1. Live: io-techin ylläpito Sampsa & Juha pelaavat tiimityönä PUBGia Twitchissä tänään klo 23-00. Tule mukaan katsomaan ja keskustelemaan pelin ohessa.

    Poista ilmoitus

Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

Viestiketju alueella 'Autot ja liikenne' , aloittaja JesseV, 17.10.2016.

  1. bimbobob

    bimbobob

    Viestejä:
    233
    Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
    Jännää kun taas Australiassa ne on taas yleensä pahemmassa kunnossa kun paikalliset autot :D


    Riippu aivan täysin auton kuntoraportissa, se siinä aika paljon ratkaisee myyntihinnan huutokaupassa.
     
  2. BaTTman

    BaTTman

    Viestejä:
    789
    Rekisteröitynyt:
    08.11.2016
    Vaikka kilometrit saattavatkin olla pienemmät, käyttötunnit voi olla samalla tasolla.
     
  3. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    1 262
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    Tuossa ääni on pakoputken pauketta lukuunottamatta sentään pääosin aito. Ja vakiona putki paukkuu vain sport ja track asetuksilla. Samoin toimii tuo pakoputken venttiili joka aukeaa noissa modeissa. Itse vain pidän ärhäkämmästä kaasun vasteesta ja juu kyllä välillä lapsettaa ja ääni on kiva. Kunhan käyttää järkeä missä sitä paukuttaa.
     
  4. bakugi

    bakugi

    Viestejä:
    95
    Rekisteröitynyt:
    19.07.2017
    edit: ei mitään
     
    Viimeksi muokattu: 26.11.2019
  5. tomih

    tomih

    Viestejä:
    589
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016

    Miten nuo renkaat näyttää noin pieniltä koriin nähden?
     
  6. thebe

    thebe

    Viestejä:
    156
    Rekisteröitynyt:
    10.10.2018
    Täälläkin japsiharrastaja. -94 Skyline gtst, minkä tekniikkaa rakentanu isohkolla rahalla. Alunperin automaatti, nykyään manuaali ja turbokoneella tottakai. Itseä ei ole postiautoilu häirinnyt lainkaan ja ensi viikolla pitäisi vihdoin saada hyppysiin Japanista tilattu m35 Nissan Stagea. :)

    IMG_20190703_161520__01.jpg IMG_20190703_161554__01__01.jpg
     
    Viimeksi muokattu: 26.11.2019
    Rikama, dfizzle, Härkönen ja 13 muuta tykkäävät tästä.
  7. KassuX97

    KassuX97

    Viestejä:
    72
    Rekisteröitynyt:
    27.12.2017
    Kyllä se jokusen tonnin halvemmaksi tulee. Nämä on japseissa alkaen 1000€. Saa valkkaa just ne varusteet ja värit kun haluaa. Eroa tosin se että yleensä 300tkm vähemmän ajettuja, mun oma oli 90tkm. Tosiaan alustan kunto on semmoinen että mulla oli tässä vielä tehtaan tussimerkinnät alustassa :) Madallus toteutettu Japanin päässä ilma alustan aftermarket säätimellä että saa sille korkeudelle kun haluaa.
     
    Oxamin, eba, SR50La ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  8. itarumaa

    itarumaa

    Viestejä:
    1 206
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Minulla oli LS400 postiauto ja hienohan sillä oli ajella. 5v oli ajossa. Tuo Celsior eli LS430 malli on vissiin vähän sporttisempi, minulla oli 98 vuosimallin auto ja se oli sellainen maantielaiva, mutta kaikinpuolin mahtava auto. Ruostui vaan niin tehokkaasti, että piti luopua pois, Irlannista se oli alunperin tuotu ja perinteisellä jousituksella. Paras auto mitä on ikinä ollut ja pitäisi ostaa toinen joskus. Nyt on avo-Mersu, jossa on vähän samaa fiilistä, mutta ei yllä Lexuksen tasolle.

