimerkiksi Ranskan Front Nationalin ja Putinin hallinnon media- ja nettivastaavan välinen hakkeroitu tekstiviestittely ja siihen liittyvä kymmenien miljoonien "laina" moskovalaisesta yksityispankista. Vastineeksi rahasta Le Pen tosin joutui vähän lauleskelemaan venäjän laulua ja vaatimaan Ranskaa tunnustamaan Krim osaksi Venäjää, jota Front National tuskin olisi muuten tehnyt.
Crimée et finances du FN: les textos secrets du Kremlin
Sattumoisin Kakka-Marcokin on käynyt juttelemassa Donbassin leikkitasavallassa suomalaisten kärkiputinistien Janus Putkosen ja Johan Bäckmanin kanssa, ja on nyt puolen vuoden ajan viettänyt arkipäivänsä vaahtoamalla pääosin keksityistä mamuongelmista (vaikka perusajatus kakkamaidanissa olikin mielestäni ok, käytännön päivittäinen retoriikka läikkyi koko ajan yli) ja Suomen viranomaistoiminnan keksityistä epäkohdista.
Niin ja tämä järkyttävä pötkö siis liittyy miten siihen mistä minulle ja Shadille vastasit eli suomalaiseen lastensuojeluun?
Siis suomalainen lastensuojelu toimii kyseiseessä asiassa oikein, koska vain MV-Lehti julkaisee väärinkäytöksen, sekä koska MV-Lehti julkaisee myös venäläisestä lastensuojeluasiasta ja koska MV-Lehti kirjoittelee myös Maidanista, joka liitty dimwittiin, joka liittyy Backmaniin, joka liittyy venäjälle. Eli suomalainen lastensuojelu toimii, koska venäjä. OK.