OLED-TV

Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
467
Tarkoitan sitä että kun teit ne kuva-asetukset aiemmin esim technicolor tai isf tiloille, niin että ne samat asetukset on siellä USB:n puolella kun katsot testivideota tikulta.
Voit kopioida asetukset käyttämällä "Käytä kaikille tuloille" valintaa, niin asetuksia ei tarvitse tehdä erikseen jokaisella tulolla (TV, HDMI:t, USB, sovellukset...)

Paketin mukana on .pdf tiedosto josta näet miltä sen mustan pitäisi näyttää.
Nostat ja lasket asetusta siitä 50 arvosta kunnes on "oikea".
Paketissa on siis SDR, HDR, HLG ja DV testivideot.


Vaikka omassani em testi näyttää juuri kuten pitääkin, niin aavistuksen on tukkoisuutta.
Tällä kuvalla oletuskirkkaudella 50 ensimmäinen näkyvä ikkuna on no:3 eli 0-255 tasot 1:1:1 ja 2:2:2 sulautuu pohjamustaan, mutta sillä ei ole merkitystä. Near black välkkymistä ei ole ja muuten kuva loistava.


Kuvia pitää siis tähyillä muuten pilkkopimeässä huoneessa.
Laatikosta nostetussa telkussa voi olla enemmän tukkoisuutta, se on normaalia.
Muutaman kymmenen käyttötunnin jälkeen näkee miten arpa osui kohdalle.
Suuret kiitokset taas. Pitääpä kokeilla huomenna. Tuohon "Käytä kaikille tuloille" -tekstiin olenkin jo törmännyt. Hyvä kun kerroit nyt, niin ei tarvitse joka kerta säätää erikseen.

Jostain merkillisestä syystä en ole saanut Blue Tooth kuulokkeita yhdistymään telkkariin. Löytyykö keneltäkään vinkkiä? Kännyyn sain helposti liitettyä kulokkeet ja kännyn ainakin jollain lailla telkkariin. Googlen kuvat -ohjelmalla varmaan näkisi kuvat kännystä selaimella. Vai mahtaako tuolle olla LG:llä oma sovellus?
 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
467
Arvelujen mukaan Gigantti ja Power ovat nostaneet LG OLED 65" C9:n 2099 euron hintaan. Taitaa mennä aina tammikuulle, ennen kuin alenee yhtään. Hobby Hallilla on vielä 1899e. Ja Elisalla 2600 e.
 
Liittynyt
04.12.2019
Viestejä
4
Lonksuuko muilla tuo LG 55" C9 jalusta oudosti, kun sitä nostaa? Se eturauta jotenkin lähtee hieman irti siitä televisiosta olevasta urasta ja lonksahtaa paikoilleen, kun television laskee takaisin jollekin alustalle. Televisio muutenkin heiluu yllättävän paljon ees taas.

Tässä katsonut kaikki kiinnitykset jokuseen kertaan, ja en löydä miten tuon saisin loppumaan.
 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
467
Lonksuuko muilla tuo LG 55" C9 jalusta oudosti, kun sitä nostaa? Se eturauta jotenkin lähtee hieman irti siitä televisiosta olevasta urasta ja lonksahtaa paikoilleen, kun television laskee takaisin jollekin alustalle. Televisio muutenkin heiluu yllättävän paljon ees taas.

Tässä katsonut kaikki kiinnitykset jokuseen kertaan, ja en löydä miten tuon saisin loppumaan.
Sulla on jäänyt jotkut ruuvit laittamatta. Täällä oli video siitä asennuksesta. Onko sulla ruuvit kiinni sen suorakulmaisen reiän kohdalta? Siinä keskellä jalustan takaosan alapäätä.

Mm. tuolla videolla (tosin 77", mutta samat toimet) näkyvät ne ruuvien laitot.



Kohdasta 2:50 eteen päin. Kohdassa 4 min ne TV:n taakse kiinnitettävät ruuvit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.12.2019
Viestejä
4
Kaikki ruuvit meni kyllä kiinni mitä tuli (3 etulista ja 4 tv). Katsoin asennusvideon myös varmistaakseni, että en missannut mitään.

