Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtaako olla juuri nyt Hatanpäällä latauksessa? Ajoin juuri samanlaisen viereen lataukseen. Komee peli!

Auto on ollut maanantaista asti Helsinki-Vantaalla parkkihallissa, joten se oli joku muu. En ole vielä nähnyt kuin kuljetusrekan lavalla toisen sinisen T8-mallin, joten mukavaa, että on tullut lisää näitä ajoon.
 
No ei se olis kuin vain 10 vuotta ajassa jos 1996 vuoden penkit olisit laittanut :D
No kun sattumoisin perheen projektiksi tuli, faijan kanssa näköjään seurataan yhteisiä jälkiä. Siksi ns. period correct on haussa enemmän. Se sattui aloittamaan autoilun vm-67 kuplalla, itse -65 kuplalla ja faija siirtyi kuplasta -76 Datsun 100a:han joten jotenkin soveliasta että piti ostaa itsellekin Datsun. Faijalta vanhat lisämittarit ja muutenkin aikomus tehdä ns. joku -70-80-luvun amistelu pienillä ysäri amis mausteilla kuten joku Pioneerin, Alpinen Kenwoodin 1din mankka, 6x9:t taakse ja joku 12" subi ylisuureen koteloon jne :D. Huoranportaat olis tavallaan jees mutta niitä ei takuulla löydä mistään ehjiä fiksuun hintaan. Periaatteessa siis tavoite hakea mahdollisimman monta kliseetä ja tunkea ne samaan autoon mutta hyvän maun ja mauttomuudon sopivalla sekoituksella. Tavoitteena siis ennenpitkää semi ripeä nimenomaan hymyjä nostava kippo jolla voi pitää hauskaa kesäöinä.
 
Viimeksi muokattu:
Vakio 1litrainen sisällä mutta lisä bensapumppu jo asennettuna, pakosarjalta taakse suora rosteri putki ja mukana 1.2 ja 1.4 koneet ja viriosaa niihin. Tästä tulee vielä hauska kippo
"Kuoleman ansa" olisi ehkä ollut itse käyttämäni termi... :D

Kivan näköinen "riemurasia". ;)
 
Hienoja autoja teillä. Omasta "henkilönkuljettimesta" ei ole kuvaa, ei niikseen että siinä paljoa nähtävää olekaan. Eli Opel Astra 1.8 -farmari vuosimallia -07. Taitaa olla vielä ihan karvalakkimalli (Enjoy), on siinä ilmastointi sentään :D.

Vähän himoittaisi vaihtaa johonkin sporttisempaan, mutta kun tuolla ei ole kuin vähän vajaa 110 000 ajettu (itse ajellut vähän reilut 60 000 7,5 vuodessa) niin ehkä tuolla vielä sitten. Kunhan nuista koirista aika jättää, niin malli vaihtuu farmarista johonkin toiseen.
 
Uh... Tästä tulikin mielenkiintoista :D. Datsunin edellinen omistaja on miettinyt ahtamista. Tuloksena että kauppaan kuuluu myös 1kpl turboja... Fuck. Jos koko on ok ja kunto jees niin se on pakko lyödä ampeerin keulalle.

received_10213137152095372.jpeg
 
Alkaa Pyrreksen projekti kuulostamaan jo todelliselta tru-amis proggikselta :D pari kiloa paineita ja kakkosen kautta neloselle phiuu phiuu :) pidä ihmeessä päivitystä päällä.
 
Alkaa Pyrreksen projekti kuulostamaan jo todelliselta tru-amis proggikselta :D pari kiloa paineita ja kakkosen kautta neloselle phiuu phiuu :) pidä ihmeessä päivitystä päällä.
Se on tarkoituskin :D. Tehdä sopiva huumoriauto mutta ns oikein. Ja siis turbo äänien olisi pakko kuulua kunnon ylikorostuneesti :D. Ja turbon pitää olla kunnon muulinpotku mallia. Ei mitään nössöä laajaa aluetta vaan kone saa herätä kierroksilla sitten. Ja muuten taas tehdä asioita väärin mutta oikealla tavalla esim juuri että äänen lisäksi on puhtia sen vastineeksi, ja 6x9:en ritilät esim taakse mutta todellisuudessa esim oikeasti hyvin soivat elementit sinne piiloon jne kaikkea kivaa.
 