    Hienolta siis näyttää tuo valkoinen Celsior, harmi vaan tuo ohjaus, toista postiautoa en itse enää haluaisi, sen verran hankala se on arkiajossa.
     
    eba ja SR50La tykkäävät tästä.
  9. taski

    taski

    Viestejä:
    621
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Aika paljon kivempi on ropata puhdasta alustaa kun kaikki ruuvit ja mutterit lähtee auki eikä tarvi ensimmäisenä hitsata 50 neliöö peltiä. Tekniikan korjaaminen on huomattavasti mukavampaa puuhaa. Olkoon käyttötunnit vaikka tuplat. Laatikkohan tuolla on suurella rasituksella ja aika moneen onkin automaattiremppa tehty tuonnin jälkeen saman tien. Sitten taas kaikki muu taitaa ollakin vähän paremmassa hapessa kuin vastaavat suolaliejussa uitetut joiden alustassa about kaikki on finaalissa ja metrin kurakerroksen alla.
     
    Oxamin ja Ragnarök- tykkäävät tästä.
  10. BaTTman

    BaTTman

    Viestejä:
    789
    Rekisteröitynyt:
    08.11.2016
    Mukavampi sitä on varmasti rempata, mutta jos tuudittautuu siihen että niillä on ajettu yli puolet vähemmän mennään metsään.
     
  11. taski

    taski

    Viestejä:
    621
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Niin, en tiedä sitten kuka pelkän km lukeman perusteella autoa ostaa mutta kyllähän se nyt korreloi yleisen kunnon puolesta. Vaikka niitä käyttötunteja olisikin kuinka paljon tahansa, ei se korikaan samalla tapaa kulu ruuhkassa istuessa kuin vaikka Suomessa motaria sahatessa kivien lennellessä keulaan.

    Mulla on ollut aika monta autoa ja niistä 4kpl äkkiä laskien japsituonteja. Nämä olivat ihan selvästi ikään ja km lukemaan nähden paraskuntoiset autot mitä minulla on ollut. Puhuttiin kuitenkin silloin jo noin 15v vanhoista kikkareista. Voisin ihan hyvin edelleenkin ostaa sellaisen, mutta näin vähän vanhempana ei enää kiinnosta "harrastaa" käyttiksen kanssa ja harrasteautokin sattuu jo olemaan.
     
    Oxamin ja thebe tykkäävät tästä.
  12. vekaas

    vekaas

    Viestejä:
    29
    Rekisteröitynyt:
    17.03.2019
    Tälläsellä ny ajeltu 5000km, olen tyytyväinen. Xc70 d4 awd summum my14

    IMG_20191127_111931_575.jpg
     
    Kimideus, Walla, Fozyzy ja 5 muuta tykkäävät tästä.
  13. KUK

    KUK

    Viestejä:
    38
    Rekisteröitynyt:
    26.10.2016
    Menin sitten perjantaina jättämään lähes 4,5 vuotta palvelleen MINI JCW:n liikkeeseen ja ajamaan voi jenkkien kasaamalla "ruotsalaisella". Laatuvaikutelma on ainakin ihan eri planeetalta kuin MINI:ssä, joka taas omalla tyylillään pitkään jaksoi innostaa, mutta välillä on vaihdettava :D

    Eli tuommoisella S60 T5 AWD R-Design:lla nyt ajellaan :cool:

    [​IMG]
     
    Powe, GuntherPrien, Walla ja 4 muuta tykkäävät tästä.
  14. makess

    makess

    Viestejä:
    4
    Rekisteröitynyt:
    29.11.2019
    Tämmösellä 2015 vuoden A3 1.8TFSI Quattrolla tullut nyt taitettua matkaa 1v/20 000km. Ok varusteet, joskin kaikki high techeimmät avustimet puuttuu. B&O äänentoisto kuulostaa hyvältä, joskin noin 1500euron hintaisena se on varmaan aika harvaan uuteen A3:seen ruksittu. 1.8Tfsi kone kuljettaa tälläistä kippoa ihan riittävästi (esim 6.8s. 0-100kmh). 6 pykäläinen S-tronic (DSG) märkälevykytkin laatikko vaihtaa nopeasti ja melko huomaamattomasti, joskin varsinkin kylmänä alaspäin vaihdot ovat toisinaan hiukan töksähteleviä. Muutenkin tässä on menty vähän sporttisuus edellä laatikon suhteen, tiedä sitten onko hyvä vai huono. Miinuspuolina sanoisin että rengasmelu on suhteellisen iso, lähes samaa luokkaa kuin 5 kopan golffissa, ja jonkin verran isompi kuin äitin 2015 vuoden A4:essa. Yleisesti kyseisen kipon laatuvaikutelma on kuitenkin ihan hyvä, sisätilan materiaalit ja nappulat tuntuvat hipelöitäessä laadukkailta ja ylimäääräisiä kolinoita tai kilinöitä ei ole havaittavissa.

