@runboy93 Onko minkämoisia ominaisuuksia odotettavissa päivityksen suhteen? Mennyt hieman ohitse koko asia.Stable päivitys voi olla lähellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@runboy93 Onko minkämoisia ominaisuuksia odotettavissa päivityksen suhteen? Mennyt hieman ohitse koko asia.Stable päivitys voi olla lähellä.
Jaa tulikin:@runboy93 Onko minkämoisia ominaisuuksia odotettavissa päivityksen suhteen? Mennyt hieman ohitse koko asia.
System
Launcher
- Updated Android security patch to May
OnePlus Switch
- Added Toolbox Card in shelf
- Added Hidden Space in app drawer
- Added support for editing dynamic icons(weather,clock and calendar)
- Optimized user interface for backup & restore
- Optimized logic for time remaining
- General bug fixes and stability improvements
- Added Group MMS
Kolmoseen tullut uusi päivitys. Android edelleen 8.0.
Ei oo ees betassa 8.1 vielIhan niinku he kiusaavat ihmisiä
Hieman on tosiaan tuo liitin löystynyt mutta ei vielä pahasti. Voisi kuvitella jossain esim. autokäytössä jolloin liitin olisi kovemmassa käytössä että tunnit tulisivat tuon osalta äkkiä täyteen. Tietty latauspaikka jossa lapset ja kotieläimet eivät riuhdo piuhaa niin hyvin kestää.Onko muillakin jo mennyt usb portti väljäksi ei meinaa liitin pysyä paikoillaan jos vähän liikutelee puhelinta, varmaan syksyksi saa katella uutta puhelinta tämän tilalle kun näyttökin jo melko sirpareilla
Toukokuun turvapäivitys ja pientä fiilaamista muutenkin myös.Kasvojen tunnistus tuli ainaki tässä päivityksessä
Tämä ei oikein auennut...Ihan niinku he kiusaavat ihmisiä
Tämä ei oikein auennut...
Jaah, olihan tuolla edempänä juttua tuosta.No kiusaavat sillä, että voisivat tuoda jo sen android 8.1 päivityksen jakeluun
Tuskinpa 8.1 tehdään luurille kun se ei juuri mitään uutta non-pixel puhelimiin tuo.No kiusaavat sillä, että voisivat tuoda jo sen android 8.1 päivityksen jakeluun
Tuskinpa 8.1 tehdään luurille kun se ei juuri mitään uutta non-pixel puhelimiin tuo.
Eikös Android 8.0 jo kerrottu olevan viimeinen iso android päivitys. Laitteeelle kuitenkin tuodaan näitä OOS päivityksiä kuten tuo juuri julkaistu päivitys.Niin no joo. Mutta ois pieni ihme, jos 3/3T:lle tulisi android 9
Eikös Android 8.0 jo kerrottu olevan viimeinen iso android päivitys. Laitteeelle kuitenkin tuodaan näitä OOS päivityksiä kuten tuo juuri julkaistu päivitys.
Aika hyvin toimii tuo kasvojen tunnistus. Joskus oli Nexus 5 ja siinä joku vastaava, mutta ei se kyllä toiminut.
Onkohan tähän enää tulossa päivityksiä vai oliko tämä viimeinen? Mietin vaan että missä vaiheessa löisi Lineagen sisään. Varmaan viimeistään kun on android 9 lineage?
Oma 3T lähti huoltoon. Laiton puhelimen laturiin ja kellon herättämään, eipä herättänyt. Ei kyllä tehnyt enää mitään muutakaan, vaan siitä tuli ns. tiiliskivi.
Ei lähtenyt näilläkään ohjeilla henkiin, jos jollekkin iskee sama:
Paska video, mutta googleen "oneplus 3t unbrick" niin tulee tarkempaa ohjetta.
Edit: Toimiiko muilla tuo www.huollontila.fi ? Mä en saa laitettua / en löydä mihin hittoon laittais työnumeron, että voisi seurata missä mennään. Sama Chromella ja Edgellä.
Itse vein juuri tiistina oman kämnykän huoltoon. Itsellä ei kuulunut oikeen puheluista enään mitääm varsinkaan äänekkäissä paikoissa baareissa tien vieres yms.
Vein itse paikanpäälle kun Helsingissä asun kun tuntuu että pari pvä menee jo kuljetuksiin. Eilen oli kuuloke vaihettu ja uskoisin että tänään voi hakea.
Itsellä toimii sekä IMEI:llä että työtilauksella jotka molemmat löytyy lapusta.
Minulla myös sama vika tuon kuulokkeen kanssa, joskin se vaikutti menneen huonoksi kun puhelin päivittyi 8.0-versioon. Paljonko tuo kuulokkeen vaihto maksaa?
Mulla oli tätä samaa ongelmaa ainakin edellisen päivityksen kanssa ellei jopa aiemmin. En jaksa enää muistaa. OnePlus 3 itselläkin käytössä. Nordeasta en tiiä. Mut tuon kysymyksesi avulla aloin pohtimaan omaa tilannetta S-mobiilin ja sen sormenjälkimaksamisen kanssa - meneeköhän se rikki custom rommilla?Sama kävi viimeisimmän päivityksen jälkeen omalle o+3lle.
