• Live: io-techin pikkujoulu- ja hyväntekeväisyysstriimi tänään alkaen klo 19. Pelataan io-techin toimituksen kesken PUBGia ja tavoitteena saada 10000 euroa täyteen Pelastakaa Lapset ry:n joulukeräykseen! Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
Myin Model S Plaidini ja tilalle tuli oletettavasti Suomen ainoa Hongqi E-HS9 Long Range 120 kWh.
IMG_3471.jpeg
On kyllä härskin näköinen järkäle.

Onko sinun mallisi 6 vai 7 paikkainen? Kun taitaa 6 paikkainen olla se paremmin varusteltu ja löytyy ilmajouset yms. Hieno on kyllä 👍

On melko mielenkiintoisen näköinen laitos, itsellä tulee joku saudi sheikki mieleen (ja ei positiivisella tavalla)
Onnea uudesta autosta.
Mitä enemmän auto herättää keskustelua, sen parempi. En ole vuosiin ajanut samanlaisilla autoilla kuin muut enkä aio niin tehdä jatkossakaan - mulle on tärkeintä että itse tykkään autoistani. 🙂

No joo, pakko kyllä myöntää että tulee kirjaimellisesti "kiinalainen" auto mieleen.
Vähän kuin piraattikopio Cullinanista :D

En millään haluaisi haukkua, mutta jotenkin tulee vähän sellainen habitus esiin että koitetaan näyttää massikeisarilta sitä kuitenkaan olematta. Vähän kuten takavuosina ruuvattiin Chryslerin 300C:hen niitä Bentleyn maskeja ja merkkejä...

Mitä enemmän auto herättää keskustelua, sen parempi. En ole vuosiin ajanut samanlaisilla autoilla kuin muut enkä aio niin tehdä jatkossakaan - mulle on tärkeintä että itse tykkään autoistani. 🙂

Kyllä! Ihan mikä vaan auto, joka erottuu joukosta, niin minulta heti yläpeukku. Saa olla uusi tai vanha, hidas tai nopea, kaunis tai ruma, mutta se vaan on tylsää kun parkkipaikalla on samanlaisia tesloja, tojoja ja skeidoja ihan rivissä ja kalliimmistakin autoista, hienoja isoja mersuja ja bemareita neljällä pakoputkella on Eurooppa ihan täynnä.

Näin köyhänä hirvittää, millainen tuommoisen auton arvon alenema on.

Mutta jos omistaja on tyytyväinen, niin eihän se keneltäkään meistä ole pois. Pääasia että omistaja tykkää. Ja saahan tuolla taatusti juttukavereita.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 462
Jäsenet
74 971
Uusin jäsen
Jesseebb

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom