Vesisateessa puhuin puhelimeen ja toimi ihan normaalisti, sen jälkeen puheluista ei ole meinannut saada selvää, vaikka äänenvoimakkuus tapissa. Kuuluu helvetin hiljaa, onkohan tuolla nyt jotain piiloasetuksia vai onko oikeasti kaiutin mennyt rikki.
Ettei vaan mennyt kosteutta sinne kuulokkeeseen?
Itse kävin viime viikolla vähän vahingossa järvessä puhelin taskussa. Hyvin kyllä on eristetty vedeltä. Seuraavana päivänä oli tosiaan puhelut vielä sellaista puuroa, mutta normalisoitui myöhemmin.
Ainoa mihin kosteutta jäi, oli kameran linsseihin. Sekin tosin lähti kun otin taka kannen auki ja föönillä pöhöttelin menemään.
En kyllä suosittele tuota kokonaan puhelimen kastamista, vaikkakin itse puhelin toimii edelleen ja nyt viikkoa myöhemmin kameran linssit puhdistettu sun muuta. Mutta olihan siinä pienet kuumotukset kun en pariin päivään uskaltanut laturiin laittaa ja sormenjälki tunnistin lakkasi toimimasta useammaksi päiväksi. Plus tuo kosteus ei kyllä lähtenyt kameran linsseistä mihinkään ennenkun takakannen repi auki. Mutta siis, kaikki toimii eikä ollut edes nuo piirikortin kosteus"tarrapaperit" vaihtanut väriä.
Ja samaa chormen search ongelmaa täälläkin, mutta olevinaan olen aika varma että vanha OP5 teki samaa vielä pari viikkoa sitten? Muuta ongelmaa en niin ole huomannut, näppäily virheet olen laittanut vielä omaan piikkiin kuitenkin kun vähän eri kokoinen luuri kun tuo vanha OP5.