Tulipa tuosta "autoilua halvalla" -ketjusta mieleen, että jos jengiä kinostaa niin voisin tänne postailla aavistuksen massasta poikkeavan harrasteauton todellisia kuluja viime ajokaudelta. Vai onko jossain jokin fiksumpi lirpake? :geek:
 
Paljon ajettu ja hieman piristetty '07 vuoden E61 520D manuaalivaihteistolla vaihtui eilen '14 vuoden vähän ajettuun Ford Mondeoon 2.0 tdci + powershift comboon. Toistaiseksi erittäin tyytyväinen kauppaan. :tup:
Tulevaisuudessa olisi ohjelmointia ja pientä madallusta tiedossa :vihellys:

IMG-20171110-WA0009.jpeg
 

Juuh elicäs tälläsen tuhottoman vanhan Italianihmeen kesän 2017 kaikki kulut olivat.

Käyttö

Ajokaudella 2017 autolle tuli kilometrejä n.6600km. Keskikulutukseksi muodostui niinkin maltillinen kuin 14,31L/100km. Varmasti siksi että olen kaikkea muuta kuin ns. "aktiivinen ajaja". En pyöri muiden jaloissa mutta minulla ei myöskään ole mitään tarvetta kiihdytellä valoista ensimmäiseksi tai päästä kaikkien muiden edelle. Lisäksi tällä autolla saa ajaa omassa rauhassa, paljon enemmän kuin Stibarulla tai edes entisellä spoileri-Porssella sai. Juuri kukaan ei ole kisaamassa valoissa, sen sijaan kaikki ovat juttelemassa missä ikinä tämän kanssa parkkeeraakin. Anyway, 98E -polttoaineen keskihinta oli kesällä 2017 kohtuullisen maltillinen, jotain 1,47e/l. Polttoaineisiin meni siis about 1388 euroa.

Vakuutuksista maksan teoriassa (*) vuodessa luokkaa 1407e kiitos tämän kevään mittaan voimaan tulleen vakuutusuudistuksen. Autossa on vakuutukset IF:llä ja kaskossa ei ole sijaisautoa, tuulilasia eikä korkeampaa lunastuskorvausta. Alla viesti jonka sain IF:ltä kun tiedustelin asiaa:

Tuulilasivakuutusta ei ikävä kyllä tähän autoon saa. Hinta on nyt todella huokea sinulle voimassa olevassa kaskossa. Normaalisti esim. omavastuu näissä kalliin hintaluokan autoissa on 3500 euroa. Nykyiseen vakuutukseen ei kannata tehdä muutoksia.

(*) Käytännössä maksan vakuutuksista aivan maksimissaan 400e/v, koska pidän autoa seisonnassa koko talven ja kesälläkin aina kun en autolla aja, teen sille Trafin sähköisessä palvelussa ns. "liikennekäytöstä poiston". Jolloin ajoneuvovero katkeaa sekä vakuutusmaksu pienenee todella pieneksi "seisontavakuutukseksi". Useimmat omistajat eivät tälläistä jaksa -> maksavat kesäkauden ajeluista paljon enemmän. Tuo auton "seisottaminen" siis vaikuttaa myös ajoneuvoveron määrään. Auton viralliset CO2-päästöt ovat 440g/km eli vuodessa n.654e. Auton seisottamisesta johtuen maksan vuotuista ajoneuvoveroa maksimissaan 200e/v.

Yhteensä noin 2000e.


Huollot

Autosta hajosi kytkin heti oston jälkeen. Liike maksoi touhusta puolet ja minulle jäi maksettavaa 2200e. Normaalihinta tuollaiselle operaatiolle osaavassa mestassa on ~5ke. Ilman tuota keissiä auton varsinaiseen huollattamiseen olisi mennyt tänä vuonna 0 euroa. Moottoriöljyä on lisätty 1L (Total Racing 10W60) jolle hintaa kertyi muistaakseni 19,90e.

Yhteensä 2220e.


Muut epäsuorat kulut, ns. "hiustenhalkomista"


Auton (jo edellisen auton) vuoksi hankin sille myös erillisen tallipaikan josta maksan tällä hetkellä n.100e/kk eli auton säilyttämiseen menee 1200e/v.