EDIT: Kaikki mainitsemasi on oikeilla paikoilla ja erittäin tiukassa. :)
 
Viimeksi muokattu:

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Pirkanmaan alueella noita hoitaa kyllä Pro-Fix joka käy ihan kotosalla vaihtelemassa paneelit. Suosittelen olemaan sinne yhteydessä jos LG:n laitteissa on vikaa.
Ok, varmaan vuoden sisään muuttunut, koska aiemmin ekplisiittisesti ohjattiin Infocarelle. En kyllä heti löytänyt Gigantin sivuilta tietoa enää, joten hyvä niin jos täälläkin päin joku korjaa nykyään.
En muista minkä firman kaveri kävi sen paneelin vaihtamassa, mutta missään kohtaa ei ollut edes puhetta siitä, että lähtisin sitä postittamaan minnekään. Tämä siis pk-seudulla.
Juu, no PK-seudulla on-site onkin toiminut, mutta ainakaan tammikuussa 2019 ei Tampereella ollut moista mahdollisuutta vaan lähti Postin noudolla muistaakseni Vantaalle. Ei mistään postittamisesta ollut kyse vaan tilattu nouto ja palautus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 589
Voit kopioida asetukset käyttämällä "Käytä kaikille tuloille" valintaa, niin asetuksia ei tarvitse tehdä erikseen jokaisella tulolla (TV, HDMI:t, USB, sovellukset...)
Mutta joka kuvatilalle (normaali, DV, HDR) pitää säätää asetukset yhä erikseen?
Tai näin ainakin 6-sarjalaisissa, oletan että mikään ei ole tämän suhteen muuttunut 9-sarjassa?

Nimimerkillä 65C9 verkkiksestä varattuna.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Mutta joka kuvatilalle (normaali, DV, HDR) pitää säätää asetukset yhä erikseen?
Kyllä, kun kuvalähteenä on HDR tai DV niin pääsee niitä säätelemään.
C8:ssa ei aina toiminut "Värikirjo" asetuksen kopiointi, niin ei ole huono käydä asetuksia kertaalleen läpi niissä tuloissa joita käyttää.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 039
Kyllä, kun kuvalähteenä on HDR tai DV niin pääsee niitä säätelemään.
C8:ssa ei aina toiminut "Värikirjo" asetuksen kopiointi, niin ei ole huono käydä asetuksia kertaalleen läpi niissä tuloissa joita käyttää.
C9 osaa kertoa että onko normi HDR syöttönä vai Dolby Vision?

Tuo onkin kinkkinen kun soittimena Sonyn UHD jossa pitää käsin laittaa DV päälle tai pois sen mukaan mitä levyltä on tarjolla. Tarvis varmaan nvaihtaa sitten kolmannen kerran UHD soitinkin :btooth:
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Googlen kuvat -ohjelmalla varmaan näkisi kuvat kännystä selaimella. Vai mahtaako tuolle olla LG:llä oma sovellus?
TV:n asetuksista Yhteys-->Laitteen yhdistäjä
Kännykkään LG TV Plus sovellus ja kun TV ja känny on yhdistetty voi jakaa näytön tai toistaa puhelimen sisältöä TV:ssä.
Siis jos ylipäätään tätä tarkoitit :)
LG.jpg

Tuli mieleen että kun TV:ssä on kaukosäätimen "..." painikkeen takana "Tallenna" valinta joka ottaa kuvakaappauksen TV-kuvasta, niin sitä kuvaa ei taida saada mitenkään ulos telkusta?
Niillä kenellä on ongelmia kuvassa, niin tuo kuvakaappaus kuitenkin ottanee kuvasta virheettömän eli sitä ei voisi käyttää noihin todisteisiin LG:n tekniselle tuelle!?
Kameralla sen näkemänsä virheen taltiointi kun ei aina ole niin helppoa.

C9 osaa kertoa että onko normi HDR syöttönä vai Dolby Vision?
Niin kyllähän TV tietää syötetäänkö sille HDR10 vaiko Dolby Visionia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
367
Ok, varmaan vuoden sisään muuttunut, koska aiemmin ekplisiittisesti ohjattiin Infocarelle. En kyllä heti löytänyt Gigantin sivuilta tietoa enää, joten hyvä niin jos täälläkin päin joku korjaa nykyään.

