Muutaman vuoden pikkukakkosia harrastaneena uskalsin työntää kädet saveen ja ostaa vaihdelaatikkovikaisen 1.2 TDI (3L) mallin. Nyt enää isolohko bensa on kokematta.
Kytkimen käyttöakseli oli murtunut, joka viittasi antautuneeseen painelaakeriin ja sen liukuholkkiin. Epäilykset osoittautuivat oikeiksi kun sai lootan irti autosta.
Muutaman kymmenen tunnin ropaamisen ja perusteellisen puunauksen jälkeen voinen todeta, että tämä ekomalli on malliston kruununjalokivi. Ajossa todella hiljainen ja suhinaton peli, ja pikkuautoksi mukava ajaa, kuten kaikki ehjät kakkoset. Menee ilman sen kummempia yriteltelmiä tasan kolmen litran kulutukseen, kunhan oppii ajamaan niin varmasti pääsee alle sen. Verot reilun 300€ vuodessa ja osakasko lasiturvalla vähän yli 200€.
Sympaattisen hidas robottiloota sopii hyvin auton luonteeseen vaihdoin toisesta kakkosestani tähän S-Line nahkasisustan, nyt viihtyy kajuutassakin.
Kytkimen käyttöakseli oli murtunut, joka viittasi antautuneeseen painelaakeriin ja sen liukuholkkiin. Epäilykset osoittautuivat oikeiksi kun sai lootan irti autosta.
Muutaman kymmenen tunnin ropaamisen ja perusteellisen puunauksen jälkeen voinen todeta, että tämä ekomalli on malliston kruununjalokivi. Ajossa todella hiljainen ja suhinaton peli, ja pikkuautoksi mukava ajaa, kuten kaikki ehjät kakkoset. Menee ilman sen kummempia yriteltelmiä tasan kolmen litran kulutukseen, kunhan oppii ajamaan niin varmasti pääsee alle sen. Verot reilun 300€ vuodessa ja osakasko lasiturvalla vähän yli 200€.
Sympaattisen hidas robottiloota sopii hyvin auton luonteeseen vaihdoin toisesta kakkosestani tähän S-Line nahkasisustan, nyt viihtyy kajuutassakin.