Tallipaikasta johtuen myös pesen auton jokaikisen ajelukerran jälkeen, koska sitä ei voi peitellä pölyisenä peitteen alle. Tästä tulee omat kulunsa läheisessä itsepesulassa, pesin auton ainakin 20 kertaa ajokauden aikana ja keskimäärin käytin 4 x 1e polettia per pesu. Yhteensä siis vähintään 80e. Auton lasikannen alla olevan moottoritilan detaljoinnin teetin ammattilaisella, koska sähköt ym. pelotti. Tämän kustannukset oli about 70-80e. Kesän aikana ostin pelkästään tämän auton vuoksi lisäksi erilaisia sisätilanhoitotuotteita ja vastaavia helposti 100 eurolla, näistä tosin riittää useimmista sitten pitkäksi aikaa, mutta anyway. Auton vuoksi tullut kuluerä.

Lisäksi olen löytänyt autolle todella hyvän luottomekaanikon, jolle olen kiikuttanut juhannuspulloa sun muuta, ja nyt jouluna tottakai lisää. Ihan vain kiitoksena *itun hyvin tehdystä työstä jota ei ole ainakaan ylöspäin pyöristelty. Monia asioita on tehty myös ilman mitään veloitusta. Näiden "kiitoskulujen" summa vuositasolla varmaan 100e.

Yhteensä 1560e.


Yhteenveto

Auton suoranaiset kulut (kulut ilman autonhoitoa sekä säilytystä) vuodelta 2017 ovat luokkaa 4300e. Sen sijaan kaikkien mahdollistem kulujen kanssa tämä auto vei minulta vähintään 6ke tänä vuonna. Kaikenkaikkiaan auto on tarjonnut aivan mielettömästi suhteessa kuluneeseen rahaan. Aivan sairas määrä hyvää mieltä ("smiles per miles") niin itselle kuin kanssaihmisille, elämyksiä ja kokemuksia sekä erilaisia kontakteja muihin Ferrarin omistajiin. Halpaa tämä ei missään nimessä ole, mutta ihan inhimillistä varsinkin jos löytää hyvän yksilön. Näitä shoppailevan kannattaa todenteolla opiskella kotiläksyt tai vaihtoehtoisesti omistaa isohko "harrastustili". Toki jos löytää hyvän ns. "independet mechanic" eli asiantuntevan sekä arvostetun pikkuhuollon niin säästää pitkän pennin.

Niin ja alla se rimpula, kuva Kampin keskuksesta jostain randomtapahtumasta:

8644443.jpg
 
Et sattunut tuossa joku kuukausi sitten Keilaniemen ohi ajelemaan. Siinä Karhisaarentien valoissa tuli bongattua Lehti/Kuusisaarta kohti kiihdyttämässä. Ei noita meinaan nyt ihan liikaa täällä pyöri. Tuli naurettua kun kuulosti ettei omistaja oikein osannut ajaa tai autossa jotain vialla. Joko kytkin paskana tai muuten vaan luisti jokin koska ääntä lähti kyllä mutta ei se mihinkään liikahtanut vs mihin olen tuollaisen nähnyt pystyvän.
 
Et sattunut tuossa joku kuukausi sitten Keilaniemen ohi ajelemaan. Siinä Karhisaarentien valoissa tuli bongattua Lehti/Kuusisaarta kohti kiihdyttämässä. Ei noita meinaan nyt ihan liikaa täällä pyöri. Tuli naurettua kun kuulosti ettei omistaja oikein osannut ajaa tai autossa jotain vialla. Joko kytkin paskana tai muuten vaan luisti jokin koska ääntä lähti kyllä mutta ei se mihinkään liikahtanut vs mihin olen tuollaisen nähnyt pystyvän.

Itseasiassa kävin heittämässä tolla lyhyen lenkin suurinpiirtein kuukausi takaperin kun sattui viikonlopulle kohtuullinen keli. En kyllä muista paikkoja, Carusellilla kävin kyllä lounaalla. Ääntähän tosta lähtee vaikka kiihdyttäisi pintakaasulla, pakoputkisto on mallia "race" ja bonarina ns. "de-cat" eli katalysaattorit makaa tuolla varastossa. Vuosaaren parin kilometrin (?) mittaisen tunnelin toiseen päähän kuuluu selvästi kun tällä lähtee toisesta päästä ... "vähän rivakammin" tulemaan.

