- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 296
On kyllä härskin näköinen järkäle.Myin Model S Plaidini ja tilalle tuli oletettavasti Suomen ainoa Hongqi E-HS9 Long Range 120 kWh.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä härskin näköinen järkäle.Myin Model S Plaidini ja tilalle tuli oletettavasti Suomen ainoa Hongqi E-HS9 Long Range 120 kWh.
Hieno! Ei ole ihan alkuperäinen väri!Suomen ainoa Hongqi E-HS9 Long Range 120 kWh.
Automatrixilla teippautin tuollaiseksi.Hieno! Ei ole ihan alkuperäinen väri!
Iso 120kWh akku. Merkki ei sitten itselle kerrokaan mitään. Eli täytyy googlata tietoa. Mahtaa olla isot vanteet, kun iso auto?
Tuollainen musta hieman houkuttelisi. Ei tosiaan löydy myynnistä kuin "pikkuakku" 99kWh mallisia ja niitäkin vain muutama.Automatrixilla teippautin tuollaiseksi.
22” vanteet on nuo, voi olla että kesäksi hankin 23-24”.
On tosi pehmeä kyyti. Suomesta ei tosiaan saa kuin pikkuakkuisia.Tuollainen musta hieman houkuttelisi. Ei tosiaan löydy myynnistä kuin "pikkuakku" 99kWh mallisia ja niitäkin vain muutama.
Luulisi olevan mukavan pehmeää kyytiä.
6-paikkainen ja isolla 120 kWh akustolla jolla noita ei Suomessa myydä.Onko sinun mallisi 6 vai 7 paikkainen? Kun taitaa 6 paikkainen olla se paremmin varusteltu ja löytyy ilmajouset yms. Hieno on kyllä
On melko mielenkiintoisen näköinen laitos, itsellä tulee joku saudi sheikki mieleen (ja ei positiivisella tavalla)Myin Model S Plaidini ja tilalle tuli oletettavasti Suomen ainoa Hongqi E-HS9 Long Range 120 kWh.
Mitä enemmän auto herättää keskustelua, sen parempi. En ole vuosiin ajanut samanlaisilla autoilla kuin muut enkä aio niin tehdä jatkossakaan - mulle on tärkeintä että itse tykkään autoistani.On melko mielenkiintoisen näköinen laitos, itsellä tulee joku saudi sheikki mieleen (ja ei positiivisella tavalla)
Onnea uudesta autosta.
Mitä enemmän auto herättää keskustelua, sen parempi. En ole vuosiin ajanut samanlaisilla autoilla kuin muut enkä aio niin tehdä jatkossakaan - mulle on tärkeintä että itse tykkään autoistani.
Näin köyhänä hirvittää, millainen tuommoisen auton arvon alenema on.Mitä enemmän auto herättää keskustelua, sen parempi. En ole vuosiin ajanut samanlaisilla autoilla kuin muut enkä aio niin tehdä jatkossakaan - mulle on tärkeintä että itse tykkään autoistani.
Mitä enemmän auto herättää keskustelua, sen parempi. En ole vuosiin ajanut samanlaisilla autoilla kuin muut enkä aio niin tehdä jatkossakaan - mulle on tärkeintä että itse tykkään autoistani.
Mitä enemmän auto herättää keskustelua, sen parempi. En ole vuosiin ajanut samanlaisilla autoilla kuin muut enkä aio niin tehdä jatkossakaan - mulle on tärkeintä että itse tykkään autoistani.
Ranskalaisessa ei yllättäisi. Muistaakseni jossain oli ainakin vaihdettavia paneelien palojaVaihdettava sisustan väri?
Tarkoittaa nyt varmaan jotain muuta kun kaikkien penkkien ja kojelaudan yms. vaihtamista eriväriseen?
Punaiset ja siniset osat on vaihdettavia. Penkkien sisemmät kankaat on vetoketjuilla, ovipahvien somisteet klipseillä, kojelaudan matot tarranauhalla. Myös ilmasuuttimien pyöreet rinkulat voi vaihtaa pyöräyttämällä.Vaihdettava sisustan väri?
Tarkoittaa nyt varmaan jotain muuta kun kaikkien penkkien ja kojelaudan yms. vaihtamista eriväriseen?
On tyylikäs autoModel S 90D 2016 tuli hankittua. 224tkm ajettu, mutta hyväkuntoisena on säilynyt.
Muistaakseni mustissa Model 3 ja Model Y autoissa ei meinannut oikein maalit "pysyä kiinni". Mutta ehkä Model S on vähän parempi maalauksen laadussa.
Melko edukkaasti noita jo saa, mutta (pienellä) riskillä, koska takuu on loppunut.
Jahas sitä on käyty näyttämässä autoa Harrillekin. Taisi tosin edellinenkin käydä videolla.Myin Model S Plaidini ja tilalle tuli oletettavasti Suomen ainoa Hongqi E-HS9 Long Range 120 kWh.
Jahas sitä on käyty näyttämässä autoa Harrillekin. Taisi tosin edellinenkin käydä videolla.
2500km takana.Juuri katsoin tuon Harri Salon videon itsekin. Kromiteippi vähän haastavampi ja työläämpi
Onkohan tullut jo nyt käyttökokemuksia autosta lisää?
Manuaalista en tiedä, mutta vajaavetoisia monikin.Hieno, mutta kuka ostaa manuaalia ja vajaavetoista enää tänä päivänä?
Hieno, mutta kuka ostaa manuaalia ja vajaavetoista enää tänä päivänä?
Oletko kuullut sellaisesta portaalista koskaan kuin www.nettiauto.com. On sellainen portaali jossa myydään autoja. A-U-T-O-J-A.Hieno, mutta kuka ostaa manuaalia ja vajaavetoista enää tänä päivänä?
Mä haluisin kyllä nähdä sen 20cm hangen mökkitiellä, johon Avensiksella ongelmitta pusket. Joskus voi toki olla sellaista höttöä, että pölähtää vain, mutta 20cm on oikeasti ihan hitosti lunta puskea vajaavedolla, jos vielä maavara loppui monta senttiä sitten. Se lumi kun pakautuu auton keulan alle ja keventää renkaiden koskekusta. Mökkitiet vielä monesti renkaiden kohdalla painuneet, joten ero korostuu.Tyhmä kysymys, mutta missä nykyään ihmiset ajaa jos "vajaavetoinen" ei kelpaa? Mulla on tuommonen 20 vuotias Anjovis ja kertaakaan ei ole mökkitiellä tarvinu jännittää jos lunta on vaikka 15-20cm tiellä. Aina se on perille asti vieny ilman mitään ongelmaa eikä kertaakaan ole tarvinu jännittää jääkö tämä kiinni. Toki en lähe tuolla edes yrittämään jotain poljettua mettätietä mikä vie hillajängän viereen, enkä kyllä lähtis "täysvetoisellakaan" Sinne mennään kävellen tai veneellä lähemmäs.
E: Muokataas sen verran, että kummastakaan ei oikeastaan ole mitään kokemusta automaatti/täysveto pl. jotain pieniä siirtymisiä niin en tiedä mistä olen jääny paitsi, vai olenko mistään
Mä haluisin kyllä nähdä sen 20cm hangen mökkitiellä, johon Avensiksella ongelmitta pusket. Joskus voi toki olla sellaista höttöä, että pölähtää vain, mutta 20cm on oikeasti ihan hitosti lunta puskea vajaavedolla, jos vielä maavara loppui monta senttiä sitten. Se lumi kun pakautuu auton keulan alle ja keventää renkaiden koskekusta. Mökkitiet vielä monesti renkaiden kohdalla painuneet, joten ero korostuu.
Mökki on lapissa, joten aihe on sinänsä tuttu. Ja kyllä sitä momentin avulla voi hankeen painaa, mutta takasin pitääkin sitten kaivaa.
Tämähän on ihan validi kysymys tänä päivänä. 2020-luvulla valmistetuista autoista sitä manuaalivaihteistoa pitää jo alkaa melkeinpä ihan etsimään (poislukien Daciat ja muut ns. "halpismerkit"), etenkin arvokkaammista automalleista. Nelivetoiset henkilöautot eivät sentään ihan vielä ole sitä ns. peruskauraa, mutta ovat kuitenkin jo yleistyneet koko ajan jopa aika voimakkaastikin Suomen teillä. Itse olen omistanut tähän saakka vain kaksivetoisia autoja ja nekin ovat olleet kaikki etuvetoisia. Koen niillä pärjänneeni aika hyvin omat ajoni. Nelivetoisillakin olen ajanut, kivahan sellainen olisi tähän aikaan vuodesta, mutta vetotapa omissa autovalinnoissa ollut aina melko merkityksetön kriteeri tähän asti.Hieno, mutta kuka ostaa manuaalia ja vajaavetoista enää tänä päivänä?
On varmasti hyvä valinta monessakin mielessä. Hyvä, että joillakin on vielä halua ottaa perinteisempi voimalinja, kun tänä päivänä automaatti+neliveto alkaa olla uusi normi.Tämähän on ihan validi kysymys tänä päivänä. 2020-luvulla valmistetuista autoista sitä manuaalivaihteistoa pitää jo alkaa melkeinpä ihan etsimään (poislukien Daciat ja muut ns. "halpismerkit"), etenkin arvokkaammista automalleista. Nelivetoiset henkilöautot eivät sentään ihan vielä ole sitä ns. peruskauraa, mutta ovat kuitenkin jo yleistyneet koko ajan jopa aika voimakkaastikin Suomen teillä. Itse olen omistanut tähän saakka vain kaksivetoisia autoja ja nekin ovat olleet kaikki etuvetoisia. Koen niillä pärjänneeni aika hyvin omat ajoni. Nelivetoisillakin olen ajanut, kivahan sellainen olisi tähän aikaan vuodesta, mutta vetotapa omissa autovalinnoissa ollut aina melko merkityksetön kriteeri tähän asti.
En tiedä, onko minussa jotain vikana, mutta tuollaisen perinteisen momentinmuunninautomaatin jälkeen, jollainen edeltävässä autossani (mk5 Mondeo) oli, tällaisen manuaalivaihteisen 10. sukupolven Civicin ajaminen tuntuu jollain tavalla hyvinkin virkistävältä. Niin hyvin tuntuu toimivan tässä autossa manuaalivaihteiston ja 1.5-litraisen bensaturbomoottorin yhdistelmä, tähän päälle vielä Civicin hyvä jousitus ja ohjaustunto ja matala istuma-asento, niin ei voi valittaa, toimiva paketti mielestäni vieläpä varsin tyylikkäässä ulkokuoressa. Tuo Mondeo mk5, jonka omistin ennen tätä, tuntui hemmetin tylsältä autolta ajaa tähän verrattuna.
Mutta makuasioitahan nämä ovat, minun puolestani kaikki saavat ajaa vapaasti sellaisella autolla, mikä itsestä tuntuu hyvältä, olipa kyseessä kaksi- tai nelivetoinen / automaatti- tai manuaalivaihteinen.