Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tuli alkuperäistä paljon rumemmat vanteet (taas). Sun muita joulukuusenkoristeita ripusteltu...
Miksi raha ja tyylitaju ei asu koskaan samassa osoitteessa?
Viikonloppu vietetty tallissa auton ja moottoripyörien parissa, ja autossakin nyt oikeat vanteet alla sekä äänieristykset asennettu ja hiilikuitua konehuoneessa. Aurinkoista päivää odotellessa, että saisi kunnon kuvia tuosta vielä.
Siististi liimatut vaimennusmatot. Itse laittelin hieman ronskimmalla otteella vaimennuksia 9-5 Aeroon, pääasia että toimii :
Mulla on nuo Rainbow Germaniumit midbassoina ovissa, ovat aika jämäkät elementit (+ tehoa menee 200w rms per ovi), niin vaimennusta tarvittiin.
Mulla on vain pelkät midit. Kojelaudalle puukotin Focal 100 KRS 4" erillissarjan. Kuvassa disse vielä teipattuna, suuntausta haetaan.Harvinaisen toimiva erillissarja, minulla oli edellisessä A4:ssa samat aktiivisena DSP:n päässä + Rainbown subbari. Näyttikin tutulta tuossa asennettuna oveen
Mulla on vain pelkät midit. Kojelaudalle puukotin Focal 100 KRS 4" erillissarjan. Kuvassa disse vielä teipattuna, suuntausta haetaan.
Edit: Vielä vähän offtopikkia. DSP on harkinnassa, voitko suositella jotain? Nyt jaot hoitaa Hertz HDP5-digipääte, Focalit on passiivijaolla. Kontissa on vielä Pioneerin 12" littusubbari.
Soittimena on Saabin Denso-navi, josta lähtee vain kaksi paria linjaulostuloja (eteen/taakse).
Siitä on 23 vuotta kun toi sisus oli uusi. Tosin eipä tuota ole mitenkään puunattu puhtaaksikaan. Pelkästään imuroin mitä imurilla lähti.
Tuon kuskinpuoleisen käsinojan kun sais ehjänä jostain järkevällä hinnalla.
Itse ajannut ykkös- ja kakkoskorista. Mukavia autoja ajaa ja ei mitään vikapesäkkeitä ranskanpullista. Vieläkö tuossa on kortti avaimena? Kääntösäde oli Laguna 2 huono, ahtaassa parkkihallissa ei usein saannut autoa kerralla ruutuun vaan joutui hieman venkslaamaan.Kuten tuli tuolla Räbässä pari päivää sitten tunnustettua, tein viikonloppuna kaupat Renaultista Kaveri sai yllytettyä tekemään hypyn tuntemattomaan useamman VAG-konsernilaisen jälkeen. Pääsyynä vaihdossa ranskanpullaan oli hinta, joka oli suorastaan naurettavan halpa tämän ikäisestä autosta. Vastaavasta Passatista olisi joutunut pulittamaan vähintään 2x enemmän ja A4 Audista melkeinpä 3x enemmän. Vähän myös googlettelin ennen kaupantekoa, enkä löytänyt juurikaan pahaa sanottavaa tästä kolmoskorisesta Lagunasta tai 1,5 dCi -koneesta.
Ensivaikutelmat ovat varovaisen positiiviset, saas nähdä minkälaiseen läjään tässä on tullut sekaannuttua. Onneksi ei investoinnin puolesta tule tippumaan hirveän korkealta
Auto siis Laguna Sports Tourer 1,5 dCi Expression vm. 2008. Ajettu runsas 250 tkm. Pari kuvaa kuivattuna eilisen pesun jälkeen - kuran alta löytyi jopa yllättävän lommoton ja naarmuton auto.
Joo on kortti Melkoinen häröratkaisu, enkä oikein hoksaa sen tarjoamia etuja tavalliseen avaimeen nähdenItse ajannut ykkös- ja kakkoskorista. Mukavia autoja ajaa ja ei mitään vikapesäkkeitä ranskanpullista. Vieläkö tuossa on kortti avaimena? Kääntösäde oli Laguna 2 huono, ahtaassa parkkihallissa ei usein saannut autoa kerralla ruutuun vaan joutui hieman venkslaamaan.