Täytynee siis toivoa ettei auto ole rikki ja ainoa vika olisi kuljettajassa joka ei jaksa (uskalla) painaa kaasua :kahvi:
 
Toivotaan :D. Meinaan näytti tosiaan ex mekaanikon silmään hyvinkin tehokkaasti luistavalta kytkimeltä kun kierrokset ja ääni nousi omaan korvaan epätahdissa vauhdin kanssa.
 
Toivotaan :D. Meinaan näytti tosiaan ex mekaanikon silmään hyvinkin tehokkaasti luistavalta kytkimeltä kun kierrokset ja ääni nousi omaan korvaan epätahdissa vauhdin kanssa.

Tuo Ferrarin gen 2 robottisysteemi (eli ns. "F1") on juuri sitä itseään, 90-luvun tekniikkaa sekä tietotaitoa. Kytkin kestää fiksusti ajaen jotain +40tkm ja räppäillen sen saa rikki 10tkm matkalla. Luistattaa liikkeellelähdöissä paljon enemmän kuin osaava kuski manuaalivaihteistolla tekisi. Ei siinä, se on sitä motorsporttia :geek:
 
Ei todellakaan ole :) Kävin talvella 2016-2017 katsomassa 4 Modenaa ja niiden lisäksi pyysin kuvia kahden huoltokirjoista sekä muutamista "tyyppivikapaikoista". Yhdessäkään ei ollut aukotonta huoltohistoriaa, yhdessäkään ei ollut pelkkiä "Official Ferrari dealer" leimoja huoltokirjassa :think:

Muun muassa Tampereella eräs Modena jossa joku kallen paja oli tehnyt jakopään ja mittarissa oli 95tkm jäätävien huoltoaukkojen kera, myytiin 89ke. Kolarikorjatussa Modenassa oli hintapyynti 99 900 ja huoltovihossa jonkin saksalaisen never höörd puljun leimoja ym.

Että sen pituinen se.
 
terrano.jpg


Datsuni luonnollisessa elinympäristössään. Tällä traktorilla tuli joku aika sitten 100tkm omaa käyttöä taakse. Paras lumessakahlaaja tähän asti, vähän isommalla koneella varustettu. Ei lopu alavääntö kesken vaikka hanki syvenisi. Pikkuhiljaa voisi vaihtaa tuoreempaan, saas nähdä sorrunko citymaasturiin nuukuuksissani :btooth:
 
Kuukausi sitten tuli ostettua tälläinen -99 Corvette. Kulkua löytyy sen verran, että edellinen omistaja oli maililla ajanut 364km/h.
Mukava peli on kyllä ajaa mitä hieman kerkesin ajelee ennen talviseisontaan laittoa. Kytkin on miellyttävä käyttää ja kulutus on yllättävän pieni matka-ajossa.

DSC_2046_resize7a714.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Pyörälamppuiset Vettet on kyllä hiaaanoja pelejä. Niissä yhdistyy hyvin kaikki se, miksi allekirjoittanut tykkää noista amerikkalaisista tuotoksista. Peukut hankinnalle!
 
En oikein osaa päättää onko Vette äärimmäisen hieno vai äärimmäisen junttiauto. Jotain kiehtovaa niissä kyllä silti on.

Aivan kuten Mustangien kanssa niin suomalainen sossuhyysyvero nostaa noiden Vettejen hinnat aivan idioottimaiselle tasolle. Kaverilla oli 7-8v takaperin tollainen C5 avo vm.2001 ja se sisustan laatu (ym.) ei ollut millään tasolla linjassa auton (silloisen) hintatason kanssa. Ei edes etäisesti. 6 vuotias auto rämisi kuten jonkin riisikippo ja sisustan osien sovitus oli aivan päin itseään, rättikaton tiivisteet olivat sinnepäin ym. Jenkkilän tai jonkin muun autoverottoman maan hintatasoon peilaten noi ovat vallan oivia pelejä, mutta suomessa 150ke jostain Corvettesta on aivan jäätävää.

C6 koppa, varsinkin Z06 on visuaalisesti hieno auto, mutta 80ke moisesta (Z06 malli @ nettiauto) - ei kiitos.
 
