Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 850
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 864
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
614
Paljoskos tommosessa on todellinen kulutus ajellessa? Miettinyt vastaavan hankintaa ja vanhat ärrät ainakin höristi niin paljon ettei kannattanut.
Tarkoitatko vanhalla ärrällä vr6 koneisia? Meillä meni vastaavalla EA888 tekniikalla oleva etuveto seat cupra maantiellä 7 kulutuksiin. Pitkän ajan seka-ajon keskikulutus 8.5. 6-vaihteisella DSG:llä, en tiedä onko noissa golffeissa 7 vaihteinen.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 274
MIKSI :D? Arvostan ehdottomasti out of the box ajattelua ja omissa kulkineissa ei monesti ole mitään järkeä... Mutta tämä kyllä pistää kysymään, mitä vittua, miksi :D.
En ymmärrä mitä tarkoitat? Eihän tuosta täydellisempää taajama-autoa ole edes olemassa. Tarkoitus on tehä tuohon vielä puoliperävaunu, niin saa 6 metriset rauta- ja puutavarat kuskattua. L-luokan ajoneuvossa perävaunut tai niiden kytkentälaitteet ei tarvi mitään rekisteröintejä tai hyväksyntöjä.

Ihana! Onkos toi nyt mopo vai moottoripyörä, kilvestä päätellen MP ja yks firma näköjään myy noita mopoina?
L7e raskas nelipyörä.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 686
2008 Foresteri kyseessä 235k ajettuna. Perinteikäs EJ20-pata vaparina pellin alla ja perässä 4-pykäläinen momentinmuunnintomaatti. Todella verkkainen
Vieläkö tuossa on taka-akselilla ”automaattinen” tasonsäätö. Itsellä oli aikanaan 2006 vuosimallinen ja se tuntui hajoavan kaikissa. Huomaa kun perä roikkuu. Vaihtus itsellä normaaleihin iskareihin/jousiin.

Entä onko tuossa jo ovissa karmit?
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 619
Ei tarvitse mennä kovinkaan montaa vuotta taaksepäin niin saksalaiset "premiumit" olivat ainoita normiautoja johon sai kunnon penkin. Skodaan, Toyotaan tms oli turha yrittää etsiä penkkiä jossa on esim. istuinosan kallistus ja reisituen säätö. Varsinkin noissa aasialaisissa on/oli että eivät ole yli 170cm kuskeille oikein sopivia. Kokemusta ei ole isoista Lexuksista, niissä tilanne on varmaan eri.
Jos auto muuten passaa niin ainahan siihen voi vaihtaa vaikka sen AGR-penkin sähkösäädöillä, hierontatoiminolla ja ilmastoinnilla?
 

Galaxy

Team H2O
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 041
Jos auto muuten passaa niin ainahan siihen voi vaihtaa vaikka sen AGR-penkin sähkösäädöillä, hierontatoiminolla ja ilmastoinnilla?
Niin siis esim. uusimman sukupolven Octaviaan saa oikeitakin penkkejä jolloin sen voisi vaihtaakkin. Toisaalta vaikka niitä Octavioita on kuin sieniä sateella joten suoraan etsii itselleen sopivan. Mutta kuten sanoin niin näin ei ole kovin pitkään ollut. Mutta kun nuo AGR penkit toit esille niin Opeliin niitä on tainnut saada eli ehkä premiumit eivät ole ainoita olleet.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 695
Vieläkö tuossa on taka-akselilla ”automaattinen” tasonsäätö. Itsellä oli aikanaan 2006 vuosimallinen ja se tuntui hajoavan kaikissa. Huomaa kun perä roikkuu. Vaihtus itsellä normaaleihin iskareihin/jousiin.

Entä onko tuossa jo ovissa karmit?
Ei ole tasonsäätöä ja ovissakin on perinteiset karmit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 813
Paljoskos tommosessa on todellinen kulutus ajellessa? Miettinyt vastaavan hankintaa ja vanhat ärrät ainakin höristi niin paljon ettei kannattanut.
Tuonne laittelin kulutuksia:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 959
Viestejä
4 346 844
Jäsenet
72 298
Uusin jäsen
Boletus

Hinta.fi

Ylös Bottom