Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällaisissakin peleissä toimii tasaisesti kasvava vaikeustaso. Alussa pylväiden väli (siis aukon koko) on iso ja niiden keskikohta ei vaihtele suuresti. Teet siis näistä pelaajan x-koordinaatin/ajan funktion. Ja tuunaat sitä niin kauan että pelaaminen on mielekästä. Nyt ei ole.
^ Mukavaa että homma on lähtenyt käyntiin. Harkitsisin ehkä jo tuhansien käyttäjien softalle pientä kielentarkistusta prosessiin. Varmaan loppupeleissä suhteellisen halpaa vaikka laittaa jonkun freelancerin tai (niitä orjuuttavan) firman läpi softan tekstit ja vastaavat materiaalit.
En ollut oluenjuonti-ikäinen vielä, mutta paljon paljon tuli pelattua kyllä! Ilmestyi samaan aikaan kuin Carmageddon 1, muistan kun kaverusten kanssa odoteltiin kumpaakin, ja meni usein puheet ristiin, että kummasta autopelistä nyt puhutaan.Rally-Sport oli kyllä legenda. Sen kaksinpelimoodin parissa kului useampikin olunen aikanaan
Välityönä isompien projektien ohelle, väänsin tämän. Kaikki muut DIY paitsi musa (vähemmän yllättäen...)
The Real Man Summer Championship 2019 on Steam
Periaatteessa peli olisi kutakuinkin valmis, mutta en viitsi pistää myyntiin vielä, ennenkuin olen vähän keksinyt jotain markkinointiväyliä, muuten katoaa kuin pieru saharaan. Muita proggigsia sit samalla taas.
Kirjoittaako ihmiset täällä retrokonsoleille softaa? Jotkut ilmeisesti vääntää paljonkin sellaista.
Kiitos.Haistan tässä My Summer Car-pelin kaltaisen menestysmahdollisuuden! Yritä
saada vähän suosituimmille tubettajille/streemaajille arvosteltavaksi tuo. Muutamaan vuoteen ei ole tullut pelailtua mitään, mutta ostoon lähtee kun saat julkaistua! Millä softalla animoinnit/mallinnukset ja kuinka kauan on tullut harrastettua että olet päässyt tuohon pisteeseen?
Google sen löytää nopeasti: icraftOsaisikohan joku sherlokoida missä Turboraketin kehittäjä ja IP:n haltija Heikki Kosola nykyään vaikuttaa?
Google sen löytää nopeasti: icraft
On.No kysytään onko sama kaveri
Mä en kyl tajua millään miten joku nuori jamppa Suomesta käsin pystyi tekemään jollain Amigan Assembly kielellä pelejä ilman mitään järkeviä resursseja kuten internetiä tai mitään dokumentteja. Olis kiva kyllä kuulla miten kaveri oppi pelejä tekemään ja vieläpä Amigalla. Lähdekoodikin olis mahtava nähdä.Osaisikohan joku sherlokoida missä Turboraketin kehittäjä ja IP:n haltija Heikki Kosola nykyään vaikuttaa?
Itsellä ei aikanaan kärsivällisyys ja eivät varmaan taidotkaan riittäneet, mutta mitä 90-luvun alusta muistan, ulkomaalaiset lehdet olivat täynnä mallikoodia, ja sit tietysti demotiimit aina swappasivat diskettejä, kaipa siinä samassa sorsatkin levisivät. Sitten oli se Jukka Marinin Amiga-3: 68000-konekieli -kirja, joka itselläkin on.Mä en kyl tajua millään miten joku nuori jamppa Suomesta käsin pystyi tekemään jollain Amigan Assembly kielellä pelejä ilman mitään järkeviä resursseja kuten internetiä tai mitään dokumentteja. Olis kiva kyllä kuulla miten kaveri oppi pelejä tekemään ja vieläpä Amigalla. Lähdekoodikin olis mahtava nähdä.
Kyl, itsekkin lueskelin silloisesta PC Gamer lehdestä ohjeita kuinka Unrealin kenttäeditorilla tehdään omia kenttiä ja miten sinne lisätään tekoälyä jne. Semmosia parinkymmenen sivun artikkeleita ja tietysti se Demo-CD tuli mukanaItsellä ei aikanaan kärsivällisyys ja eivät varmaan taidotkaan riittäneet, mutta mitä 90-luvun alusta muistan, ulkomaalaiset lehdet olivat täynnä mallikoodia
Tässä vaiheessa oma projekti menossa, toki Windows desktopilleVoi harmi että lähdekoodia ei enää ole. Tosta joku vääntämään tyhjältä pöydältä Turboraketti mobiilipeliä. Olis kyllä kova!
Seuraavaksi enemmän ääniä tai uudelleen lataamalla sivu vaihtuu äänet.