    5 Generaation haldex siirtää voimaa kyllä kauniisti ja huomaamattomasti taakse, ja kaasua painamalla tarjoaa kyllä kylkeä vierelle.

    WhatsApp Image 2019-05-29 at 18.36.33.jpeg
     
    zeratha, Kimideus, Powe ja 7 muuta tykkäävät tästä.
  15. Karban

    Karban

    Viestejä:
    188
    Rekisteröitynyt:
    09.11.2016
    Vaihdoin Lefan tämmöseen

    9DFD67A2-8AFB-4105-A708-9F9135312450.jpeg

    70D, 2015 rekattu, rautajousinen melkein karvalakki. Lisävarusteina AP1, next gen penkit. Jälkeenpäin laitettu taptes:n keskikonsoli, paremmat kajarit ja äänieristeet oviin, kromit sutattu maskista ja ajovaloista, CCS-adapteri.

    Vähän tää on tämmönen amerikkalainen puolivalmiste eli harrastaa saa, mutta olin kyllä yllättynyt miten hyvä tuo loppujen lopuksi on kun ottaa huomioon kuinka vähän aikaa Tesla on autoja ylipäätään tehnyt. Lefan vaihdoin ”kun halvalla sain”, ja koska tähän mahtuu takapenkille 2 lastenistuinta ja korokeistuin.
     
    Kimideus, adhocz, SR50La ja 11 muuta tykkäävät tästä.
  16. Maxxi

    Maxxi

    Viestejä:
    174
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    3000km tuli täyteen joten ensimmäinen öljynvaihto piti tehdä ja samalla tuli pestyä auto sekä asennettua Miltekin putkisto. Kuvien oton jälkeen asensin vielä kuraläpät.

    047448F7-2546-4D6A-8417-A9B96013E564.jpeg 91BBFD2E-B73C-434D-9218-5D5CC791F2DD.jpeg
    88D478A8-A989-41EE-B5A0-AAF99EBCFB82.jpeg
     
    Laquel, Oxamin, julppu ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  17. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    1 262
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    Revi nyt vielä ihmeessä nuo Rintajoupin kyltit veke tuolta kilven alta :p.
     
    plati ja bimbobob tykkäävät tästä.
  18. Maxxi

    Maxxi

    Viestejä:
    174
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    tarkoitus olisi tilata Ford Performance versiot niiden tilalle kun löytäisi jostain sopivan kokoiset.
     
  19. Miguel

    Miguel genderfluid sapiosexual demisexual questioning

    Viestejä:
    178
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Suomen kilpipohjan mitat ovat senverta uniikit että mistään rajojen ulkopuolelta ei auta katsella niin vaihtoehdot ovat heti ohkaisemmat. Itse askartelemalla saa varmaan helpoimmalla jos joku kotoinen Ford-kerho ei ole moisia teettänyt vartavasten
     
  20. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    1 262
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    Noita saa ihan tilaamalla Fordilta. Itse harkitsin omaan mutta totesin että en halua enempää huomiota kun mitä ST lätkät tuovat.
     
  21. neaa82

    neaa82

    Viestejä:
    229
    Rekisteröitynyt:
    29.04.2019
    Kai olet myös tilaamassa kissankokosilla fonteilla olevan tarran takalasiin?
     
    Poppamies, emviiex ja GadnenMulkoSilmä tykkäävät tästä.
  22. dude86

    dude86

    Viestejä:
    1 034
    Rekisteröitynyt:
    14.06.2017
    Eihän tässä ole mitkään Ford racing palikat kyseessä, tosin niitä ei kannata enää paikotellen hintojen puolesta mainostaa.
     
