• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

OnePlus 3/3T

Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 743
@runboy93 Onko minkämoisia ominaisuuksia odotettavissa päivityksen suhteen? Mennyt hieman ohitse koko asia.
Jaa tulikin:

OxygenOS Open Beta 36 for the OnePlus 3 and 27 for the OnePlus 3T

System
  • Updated Android security patch to May
Launcher
  • Added Toolbox Card in shelf
  • Added Hidden Space in app drawer
  • Added support for editing dynamic icons(weather,clock and calendar)
OnePlus Switch
  • Optimized user interface for backup & restore
  • Optimized logic for time remaining
  • General bug fixes and stability improvements
Messages
  • Added Group MMS
Päivityksen asennuksen jälkeen tuli jtn yksityisyyteen liittyvää tietoa, ja ne asetukset, no ne oli jo pois käytöstä :p

Ei tullut vieläkään Android 8.1, kuulemma joskus kesällä pitäisi tulla. Mutta veikkaan että hankin OP6:n, niin saattaa olla että jää kokematta :D
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Onko muillakin jo mennyt usb portti väljäksi ei meinaa liitin pysyä paikoillaan jos vähän liikutelee puhelinta, varmaan syksyksi saa katella uutta puhelinta tämän tilalle kun näyttökin jo melko sirpareilla:sori:
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
236
Millon tuis laittaa "minor visble scratches on body yms yms" tossa trade in hommassa? Onko kännykän oltava ihan täydellisessä "äsken otin pakkauksesta" kunnossa, että mene läpi no scratches...? Mulla yks pienen pieni naarmu sim kelkan kohalla rungossa ja sitten takapinta hieman likainen:D op3T kyseessä
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
426
Onko muillakin jo mennyt usb portti väljäksi ei meinaa liitin pysyä paikoillaan jos vähän liikutelee puhelinta, varmaan syksyksi saa katella uutta puhelinta tämän tilalle kun näyttökin jo melko sirpareilla:sori:
Hieman on tosiaan tuo liitin löystynyt mutta ei vielä pahasti. Voisi kuvitella jossain esim. autokäytössä jolloin liitin olisi kovemmassa käytössä että tunnit tulisivat tuon osalta äkkiä täyteen. Tietty latauspaikka jossa lapset ja kotieläimet eivät riuhdo piuhaa niin hyvin kestää.
Kasvojen tunnistus tuli ainaki tässä päivityksessä
Toukokuun turvapäivitys ja pientä fiilaamista muutenkin myös. :kahvi:
Ihan niinku he kiusaavat ihmisiä
Tämä ei oikein auennut... :confused:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Nyt testaillu tuota kasvojen tunnistusta niin olen aika yllättänyt kuinka hyvin se toimii, näin pimeässä huoneessa koneen näytön valaistuksessa toimii ongelmitta, taitaa tämä jäädä sormenjäljen edelle näppäryydessä omassa käytössä kun on tuplakosketuksella näytön herätys niin ei pidä peukaloa vääntää tunnistimelle:tup:
Sää jutusta en tiedä kun en ole sovellusta käyttänyt.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 898
Eikös Android 8.0 jo kerrottu olevan viimeinen iso android päivitys. Laitteeelle kuitenkin tuodaan näitä OOS päivityksiä kuten tuo juuri julkaistu päivitys.
Jep.

Ja täytyy miettiä jossain vaiheessa jonkun rommin asentamista, kun valmistaja ei tuo tuota Android 9 päivitysyä.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 608
Zoomautuko muilla etukamera päivityksen johdosta. Tai tuntuu että jopa resoluutio muuttunut kokonaan.
 

afterii

Intel vai AMD?
Team Tesla
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
115
Mikähän lie kun swipesin päivällä ohjelmistopäivityksen ilmoituksen vekeen ja nyt kun käy manuaalisesti tarkastamassa päivitykset niin ilmoittaa että uusin versio? Kuitenkaan changelogissa ei ole esim tätä uutta kasvotunnistus lukitusta.

Puhelimena OnePlus 3
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 309
Vetivätkö viimeisimmän päivityksen pois? Toissa aamuna tyrkytti päivitysyä, en tuohon ehtinyt reagoimaan heti vasta parin tunni päästä kilkkasin auki katoaskseni changelogia ni olikin jo että on ajan tasalla..
 

afterii

Intel vai AMD?
Team Tesla
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
115
Kikkailin vaikka millä VPN avulla mutta ei lähteny tulemaan. Forcetin sitten play kaupasta löytyvällä Oxygen Updaterilla uuden version sisään. Hyvin pelaa :tup:
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 309
Tuolla updaterilla tuli tarjolle, kiitos. Olinkin unohtanut koko ohjelman
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 864
Aika hyvin toimii tuo kasvojen tunnistus. Joskus oli Nexus 5 ja siinä joku vastaava, mutta ei se kyllä toiminut.

Onkohan tähän enää tulossa päivityksiä vai oliko tämä viimeinen? Mietin vaan että missä vaiheessa löisi Lineagen sisään. Varmaan viimeistään kun on android 9 lineage?
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 898
Aika hyvin toimii tuo kasvojen tunnistus. Joskus oli Nexus 5 ja siinä joku vastaava, mutta ei se kyllä toiminut.

Onkohan tähän enää tulossa päivityksiä vai oliko tämä viimeinen? Mietin vaan että missä vaiheessa löisi Lineagen sisään. Varmaan viimeistään kun on android 9 lineage?
Lineage on just se käyttis, jolla saadaan jatkettua puhelimen käyttöä tulevaisuudessa. Itse laittaisin takuuajan jälkeen tuohon.

Mutta Oneplus tuntuu jakavan edes beta-versioita, kun esim. Samsung tuntuu jättävän pahimmillaan päivitykset julkaisun jälkeen
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 311
Juu, itsenikin yllätti tuo kasvojentunnistus kun testimielessä laitoin päälle, op3. Kokeillaan nyt muutama päivä.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 608
Oma 3T lähti huoltoon. Laiton puhelimen laturiin ja kellon herättämään, eipä herättänyt. Ei kyllä tehnyt enää mitään muutakaan, vaan siitä tuli ns. tiiliskivi.

Ei lähtenyt näilläkään ohjeilla henkiin, jos jollekkin iskee sama:

Paska video, mutta googleen "oneplus 3t unbrick" niin tulee tarkempaa ohjetta.

Edit: Toimiiko muilla tuo www.huollontila.fi ? Mä en saa laitettua / en löydä mihin hittoon laittais työnumeron, että voisi seurata missä mennään. Sama Chromella ja Edgellä.
Itse vein juuri tiistina oman kämnykän huoltoon. Itsellä ei kuulunut oikeen puheluista enään mitääm varsinkaan äänekkäissä paikoissa baareissa tien vieres yms.

Vein itse paikanpäälle kun Helsingissä asun kun tuntuu että pari pvä menee jo kuljetuksiin. Eilen oli kuuloke vaihettu ja uskoisin että tänään voi hakea.

Itsellä toimii sekä IMEI:llä että työtilauksella jotka molemmat löytyy lapusta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
515
Mulla on pitkän aikaa säännöllisen epäsäännöllisesti mennyt ilmoitukset rikki. Gmail ja Whatsapp -ilmoitukset tulee joskus läpi tuntien viiveellä ja joskus vasta kun sovelluksen avaa. Olen laittanut asetuksista ettei Whatsappin akunkäyttöä optimoida, ja jopa Dev optionsista ottanut Dozen pois päältä. Tuloksetta.

Huomenna taidan koittaa Lineagea, jospa se ilmoittelisi uskollisemmin
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 309
Sama kävi viimeisimmän päivityksen jälkeen omalle o+3lle.
Inbox tosin köytösaä gmailille mutta ilmot ei tule. Myös kalenterin hälyääntä ei pysty vaihtaa.
Mahtaakoha lingeaossissa pelata jo nordean koodit jotenkin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
469
Itse vein juuri tiistina oman kämnykän huoltoon. Itsellä ei kuulunut oikeen puheluista enään mitääm varsinkaan äänekkäissä paikoissa baareissa tien vieres yms.

Vein itse paikanpäälle kun Helsingissä asun kun tuntuu että pari pvä menee jo kuljetuksiin. Eilen oli kuuloke vaihettu ja uskoisin että tänään voi hakea.

Itsellä toimii sekä IMEI:llä että työtilauksella jotka molemmat löytyy lapusta.
Minulla myös sama vika tuon kuulokkeen kanssa, joskin se vaikutti menneen huonoksi kun puhelin päivittyi 8.0-versioon. Paljonko tuo kuulokkeen vaihto maksaa?
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 898
Minulla myös sama vika tuon kuulokkeen kanssa, joskin se vaikutti menneen huonoksi kun puhelin päivittyi 8.0-versioon. Paljonko tuo kuulokkeen vaihto maksaa?
Oneplus 3/3T:lle on kahta erillaista kuuloketta eli siinä huonommassa on kuulokkeen päällä tihemäpi verkko ja uudessa kuulokkeessa erillainen se päälimmäinen verkko sekä sitä on kehuttu huomattavan paremmaksi (isompi äänenvoimakkuus)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
515
Sama kävi viimeisimmän päivityksen jälkeen omalle o+3lle.
Inbox tosin köytösaä gmailille mutta ilmot ei tule. Myös kalenterin hälyääntä ei pysty vaihtaa.
Mahtaakoha lingeaossissa pelata jo nordean koodit jotenkin?
Mulla oli tätä samaa ongelmaa ainakin edellisen päivityksen kanssa ellei jopa aiemmin. En jaksa enää muistaa. OnePlus 3 itselläkin käytössä. Nordeasta en tiiä. Mut tuon kysymyksesi avulla aloin pohtimaan omaa tilannetta S-mobiilin ja sen sormenjälkimaksamisen kanssa - meneeköhän se rikki custom rommilla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
469
Oneplus 3/3T:lle on kahta erillaista kuuloketta eli siinä huonommassa on kuulokkeen päällä tihemäpi verkko ja uudessa kuulokkeessa erillainen se päälimmäinen verkko sekä sitä on kehuttu huomattavan paremmaksi (isompi äänenvoimakkuus)
Tuossa omassa on se tiheämpiverkkoinen malli. Silti ihmettelen että miten se Oreo-päivitys sen rikkoi - enkä ole edes ainoa jolle noin kävi, on usampia jotka samasta viasta on OP:n foorumeilla huudellut. Ymmärtääkseni roottaamisella pääsisi muokkaamaan äänenvoimakkuuden tasoa, joten softalla on jotain tekemistä asian kanssa joka tapauksessa.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 898
Tuossa omassa on se tiheämpiverkkoinen malli. Silti ihmettelen että miten se Oreo-päivitys sen rikkoi - enkä ole edes ainoa jolle noin kävi, on usampia jotka samasta viasta on OP:n foorumeilla huudellut. Ymmärtääkseni roottaamisella pääsisi muokkaamaan äänenvoimakkuuden tasoa, joten softalla on jotain tekemistä asian kanssa joka tapauksessa.
Onko mahdollisesti Oneplus tehnyt tämäk tarkoituksella eli koittavat saada ihmiset siirtmään uusiin malleihin? Ja voihan tuohon aina anrdoid 7 version takaisin.

OnePlus 3T keskustelu

Kaksi ensimmäistä viestiä käy lukemassa ja toisessa:

Revin äsken sisäkautta ritilän ja kangasverkon pois kokonaan. Laitoin epämääräisen kangasverkon ja kasasin puhelimen. Äänenvoimakkuus ainakin nelinkertastui kertaheitolla, jopa joutuu säätäämään pienemmälle. Olen yrittänyt pestäkin tuota ritilää aikasemmin, mutta vaikutus oli hyvin pieni. Hyvä että ei tarvii mennä tänään puhelinostoksille, nimittäin puhelin on muuten ihan huippu. Täytyy tutkia saako uudenmallista ritilää tilattua, voisin sen sinne laittaa, vaikka helppoa se ei ole. Kiitos zSx!
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 608
Minulla myös sama vika tuon kuulokkeen kanssa, joskin se vaikutti menneen huonoksi kun puhelin päivittyi 8.0-versioon. Paljonko tuo kuulokkeen vaihto maksaa?
Itsellä meni takuun piikkiin. Itsellä tuo tiheämpi malli ja sitä yrittänyt putsata ja puhallella mutta ei vaikutusta. Voin illalla laittaa viestiä minkälainen vaihdettiin ja miten auttoi kuhan saan puhelimen huollosta.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 608
No sain tuon nyt mobylifen huollosta takasin. Eivät olleet vaihtaneet ritiläosaa eli on sama kuin ennen. Vähän näköjään imuroitu tai puhelleltu. Mitä nyt pikasesti testasin niin äänenlaatu hiljaisessa tilassa on ihan ok, mutta kadulla on vieläkin välillä vaikeuksia saada kaverin puheesta selvää.

Mobylife laittoi viestiä että " Kuuloke vaihdettu ja toiminta testattu.". Itse olen aika satavarma että kuuloketta on vain putsailtu ja nyt vähän mietityttää pitäisikö reklamoida ja alkaa vääntämään asiasta. Kyllähän tuon äänenkovuuden eron huomaa hyvin jos testaa jotain kaverin oneplussaa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
469
No sain tuon nyt mobylifen huollosta takasin. Eivät olleet vaihtaneet ritiläosaa eli on sama kuin ennen. Vähän näköjään imuroitu tai puhelleltu. Mitä nyt pikasesti testasin niin äänenlaatu hiljaisessa tilassa on ihan ok, mutta kadulla on vieläkin välillä vaikeuksia saada kaverin puheesta selvää.

Mobylife laittoi viestiä että " Kuuloke vaihdettu ja toiminta testattu.". Itse olen aika satavarma että kuuloketta on vain putsailtu ja nyt vähän mietityttää pitäisikö reklamoida ja alkaa vääntämään asiasta. Kyllähän tuon äänenkovuuden eron huomaa hyvin jos testaa jotain kaverin oneplussaa...
Tilasin juuri eBaysta varaosina OP3:n kuulokkeita 3 kpl kun maksoivat luokkaa 1,5€ kappaleelta. Pitäisi vielä löytää joku taho joka voisi sen vaihtaa kun ei viitsi noita työkaluja itselle hankkia vain yhtä kertaa varten. Katsotaan miten käy.

New Earpiece Earphone Speaker Replacement For Oneplus 3 A3000 A30001 A3003 9553902079793 | eBay
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
4 913
Onko muilla alkanut puhelin hidastelemaan? Aika usein appi kaatuu, tai latautuu hitaasti, muutamia kertoja nyt jopa evästeiden ilmoitus siirtyy ylöspäin etanan vauhtia. Uskomaton häviö tehoissa tullut viimeisimmän päivityksen myötä? Androidi on 8.0.0 ja buildi A3003_28_180517.

Jos on ollut, niin osaako joku sanoa korjausta, vai onko vain uusi puhelin vaihtoehtona? Ei tätä jaksa kohta enää käyttää.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
56
Onko muilla alkanut puhelin hidastelemaan? Aika usein appi kaatuu, tai latautuu hitaasti, muutamia kertoja nyt jopa evästeiden ilmoitus siirtyy ylöspäin etanan vauhtia. Uskomaton häviö tehoissa tullut viimeisimmän päivityksen myötä? Androidi on 8.0.0 ja buildi A3003_28_180517.

Jos on ollut, niin osaako joku sanoa korjausta, vai onko vain uusi puhelin vaihtoehtona? Ei tätä jaksa kohta enää käyttää.
Saman huomasin. Otin testiin P20 pron ja huomenna tulee uusi OP6. En jaksanut enää säätää

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
4 913
Saman huomasin. Otin testiin P20 pron ja huomenna tulee uusi OP6. En jaksanut enää säätää

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
Jos näin huonosti toimii päivitykset, niin taidan alkaa välttelee oneplussaa. Pixel 3 kiinnostaa, mutta ei taida kestää järki sinne asti :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 864
Jos näin huonosti toimii päivitykset, niin taidan alkaa välttelee oneplussaa. Pixel 3 kiinnostaa, mutta ei taida kestää järki sinne asti :)
Ei mitään ongelmaa itselläni uuden päivityksen kanssa. Varmaan kannattaa tyhjentää koko puhelin ja asentaa puhtaaltapöydältä jos on ongelmia?

Akku kuluu tosin nykyään nopeammin kun uutena, mutta onhan tämä jo 2 vuotta vanha niin kyllähän litium akku valitettavasti "kuluu" käytössä. Jos nyt vuoden menisi vielä niin OP7:n voisi hankkia tämän tilalle.
 
Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
27
Onkos muilla semmoista ongelmaa että esim. Whatsappiin viestin tullessa ei kuulu mitään eikä edes värise vaikka slider on alhaalla ja äänet päällä?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
4 913
Onkos muilla semmoista ongelmaa että esim. Whatsappiin viestin tullessa ei kuulu mitään eikä edes värise vaikka slider on alhaalla ja äänet päällä?
Joo tässä jonkun aikaa ollut oudon hiljaisella ilmoitukset saapuneista viesteistä niin whatsappiin kuin sähköpostiin. Pitää käydä "päivittämässä" avaamalla ohjelma. Kai tää oma kappale vaatii hard resetin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
86
Joo tässä jonkun aikaa ollut oudon hiljaisella ilmoitukset saapuneista viesteistä niin whatsappiin kuin sähköpostiin. Pitää käydä "päivittämässä" avaamalla ohjelma. Kai tää oma kappale vaatii hard resetin.
Mullakin oli samaa ongelmaa, ratkesi resetoimalla ilmoitus-asetukset. Jäi sellainen muistijälki tuosta, että taisi olla enemmänkin WhatsAppin / androidin ongelma kuin puhelimen. Samaa teki nimittäin tyttären ihan toisen valmistajan luurikin. :)
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 608
Nyt alkaa menemään tunteisiin puhelujen äänenvoimakkuustaso. Ei saa puheesta selvää jos vähänkin äänekkäämpi paikka ts. jos olen jossain muualla kun yksin huoneessa. Kävi mobylifellä jo yhen kerran ja sanoivat vaihtaneensa kuulokkeen mutta oman havainnon mukaan ehkä putsasivat vain. Ainakaan ongelma ei hävinnyt mihkään.

Laitoin s-postia mobylifeen ja kysyin että mitäs nyt vaihtaako uuden uudestaan vai mitä tehdään. Katsotaan vastaus ja mietiyään sen jälkeen uudestaan onko pakko vaihtaa tämän pikkuriikkisen ongelman takia puhelinta. Toivottavasti ei.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 454
Jäsenet
70 771
Uusin jäsen
jeppemiess

Hinta.fi

Ylös Bottom