Juu, no PK-seudulla on-site onkin toiminut, mutta ainakaan tammikuussa 2019 ei Tampereella ollut moista mahdollisuutta vaan lähti Postin noudolla muistaakseni Vantaalle. Ei mistään postittamisesta ollut kyse vaan tilattu nouto ja palautus.

Pro-fix on hoitanut lg:n takuuhuoltoja jo varmaan sen 10v toki jos Gigantin kanssa asioit niin ne tyrkkää kaikki infocarelle kun konserni taitaa sen workshop puolen omistaakin. LG:n tuki ohjaa pro-fixille tai jos tajuaa itse ottaa suoraan heille yhteyttä.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 039
Niin kyllähän TV tietää syötetäänkö sille HDR10 vaiko Dolby Visionia.
No niinhän se on toki nykyisessänikin... Jostain luin että C9 mallissa (ja varmaan muissakin LG) näkee jotenkin helpommin syötetyn kuva tiedot. Varmaan jonkun info napin takana heti kaikki esillä ettei tarvi mennä syvemmälle valikkoon urkkimaan että tunnistiko HDR jne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 273
No niinhän se on toki nykyisessänikin... Jostain luin että C9 mallissa (ja varmaan muissakin LG) näkee jotenkin helpommin syötetyn kuva tiedot. Varmaan jonkun info napin takana heti kaikki esillä ettei tarvi mennä syvemmälle valikkoon urkkimaan että tunnistiko HDR jne.
LG näyttää oikeassa yläkulmassa logon ja tekstin, jos sille syöttää HDR10 tai DV materiaalia.
Tuosta ohjeet jos haluaa tarkemmin kaivella https://www.avsforum.com/forum/139-...r-settings-no-price-talk-34.html#post58775690

Edit: Youtube klipeistä napatut kuvat kyseisistä logoista
lg_hdr.png lg_dv.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 550
Televisiohan ei ikinä siirry mihinkään, vaan sitten kun sen on kerran laittanut paikoilleen, niin siihenhän se jää!
Itselläni juuri näin. En muista milloin tuohon olisi viimeksi pitänyt kajota, joten mahdolliset vaappumiset ei pahemmin normikäyttöön vaikuta. YMMV
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
487
Näissä LG:n telkkareissa ei ole siis Magic Remotessa mitään Info painiketta mistä näkyisi mitä resoluutiota ja speksejä nykyinen kuva on?

Ja osaako joku sanoa miten tuo LG:n manuaalinen mukainen Pikatyökalu -toiminto toimii? Eli ilmeisesti 1-9 numeroihin saa tallennettua pikavalintoja. Manuaali vaan kertoo ohimmennen tämmöisestä toiminnosta, mutta ei miten sen saa aktivoitua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
492
Näissä LG:n telkkareissa ei ole siis Magic Remotessa mitään Info painiketta mistä näkyisi mitä resoluutiota ja speksejä nykyinen kuva on?

Ja osaako joku sanoa miten tuo LG:n manuaalinen mukainen Pikatyökalu -toiminto toimii? Eli ilmeisesti 1-9 numeroihin saa tallennettua pikavalintoja. Manuaali vaan kertoo ohimmennen tämmöisestä toiminnosta, mutta ei miten sen saa aktivoitua.
Muistaakseni oli tämmöinen loitsu jolla näki hdmi-tulon tietoja:

"Audio & Video settings; -- go to Settings - Channels, then highlight the top menu option within Channels and press the numeric button "1" for five times (11111) to display the hidden "Host Diagnostics" (hardware, tuner, Wi-Fi) and "HDMI Diagnostics" menu (general, video link, audio, phy, hdcp, scdc, avi info frame, spd, hdr."

Resoluutio taisi näkyä helpomminkin, nuoli ylös jotta aukeaa vasen ylänurkkaan tulon nimi, sitten painaa siitä enter tai olikohan alas nappia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 273
Ja osaako joku sanoa miten tuo LG:n manuaalinen mukainen Pikatyökalu -toiminto toimii? Eli ilmeisesti 1-9 numeroihin saa tallennettua pikavalintoja. Manuaali vaan kertoo ohimmennen tämmöisestä toiminnosta, mutta ei miten sen saa aktivoitua.
Jossain videolla näin tämän ominaisuuden ja se taisi olla, että halutussa sovelluksessa painaa pitkään numeroa, joka tallettaa kyseiseen pitkään painallukseen sen pikalinkiksi.
Eli esimerkkinä avaa Netflix, paina pitkään 1, jonka jälkeen pitkään painamalla 1 aukeaa Netflix.
 
Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
13
Näissä LG:n telkkareissa ei ole siis Magic Remotessa mitään Info painiketta mistä näkyisi mitä resoluutiota ja speksejä nykyinen kuva on?
Ainakin resoluutio ja mahdollinen HDR/Dolby Vision materiaali-info saa seuraavasti. Heiluttaa kaukosäädintä, jolloin kursori tulee näkyviin. Sitten painaa kaukosäätimen keskeltä valinta-nappia(eli rullan painaa alas). Sen hetkinen inputti tulee näkyviin ja siitä tekstistä kun painaa, niin saa tiedot näkyviin.

edit. Näköjään tulee ihan ilman kursoriakin kun vaan painaa valinta-nappia ja valitsee sen hetkisen inputin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 833
Näissä LG:n telkkareissa ei ole siis Magic Remotessa mitään Info painiketta mistä näkyisi mitä resoluutiota ja speksejä nykyinen kuva on?
Ainakin B7:lla kun napsauttaa ensin rullaa ja sitten kursorilla vasemmasta yläkulmasta inputin nimeä niin tulee resoluutio näkyviin.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Ja osaako joku sanoa miten tuo LG:n manuaalinen mukainen Pikatyökalu -toiminto toimii? Eli ilmeisesti 1-9 numeroihin saa tallennettua pikavalintoja. Manuaali vaan kertoo ohimmennen tämmöisestä toiminnosta, mutta ei miten sen saa aktivoitua.
Pidät "0" painiketta hetken painettuna.
Magic remote.jpg
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
242
Sieltä tulikin Verkkikseltä väliaikatietoa. 'Meillä on pirusti paketteja mutta kyllä se on tulossa'. Tässä alkaa vähän jo ne kuuluisat sormet syyhyämään, että pääsee uutta telkkaria räpläämään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 591
Power puolestaan vaikuttaa ryssivän taas asioita. Tänäänhän oli se päivä, johon lupailivat black friday -tarjousten 65C9:iä keskusvarastoon. Ei näy merkkiäkään seurannassa tällaisesta, ja poistaneet luonnollisestikin kaikki toimitusaika-arviot näkyvistä. Panostinkohan taas väärään hevoseen.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Sieltä tulikin Verkkikseltä väliaikatietoa. 'Meillä on pirusti paketteja mutta kyllä se on tulossa'. Tässä alkaa vähän jo ne kuuluisat sormet syyhyämään, että pääsee uutta telkkaria räpläämään.
Power puolestaan vaikuttaa ryssivän taas asioita. Tänäänhän oli se päivä, johon lupailivat black friday -tarjousten 65C9:iä keskusvarastoon. Ei näy merkkiäkään seurannassa tällaisesta, ja poistaneet luonnollisestikin kaikki toimitusaika-arviot näkyvistä. Panostinkohan taas väärään hevoseen.
Liittyvätkö nämä asiat Postiin ja Rinteen sähläämiseen, vai oliko niin että Rinne puolusti juurikin näitä paketin jakajia... jos siellä on mennyt paketit sekaisin, jne.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 591
Powerin osalta ei ole Posti vielä osallisena. Ihan Powerin omaa logistiikkaa tässä vaiheessa. Eikä siinä mitään, jos vähän kestää, mutta kun Powerilla on paha tapa luvata ja luvata ja luvata ja viivästyä ja viivästyä ja viivästyä. Sama juttu Ryzenin julkaisussa. Se lähentelee valheellista myyntiä, jos myyntihetkellä luvataan jotain mikä ei toteudu edes sinne päin. Ryzenin osalta viivästystä tilaushetken lupauksesta lopulliseen toimitukseen oli yli 1,5kk.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Powerin osalta ei ole Posti vielä osallisena. Ihan Powerin omaa logistiikkaa tässä vaiheessa. Eikä siinä mitään, jos vähän kestää, mutta kun Powerilla on paha tapa luvata ja luvata ja luvata ja viivästyä ja viivästyä ja viivästyä. Sama juttu Ryzenin julkaisussa. Se lähentelee valheellista myyntiä, jos myyntihetkellä luvataan jotain mikä ei toteudu edes sinne päin. Ryzenin osalta viivästystä tilaushetken lupauksesta lopulliseen toimitukseen oli yli 1,5kk.
En sano pahalla, mutta Power petti sinut jo kerran. Nyt luotit uudestaan, ja kuinka ollakkaan, taas petti.

Minusta on vain yksi vaihtoehto.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Kannattaa kysyä Powerin chatissa, heillä näkyy arvioitu saapumisaika toisin kuin heidän nettisivunsa usein väittää.
Nythän siellä lukee että loppuunmyyty.

Itse odotin kuukauden yli arvioidun saapumisajan omaa LG:n OLED:ia...onneksi viivästyi, tänään meni umpeen 60pv palautusaika ja myös tänään tilille tuli loput rahat eli sain sen 1000eur hyvitystä BF hinnan takia :tup:
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
242
Kyllä mä uskon että se telkkari sieltä tulee kunhan ne saa sen vain kuljetukseen. Luulen että Verkkokaupalla on vähän enemmän tavaraa läheteltävänä kuin esimerkiksi Telialla. Toki myönnettäköön, että tässä on nyt muutama arkipäivä vierähtänyt tilauksesta. Mutta, jos se on tulossa se on tulossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
300
Powerilla oli perjantaina arvioitu saapumiskaika varastolle maanantaina. Lähti kuitenkin jo sunnuntaina ja nyt tänään saapui.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Kun odottelen LGn vastausta tuon telkun huollon osalta niin aloin selvittämään toista ongelmaa, WLANin toimivus 5GHz verkossa tuon Asus AC86U reitittimen kanssa.

Toimii n. minuutin kerrallaan ja sitten poikki, on olevinaan yhdistyneenä mutta bitti ei liiku. Reitittimen lokissa näkyy että WLAN-kanavanvaihdossa tuo televisio putoo pois. Googlailin asiasta ja kytkin joitain ominaisuuksia pois kunnes löytyi asetus: Wireless mode: AUTO/N&AC/Legacy. Tuon käänsin AUTOlta N&AC moodiin ja toistaiseksi on pysynyt yhteys auki. Seuraan tilannetta... EDIT: Tunnin pelitti ja katkes. Lokissa channel switching jadajada

Viisaammat tuolla kertoo että kanavavalinta pitäisi asettaa manuaalisesti aina kun se automatiikka sotkee mutta en tiedä onko sekään nyt hyvä vaihtoehto. Puhelimet ja läppärit tuossa verkossa toimii ihan hyvin.
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 351
Katso puhelimen Wifi Analyzerillä vähiten käytössä oleva 5Ghz kaista ja lukitse reititin siihen.
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
120
Ei liity vanhempiin malleihin, vaan Wifi-standardiin ja jenkkien FCC vaatimuksiin: Using DFS Channels in WiFi

Ne missä lukee DFS, joutuvat väistämään havaitessaan samalla kanavalla liikennettä -》liikenne katkeaa.

U-NII-1 -kanavat (36 – 48, 5170 – 5250 MHz) eivät väistä.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Kiitti vinkeistä, lukitsin 5GHz 60 ja 2,4GHz 8 kanaville, toistaiseksi pelittää 5GHz verkossa. Tuossa 2,4GHz puolella saattoi toimia aiemmin tunteja ennen kuin pätkäsi.

EDIT: huomasin tuon DFS-kommentin vasta kun tämän ehdin kirjoittaa.

EDIT2: 44 ja 3.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
487
Resoluutio taisi näkyä helpomminkin, nuoli ylös jotta aukeaa vasen ylänurkkaan tulon nimi, sitten painaa siitä enter tai olikohan alas nappia.