Mulla on ollut pari tuollaista C5 kovakattoisena ja niissä sisusta ei ole nitissyt/rämissyt. Molemmat oli kyllä ahdettuja ja meteliä oli sen verran, että ihan pienet kitinät ei olisi kuulunutkaan :) Mut eihän tuollainen sisustan laadussa kilpaile kalliimpien kanssa. Verot varsinkin kutosessa on Suomessa aivan naurettavan isot ja 08 jälkeen verot menee päästöjen mukaan, joissa veroa on vielä enemmän. C5:lla alkaa olee ikää sen verran, että verot on kohtuulliset.


DSC_20531_resize.JPG

DSC_2052_resize.JPG
 
En ite kanssa ymmärrä tota, siitä ei ole yhtään mitään hyötyä. Parempi olisi jos noita reunoja saisi erikseen säädettyä ja tehtyä "kehdon" päälle. Ranskalainen "hyvä" ominaisuus, onpahan fanaatikoille jotain hehkutettavaa.

Ps. hassun paljon citikka on tullut eteenpäin kun sisusta vaikuttaa aika paljon viihtyisämmältä kuin tuo veten sisusta =D Jos itsellä olisi vette niin riisuisin sen orkkis-sisustan kyllä pois kokonaan ja tekisin kabiinista niin race-henkisen kuin mahdollista. Jotenkin tollasena muovi / tekonahka combona ei oikein auton ulkonäön kanssa sovi yksiin.
 
Säädettävä pääntuki,nyt niin "auki" kun saa.Ei ainakaan itselle mitään hyötyä noista.

Omassa 508:ssa ainakin päällepäin identtinen ratkaisu ja toimii oikein hyvin, pääntuen saa ensi kertaa riittävän eteen niin halutessaan. Kuvan Sitikan penkeissä tosin yksi helmasynti jota meikäläisen selkä ei ainkaan kestä yhtään eli selkänojan yläosa kaareutuu eteenpäin saaden koko selän huonoryhtiseen asentoon, sama oli 406/407 pösöissä. Tai sitten ranskalaiset on vaan keskimään paljon lyhyempiselkäisiä kuin meikäläinen...
 
Omassa 508:ssa ainakin päällepäin identtinen ratkaisu ja toimii oikein hyvin, pääntuen saa ensi kertaa riittävän eteen niin halutessaan. Kuvan Sitikan penkeissä tosin yksi helmasynti jota meikäläisen selkä ei ainkaan kestä yhtään eli selkänojan yläosa kaareutuu eteenpäin saaden koko selän huonoryhtiseen asentoon, sama oli 406/407 pösöissä. Tai sitten ranskalaiset on vaan keskimään paljon lyhyempiselkäisiä kuin meikäläinen...
Itse tykkään noista x07-koristen penkeistä, omassa kakkoskorisessa on vielä ne laiskanlinnamalliset, jotka ei oikein tue mitenkään. Kesto taitaa olla vaan aika surkea, isäukollakin 150tkm rullattu x07 ja siinä on oven puolelta molemmat penkit reunasta puhki
 
Varmaan sen takia ettei ne isot ja painavatkaan autot kuluta motariajossa kun pari litraa enemmän mitä joku perus puoltoista litranen
 
Viimeksi muokattu:
Varmaan sen takia ettei ne isot ja painavatkaan autot kuluta motariajossa kun pari litraa enemmän mitä joku perus puoltoista litranen
Sattumalta kävin testaamassa 1.5 toyota yarista ja rallitus kulutus oli jotain 7 l/100 km. Ja yhdistetyksi kulutukseksi lupaa 4.8l/100 km.

Tosiaan jotain 4 litraa voisi vielä hiljaa 6 vaihteella. Tuo taisi olla vielä atkinson kierrolla jos ajaa hiljaa. Itse asiassa "mainospuheissa" pitäisi mennä 3 litralla.
3,0 litraa satasella – Toyotan Atkinson-moottori on pihistyksen mestari
 
Oman i20 EU kulutus kaupunkiajossa 5.3 /100 :D Näin loppusyksyllä nastoilla pätkäajossa se on kyllä pyörinyt seiskan pinnassa mutta en muuta kyllä odottanutkaan.
 
Kun tässä nyt kulutuksista on ollut puhetta niin olenko ainut jolla kulutus laskee talvisin kesään verrattuna, etenkin tällä hetkellä lämpötilojen ollessa nollan tuntumassa. Tämä itsellä johtuu ihan alentuneista rajotuksista maantiellä ja kun ajo on maantiepainotteista, kaupungissa pyrin käyttämään plkopyörää mahdollisimman paljon. Kesäsin keskikulutus on yleensä 5,5 tuntumassa, ja nyt tähän vuoden aikaan se pyörii 5,0 molemmin puolin (arvot siis ajotietokoneesta, joka spritmonitorin mukaan on kohtuu luotettava).
 
