Jeps, samaa mieltä.Itse kyllä soitan huomenna kuluttajaneuvontaan ja kysyn mitä tässä tilanteessa olisi hyvä tehdä. Onhan se naurettavaa, että tuote jonka saatavuus on "Ei ole varastossa ja ei tiedetä saatavuudesta" vaihdetaan uuteen tuotteeseen, jonka saatavuus on "Ei ole varastossa ja ei tiedetä saatavuudesta"
Suosittelen ihan yritykseen ottamaan yhteyttä ja vaatimaan OC korttiin vaihtoa, eikä non-oc:n. Korvaava tuote ei saa olla korvattavaa tuotetta huonompi.
Kyse on korvaavaksi ehdotetun tuotteen saatavuudesta, eikä niinkään sen ominaisuuksista. Nyt jos kaikille 3080-jonottajille ehdotetaan tilalle "ei-oota", tilanne on todella huonosti hoidettu. Ns. vapaat 3080:t pitäis tarjota aikaisemmille tilaajille. Nyt näyttää siltä, että ongelman ratkaisun sijaan pelataan aikaa.
Toki olen mielelläni väärässä, jos verkkis on saanut jonkun isomman satsin. Sitten pitää nostaa hattua. Siihen asti olen skeptinen.