Ainakin resoluutio ja mahdollinen HDR/Dolby Vision materiaali-info saa seuraavasti. Heiluttaa kaukosäädintä, jolloin kursori tulee näkyviin. Sitten painaa kaukosäätimen keskeltä valinta-nappia(eli rullan painaa alas). Sen hetkinen inputti tulee näkyviin ja siitä tekstistä kun painaa, niin saa tiedot näkyviin.

edit. Näköjään tulee ihan ilman kursoriakin kun vaan painaa valinta-nappia ja valitsee sen hetkisen inputin.
Ainakin B7:lla kun napsauttaa ensin rullaa ja sitten kursorilla vasemmasta yläkulmasta inputin nimeä niin tulee resoluutio näkyviin.
Monta avuliasta ohjetta, mutta en kyllä keksi yhtään miten tämän saisi tuolla kursorilla näkyviin... Jos kursorin tuo esille, ei tule mitään inputtia näkyville eikä vasempaan ylälaitaan kursorin viemällä myöskään ilmesty mitään. Kokeilin Netflixissä, YouTubessa (TV:n sisäänrakennetut), TV-lähetysten puolella ja HDMI paikassa jossa on vahvistin ja PS4 kiinni.

Ainut mistä sai mitään tietoja on kun painaa numeron 9-alla olevaa kolmen pisteen painiketta. Tällöin tulee pieni menu jossa on Info. Tämä näyttää resoluution Netflixissä, mutta ei mitään missään muualla.

Käytössä siis OLED B9 malli.


Jossain videolla näin tämän ominaisuuden ja se taisi olla, että halutussa sovelluksessa painaa pitkään numeroa, joka tallettaa kyseiseen pitkään painallukseen sen pikalinkiksi.
Eli esimerkkinä avaa Netflix, paina pitkään 1, jonka jälkeen pitkään painamalla 1 aukeaa Netflix.
Pidät "0" painiketta hetken painettuna.
Tämä toimi hienosti, kiitos! Tuo numeron käyttäminen YouTuben tai oikean HDMI inputin automaattiseen käynnistämiseen on todella näppärä.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Huoltokakessa on suoraan infopainike, mutta ei sillä sen enempää saa tietoja kuin sen kolmen pisteen alta löytyvästä "TIEDOT" kohdasta.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
109
B8 ainakin helpoin keino nähdä inputin tiedot on painaa kaken ylöspäin-nappulaa ja sitten rullanappulaa ts. painaa sitä rullaa.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Kiitti vinkeistä, lukitsin 5GHz 60 ja 2,4GHz 8 kanaville, toistaiseksi pelittää 5GHz verkossa. Tuossa 2,4GHz puolella saattoi toimia aiemmin tunteja ennen kuin pätkäsi.

EDIT: huomasin tuon DFS-kommentin vasta kun tämän ehdin kirjoittaa.

EDIT2: 44 ja 3.
Tämähän oli se lääke, ei pätkinyt enää. Taitaa selittää myös kaikki muut pätkimiset eri laitteiden kanssa tässä vuosien aikana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 589
Power puolestaan vaikuttaa ryssivän taas asioita. Tänäänhän oli se päivä, johon lupailivat black friday -tarjousten 65C9:iä keskusvarastoon. Ei näy merkkiäkään seurannassa tällaisesta, ja poistaneet luonnollisestikin kaikki toimitusaika-arviot näkyvistä. Panostinkohan taas väärään hevoseen.
Jos yhtään lohduttaa, niin tuskin Verkkokaupastakaan sen nopeammin on tulossa. Äsken tuli viesti, että toimitus viikolla 50 tai 51.
Tosin eipä sieltä mitään nopeaa toimitusta luvattukaan.
Aikaisin perjantaiaamuna meni tilaus sisään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
227
Jos yhtään lohduttaa, niin tuskin Verkkokaupastakaan sen nopeammin on tulossa. Äsken tuli viesti, että toimitus viikolla 50 tai 51.
Tosin eipä sieltä mitään nopeaa toimitusta luvattukaan.
Aikaisin perjantaiaamuna meni tilaus sisään.
No huh :dead:. Perjantai-iltana tilasin itse, siitä asti tilauksen tiedoissa "1 / 1 varattu tilaukseesi" ja tuotesivulla Lähetettävissä: Heti yli 25 kpl. Jossain määrin harhaanjohtavaa tietoa, vaikka sesongin puolesta viivästyksen tietysti ymmärtääkin.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 039
Verkkiksestä BF ostettu C9 jolle kuljetusfirmana Matkahuolto (ei heti uskaltanut poliittisesti arveluttavan Postin toimintoon nojailla jos siellä ruuhkaa pukkaa tms), ja tänään tuli txt että mihin aikaan ja mikä päivä (alkaen ens ma) sopii tuoda. Jea. Kamaa on liikkeellä siis.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 354
Tulee ne sieltä pikkuhiljaa, vuosi sitten stressasin samasta asiasta verkkiksen kanssa, vajaa pari viikkoa meni töllön toimituksessa tuolloin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
273
Kylläpä teillä kestää noiden toimituksien kanssa, itsehän olen tässä jo useamman päivän viettänyt LG:n oledin parissa.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Joo, LG alko vittuilemaan. Takasi laatikkoon ja kauppaan. Katotaan sitte ensvuonna uudestaan.