...vaihtui eilen '14 vuoden vähän ajettuun Ford Mondeoon 2.0 tdci + powershift comboon. Toistaiseksi erittäin tyytyväinen kauppaan. :tup:
Tulevaisuudessa olisi ohjelmointia ja pientä madallusta tiedossa :vihellys:

IMG-20171110-WA0009.jpeg

Minkälaista ohjelmaa/madallusta on suunnitteilla?
 
Eikö noissa joissaki corveteissa ollu hienouksena se että jotku sylinterit tippuvat pois kyydistä sopivissa olosuhteissa?
 
Oman i20 EU kulutus kaupunkiajossa 5.3 /100 :D Näin loppusyksyllä nastoilla pätkäajossa se on kyllä pyörinyt seiskan pinnassa mutta en muuta kyllä odottanutkaan.

No yllättävän paljon vie kun oma 1.2Tce rellu vie 6-6.5 kaupungissa ja kaasujalka ei todellakaan ole kevyt että tuosta sais helposti puoli litraa pois ennakoimalla ja rauhallisella kiihdytyksellä.
 
Eikö noissa joissaki corveteissa ollu hienouksena se että jotku sylinterit tippuvat pois kyydistä sopivissa olosuhteissa?

Uudemmissa taitaa olla, 2000-luvulta olevissa. Tuollaisessa C5:ssä ei vielä varmastikaan
 
No yllättävän paljon vie kun oma 1.2Tce rellu vie 6-6.5 kaupungissa ja kaasujalka ei todellakaan ole kevyt että tuosta sais helposti puoli litraa pois ennakoimalla ja rauhallisella kiihdytyksellä.

Jep, varmaan vaikuttaa myös matkan lyhyys niin ei oikeen ehdi kone lämmetä.
 
Minkälaista ohjelmaa/madallusta on suunnitteilla?
Mahdollisesti coiloverit tai sitten pelkät madallusjouset, koska köyhyys.
Celticin softa toimi hienosti edellisessä E61 bemarissa, joten luultavasti mennään samalla.
Bränikät hakka kasit pitää ärsyttävää vollotusta takaa tuossa 50-80 välillä, joten täytyy kontti ja pyöräkotelot vuorata vaimennusmatolla. Muuten onkin melkeimpä jopa hiljasempi kuin tuo edellinen baijeri..
 
Hirveää mollaamista Corvetesta, jenkkien tyylinen tuote, mutta kyllä mä tuollaisella kehtaisin ajaa. Eikä vette varmaankaan ole edes mikään järkyttävän kallis ylläpitää, kun tekniikka on suht peruskauraa, jos vertaa vaikka ferrariin tai lamboon. Ok, no ei ehkä pitäisi just noihin verrata mutta ymmärrätte varmaan pointin.

Mitä jenkkeihin muuten tulee, niin oman Firebirdin kulutusta en ikinä mitannut, mutta nätillä ajolla varmaankin alle kympillä pääsi sekalaisessa ajossa. 305cid + th700.
Astro 4.3 efi matka-ajon kulutusta tuli joskus seurailtua, niin jotain 7-8L satkulla meni.
Sitten noiden farkkujenkkien 305cid kulutukset oli taas ihan omaa luokkaa, eli soppaa paloi...
 
Nissanin laatu on ollut kyllä yllätys. Melkein vanhan a6sen luokkaa. No youtuubassa katellut jenkki farmarin elämää ja oli tuli terä gmc pickup niin ei kaksinen viimeistely autossa ollut sisällä.

No ei kyllä ole :D. Tietääkseni A6:issa ei ole yhtä muovista sisustaa eikä niistä häviä rateista, vaihdekepinnupeista yms pintamateriaalit jo ensimmäisen 100tkm aikana.

Edit: 2006-2013 Qashqaihin verrattuna, se uudempi 2013> korimalli toki selkeä parannus tuohon edeltäjäänsä jos semmosella ajelet.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 101
Viestejä
4 484 152
Jäsenet
74 172
Uusin jäsen
Käppänä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom