Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Videoitten perusteella hyvä kulkunen pirssi.
315/30ZR18 Pirelli P Zerot 18x12" vanteilla ET-15 eikä KENENKÄÄN tarvi tykätä, riittää että se on just niin ku MÄ haluun
Niin, se oli ihan vitsi se pakkeli -kommentti. Osittain näytti että hieman on jo "korjailtu" jollain tuota keulaa.Tuollaisena noilla asioilla on joku funktio. Pakkelilla tuosta olis tullut täysin naurettava fiasko. Nyt se ei ole nätti, eikä yritä olla, vaan pelkästää toimivuuden kautta siisti.
Lokasuojan levikkeistä pitimän kysyä että onko vaan siks ettei rengas mene lokasuojaa ulommaksi. Tuolla tavoin kun rengas pysyy lokasuojan "sisällä" täyttäen pykälät.
Mitannu en ole, mutta tämä antaa pituudesta jonkinlaista osviittaa.Näköjään muisti pelaa vielä jotenkin mulla, olihan tuosta jo niin monta sivua aikaa taaksepäin.
Heitä nyt jotain speksejä, tekniikka, kuin pitkä tuo on jne
Oheisen kuvan näköinen Ara Blue S3 Sedan vm 2018 tilattu tänään. 3kk pitkää odotusta edessä. Saapuessaan saa ABT:n ohjelmoinnin ja uuden putkiston.
Lisävarusteina mm. MMI navi plus Audi Connectilla, virtuaalinen mittaristo, phone box, tummennetut taka- ja sivulasit, advanced key, matrix valot, B&O sound system ja magnetic ride alusta.
Autoveroa paketissa tasan 18000€. Kiitos Suomi
Eikös se ole ihan kannattavaa puuhaa kun siitä saa vajaa puoli euroa per kilsa?
Itellä on nyt vaan perus tylsä isukkiavensis hieman piristeltynä, D2 alusta 6kg/mm etu & 18.6kg/mm takajousilla, 8,5x18 & 10,5x18" kiinatinat, projektorivalot, ja kaikkea muuta pientä kivaa. Talven aikana jos sais pellistä takakaaret askarreltua niin pääsis ylimaalauttamaan koko laitoksen.
Miksi teinillä, jonka tyylitaju ei ole oikein vielä kehittynyt, on isukkiavensis? No ehkä juuri siksi.
Perheellinen mies joka on jo aikuinen tuskin räpeltää tuollaisia naurettavuuksia ja postaa vielä kuvia.
Vaikka joku Avensis olisi ulkoa minkä näköinen tahansa, se on aina se sama Avensis kun istuu sisälle.
Tais mennä tunteisiin kun tuli varoituskin parissa minuutissa. Jos mulla olis vain rahaa ja osaamista, mulla olis just tuollainen Avensis. Hieno auto, pahoittelen satunnaista kritiikkiä, täysin asiatonta.
Tais mennä tunteisiin kun tuli varoituskin parissa minuutissa. Jos mulla olis vain rahaa ja osaamista, mulla olis just tuollainen Avensis. Hieno auto, pahoittelen satunnaista kritiikkiä, täysin asiatonta.
Kannatti nyt varmaan ottaa toinenkin ja matkustella banaanisaarille?
Kritiikin voi esittää myös asiallisesti.
Miten tämä liittyy omiin autoihin? Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa, tuli nyt vähän yllärinä et tää näin kova juttu oli.
Logiikka oli että aikuisella ihmisellä harvemmin on tuollaista tuunausta, se on mielestäni mauton. Pahoittelen.
Sivistysmaissa kuutiotuumat ovat korvautuneet kuutiosenteillä aikaa sittenMikään ei koskaan korvaa kuutiotuumia.
Ihan jotain pelkkää korttelipyöritystä ajat joten 99% ajasta puhtaasti sähköllä menemistä? Vai mites tommonen kulutus on mahdollista
Kerran kuussa kuulemma pyörii tuo bensakone muutenkin että ei ihan jumiudu. Kaverilla on tuollainen myös ja 100km ajon hinta oli jotain aivan muuta kuin aikaisempi maasturi-Honda.
Tiedätkö onko tuolle jokin syy, että yhtä lukuunottamatta kaikki nettiautossa myynnissä olevat Amperat on noita 2012 vuoden malleja? Luulisi Amperalla olevan menekkiä näkyvyyden takia, kun Sipilää myöten tuota ostettiin ja mainostettiin 2012 kun tuli markkinoille.Tommonen tuli viikko sitten hommattua:
Opel Ampera, 2012 ja ajettuna 152 kun mulle tuli. Melkoisen halpaa ajamista, tämän hetken keskikulutus 0,8L/100km noin 770km matkalla. Edellisillä autoilla ei päässyt kevyelläkään ajolla alle 10l edes maantiellä
48 näyttää olevan rekisteröity suomeen 2012, 2013 ja 2014 molempina 17kpl. Oma veikkaus menee tuontiauoihin, joita melkein kaikki nettiautossakin ovat. Alankomaasta noita liikkeet tuo paljon, olisiko paikallinen takuu 5v tai 150tkm kun tuota sarjaa eniten on tarjollaTiedätkö onko tuolle jokin syy, että yhtä lukuunottamatta kaikki nettiautossa myynnissä olevat Amperat on noita 2012 vuoden malleja? Luulisi Amperalla olevan menekkiä näkyvyyden takia, kun Sipilää myöten tuota ostettiin ja mainostettiin 2012 kun tuli markkinoille.