Ai missä tilanteessa tulee vääntörasitusta nappia painaessa?Oli kyllä kömpelö. Muutaman kortin korjasinkin. Pysyy parempana kortti jos sitä käyttää väärin päin jolloin ei tule vääntörasitusta nappia painaessa.
Kortti toimii kaukosäätimenä niin ilmeisesti tarkoitti että ovenavaus-/sulkemisnappia painettaessa kortti rasittuu. "väärin päin" kun painaa niin alla on kämmen/sormi?Ai missä tilanteessa tulee vääntörasitusta nappia painaessa?
En nyt silti ihan hiffannut, kummin päin tahansa näitä nappeja painaessa kun ainakin itselläni on etusormi ja peukalo kortin vastakkaisilla puolillaKortti toimii kaukosäätimenä niin ilmeisesti tarkoitti että ovenavaus-/sulkemisnappia painettaessa kortti rasittuu. "väärin päin" kun painaa niin alla on kämmen/sormi?
Kortti lie tällainen?
Kai sitä joku voi painaa niin että etusormi on muutaman sentin alempana kuin peukku ja itse napin alla ei ole mitään (vähän niin kuin kuvassasi) -> korttiin kohdistuu vääntömomentti nappien kohdasta hieman alaspäin.En nyt silti ihan hiffannut, kummin päin tahansa näitä nappeja painaessa kun ainakin itselläni on etusormi ja peukalo kortin vastakkaisilla puolilla
Aivan. No mutta itse kyllä painelen nappeja niin, että toisella puolella on sormi takana.Kai sitä joku voi painaa niin että etusormi on muutaman sentin alempana kuin peukku ja itse napin alla ei ole mitään (vähän niin kuin kuvassasi) -> korttiin kohdistuu vääntömomentti nappien kohdasta hieman alaspäin.
Kortin ollessa "väärin päin" taas napin kohdan alla on aina jotain vastassa.
Näin olen itsekin ymmärtänyt, että Laguna II oli sontaa, mutta Laguna III merkittävä parannus edeltäjään nähden. Katsastustilastoissakin tapatuu 2008-> vuosimallista eteenpäin selvä muutos.Lagunan maine meni sen II mallin kanssa, sen jälkeen käsittääkseni laatu parani paljon, mutta asiakkaat oli jo kadonneet. Eipä silti 2002 1.6l Laguna oli ainakin aika surkea esitys. Kahdesta lähipiirin autosta meni molemmista kone kun jakohihna hajosi, toisesta vielä 30tkm ennen vaihtoväliä. Toisesta taas hajosi moniurahihna joka taas osui jakohihnaan ja katkaisi senkin.
Kortti on kätevä kun on handsfree, en ole koskenut koko korttiin sen jälkeen kun sen lompakkoon laitoin.On varmaan. Uudessa Cliossakin on. Aivan älytön systeemi mutta minkäs teet.
Korjaan, otin kerran pois kun auto ilmoitti että kortin patteri pitäisi vaihtaa.Kortti on kätevä kun on handsfree, en ole koskenut koko korttiin sen jälkeen kun sen lompakkoon laitoin.
Aivan. No mutta itse kyllä painelen nappeja niin, että toisella puolella on sormi takana.
Näin olen itsekin ymmärtänyt, että Laguna II oli sontaa, mutta Laguna III merkittävä parannus edeltäjään nähden. Katsastustilastoissakin tapatuu 2008-> vuosimallista eteenpäin selvä muutos.
Oho, kiitos linkistä. Katselinkin tuossa noiden uusien korttien hintoja ja ilmeisesti merkkiliikkeessä maksaa yli 500e ja autonavaimet.fi näytti tarjoavan runsaaseen pariin sataan. Tuo linkittämäsi 140 euroa on jo jokseenkin kohtuullinen, kun sirullinen ohjelmoimaton kortti näyttäisi maksavan ulkomailla sen 60-80 euroa.Kakkoskoppanen oli tosiaan huono, sama pätee Meganessa, laatu aivan kuraa. Kolmosessa selvä parannus eteenpäin ihan pelkän materiaalien takia.
Avainkorteista on turha murehtia, niitä saa halvalla, ei tarvita maahantuojaa!
Renault avainkortit ja avaimet
ja mikä parasta näissä, autot on halpoja samoin kuin varaosatkin.
Olispa fiksuja varusteita. Nyt tohon on ruksittu täysin hyödytön navigaattori tuon sijaan.
