- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 870
Siinä se sitten olisi. Vähän enemmän hommia olisi tiedossa, mitä myyntitekstissä valehdeltiin. Kuskin ikkunakin puuttuu. Eiköhän siitä ajoauton vielä tee.
Onhan täällä muitakin AUTO miehiä!Siinä se sitten olisi. Vähän enemmän hommia olisi tiedossa, mitä myyntitekstissä valehdeltiin. Kuskin ikkunakin puuttuu. Eiköhän siitä ajoauton vielä tee.
Eikös tää ollut sellainen vehje jossa Anton Yelchin kuoli monimutkaisen vaihteenvalitsimen takia?Tässä oma peli. Koneena 3,6l v6, joka täällä UAE:ssa on pienin saatavilla oleva
Joo nakojaan on ollut 2015 mallissa jotain ongelmia. En tiennytkaan. Onneksi on vuotta uudempi malli niin ehka ongelma ei ole enaa akuutti.Eikös tää ollut sellainen vehje jossa Anton Yelchin kuoli monimutkaisen vaihteenvalitsimen takia?
Jokainen voi itse etsiä sen pienen mutta oleellisen eron, joka saksassa on oivallettuLukaisin nopeasti jonkun artikkelin tässä, ilmeisesti ollut tuollainen keskelle palauttava keppi aikaisemmin. Vissiin mennyt vapaalle eikä parkille kun on pysähtynyt ja sitten valunut päälle.
Bemareissa ja Priuksissa vastaava ollut jo jonkin aikaa...
Niin on väsynyt että peilit valuneet alas, syyläri meinaa tippua.. vanteetkin eriparia ja poliisi vienyt kilvet Eikun mitä tuolta oikeasti löytyy, katulaillinen?Sellanen vanha ja väsynyt korolla. Tuoreempaa kuvaa ei löytynyt.
Murossa ja Fintoys foorumilla.Onko corolla esitelty jossain lehdessä aiemmin vai toisella foorumilla? Näyttää niin tutulta.
Oma harrastuspulkka, joka taitaa hetken päästä mennä kiertoon.
Käyttöautona MK6 Golf 2.0TDI.
Saab 900 (1988)Kerro lisää...
Siinäpä tuo on ja speksit sille. Penkissä ei olla käyty.
Ilmeisesti, kattelin eka että "on se kumma kun Holsetista ei lähde 175 hevosta enempää..."Siinäpä tuo on ja speksit sille. Penkissä ei olla käyty.
Jännä että yksi tärkeimmistä (käytännössä ja ulkonäöllisesti) eli xenonit on jäänyt ruksittamatta..... muuten voisi kelvata itsellekinKuulin, että tämä N52 kone on yksi luotettavimpia koneita bemarilta ja tästä se uudempi N53 on sitten aika paljon vikaherkempi. Tällähetkellä hankala sanoa mitä tälläset maksaa kun ei ole oikein tarjontaa mutta tämä kustanti ~17k€ pintaan. iDrive löytyy isolla näytöllä, sporttipenkit alcantaralla ja muutakin hilpettä aika hyvin raksittu listalta tähän yksilöön.
Tuolta tarkemmat varusteet: BMW E90 330I 2006 BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) STOFF BLUE SHADOWALCANT.ANTHRAZIT (ANAT) - WBAVB31030VB67780
Tätä kieltämättä itsekkin harmittelin.. Ja kun purku/ebay xenon umpioita katsoo niin 400€/kpl niin ei ainakaan ihan heti houkuta ostamaanJännä että yksi tärkeimmistä (käytännössä ja ulkonäöllisesti) eli xenonit on jäänyt ruksittamatta..... muuten voisi kelvata itsellekin
Mistä 1,8t koneesta otetaan 300-320hp ihan arkipäiväisesti?Vakio 1.8t koneella se 300hp-320hp on arkipvä. Saabillako siihen tarvitaan 2.3l kone? Vai päästäänkö ees kolmosella alkaviin numeroihin?
A4?Mistä 1,8t koneesta otetaan 300-320hp ihan arkipäiväisesti?
Riippuu täysin, mutta tuo 1.8T alakerta ei kestä yli 300hp. Google kertoo enemmän, mutta tosiaan se 250hp otetaan helposti, jos joku jantteri on penkittänyt 320hp ja muuten ajaa 270hp niin se on eri juttu, mutta 24/7.Mistä 1,8t koneesta otetaan 300-320hp ihan arkipäiväisesti?
No eiköst se yleensä niin mene että aina on enemmän vikaa kuin mitä myyjä kehtaa kehua.Siinä se sitten olisi. Vähän enemmän hommia olisi tiedossa, mitä myyntitekstissä valehdeltiin. Kuskin ikkunakin puuttuu. Eiköhän siitä ajoauton vielä tee.
Itellä -00 samanlainen peli.. itellä tosin sellainen öö.. katonpidennyslippa siinä... ja pöllyttää huolella kyllä umpeenEihän tuossa ole perä edes pahasti ummessa, tähän asti paras saavutus on tässä:
-03 Golf iv 2.8 v(r)6 4motion kyseessä, pöllyttää perän umpeen todella tehokkaasti jos vähän antaa monoa lumella. Kilsoja mittarissa vain ~146tkm.
Joo.No eiköst se yleensä niin mene että aina on enemmän vikaa kuin mitä myyjä kehtaa kehua.
Eli ensin otetaan se yli 300hp että saadaan kehuskella jonka jälkeen rajoitetaan vääntöä ettei mosa hajoa?Onhan nuita 1.8t malleja lähipiirissä ja yli 300hp. Sopiva turbo ja hyvä softa jossa vääntöä rajoitettu sopivasti.
Toinen vaihtoehto on että opettelet lukemaan ja googlettamaan.Eli ensin otetaan se yli 300hp että saadaan kehuskella jonka jälkeen rajoitetaan vääntöä ettei mosa hajoa?
174 heppaa ja 407 Nm otettiin irti. Semmonen kytkintä säästävä ohjelma tehtiin. Tosin kaksoismassalle nyt tuntuu olevan vakiotehotkin liikaa...Paljonko passatissa tehoja, 180hp?
Maksoiko tuon 390e vai oliko jotain mukavia tarjouksia meneillään tuolla, tai muualla? Vois tuon toisen auton siel käyttää, 3.0tdiq 171kW.174 heppaa ja 407 Nm otettiin irti. Semmonen kytkintä säästävä ohjelma tehtiin. Tosin kaksoismassalle nyt tuntuu olevan vakiotehotkin liikaa...