  23. taski

    taski

    Viestejä:
    621
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Eikö se nyt olisi paras vaan ilman mitään kilpitaustaa.
     
    GadnenMulkoSilmä tykkää tästä.
  24. dude86

    dude86

    Viestejä:
    1 034
    Rekisteröitynyt:
    14.06.2017
    Voihan sen tekstin myös piilottaa mustalla teipillä, jos laiskalle päälle sattuu.
     
  25. Henkka77

    Henkka77

    Viestejä:
    3 705
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  26. taski

    taski

    Viestejä:
    621
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kuvassa näyttää ainakin de kilvenpohjalta
     
  27. Welmari

    Welmari

    Viestejä:
    487
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    [​IMG]
    Kone ja loota saatiin jo samaan talliin auton kanssa.

    Heidtsin suotuisalla avustuksella käytin vääriä ohjeita ja nyt sitten saan rälläköidä keskipalkin irti ja laittaa uuteen kohtaan. Pari tuumaa meni liian taakse. Tietenkin fiksuna miehenä olisin hepannut kaikki kiinni ja testaillut osien sopivuutta, mutta sokea ohjeisiin luottaminen johti tähän.

    Seuraavana ostoslistalla olisi ahdin, moottorinohjain, isommat suuttimet ja 9" perä. Ja tietenkin kaikki muu pieni sälä.
     
  28. taski

    taski

    Viestejä:
    621
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kuningasmotti. Single tulossa? Mihkä vehkeeseen tämä laitetaan?
     
  29. Eräilves

    Eräilves

    Viestejä:
    497
    Rekisteröitynyt:
    18.01.2019
    Pienin auto tämä nykyinen mitä mulla ollu.. ennen ollu pajeroita 2 kpl, ja 1 land cruiser HJ60. Hyviä autoja olivat :)

    Nykyään tälläne cr-v löytyypi, vähän taloudellisempi edes, ja kätevämpi tämä bensa täällä lapin perukoilla talven pakkasilla.. :D

    Vm. -05, 2.0 bensa automaatti :) kuvasta poiketen led lisäpitkät löytyy nokasta

    20171130_133652.jpg
     
    kjns, SR50La ja lein0 tykkäävät tästä.
  30. io-techin tuuhein TSi

    io-techin tuuhein TSi

    Viestejä:
    141
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tää on vekkulia, kun logoa ei näy, eikä auton merkkiä kerrota, niin se jää sitten arvailujen varaan.
    Google antaa kyllä "70D":llä jotain ihan kivaa, että ei sen puoleen.. :geek:
     
  31. jm82

    jm82

    Viestejä:
    6 551
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    70 on akun koko ja D (kaksi moottoria) neliveto. Tunnistaa kyllä helposti Tesla Model S.
     
  32. Welmari

    Welmari

    Viestejä:
    487
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Borg Warnerin S366 olisi tarkoitus laittaa. Lootana on Bmw:n GS6-53-DZ.
    Tuo paketti olisi tarkoitus istuttaa tähän:
    [​IMG]
     
    Kimideus, Vklnuppi, täytelaku ja 5 muuta tykkäävät tästä.
  33. Karban

    Karban

    Viestejä:
    188
    Rekisteröitynyt:
    09.11.2016
    no ohan tää tosiaan vähän tämmönen mazdahyundain näkönen.
     
    SR50La tykkää tästä.
  34. bb12

    bb12

    Viestejä:
    78
    Rekisteröitynyt:
    13.10.2017
    En ole koskaan ymmärtänyt mikä suurihalkaisijaisen putken tarkoitus/merkitys/etu on? Ainakin input pääsee paremmin pihalle.
     
