Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Android 12 ollu pari viikkoa.
Jos ei tule OTA:na ni ladatkaa oxygen updater niin sillä saa päivityksen heti.
Ihan eurooppaversio on mutta toi eka "Nord" eli ei CE.Onko se eurooppaversio vai intiaan tehty versio? Itse odottelen Oneplus Nord CE 5G:lle android 12-päivitystä
Android 12 ollu pari viikkoa.
Jos ei tule OTA:na ni ladatkaa oxygen updater niin sillä saa päivityksen heti.
Hmm... Sama versio mullakin: olenko nyt ymmärtänyt jotain väärin ettei olekaan Android 12 vaikka niin sanotaan?Itselle ei oxygen updater lykännyt muuta, kuin tuota Nord AC2003_11_F.13 päivitystä
Hmm... Sama versio mullakin: olenko nyt ymmärtänyt jotain väärin ettei olekaan Android 12 vaikka niin sanotaan?
Näyttää olevan vaihdettavissa liitin mutta puhelimen avaaminen vähän haastavaa, kun liimattu kasaan. Mutta niinhän ne on melkein kaikki nykyään. Eri asia on tietysti, että löytyykö osia.Onko kukaan vaihtanut latausliitintä itse?
Mulla taisi liitin hajota kun ei lataa juurikaan nk. tavallisella johdolla, omalla "punaisella" sentään vielä jotenkuten.
OP omaa huoltoa ei enää ole ja MCare veloittaa vaihdosta 89€ jolla saa jo melkein uuden luurin.
Mietin jos vaihtaisi itse tuon liittimen?
Nyt tuo oxygen updater tarjoaa AC2003_11_F.14 versiota.
Näyttää olevan vaihdettavissa liitin mutta puhelimen avaaminen vähän haastavaa, kun liimattu kasaan. Mutta niinhän ne on melkein kaikki nykyään. Eri asia on tietysti, että löytyykö osia.
Useampi OP ollut eikä tullut tollaista vastaan, tosin yhtään Liteä ei ole ollut.Tuli ostettua tytölle Nord CE 3 Lite ja heti on ongelmia. Ongelma on semmonen, että kun käyttää puhelinta se heittää mustan ruudun välillä hetkeksi esim. pelatessa.
Osaako kukaan neuvoa mitä tekisi? Mietin voiko näytön suojakalvo olla syyllinen tämmöiseen vikaan? Vai onko se vietävä heti uusi puhelin takuuseen...
Kiitos vastauksesta. Tämä taisi ratketa toistaiseksi ohjelmistopäivityksellä ja parilla uudelleen käynnistyksellä...Useampi OP ollut eikä tullut tollaista vastaan, tosin yhtään Liteä ei ole ollut.
Tehdasasestusten palautuksella lähtisin liikkeelle,sen ne tekee siellä takuussakin ekaksi ja sen jälkeen palauttaa puhelimen sulle "testiin" jatkuuko vika...
EDIT: Toki sitä voi kokeilla jos puhelimessa on taskutila päällä ja tekee tota vain vaakatasossa niin menisikö sormi proximity sensorin eteen?
Luulis että peleissä olisi huomioitu mutta toi on aika helppo kokeilla vaikuttaako mitään....
Jokohan ikä alkaa painaa Nordia kun jumittaa tasaisesti sovellukset n.6h välein. Yleensä huomaan kun selaimessa (ducduckgo) ei tule enää kirjanmerkit näkyviin. Se on merkki, että muutkin jumittaa. Sitten ei aukea/toimi enää Whatsapp, Op-pankki, mobilepay , sähköposti yms... Uudelleen käynnistys auttaa.