Juha Uotila
Ylläpidon jäsen
Vasta 3T versio jaossaEi ainakaan freedomella saksasta saa.
Pitääpä kokeilla muitakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vasta 3T versio jaossaEi ainakaan freedomella saksasta saa.
Pitääpä kokeilla muitakin.
Itsellä ollut 4kk aktiivi käytössä OnePlus3 ja suosittelisin hinta&laatu suhteeltaan tätä kalvoa:Mikäs panssarilasi ja/tai suojakuori tähän nyt on kuuminta hottia? Tilattiin kokeeksi 4kpl töihin, voisi korvata omankin luurin ehkä tällä samalla nyt sitten.
Ah no sitten. Voisivat 3t omistajat aina mainita että t malli kyseessä kun postailevat tähäb kettuun.Vasta 3T versio jaossa
nyt löytyi perus 3seen kanssa saksan vpnllä
Freedomella piti disabloida jo web protection tmsPitää itekkin latailla.
Edit: Ei löydy freedomen kautta saksasta
Freedomella piti disabloida jo web protection tms
Ei ongelmia päivityksessä. Tuo applocker kiva ominaisuus.
Saat lukittua softan niin että vaatii soemenjäljen skannauksen että saat sen aukiMikä se on? En ole yhtään perehtynyt Nougattii.
Ei ongelmia päivityksessä. Tuo applocker kiva ominaisuus.
Mikä versio sulla on pohjalla?Ei löydy uutta päivitystä Opera vpn:llä Hollannista, Saksasta tai Kanadasta. Mitä teen väärin?
Muuten ihan kiva, mutta akun tiedot näkyvät tossa ylhäällä tommosena ympyränä, mutta sen vieressä on lisäksi prosentit. Vie aika ison tilan, eikä tuolla akkuasetuksissa tai system ui tunerissa ole enää mitään millä tätä säätää kuten marshmallowissa oli.
Myös google hakupalkkia ei saa pois näköjään enää kun kustomointijuttuja on poistettu.
No näinhän tuo onnistuikin. Akkuympyrän sisään kun saisi vielä prosentit niin olisi hyvä.Sen akkuprosentin saa pois näkyvistä menemällä Asetukset -> tilarivi. Akkuprosenttia ei saa enää sinne sisälle.
Google palkin saa pois ihan normaalisti kuin minkä tahansa widgetin pitämällä sormea hetken sen päälle ja raahamalla sinne poiste teksin luo. Nyt tuohon hakupalkin tilaan saa myös asetettua tavaraa toisin kuin aikaisemmin
Mun linkittämä tiedosto ei ole Open Beta vaan ihan virallinen 4.0 stable
Eli nyt kannattaa olla sitten tarkkana lataako Open Beta vai virallisen 4.0 version. Molemmilla on oma OTA träkki ja beta rom ei saa virallisia OTA julkaisuja vaan pelkät beta OTAt
löytyy täältä: https://forum.xda-developers.com/oneplus-3/how-to/oxygenos-4-0-android-nougut-official-t3529684
Itsellä ollut 4kk aktiivi käytössä OnePlus3 ja suosittelisin hinta&laatu suhteeltaan tätä kalvoa:
http://protectionfilms24.com/articl...screen-protector-clear-oneplus-3-2729725.html.
Nopea toimitus ko puljussa myös.
Hard reset kannattaa tehdä jos päivityksen jälkeen jotain outoja ongelmia.Ja tätä ennenkö kannattaa vetää hard reset?
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Kauankohan menee et ton saa päivitettyä tuolta puhelimen järjestelmäpäivityksistä ihan normaalisesti?
Kauankohan menee et ton saa päivitettyä tuolta puhelimen järjestelmäpäivityksistä ihan normaalisesti?
Se VPN kannattaa sammuttaa ja ladata vasta sitten niin on nopeampaaLaitoin kanssa Opera VPN:llä valumaan Saksasta. Melko hitaasti vaan tulee.
Onko tällä mitään käytännön eroa, että asennanko sen nyt tuolta, vai odotanko Suomen päivitystä? Esim. Vaikuttaako tulevaisuuden päivityksiin tai muuta sellaista?
Ok. Kiitos vinkistä! En uskaltanut itse sulkea VPN:ää, vaikka mietin sitä kans.Se VPN kannattaa sammuttaa ja ladata vasta sitten niin on nopeampaa
Mitään eroa ei tuolla ole jos nyt odottaisin mahdollista Suomeen valumista. Siellä on tasan yksi päivitystiedosto kaikille laitteille
Lataus päälle ja VPN pois päältä ja latauksen jatkoOk. Kiitos vinkistä! En uskaltanut itse sulkea VPN:ää, vaikka mietin sitä kans.
Akkukesto ainakin toistaiseksi vaikuttaa hyvältä. Muuten noista valikoista tulee mieleen joku vanha android, ehkä joku gingerbread tms. Eli nuo siniset asetuskuvakkeet ja dialer sekä soittoäänetkin kuulostaa jotenkin retrolta.
Ajattelin jossainvaiheessa tehdä factory resetin niin saisi tuon uuden tiedostojärjestelmänkin käyttöön.
Valikoissa ei sinänsä mitään vikaa, mutta niistä ja dialerista tosiaan tulee vain jotenkin retro olo.En tiedä meinasitko että valikot on huonolla tavalla retroja mutta ainakin ite tykkään hitosti enemmän näistä uusista. Varsinkin kun laittaa näytön skaalauksen niin että kaikki näkyy vähän pienempänä niin käytettävyys huomattavasti parempi.
Akunkeston paraneminen olisi kyllä aivan helvetin hyvä juttu, muutenkin kyllä jo puhelimien parhaimmistoa.
Onko muita ärsyttänyt tuon oneplussan oman kellon asentaminen työpöydälle vie todella ison tilan joka sen allekin mahtuis appseja :/ eli ns varaa tilaa puoli näyttöä vaikka todellisuudessa vie murto osan
Toimiiko jollain päivityksen (virallinen, ei beta) jälkeen shelffin sää? Mulla näyttää vaan kiinalaisia kaupunkeja, eikä löydä Helsinkiä.
Kokeilin hakea, muttei löytynyt...Toimii, kokeilitko lisätä haluamasi kaupungin manuaalisesti?
Toimii ja näyttää jopa kaupunginosan missä olen.Toimiiko jollain päivityksen (virallinen, ei beta) jälkeen shelffin sää? Mulla näyttää vaan kiinalaisia kaupunkeja, eikä löydä Helsinkiä.
Miten poistetaan ylin paikannimi?Toimii ja näyttää jopa kaupunginosan missä olen.
En ymmärrä kysymystä. Itselläni siis selfin sää on yhdellä rivillä, ekana on jokin ikoni (nyt lumihiutale) sitten lukee säätila (nyt "Tuulenpuuska) sitten lämpötila joka on nyt -3 C ja sitten, kaupunginosa. Ei ole mitään ylintä paikannimeä.Miten poistetaan ylin paikannimi?
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Voi lisätä uusia, ylimmäinen on väärä.En ymmärrä kysymystä. Itselläni siis selfin sää on yhdellä rivillä, ekana on jokin ikoni (nyt lumihiutale) sitten lukee säätila (nyt "Tuulenpuuska) sitten lämpötila joka on nyt -3 C ja sitten, kaupunginosa. Ei ole mitään ylintä paikannimeä.