Inbox tosin köytösaä gmailille mutta ilmot ei tule. Myös kalenterin hälyääntä ei pysty vaihtaa.
Mahtaakoha lingeaossissa pelata jo nordean koodit jotenkin?
Tuossa omassa on se tiheämpiverkkoinen malli. Silti ihmettelen että miten se Oreo-päivitys sen rikkoi - enkä ole edes ainoa jolle noin kävi, on usampia jotka samasta viasta on OP:n foorumeilla huudellut. Ymmärtääkseni roottaamisella pääsisi muokkaamaan äänenvoimakkuuden tasoa, joten softalla on jotain tekemistä asian kanssa joka tapauksessa.Oneplus 3/3T:lle on kahta erillaista kuuloketta eli siinä huonommassa on kuulokkeen päällä tihemäpi verkko ja uudessa kuulokkeessa erillainen se päälimmäinen verkko sekä sitä on kehuttu huomattavan paremmaksi (isompi äänenvoimakkuus)
Tuossa omassa on se tiheämpiverkkoinen malli. Silti ihmettelen että miten se Oreo-päivitys sen rikkoi - enkä ole edes ainoa jolle noin kävi, on usampia jotka samasta viasta on OP:n foorumeilla huudellut. Ymmärtääkseni roottaamisella pääsisi muokkaamaan äänenvoimakkuuden tasoa, joten softalla on jotain tekemistä asian kanssa joka tapauksessa.
Revin äsken sisäkautta ritilän ja kangasverkon pois kokonaan. Laitoin epämääräisen kangasverkon ja kasasin puhelimen. Äänenvoimakkuus ainakin nelinkertastui kertaheitolla, jopa joutuu säätäämään pienemmälle. Olen yrittänyt pestäkin tuota ritilää aikasemmin, mutta vaikutus oli hyvin pieni. Hyvä että ei tarvii mennä tänään puhelinostoksille, nimittäin puhelin on muuten ihan huippu. Täytyy tutkia saako uudenmallista ritilää tilattua, voisin sen sinne laittaa, vaikka helppoa se ei ole. Kiitos zSx!
Itsellä meni takuun piikkiin. Itsellä tuo tiheämpi malli ja sitä yrittänyt putsata ja puhallella mutta ei vaikutusta. Voin illalla laittaa viestiä minkälainen vaihdettiin ja miten auttoi kuhan saan puhelimen huollosta.Minulla myös sama vika tuon kuulokkeen kanssa, joskin se vaikutti menneen huonoksi kun puhelin päivittyi 8.0-versioon. Paljonko tuo kuulokkeen vaihto maksaa?
Pojalla näytö rikki. Onnistuuko pelkkä lasin vaihdolla vai parempi vaihtaa koko näytö?
Jos jollain "tee se itse" kaverilla vaihdattaa, niin onnistuu pelkkä lasin vaihto.Pojalla näytö rikki. Onnistuuko pelkkä lasin vaihdolla vai parempi vaihtaa koko näytö?
No sain tuon nyt mobylifen huollosta takasin. Eivät olleet vaihtaneet ritiläosaa eli on sama kuin ennen. Vähän näköjään imuroitu tai puhelleltu. Mitä nyt pikasesti testasin niin äänenlaatu hiljaisessa tilassa on ihan ok, mutta kadulla on vieläkin välillä vaikeuksia saada kaverin puheesta selvää.
Mobylife laittoi viestiä että " Kuuloke vaihdettu ja toiminta testattu.". Itse olen aika satavarma että kuuloketta on vain putsailtu ja nyt vähän mietityttää pitäisikö reklamoida ja alkaa vääntämään asiasta. Kyllähän tuon äänenkovuuden eron huomaa hyvin jos testaa jotain kaverin oneplussaa...
Saman huomasin. Otin testiin P20 pron ja huomenna tulee uusi OP6. En jaksanut enää säätääOnko muilla alkanut puhelin hidastelemaan? Aika usein appi kaatuu, tai latautuu hitaasti, muutamia kertoja nyt jopa evästeiden ilmoitus siirtyy ylöspäin etanan vauhtia. Uskomaton häviö tehoissa tullut viimeisimmän päivityksen myötä? Androidi on 8.0.0 ja buildi A3003_28_180517.
Jos on ollut, niin osaako joku sanoa korjausta, vai onko vain uusi puhelin vaihtoehtona? Ei tätä jaksa kohta enää käyttää.
Saman huomasin. Otin testiin P20 pron ja huomenna tulee uusi OP6. En jaksanut enää säätää
Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
Ei mitään ongelmaa itselläni uuden päivityksen kanssa. Varmaan kannattaa tyhjentää koko puhelin ja asentaa puhtaaltapöydältä jos on ongelmia?Jos näin huonosti toimii päivitykset, niin taidan alkaa välttelee oneplussaa. Pixel 3 kiinnostaa, mutta ei taida kestää järki sinne asti
Onkos muilla semmoista ongelmaa että esim. Whatsappiin viestin tullessa ei kuulu mitään eikä edes värise vaikka slider on alhaalla ja äänet päällä?
Joo tässä jonkun aikaa ollut oudon hiljaisella ilmoitukset saapuneista viesteistä niin whatsappiin kuin sähköpostiin. Pitää käydä "päivittämässä" avaamalla ohjelma. Kai tää oma kappale vaatii hard resetin.