Oneplus 7 -mallisto

Liittynyt
17.08.2018
Viestejä
17
Vähän eilen vaikutti että olisin havainnut samaa vikaa. Autolla Kampista Kalasatamaan, Kaisaniemessä suunnilleen taisi kadota yhteys auton kyydissä olleesta Oneplus 7 Prosta. Ilmeisesti tolppien viereen ei tullut nyt huutomerkkiä, mutta verkkosivut lakkasivat latautumasta. Lentokonetilan kautta kun käytti niin alkoi toimia.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 369
Ei ole vieläkään tainnut tulla korjausta tai löytynyt muuta ratkaisua Chromen jumitteluun? Täytyy kohta vaihtaa selainta.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 272
Oireet täsmäsivät kyllä, mutta minun puhelimeen ei oltu asennettu tuota Carrier Services appia. Mutta sen sijaan huomasin että kun menin Play Storeen ja tsekkasin tuon oletuksena asennetun Oneplus Messages appin, niin siinä oli varoitus punaisella että sovellus ei ole enää tuettu.

Kokeillaanpa nyt toisella SMS-appilla.

Kiitos kumminkin auttavasta kädestä!
Tähän vielä jatkoksi että eipä auttanut SMS-appin vaihto, vaan tietämättäni ongelmat olivat pahempia kuin luulinkaan. Ei pelkästään se ettei tekstiviestit saapuneet perille, vaan kaverit ihmetteli että heidän puhelunsa minun suuntaan meni suoraan vastaajaan. Vaikka puhelimeni on ollut koko ajan päällä. En edes tiedä kuinka monta puhelua on jäänyt vastaamatta tämän ongelman vuoksi, koska en vastaajaan menneistä puheluista saanut myöskään tekstiviestiä! :rage:

Jälkeenpäin kun pohdin asiaa niin tajusin että jonkun firmispäivityksen myötä olin ottanut tupla-4G toiminnallisuuden käyttöön (Elisan 4G sim + DNA pelkkä data-4G), joten vika on saattanut olla tuossakin.

Lopulta kyllästyin kun puhelinta ei voinut oikeastaan käyttää puhelimena ja vedin tehdasresetin. Ja vielä niin etten palauttanut mitään asetuksia ja jätin tupla-4G:n pois päältä. Ehkä tämä nyt toimii, saas nähdä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
59
Ei ole vieläkään tainnut tulla korjausta tai löytynyt muuta ratkaisua Chromen jumitteluun? Täytyy kohta vaihtaa selainta.
Itsellä opera jäätyili myös. Tuo samsungin selain tuntuu nopealla testauksella toimivan ja mukava käyttää muutenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Liittynyt
30.05.2020
Viestejä
18
Hei, ostin käytetyn Oneplus 7 pro:n (12/256gb) ja parin päivän käytön jälkeen on kyllä mainio laite! Aivan upea näyttö. Hieman omituista että musiikkisoitinta en ole vielä ainakaan muuta löytänyt kuin Google play music. Tulisi mp3, ogg ja flac tiedostojen pyörittämiseen ja soittolistoja sillä pitäisi saada tehtyä kans. Vinkkejä ilmaisista hyvistä?

Sitten myyjä oli ottanut naarmuntuneen suojakalvon/panssarilasin pois myyntikuvia varten ja kun googlella haen sellaista panssarilasia niin tulee niin miljoona vaihtoehtoa että olen ihan jumissa. Mistä ja millainen? Onko tuo Jimmssillä tarjouksessa 19,95€ Screenor panssarilasi kelvollinen?
Jos joku jolla on kokemusta yleensäkin näistä laseista voisi auttaa? Entä ne mm. uv valolla asennettavat liquid suojat, unohtaa heti alkuunsa?

Edit. hätäisenä päädyin tuon Screenorin tilaamaan, tiistaina alkaa työt ja pitää puhelin saada mukaan. Tuosta suojasta oli matkapuhelinfoorumilla pari hyvää kokemusta niin otetaan nyt riski, eipä tuo ole 'kuin' 20€. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 369
Suositus Samsung Internet Browserille, sisältää tuen erilaisille mainosblokkereille. En oo moneen vuoteen käyttänyt millään puhelimella muita selaimia.
Itsellä opera jäätyili myös. Tuo samsungin selain tuntuu nopealla testauksella toimivan ja mukava käyttää muutenkin.
Hetken nyt totutellut tuohon Samsungin selaimeen ja vaikuttaisi ihan hyvältä, vaikka joistain ratkaisuista en siinä pidä. Kuitenkin toimii nopeasti eikä jäätyile, joten korvaa täälläkin Chromen ainakin toistaiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
374
Minä oon käyttänyt 7T:lla foliohattu päässä DuckDuckGo: n selainta, hyvin on toiminut jo toista vuotta. Parikymmentä tabia on jatkuvasti avoinna, en ole huomannut että hidastelisi tai jumittaisi tms.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
15
Mulla on 7pro, Elisa ja ihan raivostuttavaan pisteeseen asti katkeilee päivittäin netti. Kuljen Tuusula-Vantaa-väliä ja Tuusulanväylällä Maantiekylän nurkilla katkeaa netti ainakin joka kerta. Tätä tapahtuu kokoajan ja on enemmän kuin raivostuttavaa. Paikkoja on muitakin mutta en ole seurannut tarkemmin paikkoja. Pitääpä alkaa kirjaamaan ylös. Tulee takaisin käyttämällä lentokonetilassa. Tää vaan katkoo Bluetoothin sun muut ja se on aina hommansa yhdistellä kun foordi ei osaa yhdistää automatic. Ei myöskään usein kytke Bluetoothia takaisin päälle kun tökkää lentskarin pois.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
59
Mulla on 7pro, Elisa ja ihan raivostuttavaan pisteeseen asti katkeilee päivittäin netti. Kuljen Tuusula-Vantaa-väliä ja Tuusulanväylällä Maantiekylän nurkilla katkeaa netti ainakin joka kerta. Tätä tapahtuu kokoajan ja on enemmän kuin raivostuttavaa. Paikkoja on muitakin mutta en ole seurannut tarkemmin paikkoja. Pitääpä alkaa kirjaamaan ylös. Tulee takaisin käyttämällä lentokonetilassa. Tää vaan katkoo Bluetoothin sun muut ja se on aina hommansa yhdistellä kun foordi ei osaa yhdistää automatic. Ei myöskään usein kytke Bluetoothia takaisin päälle kun tökkää lentskarin pois.
Samassa kohtaa katkeaa itsellä elisalla. Nyt dna ja ongelmaa ei ole. Tosin tulen nyt takaisin elisan asiakkaaksi kun dna:n netin nopeus kotona on ihan onneton. Dna yritti ratkaista ongelmaa ja kysyivät että olenko kokeillut pyyhkiä sim korttia puhtaaksi. Huomenna aukeaa elisa ja katsotaan palaako ongelma.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 272
Hei, ostin käytetyn Oneplus 7 pro:n (12/256gb) ja parin päivän käytön jälkeen on kyllä mainio laite! Aivan upea näyttö. Hieman omituista että musiikkisoitinta en ole vielä ainakaan muuta löytänyt kuin Google play music. Tulisi mp3, ogg ja flac tiedostojen pyörittämiseen ja soittolistoja sillä pitäisi saada tehtyä kans. Vinkkejä ilmaisista hyvistä?
Blackplayer ja ilmaisversio Powerampista kannattaa tsekata.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
15
Sain todennettua tilanteen cell mapperin ja whatsappin viestien avulla. Kun tolppa vaihtui tietyksi niin samassa lakkasi puhelin toimimasta. Ja ongelma nimenomaan etelästä pohjoiseen ajettaessa, pohjoisesta etelään ei ongelmaa taas ole. Pitänee soitella Elisan vikapalveluun ja vähän kysäistä kiinnostaako.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
149
[
Sain todennettua tilanteen cell mapperin ja whatsappin viestien avulla. Kun tolppa vaihtui tietyksi niin samassa lakkasi puhelin toimimasta. Ja ongelma nimenomaan etelästä pohjoiseen ajettaessa, pohjoisesta etelään ei ongelmaa taas ole. Pitänee soitella Elisan vikapalveluun ja vähän kysäistä kiinnostaako.
Hyvä homma, josko saisivat asialle tehtyäkin jotain.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
15
Joo eli otti kyllä tosissaan homman siellä ja löysi liittymästä jonkun ongelman ja totesi että resetoivat tolpan. Lupasin tänään ajella sitä kautta missä nyt on pätkinyt ja katotaan kuin käy. Tampereen Juho oli tämä joka asiaa hoiti ja tuntui kyllä olevan kiitettävästi perillä asioista. Ja jos nyt mulla korjaantui mutta rouvalla ei niin sitten ihmetellään hänen liittymää myös. Nyt siis tavallaan kaksi vikaa on samanaikaisesti korjauksessa. Ei pitänyt lainkaan mahdottomana että myös tolppavika olisi.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
149
Joo eli otti kyllä tosissaan homman siellä ja löysi liittymästä jonkun ongelman ja totesi että resetoivat tolpan. Lupasin tänään ajella sitä kautta missä nyt on pätkinyt ja katotaan kuin käy. Tampereen Juho oli tämä joka asiaa hoiti ja tuntui kyllä olevan kiitettävästi perillä asioista. Ja jos nyt mulla korjaantui mutta rouvalla ei niin sitten ihmetellään hänen liittymää myös. Nyt siis tavallaan kaksi vikaa on samanaikaisesti korjauksessa. Ei pitänyt lainkaan mahdottomana että myös tolppavika olisi.
Mulla tosiaan ongelma on Vantaan alueella, en osaa mitään yksittäistä tolppaa kylläkään nimetä. Välillä siten, että pätkii ihan vaikka olis paikallaankin.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
Hakaniemessä OP7/Elisa-ongelmat jatkuu. En ole saanut aikaiseksi tehdä asialle mitään. Mietin voisiko se johtua jostain noista isoista työmaajutuista tms. eikä olisi vain OP7 ilmiö. Aina kun yhteys katoaa nousee verenpaine, eikä pääse edes chattiin räyhäämään ja sitten kun yhteys palaa, on paljon muuta tekemistä. Jotenkin hankala motivoitua soittamaan mihinkään sillä hetkellä kun on ulkona liikenteessä. Jossain tuossa metroaseman hujakoilla noi yhteydet kai usein katkeaa. Välillä huomaa vasta kun spotify lopettaa muistista soittamisen.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
489
Hakaniemessä OP7/Elisa-ongelmat jatkuu. En ole saanut aikaiseksi tehdä asialle mitään. Mietin voisiko se johtua jostain noista isoista työmaajutuista tms. eikä olisi vain OP7 ilmiö. Aina kun yhteys katoaa nousee verenpaine, eikä pääse edes chattiin räyhäämään ja sitten kun yhteys palaa, on paljon muuta tekemistä. Jotenkin hankala motivoitua soittamaan mihinkään sillä hetkellä kun on ulkona liikenteessä. Jossain tuossa metroaseman hujakoilla noi yhteydet kai usein katkeaa. Välillä huomaa vasta kun spotify lopettaa muistista soittamisen.
Juttelin Oneplus virallisen huollon kanssa pari viikkoa sitten, he tiesivät heti kertoa että 7T Pron ja Elisan kanssa on isoja yhteensopivuusongelmia joita ei kukaan ole vielä ratkaissut.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
Juttelin Oneplus virallisen huollon kanssa pari viikkoa sitten, he tiesivät heti kertoa että 7T Pron ja Elisan kanssa on isoja yhteensopivuusongelmia joita ei kukaan ole vielä ratkaissut.
Ahaa. Mun mielestä nää ongelmat alkoi jo joskus marras-joulukuussa, mutta voin olla väärässäkin. Täytyypä laittaa joku viesti vaikka elisan suuntaan, vaikka tuskin se vauhdittaa mitään.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
489
Ahaa. Mun mielestä nää ongelmat alkoi jo joskus marras-joulukuussa, mutta voin olla väärässäkin. Täytyypä laittaa joku viesti vaikka elisan suuntaan, vaikka tuskin se vauhdittaa mitään.
Joo siis ongelma ovat olleet alusta asti, ei ole uusi juttu. Pointti oli se että OP tiedostaa asian :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
15
Joo eli rouvalla katkeaa edelleen samassa kohdassa kuin mulla ennen. Nyt tuon keskustelun jälkeen tuntui toimivan. Eli joku säätö oli nyt mun liittymän tiedoissa pielessä ja kätteli väärin tukiaseman kanssa.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
149
Joo eli rouvalla katkeaa edelleen samassa kohdassa kuin mulla ennen. Nyt tuon keskustelun jälkeen tuntui toimivan. Eli joku säätö oli nyt mun liittymän tiedoissa pielessä ja kätteli väärin tukiaseman kanssa.
Olis toki kiva, että Elisa olis nyt itse aktiivinen asian suhteen vai pitääkö tässä jokaisen käydä henkilökohtaisesti valittamassa asian suhteen..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 855
Olis toki kiva, että Elisa olis nyt itse aktiivinen asian suhteen vai pitääkö tässä jokaisen käydä henkilökohtaisesti valittamassa asian suhteen..
Soitin Elisalle ja kuulemma oneplussan vika ja päivitystä pitäisi saada puhelimeen että toimisi. Tiedä sitten koska tulee päivitys tilanteeseen, ehkäpä android 11 päivitys korjaa asian, mene ja tiedä. Itselläni katkeaa netti siis joka päivä tuossa hakaniemessä ja op7pro on puhelin ja elisan liittymä.
 
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
11
7 pro sekä Elisan liittymä löytyy myös ja yhteys katkeaa joka ikinen päivä välillä kruununhaka vallila. Varsinkin kovilla pakkasilla ja kaatosateella ottaa hieman päähän kaivaa puhelin taskusta jotta saa laitettua lentokonetilaan ja takaisin. Voisikohan tästä pyytää jo jotain hyvitystä Oneplussalta. Takuuta on kuitenkin jäljellä enkä jaksa uskoa, että mitään päivitystä on tulossa mikä tämän korjaisi. Mikäköhän siinä on ettei ilmeisesti muilla liittymillä ole ongelmia yhteyden katkeamisen kanssa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 855
7 pro sekä Elisan liittymä löytyy myös ja yhteys katkeaa joka ikinen päivä välillä kruununhaka vallila. Varsinkin kovilla pakkasilla ja kaatosateella ottaa hieman päähän kaivaa puhelin taskusta jotta saa laitettua lentokonetilaan ja takaisin. Voisikohan tästä pyytää jo jotain hyvitystä Oneplussalta. Takuuta on kuitenkin jäljellä enkä jaksa uskoa, että mitään päivitystä on tulossa mikä tämän korjaisi. Mikäköhän siinä on ettei ilmeisesti muilla liittymillä ole ongelmia yhteyden katkeamisen kanssa?
Hakaniemessä joo pahin paikka. Aina katkeaa tuossa. TIedä sitten mikä mättää koska ei tätä minusta esim. viime kesänä vielä ollut. Syksyllä joskus tuli. Voisi Op laittaa vähän vauhtia päivityksiinsä, tai jää ainakin minulla viimeiseksi Op puhelimeksi tämä.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
284
Ootteko testanneet samalla liittymällä/sim-kortilla, eri puhelimella, että tekeekö tuota? Täällä joensuun seudulla ei ole tuommoista tapahtunut. Ja android 11 on ladattavissa oneplussan sivuilta (beta tosin, 7 pro)
 
Liittynyt
25.07.2018
Viestejä
62
Ootteko testanneet samalla liittymällä/sim-kortilla, eri puhelimella, että tekeekö tuota? Täällä joensuun seudulla ei ole tuommoista tapahtunut. Ja android 11 on ladattavissa oneplussan sivuilta (beta tosin, 7 pro)
Mä vaihdoin puhelimen noin kuukausi sitten ja ongelmat loppuivat siihen. Annoin op7pron siskolleni ja ongelma siirtyi hänelle. Aiemmin hänellä oli op3, eikä mitään ongelmia. Onneksi hän ei pyöri Hakaniemessä päivittäin tai edes viikoittain.

Jännä, että tuo vika koskee vain op7 puhelimia Elisan/Saunalahden liittymillä ja vain tiettyä aluetta.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
813
7T Pro:ssa samaa probleemaa Elisan liittymällä. Ei tule pyörittyä Hakaniemen suunnassa, mutta keskustassa kyllä ja ihan samalla tavalla menee mobiilidata jumiin. ~Marraskuusta lähtien ollut tämä, tulispa joku fixi tähän. :rolleyes:
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
Ite asun Hakaniemessä ja elisa/7pro combo on ollut ehkä marraskuusta asti niin epävarma toimimaan, että joutuu jatkuvasti vilkaisemaan puhelimesta liikkuuko data vai tuleeko illemmalla 30 whatsapp tms viestiä kerralla.

Toinen Elisan liittymä 4g-reitittimessä taas toimii ihan ok.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
489
Ootteko testanneet samalla liittymällä/sim-kortilla, eri puhelimella, että tekeekö tuota? Täällä joensuun seudulla ei ole tuommoista tapahtunut. Ja android 11 on ladattavissa oneplussan sivuilta (beta tosin, 7 pro)
7T Pro ja Joensuun keskusta, ongelma esiintyy ehkä parin-kolmen viikon välein. Kylmyys tuntuu pahentavan asiaa, eli jos luuri pääsee viilenemään liikaa takintaskussa, on lähes satavarma että verkot ovat tippuneet kokonaan pois. Vain boot auttaa.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
Nyt riitti. Eilinen taas pelkkää datanpätkimistä ja tänään näyttäisi jakuvan. Olikohan näissä 2v takuu? Toisaalta aika selvä OPn vastuu virheestä kun tyhmempikin voisi olettaa laitteen toimivan suomen tiheimmin asutulla pläntillä. Turhauttavaa jos jonkun softapuolen bugin takia pitää viedä laite johonkin huoltoon tms.

Kokeilen nyt kärsivällisenä vielä tehdasasetusten palautusta ja ensi viikolla sitten laite johonkin suuntaan jos homma jatkuu samanlaisena.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
15
Mulla tosiaan korjaantui tuo yksi kohta ilmeisesti tolpan buuttauksella. Esim kehä 3:lla Tuusulanväylästä Voutilaa kohti on kohta jossa yhteydet putoaa. Näitä tulee nyt vastaan siellä täällä. Kävi mielessä ettei nyt liittyisi jotenkin tuoho 5G-systeemiin? Eli että puhelin luulee liittyvänsä siihen mutta ei liitykkään koska sitä ei ole? Elisan 5G kun kuitenkin vaatii 4G:n pohjalle toimiakseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
15
Paitsi että ongelmat jatkuu ja laajenee. Näitä tipahtelee lisää näitä tolppia nyt missä on ongelmia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 855
Paitsi että ongelmat jatkuu ja laajenee. Näitä tipahtelee lisää näitä tolppia nyt missä on ongelmia.
Elisan mukaan korjaantuu vaan jos op korjaa softansa. Sitä siis odotellessa. Kohta menee kyllä itselläni merkki vaihtoon kun ei voi kovin kauaa työpuhelimen kanssa olla tällaista pelleilyä. Jatkossa samsung saa sitten rahani kun op:n softapuoli on tällaista paskaa.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Onko vieläkään kuulunut OP7T:n android 11 -päivityksestä mitään, vai onko ne jo kuopanneet koko homman?
 

lelfonso

Tukijäsen
Liittynyt
27.07.2018
Viestejä
732
Onko vieläkään kuulunut OP7T:n android 11 -päivityksestä mitään, vai onko ne jo kuopanneet koko homman?
Toissapäivänä vaiko eilen tuli päivitys saataville ja tänään laittelin puhelimeen. Ei toistaiseksi ainakaan mitään ongelmia.
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
515
Voit kokeilla myös Oxygen updater nimistä appia. Löytyy ihan google kaupasta ja sen kautta saa päivityksen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
15
Elisan mukaan korjaantuu vaan jos op korjaa softansa. Sitä siis odotellessa. Kohta menee kyllä itselläni merkki vaihtoon kun ei voi kovin kauaa työpuhelimen kanssa olla tällaista pelleilyä. Jatkossa samsung saa sitten rahani kun op:n softapuoli on tällaista paskaa.
Onko Elisa kommentoinut että mikä se ihan oikea vika siinä op-softassa on? Mikä siellä jumittaa? Vituttaa jos tää on ns. Verkon paino, olin suunnitellut pojalle seuraavaksi puhelimeksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 855
Onko Elisa kommentoinut että mikä se ihan oikea vika siinä op-softassa on? Mikä siellä jumittaa? Vituttaa jos tää on ns. Verkon paino, olin suunnitellut pojalle seuraavaksi puhelimeksi.
Ei ole tullut enää mitään infoa. Joku tapausnumero tuli tekstarina jossainvaiheessa ja että palaamme asiaan.

No nyt kai on joku jo saanut android 11 päivityksen tähän, eli ehkä se sitten korjaa asian? Jos ei niin minulla menee puhelin vaihtoon, kun ei oikein työhommissa toimi tällainen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 855
Voit kokeilla myös Oxygen updater nimistä appia. Löytyy ihan google kaupasta ja sen kautta saa päivityksen.
Ei saa, tai ei ainakaan minulla näy siinäkään vielä. Sanoo vaan että on ajantasalla. Ennen olen aina tuon avulla asennellut ja hyvin toiminut.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
374
Ei näy oxygen updaterilla päivitystä. Odottelen mielenkiinnolla.
7T ja 7T Pro: lle tuli Oxygen 11.00 jakoon maanantaina, 7 ja 7 Pro taitaa olla edelleen beta:ssa, luulisihan noidenkin pian saavan päivityksen.

Asensin omaan 7T tuolla Oxygen updaterilla eilen illalla, näyttäisi kaikki toimivan mitä on tarvinnut käyttää. En tehnyt factory resettiä tai siivoillut cacheja.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 369
Asensin myös eilen tuon. Ensimmäisenä havaintona google maps jäi taustalle pyörimään eikä saanut sammumaan kuin pakottamalla lopetus. Saattoi olla yksittäinen tapaus.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
813
Tänne tullut myös 7T Pro:hon Android 11. Ei ole ainakaan vielä 4G kyykännyt niinkuin 10-versiossa. Eniten ihmetyttää tässä uudessa versiossa, että "Ympäristönäyttö" -asetuksissa ei näy lainkaan tuota "Always On" asetusta, joka piti tulla tähän versioon.. Olisi ollut hauska kokeilla tuota, mutta ilmeisesti joku bugannut jälleen tai sit jättäneet sen pois 7 -sarjalaisista. :D.. Näkyykö muilla tuota Always On -asetusta?
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 691
Tänne tullut myös 7T Pro:hon Android 11. Ei ole ainakaan vielä 4G kyykännyt niinkuin 10-versiossa. Eniten ihmetyttää tässä uudessa versiossa, että "Ympäristönäyttö" -asetuksissa ei näy lainkaan tuota "Always On" asetusta, joka piti tulla tähän versioon.. Olisi ollut hauska kokeilla tuota, mutta ilmeisesti joku bugannut jälleen tai sit jättäneet sen pois 7 -sarjalaisista. :D..
Se on vielä beta-vaiheessa, lisäävät myöhemmin. Minusta ihan keskeneräinen julkaisu, olisivat saaneet tehdä rauhassa ja julkaista valmiina.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
813
Se on vielä beta-vaiheessa, lisäävät myöhemmin. Minusta ihan keskeneräinen julkaisu, olisivat saaneet tehdä rauhassa ja julkaista valmiina.
No niinpä tietysti. OP:n softatuki mennyt kyllä alamäkeä viime vuodet.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 367
Viestejä
4 193 129
Jäsenet
70 726
Uusin jäsen
Zukis

Hinta.fi

Ylös Bottom