"
Hei Juha,


LG tekninen vastaa seuraavasti;


Only picture showing anything is the grey picture, so it might be uniformity.

Based on pictures we don’t recommend service.

Eli Kuvien perusteella televisiossa ei ole ongelmaa. Tietenkin meidän on mahdoton täältä käsin sanoa varmaksi ongelman todellisesta laadusta, koska ongelma ei välttämättä tule esille kuvista yhtä selvästi kuin paikanpäällä katsoessa. Kuitenkaan näiden kuvien perusteella emme suosittele huollon tilaamista paikalle, koska takuu korvaa ainoastaan tapaukset, joissa televisiosta löytyy laitevika, mutta ei esimerkiksi tapauksia, joissa huolto ei löydä TV:stä vikaa, tai vika ei ole takuuehtojen mukainen. Jos kuitenkin haluatte, voimme varata laitteellenne tarkastuksen.

Jos haluatte tarkastuksen ylläolevasta huolimatta niin seuraavat tiedot tarvitaan.


Puhelin:

Osoite:

Product code/Tuote koodi:

Sarjanumero:

Ostotiedot;

Alkuperäinen laatikko, onko tallella;


Ystävällisin terveisin /Med vänlig hälsning / Med Vennlig Hilsen / Best regards

LG Electronics Support

Jari



Finnish Customer Support: 0800 0 54 54 | Swedish Customer Support: 0770 54 54 54 |

Danish Customer Support: 80 88 57 58 | Norwegian Customer Support: 800 18740"
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
46
Viikko ja päivä kesti Verkkiksella saada C9 Ouluun. Tein tosin hätäisen päätöksen ostaa jo edellisenä sunnuntaina kun hinta putos ensimmäisen kerran, koska jännitin riittääkö varasto perjantalle asti. Ei onneksi tullut kun satanen takkiin hätäilessä.

Nyt pari päivää tässä taistellu tuon kanssa enkä saa oikein toimimaan.
Tietokoneelta yritän saada pelikuvaa ruutuun, mutta mikään 120fps resoluutio ei lähe toimimaan. 4K60P toimii kunhan töllöstä ottaa "hdmi ultra deep color" asetuksen pois päältä. Piuhan pitäisi olla premium 4K johto, ja näyttiksenä 1070. Oliko näissä joku ylikellotusjippo,millä saisi nopeemmat virkistystaajuudet toimimaan?
 

JTO

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
390
Nyt pari päivää tässä taistellu tuon kanssa enkä saa oikein toimimaan.
Tietokoneelta yritän saada pelikuvaa ruutuun, mutta mikään 120fps resoluutio ei lähe toimimaan. 4K60P toimii kunhan töllöstä ottaa "hdmi ultra deep color" asetuksen pois päältä. Piuhan pitäisi olla premium 4K johto, ja näyttiksenä 1070. Oliko näissä joku ylikellotusjippo,millä saisi nopeemmat virkistystaajuudet toimimaan?
HDMI 2.0:n yli pitäisi toimia ainakin 2560x1440-resoluutio 120Hz:llä. 4k120 ei ole mahdollinen, sillä kaista loppuu kesken.

Olethan päivittänyt television firmiksen ja näytönohjaimen ajurit uusimpiin versioihin?

Itselläni sekä 4k60 että tuo em. 120Hz-vaihtoehto toimivat hyvin suoralla HDMI-kytkennällä koneesta televisioon ilman tarvetta luoda mitään custom-resoluutioita. Näytönohjaimeni on tosin RTX2070S.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 450
Viestejä
4 162 270
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom