Pull to refreshMitähän lisäosia siihen nyt tarttee jotka "löytyy chromesta". Suoraan löytyy mm se mainostenesto jota nyt chromeen ei saa kirveelläkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pull to refreshMitähän lisäosia siihen nyt tarttee jotka "löytyy chromesta". Suoraan löytyy mm se mainostenesto jota nyt chromeen ei saa kirveelläkään.
Nopeampaa painaa tuosta kolmesta pallosta ja refreshata kuin scrollata mahdollisesti eka sivu ylös että voi käyttää pull to refreshiäPull to refresh
No ei se minulle ainakaan ole nopeampaa kun koko valikko on väärällä puolella muutenkin. Nopeammin scrollaan ylös ja päivitän sivun.Nopeampaa painaa tuosta kolmesta pallosta ja refreshata kuin scrollata mahdollisesti eka sivu ylös että voi käyttää pull to refreshiä
Hyvä, että edes jollain. Minulla hupenee edelleen 1,5%/tunti, vaikkei luurilla mitään teekään.Uusin Nordin ohjelmistopäivitys lupasi parantaa laitteen akkukestoa. Perstuntumalta ainakin tuntuisi parantuneen
Pidä päällä vaan. Eniten kaiketi akkua rasittaa 100% lataaminen. Parempi jättää vaikka siihen 90% huitteille.Miten tuon optimoidun latauksen kanssa pitäisi toimia? Mulla ei oo mitään vakituista latausaikataulua, vaan lykkään piuhaan ~30% aikaan ja otan irti, kun 100% on tullut (tyyliin 10min sisällä), joten mun käsittääkseni toi optimoitu lataus ei tällaisessa tilanteessa siis ikinä pääse lataamaan akkua täyteen asti? Kannattaako sitä mun tilanteessa siis pitää ees päällä?
Ei.Jos käyttää jatkuvasti virransäästotilaa, onko siitä puhelimelle mitään haittaa pitkällä aika välillä ?
Oneplussan teknisestä tuesta vastattiin eilen tuohon boottailu ongelmaan näin:
Kiitos yhteydenotostasi OnePlus tekniseen tukeen.
Ongelma on meillä tiedossa ja siihen on tulossa päivityksen mukana ratkaisu. Tämä päivitys on laitettu jakoon ja sen pitäisi tulla lähiaikoina.
Ota uudelleen yhteyttä, mikäli sinulla tulee muuta kysyttävää. Autamme mielellämme.
Mukavaa päivänjatkoa!
-----------
Toivottavasti tuo päivitys oikeasti tuon vian korjaisi.
OnePlus-foorumin käyttäjien mukaan 10.5.5 päivitys ei korjannut satunnaisia reboottauksia.Outoa, mulla vastaus oli että pitäs viedä huoltoon.
Ehkä odotan vaan ton seuraavan updaten, kun ei tää oo 10.5.5 vielä tyrkyttäny
Nyt on tosiaan julkaistu 10.5.6 päivitys, jonka muutoslokeissa lukee "improved system stability". Liekkö tuolla sitten vaikutusta?Latest update 10.5.5 did not fix random reboot for me.
Onkohan tämä joku Nordin oma bugi, vai minkä helvetin takia WhatsAppin ilmoitusäänet on reilusti muiden ohjelmien ilmoitusääniä kovemmalla? Jos laitan sähköpostiin ja WhatsAppiin saman ilmoitusäänen, sähköposti on yli puolet hiljaisempi.
Tässähän käy niin, että en kuule soittoääntä ollenkaan jos laitan puhelimen volumen semmoiseksi, ettei WhatsAppin ilmoitusääni aiheuta kuulovaurioita.
Täällä ei oo enää buuttaillut.OnePlus-foorumin käyttäjien mukaan 10.5.5 päivitys ei korjannut satunnaisia reboottauksia.
Nyt on tosiaan julkaistu 10.5.6 päivitys, jonka muutoslokeissa lukee "improved system stability". Liekkö tuolla sitten vaikutusta?
Muutama käyttäjä oli raportoinut rebooteista 10.5.5 päivityksen jälkeen. Joillakin rebootteja tulee harvakseltaan ja toisilla useita kertoja päivässä. Syynä voi olla jokin tietty verkkotaajuus tai muu ulkoinen tekijä. Se on kuitenkin erikoista, että joillekin OnePlus on ehdottanut huoltoa ja toisille laitteen päivittämistä.Täällä ei oo enää buuttaillut.
Onkohan tämä joku Nordin oma bugi, vai minkä helvetin takia WhatsAppin ilmoitusäänet on reilusti muiden ohjelmien ilmoitusääniä kovemmalla? Jos laitan sähköpostiin ja WhatsAppiin saman ilmoitusäänen, sähköposti on yli puolet hiljaisempi.
Tässähän käy niin, että en kuule soittoääntä ollenkaan jos laitan puhelimen volumen semmoiseksi, ettei WhatsAppin ilmoitusääni aiheuta kuulovaurioita.
Ei buutailua ollenkaan täälläkään !Mulla on kaikki äänet minimissä ja silti ovat liian kovalla. Erityisesti Whatsapp-äänet. Saako noita oletusääniä kaivettua puhelimesta ja muokattua hiljaisemmiksi?
10.5.5 päivitys tuli viimeisten joukossa, 10.5.6 ensimmäisten. Kertaakaan ei ole luuri buutannut itsestään millään versiolla.
Mulla on kaikki äänet minimissä ja silti ovat liian kovalla. Erityisesti Whatsapp-äänet. Saako noita oletusääniä kaivettua puhelimesta ja muokattua hiljaisemmiksi?
Ilmoitusäänet ei kai ole muokkaamattomassa "AOSP" versiossa erikseen säädettävissä. LG:llä ja Samsungilla taitaa olla. Oneplussan foorumilla toimintoa on toivottu, saa nähdä tuleeko. Voisko olla, et Google jossain vaiheessa poistanut ominaisuuden?Siis hetkinen. Eikö nykyään androidissa äänenvoimakkuudet ole erikseen muokattavissa tyyliin: soittoääni, media, ilmoitukset, järjestelmä?
Näköjään tieto lisää tuskaa. Kuvittelin tuon olevan täysin peruskauraa. Tuohon kun on tottunut, niin aika vaikealta tuntuisi olla ilman. Pidän itse soittoäänen yleensä täysillä ja ilmoitusäänet aikalailla minimissään. Älytön ajatuskin, ettei noiden balanssia voisi vaihdella.Ilmoitusäänet ei kai ole muokkaamattomassa "AOSP" versiossa erikseen säädettävissä. LG:llä ja Samsungilla taitaa olla. Oneplussan foorumilla toimintoa on toivottu, saa nähdä tuleeko. Voisko olla, et Google jossain vaiheessa poistanut ominaisuuden?
Jatketaan vielä tästä, eli oletan, ettei puhelinta voi erikseen mykistää pelkästään näiden notifikaatioäänten kohdalla?Siis hetkinen. Eikö nykyään androidissa äänenvoimakkuudet ole erikseen muokattavissa tyyliin: soittoääni, media, ilmoitukset, järjestelmä?
Median, puhelun, soittoäänen ja hälytyksen voimakkuutta voi säätää erikseen vakio Androidissa mutta ilmoitusten voimakkuutta ei voi. Tuon voi kuitenkin kikkailla Älä häiritse -tilalla mutta sallimalla puhelut. Tai sitten asentaa Play Kaupasta jonkun kolmannen osapuolen sovelluksen hoitamaan homman, esim. Sound Profile.Jatketaan vielä tästä, eli oletan, ettei puhelinta voi erikseen mykistää pelkästään näiden notifikaatioäänten kohdalla?
Itselläni on tapana säätää yöksi notifikaatioäänet nolliin ja jättää kuitenkin soittoääni normaaliksi.
Tuli saataville päivitys 10.5.7.
Tämän myötä näyttö vaihtaa n. 3 sek kosketuksen jälkeen väriä sinisempään suuntaan, ja heti kun koskettaa näyttöä niin vaihtuu taas takaisin enemmän kellertävään/vihreään. Ja tuon eron huomaa siis ihan selvästi. Melkein kuin vaihtaisi yötilan ja normaalin välillä. Ennen tätä päivitystä tuo sentään oli satunnaista eikä näin johdonmukaista, että kosketuksesta vaihtuisi.
Että sellainen päivitys.
Tuli saataville päivitys 10.5.7.
Tämän myötä näyttö vaihtaa n. 3 sek kosketuksen jälkeen väriä sinisempään suuntaan, ja heti kun koskettaa näyttöä niin vaihtuu taas takaisin enemmän kellertävään/vihreään. Ja tuon eron huomaa siis ihan selvästi. Melkein kuin vaihtaisi yötilan ja normaalin välillä. Ennen tätä päivitystä tuo sentään oli satunnaista eikä näin johdonmukaista, että kosketuksesta vaihtuisi.
Että sellainen päivitys.
Mulla kyllä tuntuu tekevän tuota myös muilla sovelluksilla, esim. Iltalehti ja Facebook.Ainakin netin mukaan päivitys vaikuttaa ainoastaan chromeen (ja kai muihin chromium-selaimiin).
Itse luovutin ja laitoin luurin myyntiin. Ei jaksa olla enää betatestaaja. Omat pahimmat ongelmat liittyivät datayhteyteen, joka tilttasi lähes päivittäin. Tulipahan tajuttua kuinka riippuvainen sitä on toimivasta yhteydestä. Ensimmäinen ja todennäköisesti viimeinen oneplus.Miten hitossa ne on tämmöistä paskaa julkaissut, täynnä bugeja.
No minulla ei ole kertaakaan buuttaillut. Ostin laitteen 4.8.2020 kun laitetta alkoi myymälöistä saadaKoskeekohan tuo itsestään boottausongelma kaikkia puhelimia? Onko täällä henkilöitä joiden puhelin ei ole boottaillut, vaikka käytössä esim. 2-4vko? Minulla on tehnyt kahdesti nyt kuukauden sisään ja mietin vaatiiko huollon. Muuten on toiminut hyvin.
Pelottavan paljon kyllä Nordissa ollut ihmisillä ongelmia täällä. Ei ole mennyt kyllä OP tämä julkaisu ihan putkeen Toivotaan, että saat toimivan luurin takaisinHain omani tosiaan 4.8. heti kun kauppaan tuli, kolmesti on recovery tempun tehnyt.
Ensimmäisen teki 6.8. seuraavan 13.8. ja nyt tänään 8.9.
Toka kerran jälkeen olin yhteydessä oneplussaan, tuolloin pyysivät IMEI numeron, ja tähän tosiaan vastattiin samantien ohjeella toimittaa laite huoltoon. Liekkö tietyt imei (sarjanumero) alueen laitteet sitten jotenkin vinksallaan?
Ajattelin että odotan päivityksen ja katson auttaako, kun tuo huoltoon vienti on kuitenkin ylimääräistä vaivaa. Koska siellä puhelin palautetaan tehdas asetuksiin ja tyhjennetään, ja vähän on hankala olla töissä ilman puhelinta.
Muuten on ollut oikein mainio laite. Toivon että kippailu saadaan huollossa kuriin.