@laoz Tää oli se T8? Siistin värinen
2012 varmaan aika moni Opel-liike hommasi tuollaisen essariksi niin lienee niitä peruja.Tiedätkö onko tuolle jokin syy, että yhtä lukuunottamatta kaikki nettiautossa myynnissä olevat Amperat on noita 2012 vuoden malleja? Luulisi Amperalla olevan menekkiä näkyvyyden takia, kun Sipilää myöten tuota ostettiin ja mainostettiin 2012 kun tuli markkinoille.
Vihdoin se tuli liukuhihnalta Mansesteriin. Kyllä kelpaa ja hyvin kulkee
Päästitpä mielikuvituksen valloilleen väriä valitessa.
Tämä on kyllä mielenkiintoinen auto, itseä vaan hirvittää miten kallista tuota on korjata jos jotai hybridijärjestelmästä hajoaa tai akut lahoaa. Voi hetkessä muuttua monen vuoden ajojen keskiarvo 2€/100km -> 6€/100km.
Tämä on kyllä mielenkiintoinen auto, itseä vaan hirvittää miten kallista tuota on korjata jos jotai hybridijärjestelmästä hajoaa tai akut lahoaa. Voi hetkessä muuttua monen vuoden ajojen keskiarvo 2€/100km -> 6€/100km.
Kai Opelilla nyt jonkinlainen akkutakuu sentään on (pidempi kuin tuo 5 vuotta mikä auton ikäkin on tällä hetkellä)? Toyotallakin 10 vuotta akuille ja hybridijärjestelmälle 5 vuotta.
Audi S3 noudettu eilen. Ihan kiva laite kieltämättä vakionakin. Seuraavan OZ:t alle, pintaan Ceramic Pro 9H, muutama neliö äänieristyslevyä, ilmanotto, Remusin kokoputkisto ja APR:n softa.
Tylsä kuva takaa, kun ei ole vielä fiksun näköiset vanteet alla:
Virtual cockpit -mittaristo on myös ihan näppärä kapistus:
Asennusta odottaa hiilikuitua konehuoneeseen:
Audi S3 noudettu eilen. Ihan kiva laite kieltämättä vakionakin. Seuraavan OZ:t alle, pintaan Ceramic Pro 9H, muutama neliö äänieristyslevyä, ilmanotto, Remusin kokoputkisto ja APR:n softa.
Tylsä kuva takaa, kun ei ole vielä fiksun näköiset vanteet alla:
Virtual cockpit -mittaristo on myös ihan näppärä kapistus:
Asennusta odottaa hiilikuitua konehuoneeseen:
Tykkään aina kun joku tekee Suomessa kulttuuriteon ja ostaa jotain muuta kuin 1.4 TSI Octavian. Tuossakin autoveroa menee suhteessa ihan helvetisti, mut pointit et ostit just sen mitä halusit ja vieläpä lähdet parantelemaan jo ennestäänkin toimivaa kokonaisuutta!
Z8Siinähä ne kaikki kolme, harrasteauto, talviauto ja vaimon auto:
Eihän tuo ole uudessa autossa juuri mitään. Itse toin vuosi takaperin kaksi autoa ja kummassakin autovero oli lähes tuota luokkaa ja kyseessä oli kuitenkin 4 ja 6 vuotiaat autot.Autoveron osuus paketista oli tasan 18k€. Nauratti.
Eihän tuo ole uudessa autossa juuri mitään. Itse toin vuosi takaperin kaksi autoa ja kummassakin autovero oli lähes tuota luokkaa ja kyseessä oli kuitenkin 4 ja 6 vuotiaat autot.
Eihän tuo ole uudessa autossa juuri mitään. Itse toin vuosi takaperin kaksi autoa ja kummassakin autovero oli lähes tuota luokkaa ja kyseessä oli kuitenkin 4 ja 6 vuotiaat autot.
Sitten kun makselet uudesta +100ke veroja tai 13-16 vuotta vanhasta käytetystä rimpulasta sen 40-50ke autoveroa niin siitä voi ehkä jo koohottaa jotain sossuhyysy-yhteiskunnan tukemisesta ym. Ei sitä ennen.
No jos tuo jotain 300 g/km CO2 päästöt tuottavia autoja niin saa verottaa ihan rauhassa.
Autovero on aika julma bensakoneille tällä hetkellä kyllä.
No tuo S3 varmaan vie vain karvan verran vähemmän todellisessa ajossa kuin tuo oma kasikone. Paperilla se toki on reilusti taloudellisempi, mutta lähinnä vain paremmin onnistuneen huijauksen takia.No jos tuo jotain 300 g/km CO2 päästöt tuottavia autoja niin saa verottaa ihan rauhassa.
Autovero on aika julma bensakoneille tällä hetkellä kyllä.
Mun uudessa autossa autovero oli jotain 2000 euron luokkaa. Ei minusta mitenkään paljoa.Voi olla, että kuulostan typerältä, mutta täällä suomessa itketään autokannan vanhuutta... Sitten kun joku tuo tänne edes jokseenkin uudehkoja (mutta käytettyjä) autoja niin siitäkin rangaistaan. Toki "vanhoja" autojahan ne nuokin, mutta huomattavasti uudempia kuin keskimäärin...