  35. JarppaK

    JarppaK

    Viestejä:
    245
    Rekisteröitynyt:
    27.11.2016
    Turboautot tykkää avarammasta koko pakoputkistosta. Vaparit on enemmän kriittisiä siitä pakoputken koosta eli halkaisijasta. Toki sit, kun alkaa olemaan jenkkiautoissa esim. tarpeeksi iso litratilavuus ja laitettu motti niin sekin alkaa vaatimaan isompaa ränniä alle ettei se pieni putkisto ahdista sielläkään. Jos takavaimenninta meinasit niin se on ulkonäkö juttuja ollut aina Japanilaisissa autoissa.
     
    thebe tykkää tästä.
  36. thebe

    thebe

    Viestejä:
    156
    Rekisteröitynyt:
    10.10.2018
    Liian pieni putki voi nostaa pakopaineita, heikentää/hidastaa turbon heräämistä, rajoittaa maksimitehoja, siirtää vääntö/tehoaluetta ylemmäs kierroksilla jne. Eli isommalla putkistolla moottori toimii paremmin, kun pakoputki ei ahdista menoja.

    Turbomoottorissa paras ratkaisu (tehojen kannalta) olisi olla käyttämättä pakoputkea ollenkaan, mutta käytännössä aina joutuu tekemään jonkinlaisia kompromisseja, varsinkin katuautossa. Seuraavaksi paras vaihtoehto on laittaa halkaisijaltaan mahdollisimman iso putki.

    Tottakai jos puhutaan vaikka 100 hv moottorista putken koolla ei vielä ole niin suurta merkitystä, kuin vaikka 500 hv moottorissa.

    Edit:

    Ja joo tuo putken pää on muistaakseni 5", koko putki ei sentään niin iso ole :D japseissa pakoputken pää on monesti suurehko ihan jo ulkonäön vuoksi, varsinkin näissä sporttisutoissa. Takavaimentimen olen kuvan jälkeen ehtinyt jo vaihtaa tilavuudelta vähän isompaan.
     
    Viimeksi muokattu: 10.12.2019
    JarppaK tykkää tästä.
  37. tuoppi´

    tuoppi´

    Viestejä:
    1 644
    Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    On sillä putken koolla merkitystä pienemilläkin tehoilla. Eikä liian iso putkikaan ole hyvä, tosin liian pieni haittaa enemmän. Liian iso putkisto haittaa pakokaasujen poistumista, koska kaasujen nopeus jää silloin pieneksi, joka vähentää vääntöä pienillä kierroksilla.
     
  38. JarppaK

    JarppaK

    Viestejä:
    245
    Rekisteröitynyt:
    27.11.2016
    Tämä pätee nimenomaan vapaastihengittävässä autossa kuten kuvailit.

    Tuo mitä thebe sanoin on enemmänkin turboautoihin oleva juttu. Missä aina paremmin virtaava putkisto on etu, mutta harvemmin haittaava tekijä, muuta kun, että ahtopaineet voi nousta ei haluttuun eli siltä osin pitää varautua, että ei riko autoa seosten laihuuden takia. Toki 100hv autossa käy parhaiten se perusränni oli se turbo tai vapaastihengittävä.
     
    thebe tykkää tästä.
  39. GadnenMulkoSilmä

    GadnenMulkoSilmä

    Viestejä:
    180
    Rekisteröitynyt:
    20.11.2018
    Itse laitoin mustaa tussia:eek: high-tech-persoona voisi jopa kynsilakkaa käyttää. Ei irtoa kovin helpolla:bored:
     
  40. Polku

    Polku

    Viestejä:
    104
    Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    Tuli laitettu Giulia talviteloille tuossa pari viikkoa sitten, mutta eihän sitä oikein muuta merkkiä voinut hommata edes talvikäyttöön :blush:

    159_takaa.jpg

    Eli 3.2 JTS Q4, kyseessä :sunglasses:
     
    SR50La, Kimideus, sf78 ja 10 muuta tykkäävät tästä.
  41. Henkka77

    Henkka77

    Viestejä:
    3 705
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Teslat ihan uus juttu? :confused:
    En minäkään mikään Tesla-fanaatikko ole mutta sen verran nyt kuitenkin seurannu autoja yleisesti että Teslan tunnistaa jo mailien päästä.
     