Miten laitoit kameratolpat sinne? Toi on ehdoton homma, säästetään heti monta sataa vuodessa kun akka ei ajele niihin niin helposti sitten.
Navigaattori on kyllä turha kun on puhelin, mulla myös integroitu navi ja ei sitä voi käyttää vaikka päivitetty ja kaikkea. Ensinnäki kadun nimen kirjoittaminen on hidasta, neuvoo ihan ihme reittejä ja silti osa kaduista puuttuu vaikka tämän vuoden kartat sisässä. On siinä toki kameratolpat ja nopeudet tallennettu, mutta siihen se hyöty sit jääkin.
Miten laitoit kameratolpat sinne? Toi on ehdoton homma, säästetään heti monta sataa vuodessa kun akka ei ajele niihin niin helposti sitten.
Oletkos joskus vähän "tinannut" liikaa kun ilmeisesti jättänyt jälkensä, ainakin kirjoittelusi tasosta päätellenVaihdata kuoleentuneet jouset uusiin, niin ei talvella osu niin herkästi jäihin.
Nimi ei ainakaan kuulosta tutulta, ja konehuoneen puolella asiat as left from factory. Tosiaan puskuri oli aika heikossa hapessa maalien ja ritilöiden osalta, joten se maalauksessa ja uudet valot+ritilät tulossa.Onko parviksen entinen eli löytyykö konehuoneesta intake tunink by iv-haitariputki
Multa löytyy kahden hengen taloudesta 2012 megane farkku ympärivuotisena käyttiksenä kesäauton ohella. En tiedä korimallista mutta 1.4tce ja sports tourer tjsp on. Ainakin saman tyylinen kun sulla ja samanlainen ratti eli varmaan aika lailla samaa kauraa. Tuo oli ensin puolison vanhemmilla ja autoja päivitettäessä meiltä lähti chevrolet aveo sit autoliikkeelle ja tollanen tuli. Meillä ollut vuoden ongelmitta ja ongelmitta oli myös entisellä käyttäjällä. Pitääkin räppästä tänne joku kerta kuva.Kuten tuli tuolla Räbässä pari päivää sitten tunnustettua, tein viikonloppuna kaupat Renaultista Kaveri sai yllytettyä tekemään hypyn tuntemattomaan useamman VAG-konsernilaisen jälkeen. Pääsyynä vaihdossa ranskanpullaan oli hinta, joka oli suorastaan naurettavan halpa tämän ikäisestä autosta. Vastaavasta Passatista olisi joutunut pulittamaan vähintään 2x enemmän ja A4 Audista melkeinpä 3x enemmän. Vähän myös googlettelin ennen kaupantekoa, enkä löytänyt juurikaan pahaa sanottavaa tästä kolmoskorisesta Lagunasta tai 1,5 dCi -koneesta.
Ensivaikutelmat ovat varovaisen positiiviset, saas nähdä minkälaiseen läjään tässä on tullut sekaannuttua. Onneksi ei investoinnin puolesta tule tippumaan hirveän korkealta
Auto siis Laguna Sports Tourer 1,5 dCi Expression vm. 2008. Ajettu runsas 250 tkm. Pari kuvaa kuivattuna eilisen pesun jälkeen - kuran alta löytyi jopa yllättävän lommoton ja naarmuton auto.
Toimiiko ilman puhelinta? Käsittääkseni uudessa Hyundaissa on myös tomtom:n pohjalla olevat kartat ja puhelin pitää olla mobiilitukiasemalla kiinni navissa että tolpat näkyy ja tämä siis aina... Muutenkin uuden keskivarustetason hyundaissa (ainakin i30) on sen verta suunnitteluvikaa etten voi suositella ennenkuin korjaavat systeemit. Emergcency breiking system nyt ei vaan toimi ja on hyvinkin häiritsevä ajon aikana jos on vähänkin sumua/sadetta/lunta/kuraa/aurinkoa liikenteessä...Mm. Kian pirsseissä olevissa TomTomin naveissa on vakiona tolpat.
Vihdoin se tuli liukuhihnalta Mansesteriin. Kyllä kelpaa ja hyvin kulkee
ehkä ei. Matalat kupit olis mielessä. Ns period correct mallit.Ostat multa tuohon eteen Audi A8 tummat alcantara sähköpenkit