Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hetkinen, 7T:ssä näyttää olevan suojakalvo valmiina, pitääkö/kannattaako tuo repiä ennen suojalasin asennusta, lähteekö helposti irti?
Jos mainaat suojalasin (tai uuden kalvon) laittaa siihen niin ilman muuta vanha kalvo alta pois.
Ai tässä on valmiina kalvo? Minä jo meinasin kiroilla tänne, että kylläpä meinaa naarmuttua helposti. Saa olla siihen asti, että tulee kunnon lasi hankittua.Hetkinen, 7T:ssä näyttää olevan suojakalvo valmiina, pitääkö/kannattaako tuo repiä ennen suojalasin asennusta, lähteekö helposti irti?
Eilen tuli 7T ja kaikki hyvin iltaan asti ja kunnes näytön kirkkautta tuli laskettua alle 40%. Asetuksia muuttamalla ja dc dimmingillä tuo vähän korjautui, mutta on tämä näyttö pienellä kirkkaudella selkeästi vihertävä ja harmaa ei ole tasaista. Varsinkin googlen ohjelmat näyttävät huonoilta, kun eivät tummalla teemalla ole mustia vaan tuollaisia harmaita. OP on myöntänyt että ongelma on kaikissa 7T puhelimissa, osassa pahempi, osassa ei niin (oled lottery). Vuoden lopussa tulee uusi erä, jossa tämä pitäisi olla korjattu. Mietinkin että palautanko tämän ja ostan sitten uuden kun vika korjattu, muutenhan puhelin on hyvä.Nyt OP7T omistajat käsi sydämmelle: Onko havaittavissa tummassa tilassa / yö-tilassa näkyvää häröä teillä luurissa?
Display - OnePlus 7T display tint issue - uneven OLED (not uniform)
Kovasti kuumottaisi luuri mutta pettymys olisi myöskin suuri jos kapine on kompromissi näytön osalta. Kumma ettei tästä asiasta Suomessa keskustella. Matkapuhelinfoorumikin on hiljainen asian tiimoilta.
Mikä päiväys sulla on puhelimen laatikon pohjassa ja kumman värinen? Mulla 30.10.19. ja hopea. Kaveri osti sinisen, aikaisemmalla päiväyksellä ja näytti esim. Chromen incognito-tilassa tyyliin tältä: OnePlus 7T display tint issue - uneven OLED (not uniform)Tuli ostettua 7T viikonloppuna Gigantista. En itse kyllä huomaa mitään outoa tossa näytössä harmaalla pohjalla. Liekkö sitten lotto osunut kerrankin kohdalleen vai enkö vaan ymmärrä mikä siinä pitäis olla vikana..
Muuten kyllä vaikuttaa helkutin pätevältä vehkeeltä hintaansa nähden
Mikä päiväys sulla on puhelimen laatikon pohjassa ja kumman värinen? Mulla 30.10.19. ja hopea. Kaveri osti sinisen, aikaisemmalla päiväyksellä ja näytti esim. Chromen incognito-tilassa tyyliin tältä: OnePlus 7T display tint issue - uneven OLED (not uniform)
Mistäs tämmöinen huhu että näyttöä olisi sitten uudemmissa erissä korjattu / muutettu?... Vuoden lopussa tulee uusi erä, jossa tämä pitäisi olla korjattu. Mietinkin että palautanko tämän ja ostan sitten uuden kun vika korjattu, muutenhan puhelin on hyvä.
Tuolla OP:n foorumilla, joku kirjoitti että oli OP:lta tällaisen tiedon saanut, eli tosiaan huhu, mutta luulisi että ne tekee jotain asialle. Toki paneelithan tulee Samsungilta, joten ehkä se tarkoittaa sitä että laadunvalvonta jatkossa tarkistaa mitä kuraa samppa niille toimittaaMistäs tämmöinen huhu että näyttöä olisi sitten uudemmissa erissä korjattu / muutettu?
OP8 speksitkin jo vuotaneet ja myös litemallin speksit... ei vieläkään langatonta latausta täytynee jatkaa useampaan kertaan parsitun OP3 käyttöä.
OP8 speksitkin jo vuotaneet ja myös litemallin speksit... ei vieläkään langatonta latausta täytynee jatkaa useampaan kertaan parsitun OP3 käyttöä.
Noita OP8 huhuttuja speksejä kun katsoo, niin ei harmita yhtään OP7T:n hankinta. Eihän tuossa ole käytännössä mitään mullistavaa uutta.
Siis eikö lukija ymmärrä sormea jos laitat sen lukijaan eri suunnasta???Sormenjälkiä rekisteröitäessä kannattaa varmistaa, että puhelin ja sormen asento on juuri siinä asennossa kun olisit puhelinta avaamassa; itse yritin ensiksi rekisteröidä sormen suoraan vähän kuten kannettavissa sormenjäljen lukijat, mutta tajusin että kun avaan puhelimen niin sormi onkin ihan eri asennossa ja puhelin pystyssä. Toinen virhe jonka tein oli se, että painoin sormia rekisteröitäessä liian lujalla voimalla lukijaan.
Nyt näistä virheistä oppineena olen aika tyytyväinen lukijan toimintaan, alkuperäinen kalvo vielä asennettuna.
Siis eikö lukija ymmärrä sormea jos laitat sen lukijaan eri suunnasta???
Onko kenellekään OP7 Pro käyttäjälle tullut 10.3.0 OTA päivitystä ilman Oxygen updateria?
Sama täällä, en ole sitten ainoa.10.0.2 edelleen
On tullut. En muista milloin.Onko kenellekään OP7 Pro käyttäjälle tullut 10.3.0 OTA päivitystä ilman Oxygen updateria?
Sama OP7PROn kanssa, ei haittaa vaikka ei T-mallia omista.
Kävin 7t hakemassa suolaiseen 600€ hintaan kun oma Oneplus 6 tippui ja hajosi. Ei onneksi mitään näyttö ongelmia. Tosin nyt kun luin niin vaikuttaa siltä et iskin näytönsuojalasin suoraan kalvon päälle kun irroitin vain sen muovisen suojan joka oli koko puhelimen ympäri. En tiedä kuinkahan helppo homma se on saada onnistuneesti asennettua jos alemman poistaa, mutta varmaan pakko kokeilla kun jäi yksi roskakin alle. En yhtään huomannut, että tuossa olisi ollut kalvo kun koitin mahdollisimman nopeasti tehdä homman ettei pölyä päätyisi kalvon alle.
Onko joku rootannut puhelinta? Avasin bootloaderin heti kun sain luurin niin ei tarvi tyhjentää luuria, mutta tässä ilmeisesti homma menee hieman erilailla kuin aiemmin eikä ole mitään valmista työkalua mikä tekisi kaiken valmiiksi?
Oxygenissä on valmiina kaikki ominaisuudet mitä itse kaipaa, niin ei ole vielä ollut tarvetta rootata.
Itellä ainakin firefox+ublock add-on combo toiminut mainiosti ilman mitään roottauksia.Mainosten estoa ei taida saada mistään päälle?
Itellä ainakin firefox+ublock add-on combo toiminut mainiosti ilman mitään roottauksia.
Mulla ollut asetuksissa private DNS [dns.adguard.com] ja mainokset olleet poissa. Pari kertaa netti ollut jumissa kun tuo DNS ollut alhaalla, mutta pääsääntöisesti hyvin toiminut.
Adguardin sovellusta tullut käytettyä vuosia. Hyvin blokkaa mainokset liki kaikista sovelluksista eikä vaadi roottia. Välillä noita elinikäisiä lisenssejä saa todella halvalla, kun maksaa ruplina. Facebookin alaiset sovellukset ja youtube ovat ainakin sellaisia mistä tuolla ei mainoksia saa blokattua, mutta Youtube Vanced korjaa tämän ja Facebookia ei tule juurikaan käytettyä.
Jos ei halua maksaa Adguardista, niin ainakin aiemmin sai 12kk Premium käyttöaikaa kun ilmoittautui Beta testaajaksi. Ja 12kk lisää lisää kun laittoi uuden hakemuksen.
Ei jotenkin jaksaisi kikkailla lisenssien kanssa saati maksaa tuosta. Adawayssa on se hyvä ettei niitä mainoksia koskaan nää missään. Muistaakseni toi Adguard kulutti jonkin verran akkuakin. Haluaisin vaan varmistaa noi pari juttua tohon roottaukseen liittyen. Joskus aikaisemmin tuo roottaus oli ärsyttävä operaatio kun ei koskaan muistanut avata tuota bootloaderia siinä vaiheessa kun luurin sai vaan vasta kun kaikki säädöt oli tehty.
Joskus vähän päälle vuosi sitten koitin Oneplus 6 ilman roottausta ja testasin tuota Blokadaakin, mutta senkin kanssa oli ongelmia ja lopulta päädyin roottaamaan. Tuo 11€ taas on mielestäni kohtuu paljon kännykkä sovelluksesta jollaisen saa ilmaiseksi varsinkin kun tuosta tuosta roottauksesta ei tietääkseni ole mitään haittaa joten en sinänsä näe syytä olla roottaamatta varsinkin kun jotkut apitkin sitä joskus vaatii tai pystyy hyödyntämään.
Joillain valmistajilla roottaus taitaa evätä takuun ja on siitä se haitta että pankkisovellukset ja google play sun muut lakkaa toimimasta. Ja joo, on on olemassa Magisk hide, mutta ei sekään mikään idioottivarma ole. Itselläni ainakin vähän väliä joku päivitys rikkoi sen toiminnan ja taas olikin taas ongelmia tunnuslukusovelluksien yms. kanssa. Onneksi löytyy muita laitteita joilla pystyi käyttämään verkkopankkia odotellessa, mutta tässä paperittomassa maailmassa saattaa olla aika orpo olo jossei ole muuta keinoa verkkopankkiin kirjautumiseen kuin se yksi omistamasi puhelin ja pankkisovellus lakkaa toimimasta.
Ja ettei nyt tule mitään väärinkäsityksiä, niin en ole millään tavalla roottausta vastaan. Joka ikisen Android luurini olen rootannut/unlockannut ennemmin tai myöhemmin, yleensä viimeistään silloin ku valmistaja on lopettanut tietoturvapäivitykset. Ja niin aion myös unlockata/rootata tämän OP7. Itse koen, että suurin hyöty roottamisesta on Viper4Android ja sitä on kyllä ollut ikävä tässä puolen vuoden aikana mitä olen 7:n omistanut.