  42. MrB

    MrB

    Viestejä:
    430
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Jonka lisäksi siellä lainatussa tekstissäkin mainittiin että toi on Tesla:
    Mun mielestä tossa on vähän samaa näköä kuin Maseratin neliovisissa... Mutta olis aika erikoinen vaihto Leaffista =)
     
  43. N1kkel

    N1kkel

    Viestejä:
    1 058
    Rekisteröitynyt:
    24.02.2017
    Bensa varmasti maistuu tuolle autolle. Ihan tyylikäs kuitenkin ja eikös siinä ole lukollinen nelivetokin. :tup:
     
  44. Polku

    Polku

    Viestejä:
    104
    Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    No 9l/100km on tällähetkellä pienimmät saavuttamani kulutukset matka-ajossa :D Lukosta en ole varma, mutta kun on jatkuvatoiminen nelikko ja veto on pikkasen enemmän takarenkailla (tietääkseni 57%), niin hauskahan tuolla on näin talvella ajella ;)
     
  45. itarumaa

    itarumaa

    Viestejä:
    1 206
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Erittäin hieno tuollainen Alfa, olen joskus katsonut tuota tai Brera mallia ihan tosissani, että ostaisiko. Onko ollut mitään murheita? Just tuo 3.2l olis hieno nelivetona, vaikka varmasti kuluttaakin, niin se olis itselle aika sama kun ajot on niin vähäisiä. Minkälainen äänimaailma on?
     
    SR50La tykkää tästä.
  46. taski

    taski

    Viestejä:
    621
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Musta tuossa MODEL S:ssä on paljon samaa kun vanhempikoppaisessa facelift jaguar xf:ssä. Varsinkin perän osalta.

    Alfa vie yllättävän vähän ainetta. Mulla 2,0 bensaturbotkin vieneet enemmän. Ja sitten 2,5t Focus veikin jos sen 12-13. Siihen nähden oikeinkin pihi laite kun meikäläisen autot oli vielä vajaavetoisiakin.

    Edit: tietty jos ajaa 70kmh tasavauhtia sodankylästä helsinkiin, niin varmaan menee pienemmällä. Mulle matka-ajo on motaria 140kmh mittarivauhtia ja sitten muilla kantateillä siinä 100kmh pintaan junnaamista.
     
  47. Karban

    Karban

    Viestejä:
    188
    Rekisteröitynyt:
    09.11.2016
    Mun 2- ja 4-vuotiaat tyttäret yrittivät päiväkodin pihassa sisään samanväriseen uuskoppaiseen Mondeoon..
     
    SR50La ja taski tykkäävät tästä.
  48. Polku

    Polku

    Viestejä:
    104
    Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    Kuhmoinen-Kokkola väli meni tuohon 9l/100km eli vauhtia oli melko tasainen 90-100km/h koko reilu 300km. Giulia menee kesäkelillä tuon saman välin 5,1l/100km dieseliä.
     
    SR50La tykkää tästä.
  49. Polku

    Polku

    Viestejä:
    104
    Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    No kaks viikkoa tää vasta mulla ehtinyt oleen, niin eipä tässä mitään murheita ole kerenny tuleen ;)

    Näissä JTS-koneisissa tietenkin vähän tressaa jakoketjun venähtäminen, joka tapahtuu 100-250tkm ajon jälkeen (ja siitä tuleva vähintään 1800€ lasku)... Itsellä tuo jakoketju on vaihdettu 98tkm kohdalla ja nyt on 170tkm, niin aletaan siirtyä kakkosketjun venähtämisvaara alueelle, jollei tuota ekaa vaihtoa ole tehty vahvistetulla setillä. Kuolailin kanssa Breraakin, mutta kun kaikki myytävät neliveto yksilöt olivat juuri tuolla 80-100tkm ajettuja (eikä ketjurempoista ainakaan mainintoja ilmoituksissa) ja hinnat tuplat tähän 159:n nähden, niin päädyin tähän "perhemalliin" pienemmän (rahallisen) riskin takia...

    Äänethän tässä on messevät, etenkin kun meikäläisen yksilössä on vaihdettu putkisto 65mm putkeksi.
     
    SR50La ja itarumaa tykkäävät tästä.
  50. taski

    taski

    Viestejä:
    621
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Onhan se raaka totuus että Model S ja 3 näyttävät kyllä aika vanhahtavilta saippualaatikkomaisine tuulitunnelimuotoineen vaikka ihan hienoja autoja ovatkin. Model S:ään varsinkin kyllä ikä tekee tehtävänsä.